Voiko tulla raskaaksi,jos syö e-pillereitä?

Minnieh0

Moi!
Syön itse e-pillereitä neljättä vuotta ja olen ottanut niitä säännöllisesti.Nyt kuitenkin(ensimmäistä kertaa)menkkoja ei vain kuulu.Tämä hiukan pistää mietteliääksi,että en kai ole raskaana..Huomenna pitäisi aloittaa seuraava liuska e-pillereitä,koska pakkauksessa sanottiin,että vielä yksien menkkojen puuttumisen takia ei pidä lopettaa e-pillereitä vaan että jos sitten vielä toisen kerran menkat jää pois niin pitää sitten varata aika lääkäriin..Mitkä on teidän kokemukset asiasta?Voiko e-pillereitä syömällä tulla raskaaksi ja mitä tuo menkkojen puuttuminen oikein tarkoittaa?Toivottavasti en selittänyt asiaa liian monimutkaisesti:)

6

1556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksella

Ei ole 100% varma..mutta lähes. Itse tulin raskaaksi kun söin pillereitä. Otin säännöllisesti samaan aikaan päivästä, yhtäkään en unohtanut. Pillerit oli vielä ns vahvahormonisia. "pillerityttö" on nyt 11v=)

• suski4

..ehkäisykeino ei ole 100% varma. mutta periaatteessa kun käyttää pillereitä oikein eikä ole käyttänyt sellaisia lääkkeitä jotka voivat heikentää niiden tehoa niin niiden pitäis olla aika varmoja..mut jos oisin sun tilassas ni menisin ostaa raskaustestin ja tekisin sen ennenkun jatkan seuraavalla levyllä..sillähän se selviää.

• Minnieh0
        suski4 kirjoitti:

..ehkäisykeino ei ole 100% varma. mutta periaatteessa kun käyttää pillereitä oikein eikä ole käyttänyt sellaisia lääkkeitä jotka voivat heikentää niiden tehoa niin niiden pitäis olla aika varmoja..mut jos oisin sun tilassas ni menisin ostaa raskaustestin ja tekisin sen ennenkun jatkan seuraavalla levyllä..sillähän se selviää.

Aloitin jo seuraavan levyn,mutta onko raskaustesti silloin luotettava?

• .....
        Minnieh0 kirjoitti:

Aloitin jo seuraavan levyn,mutta onko raskaustesti silloin luotettava?

Menepäs nyt hakemaan se testi, ettei tarvitse ihmetellä :) Testi näyttää raskaushormonin määrän virtsasta. En jotekin uskoisin, jotta pillerit vaikuttaisi raskaushormonin tuotantoon.

Minun ystäväpiirini ei ole kovin laaja ja jo 2 naikkosta on tullut heistä raskaaksi pillereitä syöden, joten kaikki on mahdollista. Toinen ystävä vain sai keskenmenon, koska oli tietämättään jatkanut pillereiden syöntiä liian pitkään, joten siksi suosittelen testaamaan pian :)

• ...

minä tulin raskaaksi pillereitä syömällä=) tosin oli vaan iloinen yllätys meille molemmille

• Pikkuprinsessa99

Hei! Olen 17 kohta 18vuotias nuori "naisen alku" ja haavailen iha kauhianan lapsesta ja olen käyttänyt jo vähä yli vuoden jaz e-pillereit ja toivoisin lasta, mutta miun nykynen poikaystävä ei oikee dikkaa lapsista ja viimeksi ku jätin pillerit ottamattu tuli kauheet menkka kivut ja pikkuset vuodot ja halluisin jättää e-pillerit vain siksi et tulisin raskaaksi mut sit oha siin se et täytyy olla yhdynnässä mut en kestä kipuja ja täytyisi kertoa poikaystävälle menkoista ja et jätin pillerit taas pois ja hän ei tykkää siit ajatuksesta yhtään. Auttakaa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      155
      2904
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      282
      2581
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      58
      1718
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      37
      1609
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1520
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1246
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1173
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1124
    9. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1063
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      337
      1018
    Aihe