aurinkoista keskipäivää teille kaikille...luontokutsuu.....
Huudan...
33
1165
Vastaukset
- tätsä
vaan...mua kutsuu siivous tälläkertaa....
- oon joutunnunna
kesksllä tiistai iltapäivää?
- MUTTA.
MIHINKÄS SE LUONTO KUTSUUU???????
http://www.youtube.com/watch?v=zG5Oq21O0SE en puskasta, mutta erään helekkarin harvatsuisen orapihlaja-aidan takaa ja huudan...*Aurinkoista keskipäivää sinullekkin*, auts...
Kun orapihlaja-aidan piikit pistävät, sattuuu...
Tutkin nääs luontoa, ja tämä aita on tutkimuskohteenani! :)- Etelänhetelmä
Silipa huutaa tuskasta...Eiih.. taas se on työntänyt tuo kauniin takapuolensa tuonne pensaaseen...heh heh ei se koskaan opi heh...ei hitto..nyt se on sen näköinen että on pakko mennä talliin piiloon...ei hitto..mites toi silipa noin nopee on...eeeeiiih..leikkiä rakas leikkiä...aih oih...hamarapuolella kiitos.....
Etelänhetelmä kirjoitti:
Silipa huutaa tuskasta...Eiih.. taas se on työntänyt tuo kauniin takapuolensa tuonne pensaaseen...heh heh ei se koskaan opi heh...ei hitto..nyt se on sen näköinen että on pakko mennä talliin piiloon...ei hitto..mites toi silipa noin nopee on...eeeeiiih..leikkiä rakas leikkiä...aih oih...hamarapuolella kiitos.....
Pakkohan mun jotain oli keksii että saan voihkia.. ja kun en kerran nautinnosta niin voihkinpa sitten kivusta!
Suotta sä mihkään piiloon meet, mä haistan sun tuoksusi, myskin haju niin nopeesti hälvene, paas mennä mies suihkuun, kestä tuota hajua! :)- Etelänhetelmä
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Pakkohan mun jotain oli keksii että saan voihkia.. ja kun en kerran nautinnosta niin voihkinpa sitten kivusta!
Suotta sä mihkään piiloon meet, mä haistan sun tuoksusi, myskin haju niin nopeesti hälvene, paas mennä mies suihkuun, kestä tuota hajua! :)Sitäpaitti se haju on Hyskin...= / elikkäs naapurin Penan koiran...Kävin kylässä kun sä..siis sä...näit unta vielä..mistälie tälläkertaa? Oliko tyyny hyvin? : ))))))))))))))))
- Etelänhetelmä
Kerros on se Lempäälän "ostosparatiisi" tutustumisen arvoinen? On pitänyt poiketa muuten ole ehtinyt tai viitsinyt.Ensi viikolla ajattelin käväistä, jos ilmat on mukavat niin mikäs olis ajellessa... ; D
Etelänhetelmä kirjoitti:
Sitäpaitti se haju on Hyskin...= / elikkäs naapurin Penan koiran...Kävin kylässä kun sä..siis sä...näit unta vielä..mistälie tälläkertaa? Oliko tyyny hyvin? : ))))))))))))))))
missä pitääkin elikkäs... jalkojeni välissä!
Ja höpöhöpö, että Hyskin hajun, olen mä sitä koiraa joskus sentään haistellut ja sanonko mitä, ei haissut myskiltä vaan... Naapurin Penalta, siinä onkin mies joka tuoksuu MIEHELTÄ, ihana mies kaikenkaikkiaan... :)Etelänhetelmä kirjoitti:
Kerros on se Lempäälän "ostosparatiisi" tutustumisen arvoinen? On pitänyt poiketa muuten ole ehtinyt tai viitsinyt.Ensi viikolla ajattelin käväistä, jos ilmat on mukavat niin mikäs olis ajellessa... ; D
en itsekkään siihen ostosparatiisiin ole ehtinyt tutustua, kiinnostais kyllä joskus lähteä... :)
- Etelänhetelmä
Silipa-Tuuli kirjoitti:
missä pitääkin elikkäs... jalkojeni välissä!
Ja höpöhöpö, että Hyskin hajun, olen mä sitä koiraa joskus sentään haistellut ja sanonko mitä, ei haissut myskiltä vaan... Naapurin Penalta, siinä onkin mies joka tuoksuu MIEHELTÄ, ihana mies kaikenkaikkiaan... :)Niin no...makuasia sano koira kun munia nuoli...Penahan ajaa vielä vielä sitä loka-autoa ja ei ole kyllä niitä ahkerampia suihkussa kävijöitä: ) mutta muuten mukava mieshän se...kalalle mennään taas kesällä...ihan niinkuin ilmoitusasiana tässä...etukäteen... = )
- Etelänhetelmä
Silipa-Tuuli kirjoitti:
en itsekkään siihen ostosparatiisiin ole ehtinyt tutustua, kiinnostais kyllä joskus lähteä... :)
alkuviikosta ajattelin mennä....
Etelänhetelmä kirjoitti:
Niin no...makuasia sano koira kun munia nuoli...Penahan ajaa vielä vielä sitä loka-autoa ja ei ole kyllä niitä ahkerampia suihkussa kävijöitä: ) mutta muuten mukava mieshän se...kalalle mennään taas kesällä...ihan niinkuin ilmoitusasiana tässä...etukäteen... = )
Minä tuun mukaan kalalle, tykkään olla veneessä, sä, mä ja Pena, siitä tulee hyvä kalareissu, usko pois! :)
- Etelänhetelmä
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Minä tuun mukaan kalalle, tykkään olla veneessä, sä, mä ja Pena, siitä tulee hyvä kalareissu, usko pois! :)
niinhän sä tykkäät...joo joo..kunhan vain on kaikki vempeleet mukan , enkä puhu kalavemppeleista vaan läpäri tietenkin ja se paristolla pärisevä sieltä sängyn alta...ja kännykässähän sä koko ajan höpötät.. ; )
Etelänhetelmä kirjoitti:
alkuviikosta ajattelin mennä....
Kahtelenpa tuota allakkaani, jos vaikka...
Etelänhetelmä kirjoitti:
niinhän sä tykkäät...joo joo..kunhan vain on kaikki vempeleet mukan , enkä puhu kalavemppeleista vaan läpäri tietenkin ja se paristolla pärisevä sieltä sängyn alta...ja kännykässähän sä koko ajan höpötät.. ; )
mitään vaiks mä vähän veneessä "askartelen" omiani, te Penan kanssa mitään näe ettekä kuulee, kun tylsistyneenä kahtellette liikkuuko koho! :)
Toki minä seuraa teille pidän, laulaa hoilotan teille...
*Mä seuduilla näillä oon tunnettu kalanainen, siliiipatuuliksi kutsuttu ooon...*
Usko pois kyllä tuolla laululla kalatkin herää, hyppäävät ihan ite veneeseen, usko pois! :)- Etelänhetelmä
Silipa-Tuuli kirjoitti:
mitään vaiks mä vähän veneessä "askartelen" omiani, te Penan kanssa mitään näe ettekä kuulee, kun tylsistyneenä kahtellette liikkuuko koho! :)
Toki minä seuraa teille pidän, laulaa hoilotan teille...
*Mä seuduilla näillä oon tunnettu kalanainen, siliiipatuuliksi kutsuttu ooon...*
Usko pois kyllä tuolla laululla kalatkin herää, hyppäävät ihan ite veneeseen, usko pois! :)Naisen logiikka...eipä kai se haittaa...juupelis juu..täytyy sitten Penalle sanoa, ettei tartte kaivaa niitä matosia ollenkaan ei sieltä mitään tule kuitenkaan...enhän mä ny sulta sitä iloa kieltäänkään voi... : )
Etelänhetelmä kirjoitti:
Naisen logiikka...eipä kai se haittaa...juupelis juu..täytyy sitten Penalle sanoa, ettei tartte kaivaa niitä matosia ollenkaan ei sieltä mitään tule kuitenkaan...enhän mä ny sulta sitä iloa kieltäänkään voi... : )
voidaanhan me leikkiä että ollaan risteilyllä ko soudetaan sitä lammikkoa ympäri venheellämme, te ryyppäätte ja mä esiinnyn teille, niin o hyvä! :)
- Etelänhetelmä
Silipa-Tuuli kirjoitti:
voidaanhan me leikkiä että ollaan risteilyllä ko soudetaan sitä lammikkoa ympäri venheellämme, te ryyppäätte ja mä esiinnyn teille, niin o hyvä! :)
Joo joo esiinny vaan...pakkohan siinä on pari silloin ottaa (joka vuosi sama juttu)...mut eihän enää kutsuta niitä poliiseja kertomaan kumpi niistä osaa kirjoittaa ja kumpi lukea..eihän...viimeiksi Penalle ja mulle tuli hyvin selväksi kumpi tekee mitäkin...niin ja sä...voih..istuit siinä tuhdolla ja sanoit vaan tytömäisesti "en minä tiedä kuka teidät soitti, älkääkä mua katsoko vaikka se olikin naisääni...ja ne usko sua!..tuojottelin niitä noilla näteillä silmilläs ja me kärsittiin...olihan se reissu joo-o! ; )
- Etelänhetelmä
Silipa-Tuuli kirjoitti:
tavataan....Muiskis!
Etelänhetelmä kirjoitti:
Joo joo esiinny vaan...pakkohan siinä on pari silloin ottaa (joka vuosi sama juttu)...mut eihän enää kutsuta niitä poliiseja kertomaan kumpi niistä osaa kirjoittaa ja kumpi lukea..eihän...viimeiksi Penalle ja mulle tuli hyvin selväksi kumpi tekee mitäkin...niin ja sä...voih..istuit siinä tuhdolla ja sanoit vaan tytömäisesti "en minä tiedä kuka teidät soitti, älkääkä mua katsoko vaikka se olikin naisääni...ja ne usko sua!..tuojottelin niitä noilla näteillä silmilläs ja me kärsittiin...olihan se reissu joo-o! ; )
muistat kyllä taas ihan väärin, mutta nyt en jouda kertomaan totuutta siitä reissusta, sillä... Minua viedään, ei linnasta linnaan, vaan kaupoille!
111 suudelmaa, muistaakseni! :)
aurinkoista luontopäivää....
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Nähnyt sua koko aamuna, miksen?
mikset..koiran kans,taas pitkin kyliä...taidettiin mennä ristiin..kun ei nähty...*PUSPUS*...
jussi383 kirjoitti:
mikset..koiran kans,taas pitkin kyliä...taidettiin mennä ristiin..kun ei nähty...*PUSPUS*...
sitten kulkea eri reittiä, kun ei nähty, tosin mä missään kylillä ollutkaan, tarposin mettässä ko heikkopäinen ettien mustikoita, mut nähnyt yhtään, harmittaa oikein ko teki niin...
Mieli mustikkapiirakkaa, höh! :(Silipa-Tuuli kirjoitti:
sitten kulkea eri reittiä, kun ei nähty, tosin mä missään kylillä ollutkaan, tarposin mettässä ko heikkopäinen ettien mustikoita, mut nähnyt yhtään, harmittaa oikein ko teki niin...
Mieli mustikkapiirakkaa, höh! :(viä o..piirakat mettässä kasva, pitäs sun se tietää...mull ois tikkaria viä..kelpaiskos...
jussi383 kirjoitti:
viä o..piirakat mettässä kasva, pitäs sun se tietää...mull ois tikkaria viä..kelpaiskos...
kaks tikkaria, molemmat posket täyteen ja oikeastaan... mahtuis sinne kolmaskin vielä, raaskitkos niin monta antaa? :)
Silipa-Tuuli kirjoitti:
kaks tikkaria, molemmat posket täyteen ja oikeastaan... mahtuis sinne kolmaskin vielä, raaskitkos niin monta antaa? :)
sen verran...raskin raskin antaa...sulle...
jussi383 kirjoitti:
sen verran...raskin raskin antaa...sulle...
luottaa, annat aina makiaa kun sitä tahdon ja minähän tahdon...usein!
Mutta nyt lähden reissuun, joten...
PusPusSilipa-Tuuli kirjoitti:
luottaa, annat aina makiaa kun sitä tahdon ja minähän tahdon...usein!
Mutta nyt lähden reissuun, joten...
PusPuslähen kans...hehee..sitä pensapumppuu..puspus...
- kielibasa
dan huuthan dan.. danke huu!
ku kaatusin fillarilla sinne...onneks ei ollu ruusupuska...olis pärsse ollu täys piikkejä.....=:0)))
..puhu nätisti ja supise puskasta..
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713