Tämä käy jo pläjäyksestä

Kiito-Orava

Helsingin (yllätys) yliopiston (niinpä tietysti) oppilaskunta tässä taannoin loihe lausumaan;
"
Laki ei tunnista muita kuin miehiä ja naisia, ja näin sukupuolen moninaisuus jää näkymättömäksi. Ihmiset määritellään syntymässä naiseksi tai mieheksi heiltä lupaa kysymättä. [...] Sukupuolten tasa-arvo ja hyvinvointi edellyttävät pakkosukupuolittamisesta luopumista. Jokaisella ihmisellä pitää olla vapaus ilmaista omaa sukupuoltaan – myös vaihtelevin tavoin – tai sukupuolettomuutta."
"
Näin nämä tulevat prekariaatit viimesyksyisessä tasa-arvosuunnitelmassaan. :D

Onhan toki mukavaa, että verorahat todellakin kulauvat johonkin hyödylliseen josta on konkreettista apua esimerkiksi vaipanvaihtoa odottavalle vanhukselle.

Tuosta lausunnosta voidaan päätellä, että sukupuoli on asia jonka jokainen yksilö määrittää itse. Tästähän seuraa se, että minäkin voisin määritellä itseni naiseksi ja alkaa käyttämään naisten vessoja ja luonnollisesti hakea naiskiintiö duuneja. Onhan minulla oikeus ilmaista haluamaani sukupuolta...

Moikähän ihme siinä on, että jotkut itseään kovin viisaina pitävät ihmiset eivät vain tunnu tajuavan, että ihminenkin on eläin ja ihmisellä on kaksi sukupuolta. Sitä tosiasiaa ei muuksi muuttaa vaikka kuinka tuhlaisi veronmaksajien rahoja uniopiston naistutkimuksen kursseilla.

7

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pariskunnalle syntyi lapsi.

kauniina kevät päivänä he olivat lapsen kanssa ulkoilemassa ja lapsi nukkui vaunussaan.

Vastaan tuli tuttava, joka kysyi: onko teidän vauvanne tyttö vai poika?

Viehkeästi hymyillen pariskunta kertoi kuin yhdestä suusta, lapsemme saa päättää sen aivan itse.

Sen pituinen se....

• M135

"Laki ei tunnista muita kuin miehiä ja naisia, ja näin sukupuolen moninaisuus jää näkymättömäksi. Ihmiset määritellään syntymässä naiseksi tai mieheksi heiltä lupaa kysymättä. [...] Sukupuolten tasa-arvo ja hyvinvointi edellyttävät pakkosukupuolittamisesta luopumista. Jokaisella ihmisellä pitää olla vapaus ilmaista omaa sukupuoltaan – myös vaihtelevin tavoin – tai sukupuolettomuutta."

Ai että "Jokaisella ihmisellä pitää olla vapaus ilmaista omaa sukupuoltaan – myös vaihtelevin tavoin – tai sukupuolettomuutta."

- Onko noin?

Mies joka toteuttaa itseään perustamalla 100 % miesyrityksen. Auttaa perhettään itse, omalla tavallaan, täysin omalla tavallaan, täysin omalla panoksellaan.

Niin mitä tapahtuu? - Tuo mies tuomitaan rikoksesta. Rikoksesta itse ihmiskuntaa vastaan -voisiko noin sanoa.

Miestä ei pidetä itsenäisenä ihmisenä enää tänäpäivänä.

Sen on lakikirja kieltänyt. Niin ovelalla tavalla että monikaan ei siihen edes kiinnitä huomiota.

Sikäli erikoista, että "tasa-arvon" ajajat moittivat lakia, koska nimenomaan laki ilmoittaa miehen ja naisen olevan tänä päivänä samaa mömmöä.

Siinä vaiheessa kun mies ja nainen alkoivat kirjoittaa samaa lakikirjaa, alkoi ihmiskunta muodostaa sellaista yhteiskuntaa, missä kukaan ei ole mitään.

Ihmiset alkoivat palvoa patsaita.

Jos mies ennen kirjoitti lakikirjaa ja velvoitti miehen, se oli jotakuinkin reilua, vaikka siinäkin tehtiin itselle hallaa. Mutta nainen oli jätetty vapaaksi.

Mutta jos jo siinä tehtiin itselle hallaa, niin nyt, kun mies ja nainen kirjoittavat lakia, niin kukaan ei ole enää vapaa. Kaikki velvoittavat toinen toistansa.

- Kukaan ei tee enää toistensa puolesta asioita.

Ihminen ei tarvitse lakikirjaa elääkseen. Jos ihminen elää lakikirjan mukaan, niin piru perii perskele.

Sen näkee jo siitä, että ihminen joka eläisi 100 % lakikirjan mukaan, olisi 100 % tahdoton paska. Tuo ihminen ei osaisi toimia itsenäisesti. Toiminta olisi niin idioottimaista että helvetti. Ja silti idioottimainen toiminta perusteltaisiin sillä, että "minähän teen lain mukaan, en ole rikollinen, sinä olet rikollinen mikäli teet toisin kuin lakikirja määrää" ...

Voi s ..........

Voi perekele lakikirja saatana. Minä olen nähnyt omin silmin tilanteen, jossa helvetti 26 vuotias nainen ei perkele saanut alkoholijuomaa kapakasta jossa ikäraja oli 18 vuotta. Tarjoilija erehtyi kysymään papereita. Joita ei ollut sillä kertaa mukana.

Eikä perkele auttanut vaikka ystäväpiiri kirosi vieressä ja jokainen todisti että kyseinen henkilö on 100 % täysi-ikäinen.

Ei helvetti.

