It Is Happening, Again...

Giant

It is happening, again... It is happening, again...

TV-Historiaa!

12

1940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pöllölaakson pöllöt!

      Huomasitteko sarja-siirtyy-subille väliaikatiedotteen, missä Bobin ja Lelandin kuvat vaihtelivat päällekkäin? Tämä juuri ENNEN niitä kohtauksia, missä murhaaja paljastuu.

      Olen vihainen kaverini puolesta, hän seuraa sarjaa ensimmäistä kertaa eikä tiennyt murhaajaa.

      • Joo...

        ...itsekin huomasin saman. Vaikka itse olin aiemmin nähnyt Twin Peaksin kaikki jaksot ja tiesin murhaajan, niin itseänikin vitutti kyseinen mainos. Toivottavasti kovin moni uusi katsoja ei kiinnittänyt tuohon huomiota, ettei spoilaantunut. Nimittäin jakson viimeinen vartti oli intensiivisintä shittiä koko tv-historiassa.
        HÄVETKÄÄ MTV3!


      • häh?
        Joo... kirjoitti:

        ...itsekin huomasin saman. Vaikka itse olin aiemmin nähnyt Twin Peaksin kaikki jaksot ja tiesin murhaajan, niin itseänikin vitutti kyseinen mainos. Toivottavasti kovin moni uusi katsoja ei kiinnittänyt tuohon huomiota, ettei spoilaantunut. Nimittäin jakson viimeinen vartti oli intensiivisintä shittiä koko tv-historiassa.
        HÄVETKÄÄ MTV3!

        tässä vaiheessahan se murhaaja selviää. ei se ole maikkarin vika peelot


      • ymmärrä.
        häh? kirjoitti:

        tässä vaiheessahan se murhaaja selviää. ei se ole maikkarin vika peelot

        Tuo mainos näytettiin ennen sitä kohtausta, missä murhaaja selvisi. Murhaajan henkilöllisyys kun on monelle ensi kertaa seuraavalle totaalinen yllätys. Muutenkin ihan tiukkaa settiä se loppupuoli, kuten täällä on todettu.

        Typerää spoilausta! Toivotaan tosiaan, ettei ensikertalaiset ole noteeranneet mainosta.


      • maikkarilta
        ymmärrä. kirjoitti:

        Tuo mainos näytettiin ennen sitä kohtausta, missä murhaaja selvisi. Murhaajan henkilöllisyys kun on monelle ensi kertaa seuraavalle totaalinen yllätys. Muutenkin ihan tiukkaa settiä se loppupuoli, kuten täällä on todettu.

        Typerää spoilausta! Toivotaan tosiaan, ettei ensikertalaiset ole noteeranneet mainosta.

        On kyllä maikkari säheltänyt ja tehnyt tyhmiä ratkaisuja twin peaksin suhteen viime aikoina. Miksi katkaisevat kakkoskauden ja siirtävät sen subille.

        Kaikilla ei vielä ole sitä digiboksia.


      • Telkuntöllääjä
        ymmärrä. kirjoitti:

        Tuo mainos näytettiin ennen sitä kohtausta, missä murhaaja selvisi. Murhaajan henkilöllisyys kun on monelle ensi kertaa seuraavalle totaalinen yllätys. Muutenkin ihan tiukkaa settiä se loppupuoli, kuten täällä on todettu.

        Typerää spoilausta! Toivotaan tosiaan, ettei ensikertalaiset ole noteeranneet mainosta.

        Kyllä otti päähän sama, sen olis voinut todella näyttää jakson jälkeen ku Bob selvisi jakson lopussa. Eli joo, juttu oli spoilaantunut mainoskatkolla. Maikkari ei osaa tehdä mitään oikein, sehän on jo todettu. Käsittämätön ratkaisu kyllä tämä jatkon siirtäminen kokonaan subillekin, kun muukin sarja on tullut (sikäli tavallaan hassusti) myös emokanavalta. Pelkkä subi olisi ollut parempi ratkaisu ku tällainen pöllöily.

        Tulipa muuten eilinen jakso ihan oikein VHS:ltäkin, siitä vielä lisäpropsit kaupan päälle ^^


      • titsuli
        maikkarilta kirjoitti:

        On kyllä maikkari säheltänyt ja tehnyt tyhmiä ratkaisuja twin peaksin suhteen viime aikoina. Miksi katkaisevat kakkoskauden ja siirtävät sen subille.

        Kaikilla ei vielä ole sitä digiboksia.

        ..eihän kakkoskausi oo vielä alkanut,vastahan tuli 1 tuotantokauden viimenen jakso,2 tuotantokausihan alkaa vasta subilla,eikö kannattais hankkia jo se digiboksi,eikä valittaa....


      • on jatkunut jo
        titsuli kirjoitti:

        ..eihän kakkoskausi oo vielä alkanut,vastahan tuli 1 tuotantokauden viimenen jakso,2 tuotantokausihan alkaa vasta subilla,eikö kannattais hankkia jo se digiboksi,eikä valittaa....

        usean jakson verran. Ykköskausi loppuu edelleen siihen, kun Kuupperia ammutaan.


      • vielä vähän
        titsuli kirjoitti:

        ..eihän kakkoskausi oo vielä alkanut,vastahan tuli 1 tuotantokauden viimenen jakso,2 tuotantokausihan alkaa vasta subilla,eikö kannattais hankkia jo se digiboksi,eikä valittaa....

        Jep, kyllähän tuo digiboksi jossakin vaiheessa on toki hankittava. Itse olin suunnitellut hankkivani laadukkaan boksin sitten kesätyön koitettua.

        Opiskelijabudjetilla tässä kun mennään. Mutta TP:tä en jätä välistä :)


      • Nimetön
        on jatkunut jo kirjoitti:

        usean jakson verran. Ykköskausi loppuu edelleen siihen, kun Kuupperia ammutaan.

        oon jotenki kuvitellu et se on vielä 1 tuotantokausi,niinkö maikkari väitti,mut eihän se ookkaan niin


    • jee!

      Eli ensin saadaan ihmiset kiinnostumaan jostain sarjasta, kuten esim. tästä TP:stä. Ja näytetään sarjan loppuosa ainoastaan digikanavalla, jotta ihmiset ostaisivat boksin kotiin nähdäkseen sarjan loppuun asti.
      Työkaverit on ihmetelly kun olen kertonut että nyt katson ekaa kertaa Twin Peaksia, ikää mulla on 27v., että kuinka olen voinut selvitä elämässä kaikki nämä vuodet kuulematta kuka tappoi Lauran. No, eipä juuri toisin sanoen haitannut tuo murhaajan selviäminen siinä mainoskatkolla, paljon enemmän ärsyttää sarjan siirtäminen kanavalta toiselle.
      Ja nythän käy myös niin että pitää ehtiä sekä la- että su-iltana seurata koska molempina iltoina sarjaa esitetään subilla. Ennen oli kivasti varaa seurata joustavasti joko uusintana tai su maikkarilta.

      • Tori

        Eikö se jatku kuitenkin samaan malliin, että sunnuntaina tulee uusi jakso ja lauantaina uusintana sunnuntaina niin kuin ennenkin, vaikka kanava vaihtuu? Tämäkin jäänyt vähän epäselväksi, kiitos MTV3:n tai oman tyhmyyden.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      301
      2719
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      103
      2132
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      80
      1625
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      179
      1485
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1308
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe