pääsiäinen meni...

jotta humpsis hui.....

kaks munaakin söin...toisesta sain tarroja ja toisesta mageen rintamerkin.....


oujee...jotta sellasta....=:0)))

23

1071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikhaildenisov

      munat ovat valkokeltasia sisältä eikä mitään "roskaa"!))

      • kovaa...sisältä....=:0)))


      • mikhaildenisov
        BBrunetti kirjoitti:

        kovaa...sisältä....=:0)))

        onhan sitä kovaa helpompi käsitellä
        ei valu pitkin suupieliä!


      • mikhaildenisov kirjoitti:

        onhan sitä kovaa helpompi käsitellä
        ei valu pitkin suupieliä!

        löysä pahaa... sotkeee vaan turhaa......=;))))


    • Laardibonanza

      mutta miks sul on ne tarrat poskissa? Toi rintamerkki on magee.

      • nää tarrat on mageet poskissa.... dii dii....=:))))


      • Laardibonanza
        BBrunetti kirjoitti:

        nää tarrat on mageet poskissa.... dii dii....=:))))

        Onko muuten kaikki okei? Jotta pyhät on kunnolla oltu ja hyvin syöty, eikä oo tapeltu eikä nujakoitu?


      • Laardibonanza kirjoitti:

        Onko muuten kaikki okei? Jotta pyhät on kunnolla oltu ja hyvin syöty, eikä oo tapeltu eikä nujakoitu?

        ja pääsiäisen oon ihan kiltisti ollu....=;0))))))karhuakaan en kaadellu vaikka uhkasin.....


      • Laardibonanza
        BBrunetti kirjoitti:

        ja pääsiäisen oon ihan kiltisti ollu....=;0))))))karhuakaan en kaadellu vaikka uhkasin.....

        eihän niitä nyt saa, ku vasta heräävät talviunilta. Luulen, et sie tarkota semmosta mäyräkoiraa, jotta kurillasko niitä kaatelet?


      • Laardibonanza kirjoitti:

        eihän niitä nyt saa, ku vasta heräävät talviunilta. Luulen, et sie tarkota semmosta mäyräkoiraa, jotta kurillasko niitä kaatelet?

        sellasta mäyristä....joo...ite oon sen nimenny rekuks...=:0)))))) vaan ei tässä passaa rekkuja nyt kumota niitäkään ainakaan moneen kuukauteen....=:0)))) uutena vuotena voi olla et seuraavan kerran runetti karhua maistaa.....=:0))


    • Mona-Liiza

      hurahti taas niin äkkiä että ei kerinny mitään tehä..:)
      Määkin oon syöny munnaa keitettynä ja paistettuna että nyt oon kurkkuani myöten täynnä niitä..enpä pistä vähään aikaan kyllä munaa suuhuni..:))

      • kiintiö täys....noh samaa voisin sanoa miekii....=:0))))) ei munaa vähän aikaa....


      • Mona-Liiza
        BBrunetti kirjoitti:

        kiintiö täys....noh samaa voisin sanoa miekii....=:0))))) ei munaa vähän aikaa....

        munakiintiö lievästikki sanottuna..:) Nyt teen munalakon..:)))


      • Laardibonanza
        BBrunetti kirjoitti:

        kiintiö täys....noh samaa voisin sanoa miekii....=:0))))) ei munaa vähän aikaa....

        viiden minuutin pikkusen löysä ois hyvä?


      • Mona-Liiza kirjoitti:

        munakiintiö lievästikki sanottuna..:) Nyt teen munalakon..:)))

        mynälakko....=:0)))))


      • Laardibonanza kirjoitti:

        viiden minuutin pikkusen löysä ois hyvä?

        se löysä suttaa sotkee....=;0))))) kokonaan kovaa.....


      • Laardibonanza
        BBrunetti kirjoitti:

        se löysä suttaa sotkee....=;0))))) kokonaan kovaa.....

        Jotta pitääkö ihan varttitunti?


      • Laardibonanza kirjoitti:

        Jotta pitääkö ihan varttitunti?

        ilman muuta...viis minsaa liian vähän....=;0))))


      • Laardibonanza
        BBrunetti kirjoitti:

        ilman muuta...viis minsaa liian vähän....=;0))))

        ihan kuiva varttitunnissa. Semmosta kukaan halua.


      • Laardibonanza kirjoitti:

        ihan kuiva varttitunnissa. Semmosta kukaan halua.

        tuu...ihan kuiva,,,,...äääh mun pitää mennä....valtasin mutsin koneen ja nyt se uhkas kaataa tän tuolin jos se ei nyt heti pääse eläkeläissättiin....=;0)))))))muih laardi...ja halitus päälle....


    • aliisa

      Siinähän se pääsiäinen meni...Jälleen kerran ja vappua ootellaan...;O)) Pääsiäismunaakin tuli nautittua,se perinteinen Mignon-muna...ollut jo vuosikausia mun suosikki ...tosin niitä ei voi syödä kuin se yhden,on niin makiaa :)Mutta muksut ovat syöneet munia sitten enemmänkin,ja jos jonkinmoista yllärii on pitkin lattioita ja hyllyjä...;O)))

    • mulla oli yllärinä koottava Hirvi :)

      • muistit leikkiä sillä hirvellä...=;0)))


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe