Tällä sivustolla voi testata millainen ON. samalla kysytään, millainen LUULEE olevansa. avas ainakin mun silmät!
TESTI
11
5789
Vastaukset
- JA SE ON TÄSSÄ
- DeathSoSweet
jos se sun silmät avasi.
Miusta kyllä tuntuu, että tuo ei oikein laske noita kovin hyvin. Kyllä naurais tuonkin keksijä jos näkisi miut ja sitten tuon tuloksen.- no harmi
mut voihan siinä virheitäkin olla..
- ~Kähärä
no harmi kirjoitti:
mut voihan siinä virheitäkin olla..
Mun silmisä tuo jo näyttä ihan kiirolta. Miehen kohdalla se näytti normia vaikka se ei ole... Jotan enp ämene luottamaan tuohon. :)
- nammarooo
Miten ton pitäs muka avata silmät? :D
- OA
Uusi osoite
http://www.oafinland.comlu.com/index.html - Syömishäiriönuhri
Olen laihtunut 6kg ja tällä hetkellä olen 41kg ja haluan vaim laihemmaksi ja laihemmaksi
- dhhcf
Oikeesti mä painan 45 kiloo ja tahtosin olla laihempi. Oon tajunnu jo et mulla saattaa olla vähän anoreksiaa mut pyrin silti syömään normaalisti
- dhhdf
Sory toimun selitys.😅
- 5vvvzz
Kokeilu vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142758EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031207
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
- 40688
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632