Nyt arvailemaan

nunnan nuppu

Kuka oli kukin ? :D

61

8061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkkää piinaa

      Kovasti on vaikeaa arvailla kuka minkin nimimerkin takana lie.

      Enkä tuota niin tarpeellisena pidäkään, onpahan palstalle nyt kuitenkin kirjoitettu paljon enemmän kuin yleensä.

      Ilman rekisteröidyn nimimerkin rasitteita kirjoittajat ovat olleet hyvinkin vapautuneita kirjoituksissaan, myös kirjoitteiden määrä tukee tätä käsitystä.

      Sen kuitenkin arvaan mitä mielessäsi oli kun kekkasit oman asiallisen nimimerkkisi.

    • Tsu*nami*

      Myönnän, etten edes jaksa lukea koko hulabaloota:D
      Varmaan joukossa kivojakin juttuja.
      Liian pitkä aika tälle kisalle.
      Eipä silti, kun ei pahemmin ole ehtinyt täällä
      nyt käydäkkään.

      Tunnustakoon, ken tahtoo ja mitä tahtoo:D

    • koirasnoita

      Tunnistin jokaisen ja osan moneen kertaan.

      Ja paaaskat. En tunnistanut ketään koska olen täys tampio tunnistamaan

      • tuulen.nenä*

        meillä on monella monta varanikkiä, joista Kukaaaaaan ei Tieeeetenkääään tunnista Keeeetääään *nauraa*


      • koirasnoita
        tuulen.nenä* kirjoitti:

        meillä on monella monta varanikkiä, joista Kukaaaaaan ei Tieeeetenkääään tunnista Keeeetääään *nauraa*

        Kjäh ;)


      • Taiffuuni
        koirasnoita kirjoitti:

        Kjäh ;)

        koko viikon ihmetellyt mikäs mies oikeen oot, kun niin mukavalta vaikutat ;)


      • koirasnoita
        Taiffuuni kirjoitti:

        koko viikon ihmetellyt mikäs mies oikeen oot, kun niin mukavalta vaikutat ;)

        Noidat on viheliäisiä riiviöitä. Vappunenä on kyllä mukavampi kuin rupinen noitanenä.
        Kukahan se sinäkin oikein mahdat olla? Heti tuulee kun ilmestyt ;)


      • suurTsaari

        tavannut tampiota. No terve!


      • Taiffuuni
        koirasnoita kirjoitti:

        Noidat on viheliäisiä riiviöitä. Vappunenä on kyllä mukavampi kuin rupinen noitanenä.
        Kukahan se sinäkin oikein mahdat olla? Heti tuulee kun ilmestyt ;)

        kun ei meinaa paikoillaan pysyä, tuuli riepottelee niin hitsisti ympärillä ;)


      • koirasnoita
        suurTsaari kirjoitti:

        tavannut tampiota. No terve!

        Sut näin viimeksi mausoleumissa mutta huilailit sillä kertaa


      • suurTsaari
        koirasnoita kirjoitti:

        Sut näin viimeksi mausoleumissa mutta huilailit sillä kertaa

        mutta pahuksen pölyallergian olen saanut. Olisko lisäksi yliherkkyyttä formaldehydille.


      • lotjauuno
        tuulen.nenä* kirjoitti:

        meillä on monella monta varanikkiä, joista Kukaaaaaan ei Tieeeetenkääään tunnista Keeeetääään *nauraa*

        ainakin Mayanna tai siri-inna. ;)


    • mayanna

      saa tulla pois piilosta? Nää koipallot haisee kamalalle! *raottaa kirstun kantta*

      • Taiffuuni

        jos minä tässä vähän puhaltelen, niin pidä sinä nenästäs kiinni, silleen ei sitä naftaliinin hajua edes huomaa ;)


      • mayanna
        Taiffuuni kirjoitti:

        jos minä tässä vähän puhaltelen, niin pidä sinä nenästäs kiinni, silleen ei sitä naftaliinin hajua edes huomaa ;)

        eikun siis nyrpistää nenäänsä* :D


    • Elisa Mikaela

      omianikaan :) Vaikka olinkin hyvin johdonmukainen.

      Muita tunnistin monia, mutta taisi mennä arvioton ansionnousu vääriin osoitteisiin. DiiDii

      kas miten kivasti kirjoitin väärin, olkoon, oli varmaan froidilainen lispahdus :D

    • BadMyntton

      että ei harmainta aavistusta????

      • mayanna

        joku sinun leikkinimistäsi taitaa olla melkein ainoa, josta minulla on edes haaleanharmaa aavistus. Ja tietysti sekin arvaus menisi niin pieleen, etten kehtaa sitää ääneen kirjoittaa :D


      • BadMyntton
        mayanna kirjoitti:

        joku sinun leikkinimistäsi taitaa olla melkein ainoa, josta minulla on edes haaleanharmaa aavistus. Ja tietysti sekin arvaus menisi niin pieleen, etten kehtaa sitää ääneen kirjoittaa :D

        luulen että oikeeseen osuis:) Ei mulla ollu ku kaksi.


      • mayanna
        BadMyntton kirjoitti:

        luulen että oikeeseen osuis:) Ei mulla ollu ku kaksi.

        Urmas Hippisiiseli?


      • BadMyntton
        mayanna kirjoitti:

        Urmas Hippisiiseli?

        osuit:)


      • mayanna
        BadMyntton kirjoitti:

        osuit:)

        Hylynryöstäjä?


    • ex-koltis

      Mitäs täällä on oikein kisailtu?

    • Arvailija

      tuulennenä = mayanna
      pajunkisu = Taikis
      kondorikotka = kadunmies
      kansallisromantikko = Nainenkirjoittaa
      metsämökintonttu = satutäti
      kukkopilli = koltis
      nounout = Waffen SS
      taifuuni = zone
      koirasnoita = Bonnie

      muut ???

      • en arvaile

        että yksi oikein varmasti ;)


      • siellä mahtaa

        arvailla? En tule piilosta ulos, ennen kuin kerrot totuuden omasta itsestäsi, eli nikistäsi.


    • hissukka

      enkä muista onko minullakaan koskaan muuta nikkiä edes ollut.

    • avoin-kirja

      minä itseni vain. Olen ainutlaatuinen nikissäni.

    • mielenkiertymiä

      metsäinen tonttu ruudinkeksijä = satutäti
      kukkopilli = mayanna, ei kai myös hylynryöstäjä, tai se oli mies??
      tuulen nenu = NK
      pajunkisu = Bonnie BonBon
      kansallisromantikko = taikis (myös Putte P)
      taiffuuni = zone
      kondorikotka etukeno = tapatoimittaja
      sipulinkynsi = animatti
      koirasnoita = jermuxi

      lotjauuno??
      tsunami??
      hissukka??

      Sori jos män päin metikköö, en ole lukenut likikään kaikkea. :D

      • animattiN

        en tiedä kuka kirjoitti sipulinkynnen nimmarilla ja mitä, mutta minä se en ainakaan ollut. En ole kirjoitellut tänne moniin viikkoihin.


    • tapatoimittaja

      Puskailin vain yhdessä ketjussa, jonka aihe oli minulle mitä läheisin. Siis viinagallupissa, jossa vastailin Emäjuoppona. Muuten en vaihtoviikkoon osallistunut.

      • tapatoimittaja

        en aikaisemmin oikein ehtinyt ja sitten kun olisin ehtinyt, olinkin jo ihan kännissä enkä muistanut koko vaihtoviikkoa. :(


    • mayanna

      Turha kai kieltää olleensa tuulen.nenä* :D
      Lisäksi tunnustan Luuta-Lemmen. Vielä vierailin palstalla parilla muullakin nimellä, mutta vähemmän.

      Kuten sanottu, vaikea minun on teitä tunnistella, kun en kaikkia ole vissiin edes tavannut ennen nikinvaihtoviikkoa :)

      Metsämökintontun arvelisin kuitenkin Satutädiksi.

      Taiffuunia epäilin pitkään Taikikseksi.

      U.Hippisiiselin arvasin oikein.

      Oliko Vegetable joko Koirasnoita tai Kukkopilli?
      Toisaalta nuo kaksi voisivat olla samankin kirjoittajan näppikseltä...

      Samoin epäilen Hylynryöstäjää ja lotjauunoa samaksi, en kuitenkaan osaa nimetä keneksi.

      Ja kuka helkkari tuo Teuvo oli?

    • BadMyntton

      Olitko mahdollisesti Rusinanna?

      • mayanna

        olin minä :)


    • whirl.wiNd

      kukaan keksi, mikä mä olin? :D

      • whirl.wiNd

        mä lomailemassa, oikeastaan siis kotona. En mä mikään ryöstelijä oo...


      • whirl.wiNd

        aika kaukaa haettuja vaihtoehtoja.. ;)


      • whirl.wiNd

        muka rommeissani? Pois se minusta! Hyi olkoon.. ;D


      • Oliko Enyrbisaus nimimerkki sinun ?:)


      • Kerro nyt vain ne nikit:)


      • Olet putte possu?


        Ensin epäilin hissukaksi. Mutta ykstypylle täytyy löytyä nikki. Vaihtoehdot on vähissä


    • pallukka punainen

      tulla?

      • TaikisN eekk

        siulta meni nyt virka :/ Toivottavasti maksavat edes hyvän eläkkeen.


      • norMix evk
        TaikisN eekk kirjoitti:

        siulta meni nyt virka :/ Toivottavasti maksavat edes hyvän eläkkeen.

        pallukka punainen kirjoittaa vaikka nostalgisen jännitystrillerin Punaisen pallukan metsästys esikuvanaan kylmän sodan aikaan ajoittuva Tom Clancyn kirja Punaisen lokakuun metsästys (joka sittemmin päätyi samannimiseksi elokuvaksikin tähtenä Sean Connery).


    • nunnan nuppu

      siinäpä se :D

    Ketjusta on poistettu 220 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe