Lopetetaan Ari-pelleily

Hän veti Scrpionsin "Still loving you" tai jotain sinnesuntänne. Kuunnelkaapa kun aito Klaus Meine vetää sen. Voi Ari-parkaa! Pikkupoika yrittää aikuisten miesten osastoon. Lapsen äänellä lauletaan lasten lauluja, ei heviä.
Annalla sen sijaan upea ääni ja upea tulkinta.

8

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaaaaaaaaariiiiiiiiiiii

Lopeta itse!! Ari on voittaja - upea ääni ja paras laulaja tässä kisassa!!

• heaven_of_heavy

voi voi voi, vertaa aria annaan, eiköhän jotraan eroa sentään synny! massateinit, äänestäkää annaa, mutta missä onkaa suomalainen fiksu hevikansa? älkää jääkö sohvalle makaamaan, vaan kännykkä käteen, ja äänestäkää aria, että suomelle saadaan hyvä maine!

• tulkita, yeah

No tässä olen just eri mieltä. Kun mä todella inhoan sitä saksahevibändiä ja niiden musiikkia, mutta mitä tapahtui kun A. Koivunen vetäisi heidän biisinsä.... I loved it!!!!

• White Dove

En mäkään mikään Skorpparifani ole ollut, mutta nyt kyllä varmaan rupean taas enemmän kuuntelemaan.

Kilven hemmot sano muuten haastattelussa, että Arin Kilpiesityksen jälkeen oli käynnit heidänkin nettisivuillaan lisääntyneet.

Ari lisää hevindiggausta maassamme. Jeesss!! (itseasiassa mä en hirveesti hevistä välittänyt aikaisemmin, enemmän tosta alternativesta ja grungesta, joten Arin ansioksi on tämä mun uusi hevikiinnostuskin laskettava)

• ari voittaa

mutta Arilla ei ole lapsen ääni

• Niin se vaan on...

PÄSSI!!!! Sää rupeat vertaileen jotain, vasta uransa alussa olevaa laulajaa ja parikymmentä vuotta maailman tähtenä ollutta laulajaa!? Yrität sää niinkun tollasella lauseella tehdä itestäs jotenkin ammatti-ihmistä? Voi helvetti... Sitäpaitsi, toi Arin veto oli parempi kun Meinen ykskään live veto.

• sanoa Annastakin

Yhtälailla Annakin astui liian suuriin saappaisiin laulamalla Fallingin ja I Love Rock'n'Rollin, sillä alkuperäisversiot ovat aivan omaa luokkaansa. Annan "tulkinta" kyseisistä skibaleista jäi todella vaisuksi, eikä tytön ääni jaksanut edes kunnolla kantaa musiikin yli. Jos lapsen äänellä lauletaan kerran lastenlauluja, miksei Anna ole sitten nauhoittanut uutta Teletappien tunnaria? Kysynpä vaan.

• harmiksesi

harmiksesi Ari voitti Idolsin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5030
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4552
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      121
      4472
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      288
      1582
    5. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1298
    6. 81
      1291
    7. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      68
      1245
    8. 305
      988
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      930
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      810
    Aihe