Kuka oli kukin ? :D
Nyt arvailemaan
61
8044
Vastaukset
- pelkkää piinaa
Kovasti on vaikeaa arvailla kuka minkin nimimerkin takana lie.
Enkä tuota niin tarpeellisena pidäkään, onpahan palstalle nyt kuitenkin kirjoitettu paljon enemmän kuin yleensä.
Ilman rekisteröidyn nimimerkin rasitteita kirjoittajat ovat olleet hyvinkin vapautuneita kirjoituksissaan, myös kirjoitteiden määrä tukee tätä käsitystä.
Sen kuitenkin arvaan mitä mielessäsi oli kun kekkasit oman asiallisen nimimerkkisi. - Tsu*nami*
Myönnän, etten edes jaksa lukea koko hulabaloota:D
Varmaan joukossa kivojakin juttuja.
Liian pitkä aika tälle kisalle.
Eipä silti, kun ei pahemmin ole ehtinyt täällä
nyt käydäkkään.
Tunnustakoon, ken tahtoo ja mitä tahtoo:D - koirasnoita
Tunnistin jokaisen ja osan moneen kertaan.
Ja paaaskat. En tunnistanut ketään koska olen täys tampio tunnistamaan- tuulen.nenä*
meillä on monella monta varanikkiä, joista Kukaaaaaan ei Tieeeetenkääään tunnista Keeeetääään *nauraa*
- koirasnoita
tuulen.nenä* kirjoitti:
meillä on monella monta varanikkiä, joista Kukaaaaaan ei Tieeeetenkääään tunnista Keeeetääään *nauraa*
Kjäh ;)
- Taiffuuni
koirasnoita kirjoitti:
Kjäh ;)
koko viikon ihmetellyt mikäs mies oikeen oot, kun niin mukavalta vaikutat ;)
- koirasnoita
Taiffuuni kirjoitti:
koko viikon ihmetellyt mikäs mies oikeen oot, kun niin mukavalta vaikutat ;)
Noidat on viheliäisiä riiviöitä. Vappunenä on kyllä mukavampi kuin rupinen noitanenä.
Kukahan se sinäkin oikein mahdat olla? Heti tuulee kun ilmestyt ;) - suurTsaari
tavannut tampiota. No terve!
- Taiffuuni
koirasnoita kirjoitti:
Noidat on viheliäisiä riiviöitä. Vappunenä on kyllä mukavampi kuin rupinen noitanenä.
Kukahan se sinäkin oikein mahdat olla? Heti tuulee kun ilmestyt ;)kun ei meinaa paikoillaan pysyä, tuuli riepottelee niin hitsisti ympärillä ;)
- koirasnoita
suurTsaari kirjoitti:
tavannut tampiota. No terve!
Sut näin viimeksi mausoleumissa mutta huilailit sillä kertaa
- suurTsaari
koirasnoita kirjoitti:
Sut näin viimeksi mausoleumissa mutta huilailit sillä kertaa
mutta pahuksen pölyallergian olen saanut. Olisko lisäksi yliherkkyyttä formaldehydille.
- lotjauuno
tuulen.nenä* kirjoitti:
ainakin Mayanna tai siri-inna. ;)
- mayanna
saa tulla pois piilosta? Nää koipallot haisee kamalalle! *raottaa kirstun kantta*
- Taiffuuni
jos minä tässä vähän puhaltelen, niin pidä sinä nenästäs kiinni, silleen ei sitä naftaliinin hajua edes huomaa ;)
- mayanna
Taiffuuni kirjoitti:
jos minä tässä vähän puhaltelen, niin pidä sinä nenästäs kiinni, silleen ei sitä naftaliinin hajua edes huomaa ;)
eikun siis nyrpistää nenäänsä* :D
- Elisa Mikaela
omianikaan :) Vaikka olinkin hyvin johdonmukainen.
Muita tunnistin monia, mutta taisi mennä arvioton ansionnousu vääriin osoitteisiin. DiiDii
kas miten kivasti kirjoitin väärin, olkoon, oli varmaan froidilainen lispahdus :D - BadMyntton
että ei harmainta aavistusta????
- mayanna
joku sinun leikkinimistäsi taitaa olla melkein ainoa, josta minulla on edes haaleanharmaa aavistus. Ja tietysti sekin arvaus menisi niin pieleen, etten kehtaa sitää ääneen kirjoittaa :D
- BadMyntton
mayanna kirjoitti:
joku sinun leikkinimistäsi taitaa olla melkein ainoa, josta minulla on edes haaleanharmaa aavistus. Ja tietysti sekin arvaus menisi niin pieleen, etten kehtaa sitää ääneen kirjoittaa :D
luulen että oikeeseen osuis:) Ei mulla ollu ku kaksi.
- mayanna
BadMyntton kirjoitti:
luulen että oikeeseen osuis:) Ei mulla ollu ku kaksi.
Urmas Hippisiiseli?
- BadMyntton
mayanna kirjoitti:
Urmas Hippisiiseli?
osuit:)
- mayanna
BadMyntton kirjoitti:
osuit:)
Hylynryöstäjä?
- ex-koltis
Mitäs täällä on oikein kisailtu?
- Arvailija
tuulennenä = mayanna
pajunkisu = Taikis
kondorikotka = kadunmies
kansallisromantikko = Nainenkirjoittaa
metsämökintonttu = satutäti
kukkopilli = koltis
nounout = Waffen SS
taifuuni = zone
koirasnoita = Bonnie
muut ???- en arvaile
että yksi oikein varmasti ;)
- siellä mahtaa
arvailla? En tule piilosta ulos, ennen kuin kerrot totuuden omasta itsestäsi, eli nikistäsi.
- hissukka
enkä muista onko minullakaan koskaan muuta nikkiä edes ollut.
- avoin-kirja
minä itseni vain. Olen ainutlaatuinen nikissäni.
- mielenkiertymiä
metsäinen tonttu ruudinkeksijä = satutäti
kukkopilli = mayanna, ei kai myös hylynryöstäjä, tai se oli mies??
tuulen nenu = NK
pajunkisu = Bonnie BonBon
kansallisromantikko = taikis (myös Putte P)
taiffuuni = zone
kondorikotka etukeno = tapatoimittaja
sipulinkynsi = animatti
koirasnoita = jermuxi
lotjauuno??
tsunami??
hissukka??
Sori jos män päin metikköö, en ole lukenut likikään kaikkea. :D- animattiN
en tiedä kuka kirjoitti sipulinkynnen nimmarilla ja mitä, mutta minä se en ainakaan ollut. En ole kirjoitellut tänne moniin viikkoihin.
- tapatoimittaja
Puskailin vain yhdessä ketjussa, jonka aihe oli minulle mitä läheisin. Siis viinagallupissa, jossa vastailin Emäjuoppona. Muuten en vaihtoviikkoon osallistunut.
- tapatoimittaja
en aikaisemmin oikein ehtinyt ja sitten kun olisin ehtinyt, olinkin jo ihan kännissä enkä muistanut koko vaihtoviikkoa. :(
- mayanna
Turha kai kieltää olleensa tuulen.nenä* :D
Lisäksi tunnustan Luuta-Lemmen. Vielä vierailin palstalla parilla muullakin nimellä, mutta vähemmän.
Kuten sanottu, vaikea minun on teitä tunnistella, kun en kaikkia ole vissiin edes tavannut ennen nikinvaihtoviikkoa :)
Metsämökintontun arvelisin kuitenkin Satutädiksi.
Taiffuunia epäilin pitkään Taikikseksi.
U.Hippisiiselin arvasin oikein.
Oliko Vegetable joko Koirasnoita tai Kukkopilli?
Toisaalta nuo kaksi voisivat olla samankin kirjoittajan näppikseltä...
Samoin epäilen Hylynryöstäjää ja lotjauunoa samaksi, en kuitenkaan osaa nimetä keneksi.
Ja kuka helkkari tuo Teuvo oli? - BadMyntton
Olitko mahdollisesti Rusinanna?
- mayanna
olin minä :)
- whirl.wiNd
kukaan keksi, mikä mä olin? :D
- whirl.wiNd
mä lomailemassa, oikeastaan siis kotona. En mä mikään ryöstelijä oo...
- whirl.wiNd
aika kaukaa haettuja vaihtoehtoja.. ;)
- whirl.wiNd
muka rommeissani? Pois se minusta! Hyi olkoon.. ;D
Olet putte possu?
Ensin epäilin hissukaksi. Mutta ykstypylle täytyy löytyä nikki. Vaihtoehdot on vähissä
- pallukka punainen
tulla?
- TaikisN eekk
siulta meni nyt virka :/ Toivottavasti maksavat edes hyvän eläkkeen.
- norMix evk
TaikisN eekk kirjoitti:
siulta meni nyt virka :/ Toivottavasti maksavat edes hyvän eläkkeen.
pallukka punainen kirjoittaa vaikka nostalgisen jännitystrillerin Punaisen pallukan metsästys esikuvanaan kylmän sodan aikaan ajoittuva Tom Clancyn kirja Punaisen lokakuun metsästys (joka sittemmin päätyi samannimiseksi elokuvaksikin tähtenä Sean Connery).
- nunnan nuppu
siinäpä se :D
Ketjusta on poistettu 220 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3671821Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111638Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411338Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51930Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia401878Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.69869Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32714Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68666- 53656
- 27651