Kuinka koulussa voi välttyä kuulemasta evoluutioteorian opetusta? En usko olevani karvaisesta apinasta lähtöisin.Vaikkakin ihminen juhlapyhien aikoina varsinkin pikkujouluissa kyseistä elukkaa muistuttaakin.
Kertokaa mulle
3
333
Vastaukset
- Matti E Simonaho
Darwinin evoluutioteoria on helppo todistaa vääräksi kuten met kristinuskonkin esittämät "totuudet".
Teoria ei ole koskaan totta. Apinasta-Ihmiseen -kehitys on teoria. Minä en ole teoria koska minä olen totta.
" Teoriakejussa kaikki teoriat ovat valheita ensimmäisestä viimeiseen, koska jokainen teoria on todistettu valheeksi uudella valheella. "
Todistin juuri kaikki teoriat vääriksi nykypäivästä taaksepäin aina siihen saakka kun ensimmäinen teoriakejtussa oleva teoria esitettiin - Yhdellä lauseella.
Mikael Agricola ei ole Suomen kirjakielen kehittäjä koska häntä ei ole koskaan ollut olemassa.- tuleva uskontotieteilijä
länsimaisessa opetuksessa et voi välttyä kuulemasta siitä.
se on totuus.
ei teoria.
- Lue
Tässä sivussa saa selville enemmän.
http://www.harunyahya.com/other/fi/books/evolution/evoluution_petos_specialpreface.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175