onko kukaan testannut ryyppäämisen yhteydessä
kaktuspillereitä? kuulemma ei tuu krapulaa juuri ollenkaan.. pitää varmaan testata, on niin järkyttävän kamala kankkunen aina.
Kaktuspillerit
5
3153
Vastaukset
- Häh?
Siis elimistöstä poistuessaan WC-pönttöön, kun kaktus on niin piikkinen?
- mä justiin
tulipa tilattua niitä, kun kerran postikulujen hinnalla vaan.mutta, luulen että on täysin humpuukia.no, kokeillaan joskus ja ilmoittelen että toimiko.
- cactuuusen
Itsehän otin noita tollasen halpis testierän joka makso vaan jokusen euron. Pitänee nyt kattoa onko massia ja intoa jatkaa tilausta. Odotellaan ensin kun paketti saapuu ja katotaan sitten uudelleen tilannetta :D
Löysin myös blogitekstin aiheesta, jonka mukaan pitäisi olla ihan pätevää kamaa.
http://whatevarworks.blogspot.com/2009/12/kaktuspillerit-testissa.html- kalle K
Auttaako kaktuspillerit krapulaan? Kannattaisko kokeilla?
- Jabshint
KYLLÄ auttoi. Vuosi oli 2012 ja söin kaktuspillereitä huvikseni ryyppäystä ennen ja join yhteensä viikon putkeen ilman krapulaa mutta meinas alkaa horkka iskeä alkoholin himosta✌🏻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569