Olenko ainoa, jota tuo suunnilleen joka toisessa mainoksessa ja lähes kaikkia ohjelmia mainostava miesääni ärsyttää "maikkarilla"? Hirvittävää mörinää ja kamalaa viimeisen tavun painotusta. Todella epäluonnollisen ja suorastaan psykopaattisen kuuloista.
Näitä möreä-äänisiä miesääniä on vuosien varrella totuttu kuulemaan jos jonkunlaisia, mutta tämä kyseinen tapaus on lähes kaikissa mainoksissa, joissa on miesääni. Todella köyhää! Haluaako mtv3 tosiaan profiloitua tällaisella karmivuudella? Ei kukaan oikeasti puhu tuolla tavalla, eikä mikään ihme. Jotain rajaa liioittelullakin!
Maikkarin mainosmiesääni on ärsyttä-VÄH!
11
1864
Vastaukset
- se tapahtuu
niin että painat vain näppäintä.
Ei ole sullakaan murheita monia kun tuostakin saat noin kuumentavan ja lapsellisen kirjoitelman.- rutisija
Lapsellinen ja kulunut väittämä:"Sen kun suljet tv:n jos ei miellytä."
Useimmiten olen vaihtanut kanavaa, mutta rasittavaksi sekin käy. Huvittavaa vain se, miten "maikkarilla" (ärsyttävä teinisana tuokin) ei voi olla "törmäämättä" tuohon samaan ärsyttävään örisijään joka paikassa.
"Huvittava" yksityiskohta mm. unikulman mainos, jossa sama ääni mainostaa sänkyä. Luulisi, että edes kyseisessä mainoksessa puhuttaisiin pehmeästi, tuotteesta johtuen, vaan ei. Kuulostaa pikemminkin kauhuleffan pääpirun örinältä.
Uskomatonta miten sama ukko kähisee samalla mainostauolla minua ostamaan mitä erilaisimpia tuotteita. Alkaa kohta olla olo kuin Orwellin 1984:ssä, ja heti perään brändää vielä maikkaria siitä, että se näyttää iänikuisia Bondleffoja tuhannennen kerran uusintana ikäänkuin upeanakin asiana.
- Telkuntöllääjä
Kun niitä kaupallisten roskakanavien ohjelmaa katson, teen sen ilman mainoksia (katson siis tallenteen, josta mainokset napsitaan sitä ennen pois). Ilmeisesti hyvä ratkaisu, en ole koskaan muutenkaan pitänyt mainoksista ja siksi pidänkin sitä enemmän nykytekniikasta.
- tapa ratkaista
"ongelma".
Telkuntöllääjä, aplooooodit sulle!
Turha ruikutus pois. - Anonyymi
tapa ratkaista kirjoitti:
"ongelma".
Telkuntöllääjä, aplooooodit sulle!
Turha ruikutus pois.Se on kyl kelan asikaspalvelus kans
- OliviaHenrietta
Kopotikopotikoi, kyllä kyllä, mua otti palloon se ratsastusleirimainos.
Mutta olen nyt hiukan aikuistunut ja päässyt tuollaisen yli.
Mutta ymmärrän kyllä yskän, kun joku ottaa pattiin niin ei sille mitään voi. - todentotta
Hermot menee joka kerta kun kuulee sen äänen.
Kuulen melkein päässäni kun se miesääni ihan pokkana hehkuttaa jotain Bond uusintaa tai miten mahtavaa kun Vormulat on maksukanavalla. yök - txtpt
Myös minua ärsyttää tuo kyseinen mies ääni. miksei siirryttäisi vanhaan kunnon aikaan, jolloin mtv3 oli vielä mainostelevisio? siihen aikaan oli sitä kunnon meininkiä joka asiassa.
- Anonyymi
Maikkarissa on vähä-älyistä toimintaa ja tämä ko. asia on yksi sen ilmentymä
- Anonyymi
Olet niin oikeassa! Ällöttävä maneeri.
- Anonyymi
On ärsyttävä ja äsken soitin kelaan se ääni on sielläkin saatanan yö huuhkaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882