Ns. uskovaiset...

Ovat sinnikkäimpiä EU vastustajia. Korjatkaa jos olen väärässä:
Esko Aho allekirjoitti Maastrichin sopimuksen EU:n liittymiseksi.
Ahon hallituksen ministeri Kankaanpää? varoitteli "666 perustein".

Ajat ovat muuttuneet sillä nyt KD olisi mielinyt hallitusyhteistyökumppaniksi.
Siitäkin huolimatta, että Suomi on mielestäni jopa hyötynyt EU jäsenyydestään.

Kenelläkään ei liene perusteltua faktaa, että olisimme nyt EU:n ulkopuolisina
nykyistä paremmassa jamassa. Huom!

Norja, Ruotsi ja Sveitsi paremminkin hyötyivät kuin menettivät war 2:sta.
Nippa nappa Suomi säilytti itsenäisyytensä herroista AH/JS huolimatta.

Itkunhyrinä itsenäisyytemme menettämisestä EU:lle on minulle kuin itikoiden ininää.

6

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapteenin teksti

      KD on mielinyt hallituskumppaniksi, mutta enemmistö heistä vastustaa liittovaltioituvan EU:n perustuslakia, jota koetetaan valehdellen saada läpi nimittäen sitä esim. "perussopimukseksi".

      Mainittakoon, että KD -puolue ei ole välttämättä mikään "uskovien yhteisö". Se on puolue,jonka linjaukset muuttuvat.Kuten uskovan uskokin voi kasvaa tai heiketä.


      SUiomi ei ole säilyttänyt itsenäisyyttään EU:n jäsenenä, koska EU:n periaatteen ja tarkoituksen mukaan Suomenstakin kuuluu tulla liittovaltion osavaltio. Tämä on jo nähtävissä.Kaikkine kalliine direktiivi, nettomaksu ja eurokulujen kurjuuksineen...

      Muuten, Baltian maissa ei taidetakaan haluta euroon...ovat hieman itsenäisempiä kuin EU:n kiltti oppipoika EU-Suomi!

      • EU:n vastustaja

        Suomimepit ovat täysiä lökäpöksyjä. He antavat kaiken periksi. Suomi ei ole pitkiin aikoihin ollut enää itsenäinen kansakunta, vaan EU:n orjalainen.


    • talollinen

      Ne itikat on syytä liiskata ja näyttää, kenelle maailmassa kuuluu naiset ja valta.

      Paljon itsenäisempiä olette EU:ssa, eikä itsenäisyydelläkään tee mitään. Pääasia, että on rahaa ja yritteliäisyyttä.

      • siinäpäs

        oikein rahanahneen, äärioikeiston kokoomuslaisen typerääkin typerä kannanotto. Vai, että oikein meidät muut, itsenäisesti ajattelevat pitäisi liiskata. Hah. Häpeä nyt ja nöyrry Jumalan edessä pyytämään Häntä tulemaan elämääsi ja anna rahaasi köyhille, koska sinulla tuntuu sitä tulevan ovista ja ikkunoista meille muille, ah niin ihanan eu:n kansalaisille. Voit myös kavereittesi kanssa jakaa rahaanne maailman köyhille muuallakin.


      • nomex5

        Ovat idiotteja:)


    • ...

      Sinä tosiaan olet menettänyt itsenäisyytesi. Suomessa EI sanota 'war 2' tai 'WW2'. Jos et sattunut tietämään, tässä maassa sanotaan 'toinen maailmansota' tai ' 2. ms.'.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe