ari kasvaa tähdeksi

eikä sen lennoksi

Selvät merkit on jo havaittavissa siitä, että Ari ei jää tähden lennoksi. Selvästi on ottanut idolsin aikana paljon opikseen mm julkisuudesta. Noi tuoreemmat haastattelut osoittaa sen. Tämän aamuinen huomenta Suomen esiintyminen esimerkiksi oli todella hyvin hoidettu.

Niin ja eihän tuolla lauluäänellä voi olla kuin tähti. Nähtiinhän se jo että huonokin biisi (kuten mun mielestä, anteeksi nyt vaan, Pieno Man on) kuulostaa Arin laulamana erittäin hyvältä!

Levyä odotellessa...

214

42176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LOL!!!!!!

      Syytä olisikin, poju on 22 v. 160 cm. Ja näyttää pikkutytöltä.

      • kutisti

        Arin pituudesta 20 cm pois, yritti kai saada laskeutumaan omalle tasolleen.

        Ari on mukavannäköinen hoikka nuori mies. Tätä mieltä heteronainen.


      • Kristian on
        kutisti kirjoitti:

        Arin pituudesta 20 cm pois, yritti kai saada laskeutumaan omalle tasolleen.

        Ari on mukavannäköinen hoikka nuori mies. Tätä mieltä heteronainen.

        sitten yli 2 m. "Hoikka"?? Super-LOL! Sehän on pygmi.


      • Möörmanni
        Kristian on kirjoitti:

        sitten yli 2 m. "Hoikka"?? Super-LOL! Sehän on pygmi.

        ilmoittaa pituudekseen 187 cm. Meehän sie superlollo makuupussiisi lollottelemaan, ehkäpä tunnollisena koululaisena jo oletkin siellä.


      • siis "vain" 187,
        Möörmanni kirjoitti:

        ilmoittaa pituudekseen 187 cm. Meehän sie superlollo makuupussiisi lollottelemaan, ehkäpä tunnollisena koululaisena jo oletkin siellä.

        niin Ari on sitten aika tasan 160 cm.


      • -virtaheboinen-
        Kristian on kirjoitti:

        sitten yli 2 m. "Hoikka"?? Super-LOL! Sehän on pygmi.

        Mitäs vittua siinä arvostelet.. Itsekkin olet vain ihminen ja kuolevainen.. Memento Mori.


      • lollo
        Möörmanni kirjoitti:

        ilmoittaa pituudekseen 187 cm. Meehän sie superlollo makuupussiisi lollottelemaan, ehkäpä tunnollisena koululaisena jo oletkin siellä.

        mäpäs oon 191cm!


      • seistenkö?
        lollo kirjoitti:

        mäpäs oon 191cm!

        LOLLOTILOO 8O


      • arvosteltavana
        -virtaheboinen- kirjoitti:

        Mitäs vittua siinä arvostelet.. Itsekkin olet vain ihminen ja kuolevainen.. Memento Mori.

        Täällä on niin hauskat bileet menossa, jotta oikein!


      • Arittaja

        Joo Ari on kyllä 180cm,hoikka ja hyvännäköinen nuorimies!!

        Eikä mikään 160cm pikkutyttö! Jotkut sitte eivät erota ollaankos sitä miehiä vai naisia?


      • Mrr..

        Ari on 180cm eikä 160cm !! Elä vääristele asioita!!


      • Madele.

        Ari on 180cm ja risat, eikä 160cm. ELKÄÄ vääristelkö asioita josta ette oo varmoja !!


      • Ari on
        kutisti kirjoitti:

        Arin pituudesta 20 cm pois, yritti kai saada laskeutumaan omalle tasolleen.

        Ari on mukavannäköinen hoikka nuori mies. Tätä mieltä heteronainen.

        172cm


      • Tämä on
        Möörmanni kirjoitti:

        ilmoittaa pituudekseen 187 cm. Meehän sie superlollo makuupussiisi lollottelemaan, ehkäpä tunnollisena koululaisena jo oletkin siellä.

        totuus


      • siellä joku

        kateellinen pikkusielu Lollottelee. Aattele Ari VOITTI todella Idolsin, ja sua se harmittaa...eikö vaan LOLLOL


      • azz

        Totta tosiaan, mulla meni monta jaksoo ennen kuin tajusin, kummasta on kyse.... En nimittäin seurannut ihan satasella Idolsia ja välillä kun Ari vilahti kuvaruudussa en todellakaan ollut varma...
        Kasvua on muutenkin tapahduttava melkoisesti, että olisi kestävyyttä tähdeksi. Ääni on hyvä, mutta asenteessa on kyllä vielä tekemistä. En usko, että jaksaa kauan teeskennellä "kilttiä".


      • ja tyhmiä
        lollo kirjoitti:

        mäpäs oon 191cm!

        ja ja...


    • että Arilla

      tulee olemaan pitkän pitkä musiikkiura, jos hän itse sitä vain haluaa. Harvinaislaatuinen lahjakkuus !

    • fani jo valmiiksi

      olen samaa mieltä, että nyt saatiin pitkästä aikaa tosi hyvä tyyppi musiikkitaivaalle. eivät ne Arin lausunnot niin kamalia olleet alunperinkään, mies käsitettiin osaksi tahallaan väärin ja otettiin kirjaimellisesti joka heitto, joka jännityksessä irtosi...sitä paitti, Ari oli ihan oikeassa siinä, että kyllä Remun valtavat ansiot suomalaisessa musabisneksessä johtuvat ihan muusta kuin satumaisesta äänestä ja ilmiömäisistä rumpalintaidoista...jätkässä on karismaa ja sitä on myös Arissa, kunhan ikää tulee lisää ja kokemusta. Ääni on ilmiö!!! Tuskin jaksan odottaa kesäkuuhun, kun levy tulee!!!!

      • musiikkinainen

        Arin pituudella ei ole kamalasti väliä, en ymmärrä, miksi se olisi jokin juttu. Parhaimmat ja lahjakkaimmat loistavat musiikissa laulamalla, soittamalla yms. ylivertaisesti, eikä tartte olla mikään standardiulkonäkö...johan näitä brittney spearseja on nähty lukemattomia....mihin me niit tarvitaan, paitsi tietysti mainostamaan jotain kaljunkiillotusainetta?
        Suomen kansa erottaa jyvät akanoista, luojan kiitos ja Ari voitti musikaalisuudellaan, ei vyötärönympäryksellä, pituudella yms.


      • Täplis
        musiikkinainen kirjoitti:

        Arin pituudella ei ole kamalasti väliä, en ymmärrä, miksi se olisi jokin juttu. Parhaimmat ja lahjakkaimmat loistavat musiikissa laulamalla, soittamalla yms. ylivertaisesti, eikä tartte olla mikään standardiulkonäkö...johan näitä brittney spearseja on nähty lukemattomia....mihin me niit tarvitaan, paitsi tietysti mainostamaan jotain kaljunkiillotusainetta?
        Suomen kansa erottaa jyvät akanoista, luojan kiitos ja Ari voitti musikaalisuudellaan, ei vyötärönympäryksellä, pituudella yms.

        Kyllä mun mielestä 180 cm:n pituinen mies on pitkä. :) Ja mun mielestä Ari on jotenkin suloinen ja kiinnostava myös ulkonäöllisesti. Mulle kyllä kelpais. :)


      • Heh
        Täplis kirjoitti:

        Kyllä mun mielestä 180 cm:n pituinen mies on pitkä. :) Ja mun mielestä Ari on jotenkin suloinen ja kiinnostava myös ulkonäöllisesti. Mulle kyllä kelpais. :)

        kävelevä kukkakeppi :D


      • jos ei
        musiikkinainen kirjoitti:

        Arin pituudella ei ole kamalasti väliä, en ymmärrä, miksi se olisi jokin juttu. Parhaimmat ja lahjakkaimmat loistavat musiikissa laulamalla, soittamalla yms. ylivertaisesti, eikä tartte olla mikään standardiulkonäkö...johan näitä brittney spearseja on nähty lukemattomia....mihin me niit tarvitaan, paitsi tietysti mainostamaan jotain kaljunkiillotusainetta?
        Suomen kansa erottaa jyvät akanoista, luojan kiitos ja Ari voitti musikaalisuudellaan, ei vyötärönympäryksellä, pituudella yms.

        ole väliä?


    • Nennukkaaa85

      Luulempa vain, ettei mitään suosikkia tule. Käväisee hetkellisesti pinnassa kuten Ilkka Jääskeläinen vaikka ja tipahtaa levyntulon jälkeen julkisuudesta.

      • MustaEnkuli

        ei se ilkka koskaan pinnalla ollutkaan vaikka tuli levu ulos yms. oli 10-13 tyttöjen "idoli" ja sen vuoksi voitti viime vuonna!


      • Arikaan..
        MustaEnkuli kirjoitti:

        ei se ilkka koskaan pinnalla ollutkaan vaikka tuli levu ulos yms. oli 10-13 tyttöjen "idoli" ja sen vuoksi voitti viime vuonna!

        Tuolla logiikalla "ei se ari koskaan pinnalla ole ollukkaan, se on vain teidän 9 - 12 tyttöjen "idoli" ja sen vuoksi voitti tänävuonna"


    • sana12

      tämä poika liidättelee tuolla taivaalla.. Ei tuosta poitsusta ole suuremman luokan tähdeksi..Viina voi viedä miehen:(

      • FANI--------------------------

        Arista tulee yksi Suomen kuuluisimmista laulajista.Pituus muuten on 180 cm oikeesti.


      • on muka
        FANI-------------------------- kirjoitti:

        Arista tulee yksi Suomen kuuluisimmista laulajista.Pituus muuten on 180 cm oikeesti.

        180 cm niin mä oon paavi. Anna on 155 cm ja ihan sujuvasti ne siinä toisiinsa nojaili - eri juttu jos pituuseroa olisi oikeasti ollut muka 25 cm - ei ikinä 180 cm!!

        Annalla vielä korotkin ja ero oli mitätön...


      • Jokupahan
        on muka kirjoitti:

        180 cm niin mä oon paavi. Anna on 155 cm ja ihan sujuvasti ne siinä toisiinsa nojaili - eri juttu jos pituuseroa olisi oikeasti ollut muka 25 cm - ei ikinä 180 cm!!

        Annalla vielä korotkin ja ero oli mitätön...

        *Annalla vielä korotkin... *

        Niin Annalla oli tosiaan korkeat korot ja silti pituusero on huomattava. Ari melkein päätä pidempi, väkisinkin lähemmäs 180 cm. Katso vaikka kuvasta

        http://www.iltalehti.fi/idols/200704075956701_id.shtml


      • Usko Thansen

        Enpä usko, että pelkälle hevilaulajalle on tilausta, monipuolisempi repertuaari kantaisi pidemmälle. