Kuinka koulussa voi välttyä kuulemasta evoluutioteorian opetusta? En usko olevani karvaisesta apinasta lähtöisin.Vaikkakin ihminen juhlapyhien aikoina varsinkin pikkujouluissa kyseistä elukkaa muistuttaakin.
Vastaukset 3
- Matti E Simonaho
Darwinin evoluutioteoria on helppo todistaa vääräksi kuten met kristinuskonkin esittämät "totuudet".
Teoria ei ole koskaan totta. Apinasta-Ihmiseen -kehitys on teoria. Minä en ole teoria koska minä olen totta.
" Teoriakejussa kaikki teoriat ovat valheita ensimmäisestä viimeiseen, koska jokainen teoria on todistettu valheeksi uudella valheella. "
Todistin juuri kaikki teoriat vääriksi nykypäivästä taaksepäin aina siihen saakka kun ensimmäinen teoriakejtussa oleva teoria esitettiin - Yhdellä lauseella.
Mikael Agricola ei ole Suomen kirjakielen kehittäjä koska häntä ei ole koskaan ollut olemassa.- tuleva uskontotieteilijä
länsimaisessa opetuksessa et voi välttyä kuulemasta siitä.
se on totuus.
ei teoria.
- Lue
Tässä sivussa saa selville enemmän.
http://www.harunyahya.com/other/fi/books/evolution/evoluution_petos_specialpreface.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673