Ovat sinnikkäimpiä EU vastustajia. Korjatkaa jos olen väärässä:
Esko Aho allekirjoitti Maastrichin sopimuksen EU:n liittymiseksi.
Ahon hallituksen ministeri Kankaanpää? varoitteli "666 perustein".
Ajat ovat muuttuneet sillä nyt KD olisi mielinyt hallitusyhteistyökumppaniksi.
Siitäkin huolimatta, että Suomi on mielestäni jopa hyötynyt EU jäsenyydestään.
Kenelläkään ei liene perusteltua faktaa, että olisimme nyt EU:n ulkopuolisina
nykyistä paremmassa jamassa. Huom!
Norja, Ruotsi ja Sveitsi paremminkin hyötyivät kuin menettivät war 2:sta.
Nippa nappa Suomi säilytti itsenäisyytensä herroista AH/JS huolimatta.
Itkunhyrinä itsenäisyytemme menettämisestä EU:lle on minulle kuin itikoiden ininää.
Ns. uskovaiset...
6
458
Vastaukset
- kapteenin teksti
KD on mielinyt hallituskumppaniksi, mutta enemmistö heistä vastustaa liittovaltioituvan EU:n perustuslakia, jota koetetaan valehdellen saada läpi nimittäen sitä esim. "perussopimukseksi".
Mainittakoon, että KD -puolue ei ole välttämättä mikään "uskovien yhteisö". Se on puolue,jonka linjaukset muuttuvat.Kuten uskovan uskokin voi kasvaa tai heiketä.
SUiomi ei ole säilyttänyt itsenäisyyttään EU:n jäsenenä, koska EU:n periaatteen ja tarkoituksen mukaan Suomenstakin kuuluu tulla liittovaltion osavaltio. Tämä on jo nähtävissä.Kaikkine kalliine direktiivi, nettomaksu ja eurokulujen kurjuuksineen...
Muuten, Baltian maissa ei taidetakaan haluta euroon...ovat hieman itsenäisempiä kuin EU:n kiltti oppipoika EU-Suomi!- EU:n vastustaja
Suomimepit ovat täysiä lökäpöksyjä. He antavat kaiken periksi. Suomi ei ole pitkiin aikoihin ollut enää itsenäinen kansakunta, vaan EU:n orjalainen.
- talollinen
Ne itikat on syytä liiskata ja näyttää, kenelle maailmassa kuuluu naiset ja valta.
Paljon itsenäisempiä olette EU:ssa, eikä itsenäisyydelläkään tee mitään. Pääasia, että on rahaa ja yritteliäisyyttä.- siinäpäs
oikein rahanahneen, äärioikeiston kokoomuslaisen typerääkin typerä kannanotto. Vai, että oikein meidät muut, itsenäisesti ajattelevat pitäisi liiskata. Hah. Häpeä nyt ja nöyrry Jumalan edessä pyytämään Häntä tulemaan elämääsi ja anna rahaasi köyhille, koska sinulla tuntuu sitä tulevan ovista ja ikkunoista meille muille, ah niin ihanan eu:n kansalaisille. Voit myös kavereittesi kanssa jakaa rahaanne maailman köyhille muuallakin.
- nomex5
Ovat idiotteja:)
- ...
Sinä tosiaan olet menettänyt itsenäisyytesi. Suomessa EI sanota 'war 2' tai 'WW2'. Jos et sattunut tietämään, tässä maassa sanotaan 'toinen maailmansota' tai ' 2. ms.'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu126931Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37867Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47829- 54721
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143714Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50711Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32693Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187660Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42656Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136655