Ovat sinnikkäimpiä EU vastustajia. Korjatkaa jos olen väärässä:
Esko Aho allekirjoitti Maastrichin sopimuksen EU:n liittymiseksi.
Ahon hallituksen ministeri Kankaanpää? varoitteli "666 perustein".
Ajat ovat muuttuneet sillä nyt KD olisi mielinyt hallitusyhteistyökumppaniksi.
Siitäkin huolimatta, että Suomi on mielestäni jopa hyötynyt EU jäsenyydestään.
Kenelläkään ei liene perusteltua faktaa, että olisimme nyt EU:n ulkopuolisina
nykyistä paremmassa jamassa. Huom!
Norja, Ruotsi ja Sveitsi paremminkin hyötyivät kuin menettivät war 2:sta.
Nippa nappa Suomi säilytti itsenäisyytensä herroista AH/JS huolimatta.
Itkunhyrinä itsenäisyytemme menettämisestä EU:lle on minulle kuin itikoiden ininää.
Ns. uskovaiset...
6
459
Vastaukset
- kapteenin teksti
KD on mielinyt hallituskumppaniksi, mutta enemmistö heistä vastustaa liittovaltioituvan EU:n perustuslakia, jota koetetaan valehdellen saada läpi nimittäen sitä esim. "perussopimukseksi".
Mainittakoon, että KD -puolue ei ole välttämättä mikään "uskovien yhteisö". Se on puolue,jonka linjaukset muuttuvat.Kuten uskovan uskokin voi kasvaa tai heiketä.
SUiomi ei ole säilyttänyt itsenäisyyttään EU:n jäsenenä, koska EU:n periaatteen ja tarkoituksen mukaan Suomenstakin kuuluu tulla liittovaltion osavaltio. Tämä on jo nähtävissä.Kaikkine kalliine direktiivi, nettomaksu ja eurokulujen kurjuuksineen...
Muuten, Baltian maissa ei taidetakaan haluta euroon...ovat hieman itsenäisempiä kuin EU:n kiltti oppipoika EU-Suomi!- EU:n vastustaja
Suomimepit ovat täysiä lökäpöksyjä. He antavat kaiken periksi. Suomi ei ole pitkiin aikoihin ollut enää itsenäinen kansakunta, vaan EU:n orjalainen.
- talollinen
Ne itikat on syytä liiskata ja näyttää, kenelle maailmassa kuuluu naiset ja valta.
Paljon itsenäisempiä olette EU:ssa, eikä itsenäisyydelläkään tee mitään. Pääasia, että on rahaa ja yritteliäisyyttä.- siinäpäs
oikein rahanahneen, äärioikeiston kokoomuslaisen typerääkin typerä kannanotto. Vai, että oikein meidät muut, itsenäisesti ajattelevat pitäisi liiskata. Hah. Häpeä nyt ja nöyrry Jumalan edessä pyytämään Häntä tulemaan elämääsi ja anna rahaasi köyhille, koska sinulla tuntuu sitä tulevan ovista ja ikkunoista meille muille, ah niin ihanan eu:n kansalaisille. Voit myös kavereittesi kanssa jakaa rahaanne maailman köyhille muuallakin.
- nomex5
Ovat idiotteja:)
- ...
Sinä tosiaan olet menettänyt itsenäisyytesi. Suomessa EI sanota 'war 2' tai 'WW2'. Jos et sattunut tietämään, tässä maassa sanotaan 'toinen maailmansota' tai ' 2. ms.'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest766299Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4414371Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön603609Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352255Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1002170Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m20917En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su58845Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta42810- 78706
- 59695