"Niin on tarinani satu Rakkauden,
se syntyi aiemmin, kuin meri sininen"
Upea riimi Tapsa Kansan cd:ltä.
Laitahan muutamalla sanalla Rakkaustarinasi!. Esim näin: Tulin, koin, join , pahoin voin kunnes potkit pois.
Sitä vaan
6
376
Vastaukset
- yxtypy
tuo kyssäri, kun just kuuntelen Jampan kappaletta.
Minkä aamu toi sen ilta aina vei, näin elin nuoruuteni parhaimman.
Siis.. vain pieni tuuli joskus voi liekin sammuttaa
ja toisinaan se myrskyn kestää voi :=))- HerrHarmi
Mulla kaikki Jampan julkaisut. Todella komea tenori ääni, ehkä suomen komein. Harmi vain tuo Jampan kohtalo, mutta käymässähän täällä vain ollaan.
- yxtypy
HerrHarmi kirjoitti:
Mulla kaikki Jampan julkaisut. Todella komea tenori ääni, ehkä suomen komein. Harmi vain tuo Jampan kohtalo, mutta käymässähän täällä vain ollaan.
tosiaan yks hyvä laulaja. Vietti aika kovaa elämää. Itse kun laulamista harrastan, tiedän kuinka vaikea on laulaa esim. tuo edellä mainitsemani kappale, vaikka se Jampan laulamana kuulostaakin helpolta :=)))
- tälleen
yxtypy kirjoitti:
tosiaan yks hyvä laulaja. Vietti aika kovaa elämää. Itse kun laulamista harrastan, tiedän kuinka vaikea on laulaa esim. tuo edellä mainitsemani kappale, vaikka se Jampan laulamana kuulostaakin helpolta :=)))
Ilta saa.
Tanssitaan, ihan lähekkäin.
Minä vien.
Korvaasi kuiskaan näin:
"Yks ja kaks, kol ja nel", olet vierelläin.
Rakkauden askeleet, vie eteenpäin.
Oh my baby, tunnetko sen? Meille soi laulu rakkauden.
Sä oot vain mun, mä oon vain sun ja sydän lyö bum bum bum.
Rakkauslaulun kuulethan kai? Tahdon olla sun sweet honey pie.
Aamu saa.
Tanssitaan, yhä lähekkäin.
Sinä viet.
Korvaani kuiskaat näin:
"Yks ja kaks, kol ja nel", astuit varpaillein,
mutta kuitenkin, veit sydämein.
- S-Y
Näin kun katson jälkeen päin,taakse vuosikymmenten,tuskin toisin tänäänkään eläisin,
kun kadu mitään minä en. Väärin tein ja maksaa sain oppirahat itsellein,silti tuskin toisin nyt eläisin...kun kadu mitään minä en.
Tästä se alkoi...ja niin....loppuukin. - Anonyymi
Sorru mä oon just syömässä tuntuu että ette ole ihan HETEROITA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346