Olen virittelemässä ajatusta tehdä elämänkertaromaani Kirkasta. Jos sinulla on hyviä heittoja, niin pistäppä muutama rivi palstalle vinkiksi.
Kirja Kirkasta, ota yhteyttä
5
767
Vastaukset
- Kirkan omaisiin
sieltä saat varmasti kaikkein parhaimmat jutut. Ja muista kysyä, että saatko kirjoittaa ja julkasuttaa kirjan!
- PELLEKSI
HEITTÄYDY muiden itsesäliöitten mukana raato mikä raato ja tavallinen toisten kappaleiden esittäjä eikä mikään häävinen laulaja ollutkaan
- usein
näet vaivaa saman asian jauhamisesta, miksi yleensä roikut täällä? Meillä kaikilla on oma maku ja vapaus, sille et voi sinäkään mitään. Makuasioista ei voi kiistellä, sanotaan.
- Krunikankundi
jos haluut kuulla muutaman härskin jutun Kolmesta Liisasta, niin otappa yhteyttä.
- -Kiki-
Kirkasta on jo elämänkerta kirja olemassa "Enimmäkseen Kirkasta" Raila Kinnusen erittäin hyvin tekemä kirja, jonka tekoon Kirill ja hänen äitinsä Elisabeth ovat itse osallistuneet paljon... Lue se ensin ja mieti sitten vielä pari kertaa mitä meinaat, on niitä muitakin tapoja nolata itsensä, ei se ole ainut tapa että menee sönkkäämään jotain mistä ei tiedä mitään. Kukaan ei tiedä Kirkan asioita niin hyvin kun hän itse ja hän on jo poistunut joukostamme arvokkaasti ja kaikki tietävät sen, joten UNOHDA koko juttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521727
- 621662
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101228- 611031
- 49994
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118627Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566