Maikkarin mainosmiesääni on ärsyttä-VÄH!

rutisija

Olenko ainoa, jota tuo suunnilleen joka toisessa mainoksessa ja lähes kaikkia ohjelmia mainostava miesääni ärsyttää "maikkarilla"? Hirvittävää mörinää ja kamalaa viimeisen tavun painotusta. Todella epäluonnollisen ja suorastaan psykopaattisen kuuloista.

Näitä möreä-äänisiä miesääniä on vuosien varrella totuttu kuulemaan jos jonkunlaisia, mutta tämä kyseinen tapaus on lähes kaikissa mainoksissa, joissa on miesääni. Todella köyhää! Haluaako mtv3 tosiaan profiloitua tällaisella karmivuudella? Ei kukaan oikeasti puhu tuolla tavalla, eikä mikään ihme. Jotain rajaa liioittelullakin!

12

2463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se tapahtuu

niin että painat vain näppäintä.
      Ei ole sullakaan murheita monia kun tuostakin saat noin kuumentavan ja lapsellisen kirjoitelman.

• rutisija

Lapsellinen ja kulunut väittämä:"Sen kun suljet tv:n jos ei miellytä."

Useimmiten olen vaihtanut kanavaa, mutta rasittavaksi sekin käy. Huvittavaa vain se, miten "maikkarilla" (ärsyttävä teinisana tuokin) ei voi olla "törmäämättä" tuohon samaan ärsyttävään örisijään joka paikassa.

"Huvittava" yksityiskohta mm. unikulman mainos, jossa sama ääni mainostaa sänkyä. Luulisi, että edes kyseisessä mainoksessa puhuttaisiin pehmeästi, tuotteesta johtuen, vaan ei. Kuulostaa pikemminkin kauhuleffan pääpirun örinältä.

Uskomatonta miten sama ukko kähisee samalla mainostauolla minua ostamaan mitä erilaisimpia tuotteita. Alkaa kohta olla olo kuin Orwellin 1984:ssä, ja heti perään brändää vielä maikkaria siitä, että se näyttää iänikuisia Bondleffoja tuhannennen kerran uusintana ikäänkuin upeanakin asiana.

• Telkuntöllääjä

Kun niitä kaupallisten roskakanavien ohjelmaa katson, teen sen ilman mainoksia (katson siis tallenteen, josta mainokset napsitaan sitä ennen pois). Ilmeisesti hyvä ratkaisu, en ole koskaan muutenkaan pitänyt mainoksista ja siksi pidänkin sitä enemmän nykytekniikasta.

• tapa ratkaista

"ongelma".
        Telkuntöllääjä, aplooooodit sulle!
        Turha ruikutus pois.

• Anonyymi
        tapa ratkaista kirjoitti:

"ongelma".
        Telkuntöllääjä, aplooooodit sulle!
        Turha ruikutus pois.

Se on kyl kelan asikaspalvelus kans

• OliviaHenrietta

Kopotikopotikoi, kyllä kyllä, mua otti palloon se ratsastusleirimainos.
      Mutta olen nyt hiukan aikuistunut ja päässyt tuollaisen yli.
      Mutta ymmärrän kyllä yskän, kun joku ottaa pattiin niin ei sille mitään voi.

• todentotta

Hermot menee joka kerta kun kuulee sen äänen.

Kuulen melkein päässäni kun se miesääni ihan pokkana hehkuttaa jotain Bond uusintaa tai miten mahtavaa kun Vormulat on maksukanavalla. yök

• txtpt

Myös minua ärsyttää tuo kyseinen mies ääni. miksei siirryttäisi vanhaan kunnon aikaan, jolloin mtv3 oli vielä mainostelevisio? siihen aikaan oli sitä kunnon meininkiä joka asiassa.

• Anonyymi

Maikkarissa on vähä-älyistä toimintaa ja tämä ko. asia on yksi sen ilmentymä

• Anonyymi

Olet niin oikeassa! Ällöttävä maneeri.

• Anonyymi

On ärsyttävä ja äsken soitin kelaan se ääni on sielläkin saatanan yö huuhkaja

• Anonyymi00012

Yhtään en muista 19 vuoden takaista mainosääntä, kun en silloin juuri telkkaria katsellut (lähinnä pelasin WoWia tai RuneScapea ja join olutta), mutta Maikkarin nykyinen tekoälyjuontaja on todella haitarista. Niin luonnottoman kuuloinen.
      Tiedän ainakin Pasi Ruohosen ja Hausmyllystä tutun Jari Karjalaisen toimineen MTV(3):n mainosäänenä joskus aiemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      136
      3766
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      36
      2454
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      144
      2088
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      17
      1038
    5. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      70
      1031
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      46
      905
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      63
      866
    8. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      31
      855
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      43
      780
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      97
      762
    Aihe