Linnoituksen yö

Gilla*

13

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo...

Katsoin just itsekin että kannattaako sinne mennä mut nyt pysyttelen kyllä kaukana siitä paikasta. Harmi, nuo festarit on olleet ihan hyvät ja tähän asti on ollut siedettäviä esiintyjiäkin. Onneksi Imatran Big Band-festareilla on upeeta esiintyjää luvassa.

• Reinikainen

Jos asut siinä lähiseudulla, niin älä tuolloin sitten ainakan ole törttöilemässä tientukkona siellä tiellä, kun Tapsa tulee keikalle ;)

• Et uskalla mennä, koska jos menisit, niin susta tulis kans Tapsan fani kertaheitolla.
        Tuonne Imatran Big Band- festivaaleille mua ei sais kirveelläkään. Sen verran heppuleita esiintyjiä siellä näyttää olevan.

• pelkoa
        Justiinax kirjoitti:

Et uskalla mennä, koska jos menisit, niin susta tulis kans Tapsan fani kertaheitolla.
        Tuonne Imatran Big Band- festivaaleille mua ei sais kirveelläkään. Sen verran heppuleita esiintyjiä siellä näyttää olevan.

Sitä vaaraa ei ole, en vaan kestäis sitä ääntä. Sen jodlausta olen kuullut tarpeeksi tietääkseni että minusta ei fania tulis kuuna päivänä, ei oo tähän ikään tullut eikä tule.

• huomio.
        Reinikainen kirjoitti:

Jos asut siinä lähiseudulla, niin älä tuolloin sitten ainakan ole törttöilemässä tientukkona siellä tiellä, kun Tapsa tulee keikalle ;)

Asun kyllä sen toden-näköisen reitin varrella joten täytyy muistaa pysyä pois liikenteestä ;D

• Justiinax

WAU! Olis näemmä mahdollisuus päästä kokemaan KAKS Tapsan konserttia yhdellä kertaa!!! :D
      Kyllä tonne täytyis ehdottomasti päästä. Täytyis järjestää sinne oikein joku yhteinen fanimatka :)

• pinsio

tehdäänpäs se todeksi. Toi kuulostaa tosiaan mielenkiintoiselta ja lähes vastustamattomalta. Mutta älkääs nyt taas alkako tappelemaan mielipiteittenne johdosta. Jos ei halua nähdä tai kuulla Tapsaa, ei se nyt maailman vakavin asia ole. Mutta voisit sinäkin mollaaja tutustua Tapsan tuotantoon, kun tällainen mahdollisuus tulee, pidät tai et. Sittenpä sullakin olis kättä pidempää, mistä jatkosta voisit kritiikkiä heittää. Nyt kuulostaa nimittäin siltä, ettet tosiaan ole edes nähnyt / kuulluut Tapsaa livenä. Käsi sydämelle.

• Gilla*
        pinsio kirjoitti:

tehdäänpäs se todeksi. Toi kuulostaa tosiaan mielenkiintoiselta ja lähes vastustamattomalta. Mutta älkääs nyt taas alkako tappelemaan mielipiteittenne johdosta. Jos ei halua nähdä tai kuulla Tapsaa, ei se nyt maailman vakavin asia ole. Mutta voisit sinäkin mollaaja tutustua Tapsan tuotantoon, kun tällainen mahdollisuus tulee, pidät tai et. Sittenpä sullakin olis kättä pidempää, mistä jatkosta voisit kritiikkiä heittää. Nyt kuulostaa nimittäin siltä, ettet tosiaan ole edes nähnyt / kuulluut Tapsaa livenä. Käsi sydämelle.

Kyllä kovasti tekisi mieli päästä tuonne Lappeenrannan Linnoituksen yöhön Tapsaa kuuntelemaan. Ei sitä kovin usein pääse kuuntelemaan Tapsan kahta erillaista konserttia samana päivänä melkein putkeen. Harmi vaan kun asun melkein toisella puolella Suomea :-(

• pinsio kirjoitti:

Joo, eihän pakko ole mennä tietenkään, jos/kun ei kerran tykkää, mutta luulisi kyllä ,että ihan vaikka vaan uteliaisuudesta menisi katsomaan. Mä ainakin olen käynyt välillä myös kuuntelemassa jotain muitakin tunnettuja artisteja (Kari Tapion keikallakin olen ollut kahdesti ), kuin vaan suosikkejani, jos on sellanen mahdollisuus tullut, että ne ihan kotikylässä tai naapurikunnassa esiintyy.
        Tietää ainakin ,että millanen se esiintyjä livenä on . Esimerkiksi että onko just niin tönkkö yms. kun on ajatellutkin, vai voisko sitä kenties sittenkin vähän muuttaa käsitystään.

• muka

Missä se toinen konserttion? Meinaan että tiedän pysyä pois.

• Gilla*
        muka kirjoitti:

Missä se toinen konserttion? Meinaan että tiedän pysyä pois.

Tapanilla on siellä Lappeenrannan Linnoituksen kaksi konserttia samana päivänä. Ensin alkuillasta viihdekonsertti ( luulen ,että tässä konsertissa kuullaan myös Merikantoa, tangoja yms. ) ja sitten myöhemmin puolenyön aikoihin bilekonsertti, jossa laulaa tuttuja hittejään.

• .........................
        Justiinax kirjoitti:

Joo, eihän pakko ole mennä tietenkään, jos/kun ei kerran tykkää, mutta luulisi kyllä ,että ihan vaikka vaan uteliaisuudesta menisi katsomaan. Mä ainakin olen käynyt välillä myös kuuntelemassa jotain muitakin tunnettuja artisteja (Kari Tapion keikallakin olen ollut kahdesti ), kuin vaan suosikkejani, jos on sellanen mahdollisuus tullut, että ne ihan kotikylässä tai naapurikunnassa esiintyy.
        Tietää ainakin ,että millanen se esiintyjä livenä on . Esimerkiksi että onko just niin tönkkö yms. kun on ajatellutkin, vai voisko sitä kenties sittenkin vähän muuttaa käsitystään.

Kansa on tönkkö kuin suolattu silli ei osaa esiintyä!

• ......................... kirjoitti:

Kansa on tönkkö kuin suolattu silli ei osaa esiintyä!

No, etpä ole säkään näköjään Tapsaa koskaan livenä nähnyt ja kuullut, kun tommosta väität. Menisit sen keikalle joskus niin ,tietäisit vähän paremmin mistä kirjoitat. Mä olen ollut kolme kertaa Kari Tapion keikalla ( Sellaisessa country-musiikki tapahtumassa, Juhannusaattona yhdellä tanssilavalla ja sitten yhdessä kesätapahtumassa, jossa Kari esiintyi siellä torilla ), niin että mä tiedän ainakin edes vähän millasta se Karin esiintyminen livenä oikein on. Ja mä voin sanoa ,että Tapsan esiintyminen on huomattavasti viihdyttävämpää ja eloisampaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      47
      2221
    2. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      49
      2098
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      61
      1924
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      79
      1289
    5. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      271
      1257
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      64
      1216
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      56
      1007
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      63
      1002
    9. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      934
    10. Kai jaksat vielä?

Olisi sääli jos et…
      Ikävä
      73
      855
    Aihe