Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kirje Wentille!!

Went<3<3<3<3<3

Hei!!
Ajattelin lähettää kirjees Wentworthille!! Tietäiskö kukaan Wentin faniposti osoitetta??
Kuinka moni on lähettänyt, ja saanut vastauksen? (Nimmari kuva?) Millanen postimerkki täytyy olla? Entä millainen postimerkki pitää laittaa mukaan, jotta Went vastaa?? Kiitos todella vastauksista!!!

14

1688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pb-fani

      eli osoite olis tämä:
      Wentworth Miller

      c/o Management 360
      9111 Whilshire Blvd
      Beverly Hills, CA 90210

      on osoitteita olemassa muitakin, mutta tästä on kuulemma saanut parhaiten vastauksen. Kirjeen mukaan kirjekuori, jossa on oma osoitteesi, ja lisäksi osta postista IRC(international reply coupon)-kuponkeja, niillä maksetaan siellä Amerikan päässä postimaksu, koska tavallisia suomalaisia postimerkkejä on turha lähettää. Vastauksen saamiseen menee 3-6 kk, joskus enemmänkin. Itse en ole vielä saanut vastausta, koska lähetin kirjeeni vasta kuukausi sitten.

      • Went<3<3<3<3<3

        Kiitos tosi paljon vastauksesta!!!
        Mut mä kai oon niin blondi, etten nyt tajunnu ihan kaikkee..;) Eli siis laitankos siihen kuoreen, joka menee Wentille millaisen postimerkin, jonkun USA:han menevän? Vai liitäkö siis siihen kuoreen niitä kuponkeja? Vai laitanko ne kupongit siis sinne kuoren sisälle, jotta voin saada vastauksen?! Toivottavasti nyt ymärsitte. Ja sorry, kun mä en oikein aina näytä tajuuvan..:) Blondi, mikä blondi.. Kuinka moni on muuten saanut vastauksen??


      • pb-fani
        Went<3<3<3<3<3 kirjoitti:

        Kiitos tosi paljon vastauksesta!!!
        Mut mä kai oon niin blondi, etten nyt tajunnu ihan kaikkee..;) Eli siis laitankos siihen kuoreen, joka menee Wentille millaisen postimerkin, jonkun USA:han menevän? Vai liitäkö siis siihen kuoreen niitä kuponkeja? Vai laitanko ne kupongit siis sinne kuoren sisälle, jotta voin saada vastauksen?! Toivottavasti nyt ymärsitte. Ja sorry, kun mä en oikein aina näytä tajuuvan..:) Blondi, mikä blondi.. Kuinka moni on muuten saanut vastauksen??

        Joo, eli otat yhden kirjekuoren, johon kirjoitat tuon antamani osoitteen, ja laitat siihen postimerkin, yksi sellainen 0,70 euron riittää ihan hyvin. Ja sinne kuoreen sisälle laitat a) kirjoittamasi kirjeen b) tyhjän kirjekuoren, jossa on valmiina osoitteesi c) 1-2 kpl niitä kuponkeja, laitat ne vaan sellaisenaan sinne. Toivottavasti tajusit, mutta saa kysyä lisää, jos jäi vielä epäselvää.


      • Went<3<3<3<3<3
        pb-fani kirjoitti:

        Joo, eli otat yhden kirjekuoren, johon kirjoitat tuon antamani osoitteen, ja laitat siihen postimerkin, yksi sellainen 0,70 euron riittää ihan hyvin. Ja sinne kuoreen sisälle laitat a) kirjoittamasi kirjeen b) tyhjän kirjekuoren, jossa on valmiina osoitteesi c) 1-2 kpl niitä kuponkeja, laitat ne vaan sellaisenaan sinne. Toivottavasti tajusit, mutta saa kysyä lisää, jos jäi vielä epäselvää.

        Kiitos paljon, kun jaksat selittää!! Nyt tajusin!! Paitsi yks juttu viel, et sinnekkö menee ihan tavallisella Suomen 0,70 euron postimerkillä, et ei tarvi vaikka ostaa jotain USA:han menevii?? (Jos sellasii nyt ees on.:)
        Mut KIITOS!!


