Suomessa asuu myös monta tsetseenitaistelijaa "pakolaisina".
Entä mitä miehiä ovat Suomeen otetut tsetseenit?
9
1025
Vastaukset
- piikkiq
tiedä keitä suomeen otetut tsetseenitaistelijat ovat, mutta tsetseniassa ihmisoikeusrikoksia: joukkomurhia ja massaraiskauksia tehneitä venäläisiä ei tiettävästi ole joukossa.
Piikkiq
ps. sosialismi on rikos ihmiskuntaa vastaan- tsetseenit sopivat...
tänne.Tsetseniahan tunnusti aikoinaan ensimmäisenä valtiona Suomen itsenäisyyden.Johan se velvoittaa.
- Anonyymi
tsetseenit sopivat... kirjoitti:
tänne.Tsetseniahan tunnusti aikoinaan ensimmäisenä valtiona Suomen itsenäisyyden.Johan se velvoittaa.
TŠETŠENIAN ITSENÄISTYMINEN OLI VUONNA 1453 JUMALAUTA! LYÖN VETOA KUN SAAN LISTAN NIIN JÄÄTTE TÄNNE.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TŠETŠENIAN ITSENÄISTYMINEN OLI VUONNA 1453 JUMALAUTA! LYÖN VETOA KUN SAAN LISTAN NIIN JÄÄTTE TÄNNE.
Kyllä olen edelleen!
- Anonyymi
Tässä olisi yksi tsetseeni Suomesta, Mitä haluatte tietää tsetseeneistä?
- Anonyymi
Kuina monta?
Yksi vai kaksi?- Anonyymi
Suomessa on arviolta 600-700 tsetseeniä, 99.99% vihaa venäjän valtiota henkeen ja vereen.
suomeen pakolaisena tulleet tsetseenit ovat paenneet venäjän tsetseeniassa asettaman kätyrin vainoja pakoon. Erilaisten tilastojen mukaan Euroopassa asuu 300 000- 400 000 tsetseenialaista. Euroopassa asuvat tsetseenit ovat tsetsenian itsenäistymisen kannattajat.
Tsetseenialaisen ajatukset liittyen Ukrainan sotaan
Mielestäni tämän kaiken oltaisiin pystytty välttämään, jos oltaisiin näytetty kaapinpaikan silloin jo 90luvulla ensin Georgiassa ja sitten Tsetseeniassa. Tsetseenian kansan valitsema presidentti varoitteli koko länttä siitä. että venäjä ei tule jäämää vaan tsetsenialaisen huoleksi. vaan siitä tulee vielä joku päivä koko lännen huolenaihe, jos ette usko minua niin ei hätää internetti muistaa kaiken. Jos ei kenellekään vielä tullut selväksi niin kannatamme Ukrainaan puolustussotaa venäjää vastaan.
- Anonyymi
Yli 3000 paperitonta asuu suomesa joko on palautus laiva tulosa kela lopetta leivän myynnin
- Anonyymi
Ketä tarkoitat maahanmuuttajia yleisesti vai onko juuri tässä tapauksessa kyse tsetseeneistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916