Onko kukaan miettinyt, mitä tämä helvatan kloorattu vesi tekee?
Minulla ainakin iho kutisee, hiukset haisee kloorille eikä sitä taatusti VOI juoda.
Entä vauvat ja vaarit?
Hävytöntä sanon minä, mutta eipä silti:
herroilla kunnassa on varaa ostaa muutakin juotavaa niin ettei se järkyttävä kloorindöfä heitä haittaa!
Kuntalaiset pitää vaatia EDES puhdasta vettä.
JA H E T I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kas,kas kloorattua paskavettä
8
705
Vastaukset
- muutama
lisää: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! osta niillä vaikka pullovesi, ja lopeta jo tuo ainainen marina. Nöyryytät itsesi.
- esiin
Täydellinen epäonnistuminen tämä klooriliete on!
Paha juttu. - Nimetön
esiin kirjoitti:
Täydellinen epäonnistuminen tämä klooriliete on!
Paha juttu.vihtiläisille naurettaan varsin laajasti, eräs tuttu keski suomesta kysyi- mistä tuntee vihtiläisen?
no sillä on aina lmp- tauti eli lentää molemmista päistä.
kunnan johto on erittäin epäpätevää röyhkeää ja ylimielistä mutta kas: mehän sallimme sen.
- ikävä kaveri
Liekö Lohjan Roution alueella norovirusta juomavedessä, koska kun olen täällä, niin vähän väliä on ripuli ja mahasta sisältö lentää joka toinen viikko ihan lentonaan ja on lihassärkyä ja kuumeilua lievänä.
Sitten pääsiäislomalla olin poissa kaupungista ja olin maalla, missä nautimme puhdasta lähdevettä ja maha parantui täydellisesti!!! Sitten palasin lomalta, join hanavettä kotona ja töissä ja taas maha oli kuralla...
Eli vesilaitos huom. vaikka vesi olisi puhdasta putkiin laskettaessa, niin talojen likaiset putket 70-luvulta saakka taitavat kaivat muutakin huoltoa kuin kloorauksen. Varmaan vanhimmissa taloissa putkiremontti tai huollatus eli tarkempi puhdistus olisi jo tarpeen, samoin ilmanpoistolaitteiden huolto. Sama koskenee vanhaa ammattiopistoa Toivonkadulla? Tuntuu, että siellä home haiskahtaa... ja monet, niin monet ovat sairastelleet tänä vuonna...
Tietoa noro-viruksesta:
http://www.ktl.fi/portal/suomi/osiot/tietoa_terveydesta/terveys_ja_sairaudet/infektiotaudit/suolistoinfektiot/norovirus/
PS. Pitäisikö terveystarkastajan käydä tekemässä viimein tarkastuksia ja näytteenottoja eikä vain istua komerossaan papereita pyörittämässä? - Kiva maa
Nokialla juodaan vihreää vahvasti kloorille haisevaa vettä joka suodatuksen jälkeen haisee ulosteelle.
- suolisolmu
Ette tiedä kovasta elämästä mitään. Muuttakaa karkkilaan niin kohta tiedätte.
- hahall
Vihdissä ei mikään yllätys.Palveluita vailla oleva kunta,jossa herrat määrää kaiken,asumiseen menee kaikki rahat.
- Anonyymi
kloori ei tuhoa läheskän kaikia vedessä olevia pieneliöitä. Ihmisille annetaan virheellinen käsitys siitä että klooraus tekee vedestä puhdasta. On paikkakuntia joissa ätevesi kierrätetään ihmille juomavedeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346