'Rikkaan

...

on vaikea päästä taivasten valtakuntaan,' sanoo Raamattu. - 'Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua ja sinun pitää kunnioittaman minua', (Raamattu) - Kaikki katoaa kuitenkin kerran ja kun ihminen ei tiedä koskaan, milloin lähtö tulee, on oltava silloin valmiina. Pyydä siis Jeesusta tulemaan sydämeesi tällä hetkellä.

3

1245

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olin juuri itse avaamassa tälle palstalle keskustelua ko. aiheesta.

"Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi vahingon sielullensa?"

Mikään ei ole niin tärkeää kuin Jumalan Sana. Kokemusta on köyhyydestä ja pienoisesta vauraudestakin. Jos et ole pelastunut, ei sinua hyödytä vaikka omistaisit puolet maailmaa.

• ...

Kiitos Herralle, kun Häneen puoleensa voi kääntyä kurjinkin syntinen ja köyhimmästäkin köyhin ja rikkaimmistakin rikkain. Olemme viimeisellä hetkellä samassa tilanteessa: Jumalan armon varassa. Jumala antoi meille Jeesuksen, joka on sovitustyönsä perusteella antanut mahdollisuuden päästä taivaaseen. Turvatkaamme siis Jeesukseen, koska emme tiedä, milloin lähtöhetki itsekunkin kohdalla tulee. - Silloin ei auta yhtään se, kuinka paljon on omaisuutta. Raamatussa kerrotaankin näin: 'Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.'

• wolfie

saisi täällä eletyn elämän olemaan stressivapaata, mukavaa, ja saisi jätettyä aikaa perheelleen(nykyisellä taloudellisella tilanteella perheelle on aikaa suurinpiirtein tunti vuorokaudessa) mitäänhän täältä ei saa mukaan, jos edes kukaan pääsee minnekään täältä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      65
      815
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      726
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe