Olenko ainoa, joka käy lukemassa näitä etsintäkuulutuksia toivoen et joku etsis juuri minua..? Miten ihanaa ois jos joku jossain ajattelisi ja kaipaisi juuri minua juuri nyt. Olenko tosiaan ainut?
Kaipaako kukaan minua???
14
2014
Vastaukset
- ...
et ole ainut,minäkin käyn lukemassa...
- törkyturpa
onpajoskus etittykkin mut meniohisuun seki,);=
- Ei kuulu ei näy - Sinäkö?
http://www.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1171214412/10#10
- kaipailija
viestien lukumäärästä päätellen. Huuhaa-kuulutusten ja luultavasti monien muidenkin syiden ja selitysten takia kaipailijat vaan eivät löydä toisiaan.
Kaipaillen!:) - kaipaan
Et ole ainoa. Varmasti sinuakin kaivataan, se vaan on niin, että sadasaosa kaipaavista kirjoittaa tuntemuksensa tänne. Itse kaipailen kahden viikon takaista tuttavuutta, numero minulla olisi, mutta kun niin sovittiin, että en ota yhteyttä niin se pitää. Käyn sivuilla vähän väliä katsomassa, josko joku kaipaisi minua. Pari kertaa on liipannut läheltä, mutta ei sitten kuitenkaan...
- läheltä ;)
.. eikö ollut lisänumeroa mukana pelissä? ;)
- -P-
Parin viikon takaista tuttavuutta, jolla on numeroni. Mutta minulla ei ole hänen ja kaiken lisäksi onnistuin mokaamaan kaiken heti alkuunsa.
Ja käyn myös lueskelemassa tätä, josko joku kaipaisi joskus.
- J...
Tottakai mä sua kaipaan...
- perhosta kaipaava
Sinua kaipaa täällä eräs henkilö. Kaipaus on käsinkosketeltavaa.
- masennu..
kaikki me kaivataan sinua..!
- perhonen
Voi ku ihanaa. Mäkin kaipaan teitä! Ei luovuta toivosta :)
perhonen kirjoitti:
Voi ku ihanaa. Mäkin kaipaan teitä! Ei luovuta toivosta :)
kerrotko enempi sinusta?t.make
kyllä minäkin toivoisin olevani jonkun haaveissa ja tavallisen elämän sulostuttuja olen vain hyvin haavoittunut ed.suhteesta enkä tiedä onko ketään kukaan näkisi syvälle sydämeeni sykkimään ja rakkauttani ansaitsemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242