Maikkarin mainosmiesääni on ärsyttä-VÄH!

rutisija

Olenko ainoa, jota tuo suunnilleen joka toisessa mainoksessa ja lähes kaikkia ohjelmia mainostava miesääni ärsyttää "maikkarilla"? Hirvittävää mörinää ja kamalaa viimeisen tavun painotusta. Todella epäluonnollisen ja suorastaan psykopaattisen kuuloista.

Näitä möreä-äänisiä miesääniä on vuosien varrella totuttu kuulemaan jos jonkunlaisia, mutta tämä kyseinen tapaus on lähes kaikissa mainoksissa, joissa on miesääni. Todella köyhää! Haluaako mtv3 tosiaan profiloitua tällaisella karmivuudella? Ei kukaan oikeasti puhu tuolla tavalla, eikä mikään ihme. Jotain rajaa liioittelullakin!

11

2060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se tapahtuu

niin että painat vain näppäintä.
      Ei ole sullakaan murheita monia kun tuostakin saat noin kuumentavan ja lapsellisen kirjoitelman.

• rutisija

Lapsellinen ja kulunut väittämä:"Sen kun suljet tv:n jos ei miellytä."

Useimmiten olen vaihtanut kanavaa, mutta rasittavaksi sekin käy. Huvittavaa vain se, miten "maikkarilla" (ärsyttävä teinisana tuokin) ei voi olla "törmäämättä" tuohon samaan ärsyttävään örisijään joka paikassa.

"Huvittava" yksityiskohta mm. unikulman mainos, jossa sama ääni mainostaa sänkyä. Luulisi, että edes kyseisessä mainoksessa puhuttaisiin pehmeästi, tuotteesta johtuen, vaan ei. Kuulostaa pikemminkin kauhuleffan pääpirun örinältä.

Uskomatonta miten sama ukko kähisee samalla mainostauolla minua ostamaan mitä erilaisimpia tuotteita. Alkaa kohta olla olo kuin Orwellin 1984:ssä, ja heti perään brändää vielä maikkaria siitä, että se näyttää iänikuisia Bondleffoja tuhannennen kerran uusintana ikäänkuin upeanakin asiana.

• Telkuntöllääjä

Kun niitä kaupallisten roskakanavien ohjelmaa katson, teen sen ilman mainoksia (katson siis tallenteen, josta mainokset napsitaan sitä ennen pois). Ilmeisesti hyvä ratkaisu, en ole koskaan muutenkaan pitänyt mainoksista ja siksi pidänkin sitä enemmän nykytekniikasta.

• tapa ratkaista

"ongelma".
        Telkuntöllääjä, aplooooodit sulle!
        Turha ruikutus pois.

• Anonyymi
        tapa ratkaista kirjoitti:

"ongelma".
        Telkuntöllääjä, aplooooodit sulle!
        Turha ruikutus pois.

Se on kyl kelan asikaspalvelus kans

• OliviaHenrietta

Kopotikopotikoi, kyllä kyllä, mua otti palloon se ratsastusleirimainos.
      Mutta olen nyt hiukan aikuistunut ja päässyt tuollaisen yli.
      Mutta ymmärrän kyllä yskän, kun joku ottaa pattiin niin ei sille mitään voi.

• todentotta

Hermot menee joka kerta kun kuulee sen äänen.

Kuulen melkein päässäni kun se miesääni ihan pokkana hehkuttaa jotain Bond uusintaa tai miten mahtavaa kun Vormulat on maksukanavalla. yök

• txtpt

Myös minua ärsyttää tuo kyseinen mies ääni. miksei siirryttäisi vanhaan kunnon aikaan, jolloin mtv3 oli vielä mainostelevisio? siihen aikaan oli sitä kunnon meininkiä joka asiassa.

• Anonyymi

Maikkarissa on vähä-älyistä toimintaa ja tämä ko. asia on yksi sen ilmentymä

• Anonyymi

Olet niin oikeassa! Ällöttävä maneeri.

• Anonyymi

On ärsyttävä ja äsken soitin kelaan se ääni on sielläkin saatanan yö huuhkaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      131
      10538
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5080
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2271
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2088
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1986
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1442
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1124
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1061
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      987
    Aihe