Maikkarin mainosmiesääni on ärsyttä-VÄH!

rutisija

Olenko ainoa, jota tuo suunnilleen joka toisessa mainoksessa ja lähes kaikkia ohjelmia mainostava miesääni ärsyttää "maikkarilla"? Hirvittävää mörinää ja kamalaa viimeisen tavun painotusta. Todella epäluonnollisen ja suorastaan psykopaattisen kuuloista.

Näitä möreä-äänisiä miesääniä on vuosien varrella totuttu kuulemaan jos jonkunlaisia, mutta tämä kyseinen tapaus on lähes kaikissa mainoksissa, joissa on miesääni. Todella köyhää! Haluaako mtv3 tosiaan profiloitua tällaisella karmivuudella? Ei kukaan oikeasti puhu tuolla tavalla, eikä mikään ihme. Jotain rajaa liioittelullakin!

11

1756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se tapahtuu

      niin että painat vain näppäintä.
      Ei ole sullakaan murheita monia kun tuostakin saat noin kuumentavan ja lapsellisen kirjoitelman.

      • rutisija

        Lapsellinen ja kulunut väittämä:"Sen kun suljet tv:n jos ei miellytä."

        Useimmiten olen vaihtanut kanavaa, mutta rasittavaksi sekin käy. Huvittavaa vain se, miten "maikkarilla" (ärsyttävä teinisana tuokin) ei voi olla "törmäämättä" tuohon samaan ärsyttävään örisijään joka paikassa.

        "Huvittava" yksityiskohta mm. unikulman mainos, jossa sama ääni mainostaa sänkyä. Luulisi, että edes kyseisessä mainoksessa puhuttaisiin pehmeästi, tuotteesta johtuen, vaan ei. Kuulostaa pikemminkin kauhuleffan pääpirun örinältä.

        Uskomatonta miten sama ukko kähisee samalla mainostauolla minua ostamaan mitä erilaisimpia tuotteita. Alkaa kohta olla olo kuin Orwellin 1984:ssä, ja heti perään brändää vielä maikkaria siitä, että se näyttää iänikuisia Bondleffoja tuhannennen kerran uusintana ikäänkuin upeanakin asiana.


    • Telkuntöllääjä

      Kun niitä kaupallisten roskakanavien ohjelmaa katson, teen sen ilman mainoksia (katson siis tallenteen, josta mainokset napsitaan sitä ennen pois). Ilmeisesti hyvä ratkaisu, en ole koskaan muutenkaan pitänyt mainoksista ja siksi pidänkin sitä enemmän nykytekniikasta.

      • tapa ratkaista

        "ongelma".
        Telkuntöllääjä, aplooooodit sulle!
        Turha ruikutus pois.


      • Anonyymi
        tapa ratkaista kirjoitti:

        "ongelma".
        Telkuntöllääjä, aplooooodit sulle!
        Turha ruikutus pois.

        Se on kyl kelan asikaspalvelus kans


    • OliviaHenrietta

      Kopotikopotikoi, kyllä kyllä, mua otti palloon se ratsastusleirimainos.
      Mutta olen nyt hiukan aikuistunut ja päässyt tuollaisen yli.
      Mutta ymmärrän kyllä yskän, kun joku ottaa pattiin niin ei sille mitään voi.

    • todentotta

      Hermot menee joka kerta kun kuulee sen äänen.

      Kuulen melkein päässäni kun se miesääni ihan pokkana hehkuttaa jotain Bond uusintaa tai miten mahtavaa kun Vormulat on maksukanavalla. yök

    • txtpt

      Myös minua ärsyttää tuo kyseinen mies ääni. miksei siirryttäisi vanhaan kunnon aikaan, jolloin mtv3 oli vielä mainostelevisio? siihen aikaan oli sitä kunnon meininkiä joka asiassa.

    • Anonyymi

      Maikkarissa on vähä-älyistä toimintaa ja tämä ko. asia on yksi sen ilmentymä

    • Anonyymi

      Olet niin oikeassa! Ällöttävä maneeri.

    • Anonyymi

      On ärsyttävä ja äsken soitin kelaan se ääni on sielläkin saatanan yö huuhkaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      219
      13410
    2. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      307
      2332
    3. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1501
    4. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      1087
    5. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      982
    6. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      43
      918
    7. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      917
    8. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      35
      902
    9. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      41
      864
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      51
      862
    Aihe