Conan on pask*

Kyllästyttävää roskaa.

Paskempaa "koomikkoa" saa hakea.
Muutaman kerran kattonut tota ja tullut tulokseen että aivan surkeaa. Todella surkeaa.
Tälläinen roska pitäisi lailla kieltää.
Ei mitään hauskaa edes hänen "vitseissään".

9

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinavalkoiset lasit

      Paljon hauskempi kuin nämä suomen "hauskat" koomikot! Conan sentään osaa olla itsekriittinen toisin kuin monet ovat: - Joo kyllä mä olin hiton hyvä ja muuta saissea.

      • iske

        täyttä paskaa conanin showt


      • Huhahhhei
        iske kirjoitti:

        täyttä paskaa conanin showt

        Ja silti pitää vaivautua kirjoittelemaan siitä paskasta tännekin? Eihän paskaa ole pakko katsella, eikä varsinkaan kirjoittaa siitä.


    • analyysia

      Sinun olisi syytä tietää ettei läheskään kaikki Conanin vitsit ole todellakaan hänen itse keksimiään. Miehellä on 13-päinen käsikirjoittajalauma (14 jos hänet itsensä laskee mukaan) joka keksii ohjelmaan kaikki jutut. Ne mitkä Conan vetää käsikirjoituksen ohi on tietty hänen omaa improaan.
      Conanin huumori ei sovi itseriittoisille. Kaikesta ei tietenkään ole pakko tykätä mutta kaikkea ei ole myöskään pakko sanoa ääneen... ja äänensavyä vois hioa.
      Olen samaa mieltä edellisen kanssa, Conanilla sentään riittää itsekritiikkiä. Itseasiassa vähän liiallisuuksiin saakka. Eikä hän pelkää tunnustaa ohjelman huonoutta kesken ohjelman :D Mutta se "huonous" ja "epäammattimaisuus" onkin osittain vain illuusio. Kameran ja kulissien takana tapahtuva työskentely on esimerkillisen upeaa... sellaista että siitä on leikki kaukana.
      Conan itse taasen on ... :D tavallaan aika ressukka. Mut sen takia se onkin teinityttöjen mielestä niin ihana. Tosin on hyvä muistaa myöskin että kaverihan vain näyttelee ;)

      Sitä paitsi, Conanilla on vähintään n. kymmenisen miljoonaa fania ympäri maailmaa (joista arviolta 2/3 on jenkeissä ja kanadassa).... ovatko he väärässä? :O

    • mitä vitsiä

      Vuonna 2009 Conan perii Amerikan suurimman myöhäisillan talk shown, The Tonight Show'n juontajuuden! Katsojia sillä on kolminkertainen määrä nykyiseen nähden.

      Conan sai tämän takia jenkeissä lempinimen "komedian kruununprinssi" ja kaikkihan tietää ettei kuninkaallisia ole sopivaa dissata... kun eivät sentään mitään tyranneja ole. Komedian maailma on täysin demokraattinen, kilpailijoita riittää ja ohjelmistosta tippuneet kärrätään pihalle ja unohdetaan kuin Idols-kokelaat ikään. Joonas Hytöset ei onnistuis siellä kuuna kullan valkeana.

      Siihen, että Conanilla nyt sattuu Suomessa olemaan monopoli, johtuu ilmeisesti siitä että ne kaikki muut olis meidän mielestä vielä huonompia. Ehkä. Mene ja tiedä.

      Mutta, ei voi olla kovin surkea heppu kyseessä kun noin suuren kunnian kerta saa, siis aattele hei, Tonight Show'n. Sehän on suorastaan Pyhä Lehmä tuolla rapakon takana.

      Minä ainakin kumarran tälle prinssille, vaikka hän tässä tapauksessa onkin enemmän narri, mutta silti. Eikös euroviisuvoittajammekin laulanut että "jokers will be our new Kings"?

      ;)

      • mitä vitsiä

        "Demokraattisella" tarkoitin, että vaihtoehtoja piisaa ja ne, keistä ei tykätä, häviävät ennenpitkää. Vaihtuvuutta on.


    • vorsichtig

      Jos sinun mielestäsi Conan ei ole hauska ym niin ei ole mikään pakko tulla sitä julistamaan tänne. Ei kaikki ihmiset voi pitää samoista asioista. Ja vaikka sinä et ymmärräkään Conanin huumoria, se ei tarkoita ettei jotkut ymmärtäisi, joten turha sitä olisi lailla kieltää!

    • enpä usko

      ...että "ei-hauska" mies saisi juontaa Emmyt?

      • ChipWhitley

        Conan tosiaan on juontanut Emmyt jo kahdesti ja molemmilla kerroilla häntä ylistettiin maasta taivaaseen... Hyvin moni (kriittisemmästäkin päästä oleva) kriitikko toivoi Conanista Emmyjen vakiojuontajaa...

        Ei voi olla kovin ikävä heppu kyseessä ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe