Tällä sivustolla voi testata millainen ON. samalla kysytään, millainen LUULEE olevansa. avas ainakin mun silmät!
TESTI
11
5737
Vastaukset
- JA SE ON TÄSSÄ
- DeathSoSweet
jos se sun silmät avasi.
Miusta kyllä tuntuu, että tuo ei oikein laske noita kovin hyvin. Kyllä naurais tuonkin keksijä jos näkisi miut ja sitten tuon tuloksen.- no harmi
mut voihan siinä virheitäkin olla..
- ~Kähärä
no harmi kirjoitti:
mut voihan siinä virheitäkin olla..
Mun silmisä tuo jo näyttä ihan kiirolta. Miehen kohdalla se näytti normia vaikka se ei ole... Jotan enp ämene luottamaan tuohon. :)
- nammarooo
Miten ton pitäs muka avata silmät? :D
- OA
Uusi osoite
http://www.oafinland.comlu.com/index.html - Syömishäiriönuhri
Olen laihtunut 6kg ja tällä hetkellä olen 41kg ja haluan vaim laihemmaksi ja laihemmaksi
- dhhcf
Oikeesti mä painan 45 kiloo ja tahtosin olla laihempi. Oon tajunnu jo et mulla saattaa olla vähän anoreksiaa mut pyrin silti syömään normaalisti
- dhhdf
Sory toimun selitys.😅
- 5vvvzz
Kokeilu vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491344- 1601156
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198871- 12802
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti83731