Iisalmen pahimmat tappelijat tai entiset?

hassunhauskahassu

Eli ketkäs näitä Iisalmen kingejä ovat olleet tai ovat? Käytetään lempinimiä tai nimikirjaimia jos mieleen tulee etenkin jos jollain harvinaisempi nimi. Olis hauska muistella vanhojakin legendoja.

66

11949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän

Riidan aloittaja ja utelija on ainakin tämä hassunhauskahassu

• Anonyymi

Ei se mummoja hoitamaan ala.

• 123teini

en tiedä et liittyykö aiheeseen mutta muistelen silloin joskus olleen rätäri/rättijengin. En tiedä sit tappelivatko mutta kyllä niitä pienemmät pelkäs!

• on oikein

kuntien(paitsi Vieremän)ylläpitämä tappeluklubi tämä Ylä-Savon Kehitys Oy.Niiltä paloi kesken kuuman kokouksen tuosta radanvarresta pääkonttori.Oli tullut kiistaa siitä, minkälaisia ilmaisia hitsareita Puolasta tänne tuodaan;otetaanko homoja yli-,vai alle puolet.

• taisi olla

Itselläni muistuu tuolta 1980-luvulta mieleen "Repo-Arska", jota nyt ei ihan pelätty, mutta melkein... Nykyäähän näitä juoppoja on Iisalmessakin puistot täynnä, ennen oli vain Repo-Arska!

• rtyuiop

millään tavoin kova jätkä, sillä oli melkein paskat housussa, kun sille kerran ärähti. Gröönin jengi oli kyllä aika paha...

• L.Lippe

Tulee mieleen "timantti-jengi"..

• gdkdagkg

itkosen ruudin keksijät olivat melkosia mesojia.. ee auttanut ku taju pois muuten eevät lopettaneet tappelua.

• semmoinen
        gdkdagkg kirjoitti:

itkosen ruudin keksijät olivat melkosia mesojia.. ee auttanut ku taju pois muuten eevät lopettaneet tappelua.

lapselleenkin opettaa ja opetti pienenä nyrkin voimaa. Isi tekee näin, tee perässä. Terävehkeitä sai ja saa synttärilahjaksi.Luullaan että näillä ohjeilla elämässä selvitään.

• 568
        gdkdagkg kirjoitti:

niistä kaksosista? Toinen tais ainakin hukkua vai miten se oli.

• sentään
        568 kirjoitti:

mutta ehkä tulevaisuudessa sekin tapahtuu kun tarpeeks pesäpallomaila kemuja pitävät.

• omppu
        sentään kirjoitti:

mutta ehkä tulevaisuudessa sekin tapahtuu kun tarpeeks pesäpallomaila kemuja pitävät.

minun mielestä kumpikin on menny pois. toinen hukku ja toinen kuoli huumeisiin. en oo kyllä varma. raaka-arska oli kyllä kans kova tappelemaan 90-luvulla. hirmu mukava mies kyllä luonteeltaan.

• katosi
        omppu kirjoitti:

minun mielestä kumpikin on menny pois. toinen hukku ja toinen kuoli huumeisiin. en oo kyllä varma. raaka-arska oli kyllä kans kova tappelemaan 90-luvulla. hirmu mukava mies kyllä luonteeltaan.

kerran Noparin edessä tappelussa putos erään tappelijan lasisilmä maahan. Ei elä enää, eikä vaimonsakaan.
        Pahin tappelu lienee tummaihoisen tappo 80-luvulla torilla.

• oli siis
        katosi kirjoitti:

kerran Noparin edessä tappelussa putos erään tappelijan lasisilmä maahan. Ei elä enää, eikä vaimonsakaan.

oikeammin maiseman puhdistaminen.

• oon kuullut
        omppu kirjoitti:

Et varma tieto ois että kaksoset oes kuollu tolleen!!!

• aika höpöjähän
        gdkdagkg kirjoitti:

nuo olivat,olivat kuulema emäntiäkin mätkineet,mikä tuskin pisteitä nostaa..

• jolla on
        omppu kirjoitti:

tekotukka ja entiset isot lihakset?

• se semmoinen on?
        omppu kirjoitti:

raaka-arska? En ole koskaan kuullutkaan. kaksoset ovat kyllä poistuneet keskuudestamme.

• sinunlaisesi
        oli siis kirjoitti:

oikeammin maiseman puhdistaminen.

henkisesti köyhät.

• eghjkl
        katosi kirjoitti:

Eipä se ihan tuollai mennyt, kun paikalla tuli oltua katselemassa.

• molemmat...
        oon kuullut kirjoitti:

Et varma tieto ois että kaksoset oes kuollu tolleen!!!

On ne molemmat kuolleet.

• tekotukka
        jolla on kirjoitti:

tekotukka ja entiset isot lihakset?

Hih, jos Lydeä tarkoitat, niin hengissä on, henkisestä ja fyysisestä voinnista en kyl osaa sanoa, mut ei siis ole montussa. Tekotukasta en osaa sanoa, mut lihaksia kyllä oli ainakin ennen. Ja tahtoa pullisteluun taitaa olla vieläkin tilaisuuden tullen... Hyvinhän se menestyi sillon aikoinaan kisoissa. Harmi kun ura loppui. :(

• ovat
        aika höpöjähän kirjoitti:

nuo olivat,olivat kuulema emäntiäkin mätkineet,mikä tuskin pisteitä nostaa..

sanotaanko onneksi. Olen ollut aikoinani sivusta seuraajana useastikin kun vaahtosammuttimet tulivat tukka sekasin ja silmät kierossa pusikoista ja sillon alkoi nyrkit puhua. Vastassa sai olla nainen tai mies niin iskut oli taattuja. Olihan sitä 80-luvulla muitakin... Jape, Köne sitten joitain näitä Iibodin tyyppejä, Moku-Make.. Olihan niitä...

• Anonyymi
        568 kirjoitti:

Hyppäsi rautatiesillalta alas.

• Anonyymi
        omppu kirjoitti:

Arska pisti pellet pakettiin.

• eiköhän kingit

ole niitä jotka välttivät näiden tyhjäpäisten mölöjen kohtaamista. elukan asteella nämä grillikioskin imbesillit olivat. Häirikköeläimen saa tappaa, valitettavasti nämä grillikioskin häiriköt luokiteltiin ihmisiksi. Siinä syy, että samat kusipäät möykkivät tulematta tapetuiksi.

• sinua voi

kehuisit mieluummin työennätyksilläsi. Nämä kioskilla "pätevät" sos.pummit ei pystyneet vastaamaan edes itsetään.

• "sivistystoimenjohtaja...

on oikein verovaroillamme palkattu ammatti tappelija.Muutama kyläkoulu pimeeksi/vuosi,veronmkksajien pennut tietä mittaamaan.Kun Kilpijärven oppilaiden vanhemmat uskalsivat sanoa oman mielipiteensä,niin aina tuli yhä kovemmin turpiin.Kyllä on tälle alakoulun opettajalle kasvanut paska luonne ja opiskelutiedot muuttuneet Hurjan kelkassa rahaksi.

• pari nappikallea

sieltä löytyy. KErran tuli yksi vittuilemaan. Silmät seiso päässä ku härällä. Vähän vinettoo ottaneena aivot sohjona. Oli kuulemma 10 sekkaa aikaa alkaa juosta tai kuolee.. Ihan kiva ois nähä se tyyppi 10 sekkaa oikeessa työssä joskus...

• se ollu

Näitä punanuttuja???

• tuntenut ja
        se ollu kirjoitti:

Näitä punanuttuja???

Toisaalta ei hirveesti kiinnostakkaan kuka se oli. Näitä aina silloin tällöin riittää... Nappiahan saa nykyään joka paikasta ja vähän viinaa... AVOT

• Kuinkasenytniinmeni
        tuntenut ja kirjoitti:

Toisaalta ei hirveesti kiinnostakkaan kuka se oli. Näitä aina silloin tällöin riittää... Nappiahan saa nykyään joka paikasta ja vähän viinaa... AVOT

Ettäkö ihan "nappia".

• Jengi

Täysiä pellejä koko porukka,niin saatanan kovia ollaan jengissä mutta kun tulee yksinään kylällä vastaan niin paskotaan housuun ja anotaan armoa.