Siinä mentiin 100 % lakikirjan mukaan perkele. Mutta ihmistä ei tunnustettu.

Ihminen oli 100 % unohdettu.

Voi helvetti minultakin tullaan kieltämään 100 % miesyritys vaikka perkele ...

... Mitä helvetin pahaa olen tekemässä. Oman perheeni puolesta kaikki saatana ...

• M135

Poliisi.

100 % lain noudattaja.

Poliisi on kyllä hieno juttu, kun ymmärtää miten kaikki on perustettu.

Mutta nyky-yhteiskunta on unohtanut kaiken, miten kaikki on perustettu.

Yhteiskunta ei muista, mikä poliisi todella on.

- Poliisi on tavallinen mies.

Joskus minä katson, kun mies-anarkistit ja mies-poliisit ottavat yhteen.

Pitäisi vain läntätä kättä yhteen.

Mutta systeemi on sotkenut ihmisten mielet.

Anarkistit ovat usein oikeassa.

Poliisit ovat usein oikeassa.

Minä voin jo kuvitella, kun 100 % miesyritys perustetaan ...

Niin poliisit tulevat pamputtamaan.

Miksi?

- Koska lakikirja kieltää miestä toimimasta.

Siitä voisi tehdä, kuin näytelmän, näytelmän tosielämässä.

100 % miesyritys, 50 miestä. Miehet työmaalla tekevät töitä. Eivät suostu lopettamaan työntekoa poliisin saapuessa.

Tulee sanaharkkaa.

Poliisi kutsuu lisäjoukkoja.

50 raavasta työmiestä. Tarvitaan 100 poliisia.

Keksikää itse loppu ...

Ja muistakaa. Ne 50 työmiestä, ovat 100 % rikollisia.

• M135

"Laki ei tunnista muita kuin miehiä ja naisia, ja näin sukupuolen moninaisuus jää näkymättömäksi.

- Nykylaki tunnistaa miehen ja naisen yhdeksi mössöksi. Ja suuntaus on koko ajan tuo, enemmän ja enemmän.

Ja kas kummaa, ikävät käyrät ovat koko ajan nousussa.

Sikäli vielä erikoista, että lakikirja, on sellainen opus, että se ei oikeastaan mikään, se on eräänlainen systeemi, systeemi, systeemi ...

"Ihmiset määritellään syntymässä naiseksi tai mieheksi heiltä lupaa kysymättä."

- No aletaan kysymään.

"Lapsonen. Oletko mies vaiko nainen?"

- BYÄÄÄÄHÄÄÄ HÄÄÄÄÄ BYÄÄÄÄÄÄÄ!

"Sukupuolten tasa-arvo ja hyvinvointi edellyttävät pakkosukupuolittamisesta luopumista."

- Epäselkeä ja perustelematon lause.

En voi ottaa kantaa.

"Jokaisella ihmisellä pitää olla vapaus ilmaista omaa sukupuoltaan – myös vaihtelevin tavoin – tai sukupuolettomuutta."

- Tuosta olen samaa mieltä.

Mikäli kieltäisin tuon, kieltäisin myös itseltäni vapauden perustaa 100 % miesyrityksen.

Mikäli kieltäisin itseltäni vapauden olemiseen, olemaan mies, kieltäisin itseni.

Minun puolesta naiset saavat tehdä mitä lystäävät.

• Krääk

Ei voi olla totta... Juuri tällaisia tässä kaivataankin. Kun saadaan vain lait sellaiseksi että lapsia voi ostaa tai tilata sairaalasta jotta kaikki voivat olla tasa-arvoisia...??

Voi hemmetti tätä järjen määrää tässä yhteiskunnassa. Aina vain hullumaksi menee ja tavoite tuntuu olevan että kaikki luonnollinen on jotenkin "ei oikein".

Minun mielestäni nyt on yö ja se on kuu joka tuolla paistaa, ja muutenkin on täysin tyyntä. Seuraavan kerran uimaanmennessa kävelen suoraan naisten puolella ja sanon tänään olevani nainen...

Siis oikeasti tuntuu kyllä että mainitsemasi tutkimuksen tekemiseen on tarvittu apurahoja ihan muuhun kuin kirjoitusvälineisiin jotta on saatu pää tuottamaan tuollaista potaskaa...:)

• hyvä juttu

Mitä merkitystä sukupuolella on muutakuin seksuaalisessa kanssakäymisessä?

Haluaisin ainakin valita muut asiat itse enkä näennäisen sukupuolen määrittelevällä tavalla.

• Amelia E

Eikös joitakin vuosikymmeniä sitten naistutkimuksen ja feminismin teoriat vielä puhuneet yleisesti biologisesta ja sosiaalisesta sukupuolesta? Ajatuksena siis oli että biologinen sukupuoli (lisääntymisvehkeet, keskimääräiset erot koossa, fyysisessä voimassa ja tiettyjen hormonien määrissä) on ihan luonnon määräämä tosiasia, ja sosiaalinen sukupuoli taas ympäristön luoma keinotekoinen rooli (ajatukset että miesten kuuluu ajatella pillua vähintään 4 minuutin välein ja naiset ei osaa ajaa autoa jne).

Tuo nyt luulisi olevankin ihan järkeenmenevä asia, oli sitten feministi tai ei. Sittemmin on ilmeisesti alettu kritisoida käsitystä biologisesta sukupuolesta. Kaiketi sekin on joidenkin mielestä liian rajoittava tai jotain sinne päin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2757
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      201
      1044
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      68
      931
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      883
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      63
      750
    6. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      56
      720
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      19
      622
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      56
      597
    9. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      55
      542
    10. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      525
    Aihe