Olen virittelemässä ajatusta tehdä elämänkertaromaani Kirkasta. Jos sinulla on hyviä heittoja, niin pistäppä muutama rivi palstalle vinkiksi.
Kirja Kirkasta, ota yhteyttä
5
743
Vastaukset
- Kirkan omaisiin
sieltä saat varmasti kaikkein parhaimmat jutut. Ja muista kysyä, että saatko kirjoittaa ja julkasuttaa kirjan!
- PELLEKSI
HEITTÄYDY muiden itsesäliöitten mukana raato mikä raato ja tavallinen toisten kappaleiden esittäjä eikä mikään häävinen laulaja ollutkaan
- usein
näet vaivaa saman asian jauhamisesta, miksi yleensä roikut täällä? Meillä kaikilla on oma maku ja vapaus, sille et voi sinäkään mitään. Makuasioista ei voi kiistellä, sanotaan.
- Krunikankundi
jos haluut kuulla muutaman härskin jutun Kolmesta Liisasta, niin otappa yhteyttä.
- -Kiki-
Kirkasta on jo elämänkerta kirja olemassa "Enimmäkseen Kirkasta" Raila Kinnusen erittäin hyvin tekemä kirja, jonka tekoon Kirill ja hänen äitinsä Elisabeth ovat itse osallistuneet paljon... Lue se ensin ja mieti sitten vielä pari kertaa mitä meinaat, on niitä muitakin tapoja nolata itsensä, ei se ole ainut tapa että menee sönkkäämään jotain mistä ei tiedä mitään. Kukaan ei tiedä Kirkan asioita niin hyvin kun hän itse ja hän on jo poistunut joukostamme arvokkaasti ja kaikki tietävät sen, joten UNOHDA koko juttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064235- 1862229
- 611410
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151- 1221039
- 70985
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?94960Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a127931- 102897
Kuvaile kaivattuasi
kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁54845