Entä mitä miehiä ovat Suomeen otetut tsetseenit?

Kuka tietää?

Suomessa asuu myös monta tsetseenitaistelijaa "pakolaisina".

9

1025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piikkiq

tiedä keitä suomeen otetut tsetseenitaistelijat ovat, mutta tsetseniassa ihmisoikeusrikoksia: joukkomurhia ja massaraiskauksia tehneitä venäläisiä ei tiettävästi ole joukossa.

Piikkiq

ps. sosialismi on rikos ihmiskuntaa vastaan

• tsetseenit sopivat...

tänne.Tsetseniahan tunnusti aikoinaan ensimmäisenä valtiona Suomen itsenäisyyden.Johan se velvoittaa.

• Anonyymi
        tsetseenit sopivat... kirjoitti:

tänne.Tsetseniahan tunnusti aikoinaan ensimmäisenä valtiona Suomen itsenäisyyden.Johan se velvoittaa.

TŠETŠENIAN ITSENÄISTYMINEN OLI VUONNA 1453 JUMALAUTA! LYÖN VETOA KUN SAAN LISTAN NIIN JÄÄTTE TÄNNE.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TŠETŠENIAN ITSENÄISTYMINEN OLI VUONNA 1453 JUMALAUTA! LYÖN VETOA KUN SAAN LISTAN NIIN JÄÄTTE TÄNNE.

Kyllä olen edelleen!

• Anonyymi

Tässä olisi yksi tsetseeni Suomesta, Mitä haluatte tietää tsetseeneistä?

• Anonyymi

Kuina monta?
      Yksi vai kaksi?

• Anonyymi

Suomessa on arviolta 600-700 tsetseeniä, 99.99% vihaa venäjän valtiota henkeen ja vereen.
        suomeen pakolaisena tulleet tsetseenit ovat paenneet venäjän tsetseeniassa asettaman kätyrin vainoja pakoon. Erilaisten tilastojen mukaan Euroopassa asuu 300 000- 400 000 tsetseenialaista. Euroopassa asuvat tsetseenit ovat tsetsenian itsenäistymisen kannattajat.

Tsetseenialaisen ajatukset liittyen Ukrainan sotaan
        Mielestäni tämän kaiken oltaisiin pystytty välttämään, jos oltaisiin näytetty kaapinpaikan silloin jo 90luvulla ensin Georgiassa ja sitten Tsetseeniassa. Tsetseenian kansan valitsema presidentti varoitteli koko länttä siitä. että venäjä ei tule jäämää vaan tsetsenialaisen huoleksi. vaan siitä tulee vielä joku päivä koko lännen huolenaihe, jos ette usko minua niin ei hätää internetti muistaa kaiken. Jos ei kenellekään vielä tullut selväksi niin kannatamme Ukrainaan puolustussotaa venäjää vastaan.

• Anonyymi

Yli 3000 paperitonta asuu suomesa joko on palautus laiva tulosa kela lopetta leivän myynnin

• Anonyymi

Ketä tarkoitat maahanmuuttajia yleisesti vai onko juuri tässä tapauksessa kyse tsetseeneistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2315
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      87
      1252
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1095
    4. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1066
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      1029
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      987
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      18
      984
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      930
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      918
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      916
    Aihe