Maikkarin mainosmiesääni on ärsyttä-VÄH!

rutisija

Olenko ainoa, jota tuo suunnilleen joka toisessa mainoksessa ja lähes kaikkia ohjelmia mainostava miesääni ärsyttää "maikkarilla"? Hirvittävää mörinää ja kamalaa viimeisen tavun painotusta. Todella epäluonnollisen ja suorastaan psykopaattisen kuuloista.

Näitä möreä-äänisiä miesääniä on vuosien varrella totuttu kuulemaan jos jonkunlaisia, mutta tämä kyseinen tapaus on lähes kaikissa mainoksissa, joissa on miesääni. Todella köyhää! Haluaako mtv3 tosiaan profiloitua tällaisella karmivuudella? Ei kukaan oikeasti puhu tuolla tavalla, eikä mikään ihme. Jotain rajaa liioittelullakin!

11

1864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se tapahtuu

niin että painat vain näppäintä.
      Ei ole sullakaan murheita monia kun tuostakin saat noin kuumentavan ja lapsellisen kirjoitelman.

• rutisija

Lapsellinen ja kulunut väittämä:"Sen kun suljet tv:n jos ei miellytä."

Useimmiten olen vaihtanut kanavaa, mutta rasittavaksi sekin käy. Huvittavaa vain se, miten "maikkarilla" (ärsyttävä teinisana tuokin) ei voi olla "törmäämättä" tuohon samaan ärsyttävään örisijään joka paikassa.

"Huvittava" yksityiskohta mm. unikulman mainos, jossa sama ääni mainostaa sänkyä. Luulisi, että edes kyseisessä mainoksessa puhuttaisiin pehmeästi, tuotteesta johtuen, vaan ei. Kuulostaa pikemminkin kauhuleffan pääpirun örinältä.

Uskomatonta miten sama ukko kähisee samalla mainostauolla minua ostamaan mitä erilaisimpia tuotteita. Alkaa kohta olla olo kuin Orwellin 1984:ssä, ja heti perään brändää vielä maikkaria siitä, että se näyttää iänikuisia Bondleffoja tuhannennen kerran uusintana ikäänkuin upeanakin asiana.

• Telkuntöllääjä

Kun niitä kaupallisten roskakanavien ohjelmaa katson, teen sen ilman mainoksia (katson siis tallenteen, josta mainokset napsitaan sitä ennen pois). Ilmeisesti hyvä ratkaisu, en ole koskaan muutenkaan pitänyt mainoksista ja siksi pidänkin sitä enemmän nykytekniikasta.

• tapa ratkaista

"ongelma".
        Telkuntöllääjä, aplooooodit sulle!
        Turha ruikutus pois.

• Anonyymi
        tapa ratkaista kirjoitti:

"ongelma".
        Telkuntöllääjä, aplooooodit sulle!
        Turha ruikutus pois.

Se on kyl kelan asikaspalvelus kans

• OliviaHenrietta

Kopotikopotikoi, kyllä kyllä, mua otti palloon se ratsastusleirimainos.
      Mutta olen nyt hiukan aikuistunut ja päässyt tuollaisen yli.
      Mutta ymmärrän kyllä yskän, kun joku ottaa pattiin niin ei sille mitään voi.

• todentotta

Hermot menee joka kerta kun kuulee sen äänen.

Kuulen melkein päässäni kun se miesääni ihan pokkana hehkuttaa jotain Bond uusintaa tai miten mahtavaa kun Vormulat on maksukanavalla. yök

• txtpt

Myös minua ärsyttää tuo kyseinen mies ääni. miksei siirryttäisi vanhaan kunnon aikaan, jolloin mtv3 oli vielä mainostelevisio? siihen aikaan oli sitä kunnon meininkiä joka asiassa.

• Anonyymi

Maikkarissa on vähä-älyistä toimintaa ja tämä ko. asia on yksi sen ilmentymä

• Anonyymi

Olet niin oikeassa! Ällöttävä maneeri.

• Anonyymi

On ärsyttävä ja äsken soitin kelaan se ääni on sielläkin saatanan yö huuhkaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe