Äänestin satoja kertoa

..............................

Äänestin satoja kertoja Aria. Siis koko lähetyksen ajan painelin lähetä-nappia... Ei se lasku niin väliä oo kun olen työelämässä. Onneks meitä oli muitakin niin saatiin hoidettua homma näin. Kiitos vielä kerran ja menestystä kuoma. Aamen.

11

846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertaa ainakin

en luota tulokseen ku siinähän tuli video arista missä se kiitteli öö mitä helvettiä miten se tiesi että voittaa?etukäteen voittaja päätetty taas kerran!!!!

• sellanen video

varmaan sekä ari että anna oli molemmat kuvanneet valmiiksi sellaisen pienen voittajan pätkän ja sitten kun selvis että ari on voittaja niin se arin video näytettiin. turha spekuloida mitään valmista järjestelyä

• qweqwe

ettei vain olis hieman vittuuntunu vaan häviöstä ja sitte vittuillaan muille et turhaan äänestin.. kukaan ei oo käskeny sua äänestämään ääliö

• nyt ilmassa
        sellanen video kirjoitti:

varmaan sekä ari että anna oli molemmat kuvanneet valmiiksi sellaisen pienen voittajan pätkän ja sitten kun selvis että ari on voittaja niin se arin video näytettiin. turha spekuloida mitään valmista järjestelyä

vaadin rahat takas

• naista oli pakko äänestää
        qweqwe kirjoitti:

ettei vain olis hieman vittuuntunu vaan häviöstä ja sitte vittuillaan muille et turhaan äänestin.. kukaan ei oo käskeny sua äänestämään ääliö

äijät vaan saa kaiken ilmaiseksi helpolla ja taas äijä voitti huijauksella

• siellä takana.

Hallelujah!

• !!!

eri liittymiä, kun yhtä numeroa kohden rekisteröitiin vaan yksi ääni.

• äänestää paljon samasta

mut en usko tulokseen ku se video paljasti kaiken ku eihä ari muuten olis voinu ehtiä siihen jos ei olis etukäteen kuvattu eli kusetusta ja mulla meni annaan sikana rahaa turhaan!!!

• minäminävainvain
        äänestää paljon samasta kirjoitti:

mut en usko tulokseen ku se video paljasti kaiken ku eihä ari muuten olis voinu ehtiä siihen jos ei olis etukäteen kuvattu eli kusetusta ja mulla meni annaan sikana rahaa turhaan!!!

Molemmat olivat varmasti kuvanneet jo valmiiksi sellaisen videon että se voitaisiin sitten finaalissa näyttää! Jos Anna olisi voittanut, olisi häneltä varmasti samanlainen video tullut ja sitten tätä asiaa olisi käyty toisinpäin että huijausta että Anna tiesi jo etukäteen että voittaa.. Videot oli vain valmiiksi kuvattu, niinkuin kaikki muukin finaalissa hienosti järjestetty!

• jäaöjäöja

JOILLAKIN ON EDELLEEN KÄYTÖSSÄ KOTILANKAPUHELIN!!!

PYSTYIN SIIS ÄÄNESTÄMÄÄN NIIN PALJON KUIN HALUSIN HAHAHAAAA

Hankkikaa lankapuhelimet!!!

• MTV3 ei koskaan ole edes yrittänyt laskea ääniä vaan äänestyksen tulos on aina asetettu siten, että saadaan mahdollisimman paljon soittajia linjoille "äänestämään".
      Koko formaatti on luotu rahan keruuta varten ja surullisinta on, että suurin osa menee englantiin formaatin luojalle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      95
      1503
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      399
      905
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      880
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76