on vaikea päästä taivasten valtakuntaan,' sanoo Raamattu. - 'Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua ja sinun pitää kunnioittaman minua', (Raamattu) - Kaikki katoaa kuitenkin kerran ja kun ihminen ei tiedä koskaan, milloin lähtö tulee, on oltava silloin valmiina. Pyydä siis Jeesusta tulemaan sydämeesi tällä hetkellä.
'Rikkaan
3
1186
Vastaukset
Olin juuri itse avaamassa tälle palstalle keskustelua ko. aiheesta.
"Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi vahingon sielullensa?"
Mikään ei ole niin tärkeää kuin Jumalan Sana. Kokemusta on köyhyydestä ja pienoisesta vauraudestakin. Jos et ole pelastunut, ei sinua hyödytä vaikka omistaisit puolet maailmaa.- ...
Kiitos Herralle, kun Häneen puoleensa voi kääntyä kurjinkin syntinen ja köyhimmästäkin köyhin ja rikkaimmistakin rikkain. Olemme viimeisellä hetkellä samassa tilanteessa: Jumalan armon varassa. Jumala antoi meille Jeesuksen, joka on sovitustyönsä perusteella antanut mahdollisuuden päästä taivaaseen. Turvatkaamme siis Jeesukseen, koska emme tiedä, milloin lähtöhetki itsekunkin kohdalla tulee. - Silloin ei auta yhtään se, kuinka paljon on omaisuutta. Raamatussa kerrotaankin näin: 'Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.'
- wolfie
saisi täällä eletyn elämän olemaan stressivapaata, mukavaa, ja saisi jätettyä aikaa perheelleen(nykyisellä taloudellisella tilanteella perheelle on aikaa suurinpiirtein tunti vuorokaudessa) mitäänhän täältä ei saa mukaan, jos edes kukaan pääsee minnekään täältä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890