Eli tuli tuossa toissapäivänä otettua vähän vettä tuhdimpaa. Siinä meni 7.5% kaljoja, muutamia lonkeroita, bacardi breezeri sekä absolut vodka kola sekä yksi makeampi drinkki. Eilen herätessämi olo oli mitä mainioin...tosin ruoka ei maittanut, muuten olo ok! Enkä yleensä kärsi krapulasta, itseasiassa tämä on ensimmäinen kerta. Kuitenkin viimeyönä sitten iski. 4 kertaa oksensin 3-5 oksennuksen sarjoja n. kahden tunnin välein. Ja tämä tuli kuin isku taivaalta. Myös mahani meni sekaisin eli peräpäästä tulee kaikki vetenä. Kokoajan kylmä, väsyttää heikottaa eikä ruoka maistu.. kuumeinen olokin... vatsaan sattuu... onkohan kyseessä vaan pirunmoinen krapula vai olenko kipeÄ?
Krapula vai Influenssa
voi kun tietäisikin...
2
936
Vastaukset
- oikein krapulalta
vaikuta.enemmänkin kuulostaa siltä NORO virukselta.itellä oli se ja oireet samat mitä kuvailit.
- laivalta palannut
nuo kyseiset ryyppyjuhlat oli silja europalla. lueskelin toisesta foorumista että laivojen putkistovedet on todella bakteerisia... oiskohan vika tässä..jos on varokaa SILJA EUROPAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291869Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois67990