• Jöndebönde

Muumioåää oli ainakin erikoinen ilmestys.

• halataan

Mitä hemmetin legendoja.Mitä järkeä on tappelussa,yksin lyönti voi johtaa siihen,että maksat korvauksia loppuikäsi.Turha tuollaisia on edes muistella saati sitten kirjoitella tänne.

• Tappelija

Sampsa oli kova haastaa riitaa mutta tais saada yleensä itse selkään kun naisia väkisin yritti.

• Anonyymi

Menneitä asioita on mukava muistella, joten kysyn onko tällaiset henkilöt tuttuja Iisalmesta, ja olisiko ollut syytä paniikkiin. Tämä tilanne tapahtui vuonna 2010 tapaninpäivänä, joten kohta tulee kuluneeksi 14 vuotta tapahtuneesta.

Eli vuoden 2010 tapaninpäivänä olimme matkalla etelä- suomesta lappiin perheeni kanssa aamuyöstä, ja pysähdyimme ABC marjahakaan. Tilasin aterian ja menin pöytään istumaan. Kassan lähellä oli sellainen korkea baaripöytä ja tuolit, ja siinä istui noin 25-vuotias pilottitakkinen mies. Huomasin, että tämä ikäiseni mies vilkuili minua silloin tällöin. Hetken kuluttua hänen viereensä istui toinen pilottitakkinen mies, arviolta 30-35 vuotias, melko rajun näköinen tyyppi, joka näytti olevan todella hermostunut. Heti kun vanhempi mies oli istunut pöytään niin tämä nuorempi mies kuiskasi tälle vanhemmalle miehelle jotain, tämä vanhempi mies siirsi katseensa minuun, tuijotti minua hetken aikaa ja nyökytteli päätään merkiksi että "kyllä", ja he lähtivät välittömästä kävelemään ulko-ovea päin. Kun olin syönyt ateriani, niin menin ulko-oven edustalle savukkeelle, ja huomasin että melko lähellä parkkipaikalla oli moottori käynnissä mustan/ tumman värinen Mercedes-Benz, malliltaan 190 tai 124, jossa oli tummennetut takaikkunat. Moottori oli siis käynnissä ja pakokaasua tuprutti pakoputkesta, mutta autossa ei näkynyt etuistuimilla ketään. Minulle tuli epäilys, menivätkö nämä rajun näköiset pilottitakkiset miehet minua piiloon auton takapenkille jossa on ikkunat täysin tunnennettu. Kun menin takaisin sisälle ja istumaan pöytään, niin ovesta käveli sisään kolmas mies, hänelläkin pilottitakki ja melko isokokoinen henkilö, hän käveli kokoajan hymyillen ja vilkuili minua, kävi sanomassa kassan työntekijälle jonkin lyhyen lauseen ja kääntyi takaisin kohti ulko-ovea jälleen hymyillen ja minua vilkuillen. Muistan, että kun isäni oli käynyt vessassa ja tuli pöytään istumaan, hän oli jotenkin omituinen, hän vain hymyili ja katsoi minua eikä sanonut mitään.

Kun lähdimme pois niin kyseinen Mercedes-Benz oli edelleen parkissa moottori käynnissä, eikä autossa näyttänyt olevan ketään.

Luulisin että kysessä oli Iisalmen kovimpia/ pahimpia tyyppejä vuonna 2010, joten jos joku muistaa 14 vuoden takaa tuollaisia kolmea pilottitakkista miestä niin kysyisin, että olinko miten pahassa tilanteessa? Jokainen voi itse arvailla, minkä takia yksi miehistä oli todella hermostuneen oloinen

• Anonyymi

Muistan, että olin aikoinaan itsekin erittäin vainoharhainen tästä tilanteesta, joten jos joku tunnistaa nämä 3 pilottitakkista miestä, joilla oli farkut, yksi heistä oli noin 25-vuotias, ja kaksi muuta noin 30-35 vuotiaita, nuorempi ja isokokoinen pilottitakkinen olivat muistaakseni kaljupäisiä, tämä toinen 30-35 vuotias joka oli todella rajun näköinen, niin hänellä oli hiukset taaksepäin, mahdollisesti päälaelta hieman kaljuuntunut, ns. Takatukkainen. Eli nykyään tämä nuorin pilottitakkinen on noin 40 vuotias, ja kaksi muuta ovat noin 45-50 vuotiaita.

Vaikka tästä tapauksesta on kulunut jo yli 13 vuotta, niin päivämäärä ja kellonaika ovat jääneet muistiini tunnin tarkkuudella, itsekin kuvittelin, että tämä tilanne oli "lavastettu ja näytelty", eli jos nämä pilottitakkiset miehet olivat vainoharhaisia, niin voitte kertoa terveiset, että olin minä itsekin.

Joulupäivänä 25.12.2010 noin kello 21-22 illalla lähdimme helsingistä ajamaan kohti kuusamoa, ja noin kello 4-5 aamuyöstä olimme Iisalmen ABC marjahakassa, jossa tämä tilanne siis tapahtui. Jokainen voi kuvitella, että tapaninpäivänä aamuyöstä tuolla ABC huoltoasemalla ei ollut kovinkaan paljon ihmisiä, meidän nelihenkinen ryhmämme, nämä pilottitakkiset kolme miestä, ja muistaakseni oli vain pari muuta yksinäistä henkilöä.

Se mitä ihmettelin tässä tapauksessa, niin kun tämä rajun näköinen mies meni istumaan tämän nuoremman miehen viereen joka kuiskasi hänelle jotain, niin mielestäni juuri ennen sitä hän kävi sanomassa ABC:n työntekijälle jotain. Samalla tavalla kuin se isokokoinen mies loppuvaiheessa, joka kävi vain kääntymässä kassalla ja lähti heti kohti ulko-ovea, niin hänkin sanoi pikaisesti jotain tälle huoltoaseman työntekijälle.

Heidän käytössään oli siis mustan/ tumman värinen Mercedes - Benz 80-90- luvulta, jossa oli täysin tummennetut takaikkunat, ja auton korimalli oli 100% varmuudella jokin näistä kolmesta; W201, W202 tai W124.

Kun mietin tuota kellonaikaa ja sitä että ne pilottitakkiset miehet sanoivat ABC:n työntekijälle jotain mutta eivät kuitenkaan ostaneet mitään, ja kaikki se mitä kerroin aikaisemmassa viestissä, sai minut epäilemään, olivatko ne miehet "näyttelijöitä" ja oliko ABC marjahaka mukana siinä tilanteessa.

Jos joku siis tunnistaa jonkun näistä pilottitakkisista miehistä lähes 14 vuoden takaa, niin kertokaa ihmeessä nämä terveiset heille, että ajattelin itsekin että se tilanne oli todella omituinen ja epäilin kaikenlaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan, että olin aikoinaan itsekin erittäin vainoharhainen tästä tilanteesta, joten jos joku tunnistaa nämä 3 pilottitakkista miestä, joilla oli farkut, yksi heistä oli noin 25-vuotias, ja kaksi muuta noin 30-35 vuotiaita, nuorempi ja isokokoinen pilottitakkinen olivat muistaakseni kaljupäisiä, tämä toinen 30-35 vuotias joka oli todella rajun näköinen, niin hänellä oli hiukset taaksepäin, mahdollisesti päälaelta hieman kaljuuntunut, ns. Takatukkainen. Eli nykyään tämä nuorin pilottitakkinen on noin 40 vuotias, ja kaksi muuta ovat noin 45-50 vuotiaita.

Vaikka tästä tapauksesta on kulunut jo yli 13 vuotta, niin päivämäärä ja kellonaika ovat jääneet muistiini tunnin tarkkuudella, itsekin kuvittelin, että tämä tilanne oli "lavastettu ja näytelty", eli jos nämä pilottitakkiset miehet olivat vainoharhaisia, niin voitte kertoa terveiset, että olin minä itsekin.

Joulupäivänä 25.12.2010 noin kello 21-22 illalla lähdimme helsingistä ajamaan kohti kuusamoa, ja noin kello 4-5 aamuyöstä olimme Iisalmen ABC marjahakassa, jossa tämä tilanne siis tapahtui. Jokainen voi kuvitella, että tapaninpäivänä aamuyöstä tuolla ABC huoltoasemalla ei ollut kovinkaan paljon ihmisiä, meidän nelihenkinen ryhmämme, nämä pilottitakkiset kolme miestä, ja muistaakseni oli vain pari muuta yksinäistä henkilöä.

Se mitä ihmettelin tässä tapauksessa, niin kun tämä rajun näköinen mies meni istumaan tämän nuoremman miehen viereen joka kuiskasi hänelle jotain, niin mielestäni juuri ennen sitä hän kävi sanomassa ABC:n työntekijälle jotain. Samalla tavalla kuin se isokokoinen mies loppuvaiheessa, joka kävi vain kääntymässä kassalla ja lähti heti kohti ulko-ovea, niin hänkin sanoi pikaisesti jotain tälle huoltoaseman työntekijälle.

Heidän käytössään oli siis mustan/ tumman värinen Mercedes - Benz 80-90- luvulta, jossa oli täysin tummennetut takaikkunat, ja auton korimalli oli 100% varmuudella jokin näistä kolmesta; W201, W202 tai W124.

Kun mietin tuota kellonaikaa ja sitä että ne pilottitakkiset miehet sanoivat ABC:n työntekijälle jotain mutta eivät kuitenkaan ostaneet mitään, ja kaikki se mitä kerroin aikaisemmassa viestissä, sai minut epäilemään, olivatko ne miehet "näyttelijöitä" ja oliko ABC marjahaka mukana siinä tilanteessa.

Jos joku siis tunnistaa jonkun näistä pilottitakkisista miehistä lähes 14 vuoden takaa, niin kertokaa ihmeessä nämä terveiset heille, että ajattelin itsekin että se tilanne oli todella omituinen ja epäilin kaikenlaista

Oletko varma, että olit syönyt lääkkeesi ennen tätä kuviteltua tilannetta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko varma, että olit syönyt lääkkeesi ennen tätä kuviteltua tilannetta?

odotetaan hetki jos vaikka joku asiasta jotain tietävä kertoisi oman mielipiteensä tähän asiaan. Sinä et selkeästi tiedä asiasta yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

odotetaan hetki jos vaikka joku asiasta jotain tietävä kertoisi oman mielipiteensä tähän asiaan. Sinä et selkeästi tiedä asiasta yhtään mitään.

Aika turhaan saat odottaa, tuo on tapahtunut ainoastaan harhaisessa mielessäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minuakin alkoi kiinostaa ketä he oli tai kuka niistä oli tunnetuin , , en epäile yhtään tarinasi aitoutta . , Apsin työntekijäkin vois asijaa valaista , rikostahan ei ole tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minuakin alkoi kiinostaa ketä he oli tai kuka niistä oli tunnetuin , , en epäile yhtään tarinasi aitoutta . , Apsin työntekijäkin vois asijaa valaista , rikostahan ei ole tapahtunut.

Ei mitään ole tapahtunut, kuin kirjoittajan omassa mielikuvituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin voinut ottaa tämän asian puheeksi paljon aikaisemmin kuin yli 13 vuotta tapahtuneen jälkeen. Mutta en tajunnut aikaisemmin tätä suomi24 paikkakuntakohtaista keskustelua. Mitään rikosta ei siis ole tapahtunut, joten sen puolesta tästä voi rohkeasti keskustella

Aika erikoista että tämä yksi kirjoittaja väittää kivenkovaan että olen harhainen, mutta mistä hän sen voi tietää kun ei ole itse ollut näkemässä koko tilannetta? Voi olla että ei ole ABC:llä enää samoja työntekijöitä kuin vuonna 2010, ovat ehkä siirtyneet muihin hommiin mahdollisesti. ABC:n työntekijä jolle pilottitakkiset miehet puhuivat lyhyesti oli naispuolinen, ja hänkin sattoi minun lisäkseni huomata, että tilanteessa oli jotain omituista.

En siis väitä, että ABC olisi mukana tässä, mutta epäilen että heidän työntekijänsä huomasi että jotain omituista tapahtuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä kannattaisi olla hiljaa, jos joku selvittää keitä nämä pilottitakkiset miehet olivat, mitä sitten jos joku heistä kertoo internetin ulkopuolella yksityisesti että tällainen asia on tapahtunut?

Mitäpä siihen sanot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olisin ollut miten poliisin näköinen, niin olisiko 5-vuotias pikkutyttö sopinut siihen kuvioon, joka oli minun sisarentyttäreni, eli myös tämän pikkutytön äiti, eli minun isosiskoni oli mukana tuolla.

Minusta tuntuu, että sinä olit se todella vainoharhainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olisin ollut miten poliisin näköinen, niin olisiko 5-vuotias pikkutyttö sopinut siihen kuvioon, joka oli minun sisarentyttäreni, eli myös tämän pikkutytön äiti, eli minun isosiskoni oli mukana tuolla.

Minusta tuntuu, että sinä olit se todella vainoharhainen

Tuntuuko sinusta useinkin siltä, että sinua katsotaan ja sinulle nauretaan kuiskaillen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuuko sinusta useinkin siltä, että sinua katsotaan ja sinulle nauretaan kuiskaillen?

Ei, itseasiassa se on erittäin harvinaista, sen takia tämä 14 vuotta vanha asia on jäänyt mieleeni, tällaista samanlaista tilannetta ei ole tapahtunut sen jälkeen. Jos tällaisia tilanteita tapahtuisi esimerkiksi kuukauden välein, niin olisin erittäin huolestunut omasta mielenterveydestä.

Ymmärrän jos joku ei tykkää siitä että puhun tästä vanhasta tapauksesta, koska ihmiset ovat saattaneet muuttaa elämäänsä, menneet naimisiin, hankkineet jopa lapsia ja unohtaneet vanhat kaverinsa. Jos nyt näkisin nämä kolme pilottitakkista miestä, niin en edes tunnistaisi heidän kasvojaan, ja vaikka he olisivatkin tehneet jotain epäilyttävää siellä ABC:llä, niin he näkivät omilla silmillään, kun lähdimme autolla ajamaan pois sieltä, enkä tiedä mitä sen jälkeen huoltoasemalla tapahtui. En ole tämän tapauksen jälkeen käynyt lähelläkään Iisalmea ja asun yli 600 kilometrin päässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, itseasiassa se on erittäin harvinaista, sen takia tämä 14 vuotta vanha asia on jäänyt mieleeni, tällaista samanlaista tilannetta ei ole tapahtunut sen jälkeen. Jos tällaisia tilanteita tapahtuisi esimerkiksi kuukauden välein, niin olisin erittäin huolestunut omasta mielenterveydestä.

Ymmärrän jos joku ei tykkää siitä että puhun tästä vanhasta tapauksesta, koska ihmiset ovat saattaneet muuttaa elämäänsä, menneet naimisiin, hankkineet jopa lapsia ja unohtaneet vanhat kaverinsa. Jos nyt näkisin nämä kolme pilottitakkista miestä, niin en edes tunnistaisi heidän kasvojaan, ja vaikka he olisivatkin tehneet jotain epäilyttävää siellä ABC:llä, niin he näkivät omilla silmillään, kun lähdimme autolla ajamaan pois sieltä, enkä tiedä mitä sen jälkeen huoltoasemalla tapahtui. En ole tämän tapauksen jälkeen käynyt lähelläkään Iisalmea ja asun yli 600 kilometrin päässä

Onpa hyvä, että pysyttelet pois Iisalmesta. Kuvitteletko sinä, että jotain oikeasti kiinnostaa se, että jos joku on katsonut sinua ja naureskellut sinulle? Mitään ei ole kenellekään tapahtunut, mutta pitää ihmisen olla harvinaisen tyhmä, jos kuvailemastasi tilanteesta on jäänyt traumoja. Taidat olla harvinaisen tyhmä ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa hyvä, että pysyttelet pois Iisalmesta. Kuvitteletko sinä, että jotain oikeasti kiinnostaa se, että jos joku on katsonut sinua ja naureskellut sinulle? Mitään ei ole kenellekään tapahtunut, mutta pitää ihmisen olla harvinaisen tyhmä, jos kuvailemastasi tilanteesta on jäänyt traumoja. Taidat olla harvinaisen tyhmä ihminen.

Ei ole jäänyt varsinaisesti mitään traumoja, vaan tuo on jollain tavalla jotenkin poikkeuksellisen outo tapaus eikä siinä ole "mitään järkeä".

Minulla oli epäilys, että nämä pilottitakkiset miehet olivat harrastamassa jonkinlaista rikollista toimintaa, mutta en ymmärrä sitäkään, että minkä takia he pyörivät keskellä yötä jossain ABC:n huoltoasemalla eivätkä osta mitään? Tuollainen toiminta varsinkin kiinnittää muiden ihmisten huomion. Yleensä jos mennään johonkin huoltoaseman sisätiloihin niin sieltä täytyy ostaa jotain, vähintääkin kahvia ja pullaa. Sitten vielä supistaan huoltoaseman työntekijälle jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole jäänyt varsinaisesti mitään traumoja, vaan tuo on jollain tavalla jotenkin poikkeuksellisen outo tapaus eikä siinä ole "mitään järkeä".

Minulla oli epäilys, että nämä pilottitakkiset miehet olivat harrastamassa jonkinlaista rikollista toimintaa, mutta en ymmärrä sitäkään, että minkä takia he pyörivät keskellä yötä jossain ABC:n huoltoasemalla eivätkä osta mitään? Tuollainen toiminta varsinkin kiinnittää muiden ihmisten huomion. Yleensä jos mennään johonkin huoltoaseman sisätiloihin niin sieltä täytyy ostaa jotain, vähintääkin kahvia ja pullaa. Sitten vielä supistaan huoltoaseman työntekijälle jotain.

Ei huoltoasemilla ole minkäänlaista ostopakkoa, joten taas meni pieleen. Ei noissa sinun epäilyissäsi ole päätä, eikä häntää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei huoltoasemilla ole minkäänlaista ostopakkoa, joten taas meni pieleen. Ei noissa sinun epäilyissäsi ole päätä, eikä häntää.

No mikäs järki siinä on, että juostaan auton takapenkille minua piiloon? Autoon jonka etupenkillä ei ole kuljettajaa, olinko muka niin pelottava? Kyllä te olitte pelottavampia kuin minä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikäs järki siinä on, että juostaan auton takapenkille minua piiloon? Autoon jonka etupenkillä ei ole kuljettajaa, olinko muka niin pelottava? Kyllä te olitte pelottavampia kuin minä

Te? Ja taas meni pieleen.

Ehkä sä olet vaan niin pellen näköinen, että ulkonäkösi herättää kanssaihmisten naurua ja supinoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te? Ja taas meni pieleen.

Ehkä sä olet vaan niin pellen näköinen, että ulkonäkösi herättää kanssaihmisten naurua ja supinoita.

Ihan vaan tiedoksi, että se oli tasan yksi henkilö näistä kolmesta joka hymyili, luulin että se liittyi siihen että hän ajatteli että minä olen "maailman paskin poliisi", kun juoksin kahden muun henkilön perässä ulos aivan pari minuuttia ruokailun jälkeen, siis tupakalle.

Ihan vaan tiedoksi sekin, että nämä kaksi muuta eivät nauraneet eivätkä hymyilleet, he olivat erittäin ahdistuneen näköisiä. Vaikka he kuiskailivat, niin siitä oli nauraminen kaukana

Kannattaa opetella lukemaan ihan ajatuksen kanssa nuo aikaisemmat viestit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi, että se oli tasan yksi henkilö näistä kolmesta joka hymyili, luulin että se liittyi siihen että hän ajatteli että minä olen "maailman paskin poliisi", kun juoksin kahden muun henkilön perässä ulos aivan pari minuuttia ruokailun jälkeen, siis tupakalle.

Ihan vaan tiedoksi sekin, että nämä kaksi muuta eivät nauraneet eivätkä hymyilleet, he olivat erittäin ahdistuneen näköisiä. Vaikka he kuiskailivat, niin siitä oli nauraminen kaukana

Kannattaa opetella lukemaan ihan ajatuksen kanssa nuo aikaisemmat viestit

Jos näytät yhtä typerältä, kuin nämä viestisi ovat, niin en yhtään ihmettele, että yksi nauraa ja loput ahdistuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos näytät yhtä typerältä, kuin nämä viestisi ovat, niin en yhtään ihmettele, että yksi nauraa ja loput ahdistuvat.

