Minua huolestuttaa minkälaisen kuvan ihmissuhteista lapset saavat salkkareiden kautta. Tarkoitan siis alle 12-v katsojia. Toivottavasti katsovat vanhempien kanssa jotka sitten oikaisevat lapselle mikä on oikein ja normaalia....tuollainen kieroilu ja juoruilu ei ainakaan. Ei varmaan tarvitse selittää enempää!
Sairaat salkkarit?
5
583
Vastaukset
- läskimatti
salkkarit varmaan vastaa eniten todellisuutta kaikista noista telkkarisarjoista...
tuskin kukaan edes kattois sellasta sarjaa missä kaikki olis ihan truu omQQQQQQ - eräs pikku paksiainen
Sä taidat olla joku 20 akka kun kerran oot tomosta mieltä sallkareista. no ehkä siitä saa surken kuvan ihmisuhetista ALLE 11 VOTIAAT. No tusin vanhemmat katoo lastesa kanssa salkkarieta: AIka moni aikuinen on niiiiin tyhmä että alntaa all 11v lapsesa katoo vapaasti mitä vaan. Mun 11v serllu (täytää tänä vuonna 12) Saa aktoo melkein mitä vaan. No se katoo salkareita ja paljon muutakin. se katoo myös semmosii sarjoja jotka ei sovi sen ikäsille. Ja sen olikahan se nyt 6v pikkusisko katoo sallakarieta siis ei se ny varsianisesti seuraa mut katoo aina kun niitten olkkarin tv on auki kun salkkarit menee. (sil mun serkul on kyl oma tv et se katoo yleensä kaikki ohjelmat omassa huoneessaan) Ja mun pikkuveli 12v katoo slakkreita.
- aloitin..
ykkösluokkalaisena kattomaan sarjaa eikä ole traumoja jäänyt..
- ykköselläpä hyvinkin..
aloitin.. kirjoitti:
ykkösluokkalaisena kattomaan sarjaa eikä ole traumoja jäänyt..
Olitko silloin Lukion ykkösellä, vai ammattikoulun ekalla tai AMK:n tai tekun? Ehkä olitkin poliisikoulun ykkösellä silloin...
- meetwurstinakki
ykköselläpä hyvinkin.. kirjoitti:
Olitko silloin Lukion ykkösellä, vai ammattikoulun ekalla tai AMK:n tai tekun? Ehkä olitkin poliisikoulun ykkösellä silloin...
Kyllä hän ihan oikeasti saattoi olla ekalla luokalla. Itsekin olen katsonut vuodesta '99 asti, jolloin taisin olla 8v, ja ei mulla mitään traumoja ole ja käsitykset noista asioista varmasti paremmalla mallilla kuin monilla muilla, vaikka meillä järkättiin silloin aikoinaan koulussa oikein vanhempainilta Salattujen Elämien vaaralliduudesta. =D
Tämähän ei kyllä tietenkään tarkoita sitä, etteikö Salkkarit jollekin olisi vaarallisia. HUIII!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110