puuttuuko poliisi

asiaan jos

ajaa puolenvälin jälkeen huhtkuun nastarenkailla

25

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiks sitä nastarenkailla saa ajaa koko vuoden?? tämmöinen tuntuma olisi, mutta en omista autoa ja olen alaikäinen, eli älä luota täysin.

• mut jos

jää kiinni niin saa myös sakot

• mut jos kirjoitti:

jää kiinni niin saa myös sakot

se riippuu...

• ...tärkeintä
        a-v kirjoitti:

se riippuu...

on että ajaa kumeilla, turvallisuuden vuoksi, eikä pelkillä vanteilla:)

• harvoin on
        a-v kirjoitti:

se riippuu...

nastarenkaat vaativia kelejä, Suomessakaan...

• sakot
        harvoin on kirjoitti:

nastarenkaat vaativia kelejä, Suomessakaan...

paukahtaa, ihan aiheellisesti...

• sakot kirjoitti:

paukahtaa, ihan aiheellisesti...

ei paukahda ku on liukasta, olkoot sitte vaikka juhannus.

• a-v kirjoitti:

ei paukahda ku on liukasta, olkoot sitte vaikka juhannus.

ja hommasin kesärenkaiksi kitkat:) saa vaihtaa ajoissa ja ajaa pitkään syksyyn...

• ...iinamari...
        iinamari kirjoitti:

ja hommasin kesärenkaiksi kitkat:) saa vaihtaa ajoissa ja ajaa pitkään syksyyn...

...Sinussa on oikeaa asennetta;)

• ...iinamari... kirjoitti:

...Sinussa on oikeaa asennetta;)

olla:))

• kauankin ollut
        iinamari kirjoitti:

olla:))

hereillä; itse heräsin yhdeksän aikoihin...

Muuten... Hyvää pitkäperjantaita Sinulle:)

• kauankin ollut kirjoitti:

hereillä; itse heräsin yhdeksän aikoihin...

Muuten... Hyvää pitkäperjantaita Sinulle:)

heräilin märkään naamaan tossa kaheksan maissa ja ponkaisin lenkille saman tien...pakkasta taas :(

• ...NeitiKoiranenko
        iinamari kirjoitti:

heräilin märkään naamaan tossa kaheksan maissa ja ponkaisin lenkille saman tien...pakkasta taas :(

se nuoli naamaasi...antoi lämpimän aamupusun poskellesi...

Täällä taas taivas näyttäisi selkenevän...välillä aurinkokin pilkahtaa ilahduttamaan auringonpalvojia...

• ...NeitiKoiranenko kirjoitti:

se nuoli naamaasi...antoi lämpimän aamupusun poskellesi...

Täällä taas taivas näyttäisi selkenevän...välillä aurinkokin pilkahtaa ilahduttamaan auringonpalvojia...

kiva aina aamuisin:) ja muulloinkin halii ja pusuttelee aina...mulla on aurinko paistanut koko päivän mut kylmää on...

• varsinkin kissat
        iinamari kirjoitti:

kiva aina aamuisin:) ja muulloinkin halii ja pusuttelee aina...mulla on aurinko paistanut koko päivän mut kylmää on...

ja koirat ovat suloisia, vaikka on niissäkin omat hankaluutensa...Mutta niinhän se on ihmisissäkin...eläimet eivät tosin arvostele, juonittele tai puhu pahaa selän takana, kuten niin monet meistä ihmisistä:(

• varsinkin kissat kirjoitti:

ja koirat ovat suloisia, vaikka on niissäkin omat hankaluutensa...Mutta niinhän se on ihmisissäkin...eläimet eivät tosin arvostele, juonittele tai puhu pahaa selän takana, kuten niin monet meistä ihmisistä:(

taas siitä asenteesta...jos ei oo valmis jostain luopumaan kissan tai koiran vuoksi ei sellasia kannata hommata... pahan puhuminen on ihmisten oma synti, onneksi ei eläimetkin sitä tee

• ...itsellä on
        iinamari kirjoitti:

taas siitä asenteesta...jos ei oo valmis jostain luopumaan kissan tai koiran vuoksi ei sellasia kannata hommata... pahan puhuminen on ihmisten oma synti, onneksi ei eläimetkin sitä tee

kaksi kissaa, ja ovat kyllä niin suloisia otuksia, että...

Välillä töissäkin tulee mietittyä, että miten ne pärjäävät kaksikseen täällä kotona päivät pitkät, mutta ihan hyvin on mennyt jo pari vuotta...

• ...itsellä on kirjoitti:

kaksi kissaa, ja ovat kyllä niin suloisia otuksia, että...

Välillä töissäkin tulee mietittyä, että miten ne pärjäävät kaksikseen täällä kotona päivät pitkät, mutta ihan hyvin on mennyt jo pari vuotta...

ja pärjäähän ne...toisilleen seuraa pitävät:)Neiti on pakko lukita omaan huoneeseensa yksin ollessaan, tuhoaa muuten joka paikan...ja IsoKolli on siitä vaan tyytyväinen ja nauttii yksinolostaan:)

• tyttökissa oli
        iinamari kirjoitti:

ja pärjäähän ne...toisilleen seuraa pitävät:)Neiti on pakko lukita omaan huoneeseensa yksin ollessaan, tuhoaa muuten joka paikan...ja IsoKolli on siitä vaan tyytyväinen ja nauttii yksinolostaan:)

ensin yksikseen puoli vuotta, mutta ei oikein viihtynyt...tai ei vaikuttanut täysin onnelliselta...

Kun sitten sai kaverikseen poikakissan, on tykännyt elämänmuutoksestaan selvästi...vaikka välillä tappelevatkin...

Sitten taas nukkuvat yhtenä karvakeränä toisiinsa kietoutuneina...tosi sööttiä!

• kukapa tyttökisu ei onnellinen ois kun poju tuodaan elämään...:)

• ...ja toisin päin;)

...yritystä on, ainakin kollilla...

• ...ja toisin päin;) kirjoitti:

...yritystä on, ainakin kollilla...

ei taida päteä se juttu maaliskuusta...vaan yrittelee kuitenkin muulloinkin?

• ...nyt ei
        iinamari kirjoitti:

ei taida päteä se juttu maaliskuusta...vaan yrittelee kuitenkin muulloinkin?

lamppu syttynyt; voisitko vähän vihjata...

• ...nyt ei kirjoitti:

lamppu syttynyt; voisitko vähän vihjata...

kun maaliskuussa kollit mouruaa sen yhen perään...:) hei kuule, mulla saunatonttu huutelee että olis valmista jo...tarttee mennä ennenkun kylmenee taas:)palaillaan taas sit:))

• poistun kohta...
        iinamari kirjoitti:

kun maaliskuussa kollit mouruaa sen yhen perään...:) hei kuule, mulla saunatonttu huutelee että olis valmista jo...tarttee mennä ennenkun kylmenee taas:)palaillaan taas sit:))

...hyviä löylyjä Sinulle; nauti ja rentoudu...saunatonttusi kanssa...Palaillaan...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      207
      7148
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4682
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4534
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3312
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1727
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      18
      1707
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1590
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1479
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1257
    Aihe