      • pb-fani
        Went<3<3<3<3<3 kirjoitti:

        Kiitos paljon, kun jaksat selittää!! Nyt tajusin!! Paitsi yks juttu viel, et sinnekkö menee ihan tavallisella Suomen 0,70 euron postimerkillä, et ei tarvi vaikka ostaa jotain USA:han menevii?? (Jos sellasii nyt ees on.:)
        Mut KIITOS!!

        menee sillä yhdellä merkillä, jos se on ihan tavallinen kirje, ja painaa alle 20 g, mutta jos oot epävarma laita varmuudeksi kaksi postimerkkiä.


      • Went<3<3<3<3<3
        pb-fani kirjoitti:

        menee sillä yhdellä merkillä, jos se on ihan tavallinen kirje, ja painaa alle 20 g, mutta jos oot epävarma laita varmuudeksi kaksi postimerkkiä.

        Okei, kiitos!! Ja kiitos paljon, kun oot jaksanut vastata kaikkiin mun kysymyksiin!! Suuri KIITOS!! :D


      • pb-fani
        Went<3<3<3<3<3 kirjoitti:

        Okei, kiitos!! Ja kiitos paljon, kun oot jaksanut vastata kaikkiin mun kysymyksiin!! Suuri KIITOS!! :D

        Ole hyvä vaan, ihan mielelläni auttelen muita faneja.
        Mutta muistathan sen, että siihen menee aikaa ennen, kun saat sen vastauksen. Johtuen siitä, että Went on vaan niin suosittu ympäri maailmaa tällä hetkellä.


      • Mjaa
        pb-fani kirjoitti:

        Ole hyvä vaan, ihan mielelläni auttelen muita faneja.
        Mutta muistathan sen, että siihen menee aikaa ennen, kun saat sen vastauksen. Johtuen siitä, että Went on vaan niin suosittu ympäri maailmaa tällä hetkellä.

        Ajattelin kysyä että kun te nyt tiedätte miten wentille lähetetään se kirje niin pitääkö se kirje kirjottaa enkuks vai suomeks?


      • pb-fani
        Mjaa kirjoitti:

        Ajattelin kysyä että kun te nyt tiedätte miten wentille lähetetään se kirje niin pitääkö se kirje kirjottaa enkuks vai suomeks?

        englanniksi


      • Mjaa
        pb-fani kirjoitti:

        englanniksi

        Kiitos ja ajattelin kysä että oletteko te kirjottaneet wentille kirjettä?


      • pb-fani
        Mjaa kirjoitti:

        Kiitos ja ajattelin kysä että oletteko te kirjottaneet wentille kirjettä?

        muista en tiedä, mutta minä olen, ja toivottavasti vastaa joskus.


      • Mjaa
        pb-fani kirjoitti:

        muista en tiedä, mutta minä olen, ja toivottavasti vastaa joskus.

        Toivottavasti osais kirjottaa nyt sitte oikein sen kirjeen wentille ku en oo mikään paras enkusa


      • täällä---
        Went<3<3<3<3<3 kirjoitti:

        Kiitos paljon, kun jaksat selittää!! Nyt tajusin!! Paitsi yks juttu viel, et sinnekkö menee ihan tavallisella Suomen 0,70 euron postimerkillä, et ei tarvi vaikka ostaa jotain USA:han menevii?? (Jos sellasii nyt ees on.:)
        Mut KIITOS!!

        http://wentworthmilleronline.com/gallery/displayimage.php?album=607&pos=15


      • kyllä
        Mjaa kirjoitti:

        Toivottavasti osais kirjottaa nyt sitte oikein sen kirjeen wentille ku en oo mikään paras enkusa

        Kirjota vaan suomeks, mie oon kuullu huhuja et went opiskelee suomea ja on nyt kai muuttamassakin suomeen. että siitä vaan! anna palaa beibee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe