Moi!
Syön itse e-pillereitä neljättä vuotta ja olen ottanut niitä säännöllisesti.Nyt kuitenkin(ensimmäistä kertaa)menkkoja ei vain kuulu.Tämä hiukan pistää mietteliääksi,että en kai ole raskaana..Huomenna pitäisi aloittaa seuraava liuska e-pillereitä,koska pakkauksessa sanottiin,että vielä yksien menkkojen puuttumisen takia ei pidä lopettaa e-pillereitä vaan että jos sitten vielä toisen kerran menkat jää pois niin pitää sitten varata aika lääkäriin..Mitkä on teidän kokemukset asiasta?Voiko e-pillereitä syömällä tulla raskaaksi ja mitä tuo menkkojen puuttuminen oikein tarkoittaa?Toivottavasti en selittänyt asiaa liian monimutkaisesti:)
Voiko tulla raskaaksi,jos syö e-pillereitä?
6
1481
Vastaukset
- kokemuksella
Ei ole 100% varma..mutta lähes. Itse tulin raskaaksi kun söin pillereitä. Otin säännöllisesti samaan aikaan päivästä, yhtäkään en unohtanut. Pillerit oli vielä ns vahvahormonisia. "pillerityttö" on nyt 11v=)
- suski4
..ehkäisykeino ei ole 100% varma. mutta periaatteessa kun käyttää pillereitä oikein eikä ole käyttänyt sellaisia lääkkeitä jotka voivat heikentää niiden tehoa niin niiden pitäis olla aika varmoja..mut jos oisin sun tilassas ni menisin ostaa raskaustestin ja tekisin sen ennenkun jatkan seuraavalla levyllä..sillähän se selviää.
- Minnieh0
suski4 kirjoitti:
..ehkäisykeino ei ole 100% varma. mutta periaatteessa kun käyttää pillereitä oikein eikä ole käyttänyt sellaisia lääkkeitä jotka voivat heikentää niiden tehoa niin niiden pitäis olla aika varmoja..mut jos oisin sun tilassas ni menisin ostaa raskaustestin ja tekisin sen ennenkun jatkan seuraavalla levyllä..sillähän se selviää.
Aloitin jo seuraavan levyn,mutta onko raskaustesti silloin luotettava?
- .....
Minnieh0 kirjoitti:
Aloitin jo seuraavan levyn,mutta onko raskaustesti silloin luotettava?
Menepäs nyt hakemaan se testi, ettei tarvitse ihmetellä :) Testi näyttää raskaushormonin määrän virtsasta. En jotekin uskoisin, jotta pillerit vaikuttaisi raskaushormonin tuotantoon.
Minun ystäväpiirini ei ole kovin laaja ja jo 2 naikkosta on tullut heistä raskaaksi pillereitä syöden, joten kaikki on mahdollista. Toinen ystävä vain sai keskenmenon, koska oli tietämättään jatkanut pillereiden syöntiä liian pitkään, joten siksi suosittelen testaamaan pian :)
- ...
minä tulin raskaaksi pillereitä syömällä=) tosin oli vaan iloinen yllätys meille molemmille
- Pikkuprinsessa99
Hei! Olen 17 kohta 18vuotias nuori "naisen alku" ja haavailen iha kauhianan lapsesta ja olen käyttänyt jo vähä yli vuoden jaz e-pillereit ja toivoisin lasta, mutta miun nykynen poikaystävä ei oikee dikkaa lapsista ja viimeksi ku jätin pillerit ottamattu tuli kauheet menkka kivut ja pikkuset vuodot ja halluisin jättää e-pillerit vain siksi et tulisin raskaaksi mut sit oha siin se et täytyy olla yhdynnässä mut en kestä kipuja ja täytyisi kertoa poikaystävälle menkoista ja et jätin pillerit taas pois ja hän ei tykkää siit ajatuksesta yhtään. Auttakaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000604987324h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92441Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2101795Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231573- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.42956Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74862Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43822Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä77745