Tällä sivustolla voi testata millainen ON. samalla kysytään, millainen LUULEE olevansa. avas ainakin mun silmät!
Vastaukset 11
- JA SE ON TÄSSÄ
- DeathSoSweet
jos se sun silmät avasi.
Miusta kyllä tuntuu, että tuo ei oikein laske noita kovin hyvin. Kyllä naurais tuonkin keksijä jos näkisi miut ja sitten tuon tuloksen.- no harmi
mut voihan siinä virheitäkin olla..
- ~Kähärä
no harmi kirjoitti:
mut voihan siinä virheitäkin olla..
Mun silmisä tuo jo näyttä ihan kiirolta. Miehen kohdalla se näytti normia vaikka se ei ole... Jotan enp ämene luottamaan tuohon. :)
- nammarooo
Miten ton pitäs muka avata silmät? :D
- OA
Uusi osoite
http://www.oafinland.comlu.com/index.html - Syömishäiriönuhri
Olen laihtunut 6kg ja tällä hetkellä olen 41kg ja haluan vaim laihemmaksi ja laihemmaksi
- dhhcf
Oikeesti mä painan 45 kiloo ja tahtosin olla laihempi. Oon tajunnu jo et mulla saattaa olla vähän anoreksiaa mut pyrin silti syömään normaalisti
- dhhdf
Sory toimun selitys.😅
- 5vvvzz
Kokeilu vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l253794- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni38623Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 42400
- 37387