Olen virittelemässä ajatusta tehdä elämänkertaromaani Kirkasta. Jos sinulla on hyviä heittoja, niin pistäppä muutama rivi palstalle vinkiksi.
Kirja Kirkasta, ota yhteyttä
5
719
Vastaukset
- Kirkan omaisiin
sieltä saat varmasti kaikkein parhaimmat jutut. Ja muista kysyä, että saatko kirjoittaa ja julkasuttaa kirjan!
- PELLEKSI
HEITTÄYDY muiden itsesäliöitten mukana raato mikä raato ja tavallinen toisten kappaleiden esittäjä eikä mikään häävinen laulaja ollutkaan
- usein
näet vaivaa saman asian jauhamisesta, miksi yleensä roikut täällä? Meillä kaikilla on oma maku ja vapaus, sille et voi sinäkään mitään. Makuasioista ei voi kiistellä, sanotaan.
- Krunikankundi
jos haluut kuulla muutaman härskin jutun Kolmesta Liisasta, niin otappa yhteyttä.
- -Kiki-
Kirkasta on jo elämänkerta kirja olemassa "Enimmäkseen Kirkasta" Raila Kinnusen erittäin hyvin tekemä kirja, jonka tekoon Kirill ja hänen äitinsä Elisabeth ovat itse osallistuneet paljon... Lue se ensin ja mieti sitten vielä pari kertaa mitä meinaat, on niitä muitakin tapoja nolata itsensä, ei se ole ainut tapa että menee sönkkäämään jotain mistä ei tiedä mitään. Kukaan ei tiedä Kirkan asioita niin hyvin kun hän itse ja hän on jo poistunut joukostamme arvokkaasti ja kaikki tietävät sen, joten UNOHDA koko juttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984