Yritäpä vähän muistella minkä näköinen olin, vinkkinä voin sanoa että minulla taisi olla punainen huppari (vaikka minulla on hyvä muisti, en ole varma onko niin hyvä muisti että muistan paitani värin 14 vuoden takaa), ja olin suunnilleen saman ikäinen kuin tämä nuorin pilottitakkinen mies

On hyvä, jos tämä tapaus aiheuttaa muillekin solmuja aivoihin, koska halusin vain tulla kertomaan, mistä oli kyse, jos joku asianosainen sieltä huoltoasemalta sattuisi lukemaan tätä. En siis ollut poliisi enkä mikään muukaan ostaja/ myyjä, vaan täysin normaali lapin turisti

Koska elämässäni ei ole koskaan tapahtunut vastaavaa tilannetta kuin tuolloin Iisalmen ABC:llä vuonna 2010, en pidä itseäni harhaisena, koska harhainen ihminen on harhainen ihan joka päivä, ei ainoastaan 14 vuoden välein

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritäpä vähän muistella minkä näköinen olin, vinkkinä voin sanoa että minulla taisi olla punainen huppari (vaikka minulla on hyvä muisti, en ole varma onko niin hyvä muisti että muistan paitani värin 14 vuoden takaa), ja olin suunnilleen saman ikäinen kuin tämä nuorin pilottitakkinen mies

On hyvä, jos tämä tapaus aiheuttaa muillekin solmuja aivoihin, koska halusin vain tulla kertomaan, mistä oli kyse, jos joku asianosainen sieltä huoltoasemalta sattuisi lukemaan tätä. En siis ollut poliisi enkä mikään muukaan ostaja/ myyjä, vaan täysin normaali lapin turisti

Koska elämässäni ei ole koskaan tapahtunut vastaavaa tilannetta kuin tuolloin Iisalmen ABC:llä vuonna 2010, en pidä itseäni harhaisena, koska harhainen ihminen on harhainen ihan joka päivä, ei ainoastaan 14 vuoden välein

Ja taas meni pieleen.

Miten voisin tietää, että millainen pelle olet, kun noin 99,9999 % varmuudella en ole sinua koskaan nähnyt.

Mitä solmuja tämä ketju voi aiheuttaa kellekään, kun joku random tollo, jonka älykkyysosamäärä on kengännumeroa pienempi, muistelee käyntiään aamuyöstä huoltoasemalla, jossa ei kuitenkaan mitään tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas meni pieleen.

Miten voisin tietää, että millainen pelle olet, kun noin 99,9999 % varmuudella en ole sinua koskaan nähnyt.

Mitä solmuja tämä ketju voi aiheuttaa kellekään, kun joku random tollo, jonka älykkyysosamäärä on kengännumeroa pienempi, muistelee käyntiään aamuyöstä huoltoasemalla, jossa ei kuitenkaan mitään tapahtunut.

Tuli mieleen, että onko joku näistä henkilöistä nykyään muuttanut etelään, tarkemmin sanoen Lohjalle asumaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas meni pieleen.

Näyttäkää nyt, jos pottukoira ja FHAT-Ari ovat pahempia jätkiä kuin nämä. Silloin kuolen nauruun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli mieleen, että onko joku näistä henkilöistä nykyään muuttanut etelään, tarkemmin sanoen Lohjalle asumaan?

Kaikkihan ovat muuttaneet Lohjalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttäkää nyt, jos pottukoira ja FHAT-Ari ovat pahempia jätkiä kuin nämä. Silloin kuolen nauruun

Ketä noi ovat?

• Anonyymi

Sonta-Esa

• Anonyymi

Kauan aikaa sitten oli jokin teini jengi pyörimässä ja mekkaloimassa. Asuivat tietääkseni silloin pöllösenlahdella.

• Anonyymi

Mikäs oheenkirjoitus tuo oli.

• Anonyymi

Karate-Jake oli kovimmista kovin

• Anonyymi

Kyllä ne on nämä henkiset pahoinpitelijät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      10
      3379
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1858
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      77
      1169
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      982
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      948
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe