Kuinka koulussa voi välttyä kuulemasta evoluutioteorian opetusta? En usko olevani karvaisesta apinasta lähtöisin.Vaikkakin ihminen juhlapyhien aikoina varsinkin pikkujouluissa kyseistä elukkaa muistuttaakin.
Vastaukset 3
- Matti E Simonaho
Darwinin evoluutioteoria on helppo todistaa vääräksi kuten met kristinuskonkin esittämät "totuudet".
Teoria ei ole koskaan totta. Apinasta-Ihmiseen -kehitys on teoria. Minä en ole teoria koska minä olen totta.
" Teoriakejussa kaikki teoriat ovat valheita ensimmäisestä viimeiseen, koska jokainen teoria on todistettu valheeksi uudella valheella. "
Todistin juuri kaikki teoriat vääriksi nykypäivästä taaksepäin aina siihen saakka kun ensimmäinen teoriakejtussa oleva teoria esitettiin - Yhdellä lauseella.
Mikael Agricola ei ole Suomen kirjakielen kehittäjä koska häntä ei ole koskaan ollut olemassa.- tuleva uskontotieteilijä
länsimaisessa opetuksessa et voi välttyä kuulemasta siitä.
se on totuus.
ei teoria.
- Lue
Tässä sivussa saa selville enemmän.
http://www.harunyahya.com/other/fi/books/evolution/evoluution_petos_specialpreface.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811475
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7676Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.99586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557