Voittaako kukaan loppujen lopuksi?

Jeesmies

Moro kaikille.

Olen itse vakaa nettipokerin ja -vedonlyönnin kannattaja, joskin teen sitä lähinnä huvin vuoksi. Tiedän, että joukossamme on myös niitä, joilla panokset ovat suurempia ja jotka pitkällä välillä voittavat (on jopa niitä, jotka elättävät itsensä pelaamalla). Joukossamme on myös niitä epäuskoisia, jotka eivät kumpaakaan väitettä usko. Kuka näistä kolmesta profiilista sinä olet?

Can you beat the odds? Can you make a living by doing that? Or are you just full of shit?

Kerro myös lisäksi paljonko voitat/häviät viikkotasolla. Itse pelailen muutamia kymppejä viikossa, joista yleensä tulee takisin noin 50 %. Eli toistaiseksi toiminta on täysin viihdettä ja jännityksen hakemista.

-Jeesmies


______________________________________________
Jeesmiehen bonariblogi: http://vedonlyonti-pokeri.blogspot.com/

8

1556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-voitolla

      jotku itkee, ettei kukaan voi voittaa, mutta jos pokerissa kukaan ei vedä välistä rahaa, niin silloinhan jonkun on aina pakko voittaa, jos joku häviää - rahan määrä on vakio. Tällöin varmasti hyvät pelaajat voittaa keskimäärin useammin, kuin huonot. Tietysti hyväkin pelaaja taas voi hävitä kaiken lyhyessäkin ajassa... mutta suurin osa tuntuu häviävän, joten KUKA ne voitot oikein kerää??? onko ne vaan hiljaa vai onko pelien ylläpitäjillä jokin salaliitto?

      • jeesmies

        Olen aivan samaa mieltä. Tuntuu, että niitä jotka häviävät vähän on todella paljon, mutta onko voittajia sitten määrällisesti vähemmän? Eli saavatko ne muutamat kovasti voitolliset pelaajat sitten kaikkien näiden häviäjien rahat vai onko sellaisia "tasaisesti" voittaviakin paljon ja eivätkö he sitten vain puhu "pikkuvoitoistaan"?


        -Jeesmies


        ______________________________________________
        Jeesmiehen bonariblogi: http://vedonlyonti-pokeri.blogspot.com/


    • tällä palstalle

      ...kirjoittelevat tyypit. Pääsäänöteisti kaikki yksittäisistä voitoista puhuvat ihmiset ovat typeriä peliaddikteja.

    • niinköhän

      Moni voittaa hiukan yli sijoituksensa takaisin ja hyvin harva voittaa isommin. Suurin osa häviää kaikenaikaa ja pitkällä aikavälillä kaikki rahat kulkeutuvat muutamiin kymmeniin lompsiin.

      Yksikään todellinen voittaja ei mainostele voittojaan, ei ole tarvetta ja sitä paitsi heille kyse on vakavasta asiasta josta ei sovi lörpötellä.

      Yksittäisen voiton saanut mekastaa siitä palstoilla koska voitto on hänen ensimmäisensä mutta myös viimeinen vaikkei hän, onnekseen, sitä vielä tiedä.

      99% voittajiksi ilmoittauneista on pelkkiä spedejä jotka eivät ole koskaan mitään voittaneet eivätkä voita vastakaan.

      • voitin pentuna

        730mk monivedosta 6mk panoksella oli "järjestelmä" Olin laittanu 3mk panosta ja kumittanu yhen raksin, mutta kone luki sen ja kuponki maksoikin 6mk!


    • peli se on!

      Minun mielestäni pokeri on lähes puhtaasti tuuripeli. Sama kuin pelaisi automaatteja. Itse en ainakaan tunne ketään, joka olisi voittanut, joten itse en peliin koske. En netissä, enkä automaatissa. Mieluummin käytän rahani hyödyllisemmin ja niin pitäisi teidänkin!!

      • AAAKK

        Onneksi sinunlaisia riittää. Sehän kamalaa olisi jos kaikki pokeria pelaavat vaivautuisivat oikeasti opettelemaan pelin. Mistä ne rahat sen jälkeen tulisivat?


    • Jeesmies

      Näyttää siis siltä, että täällä tosiaankin avautuvat ja huutavat vain ne, jotka saavat turpaan tässä pelissä. No, ehkä heillä on oikeuskin huutaa :) Pokerivoitot taitavat olla samassa kategoriassa osakkeilla tehtyjen varojen kanssa, siis puhetasolla --> niistä ei puhuta, ettei naapuri tule kateelliseksi.



      ______________________________________________
      Jeesmiehen bonariblogi: http://vedonlyonti-pokeri.blogspot.com/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe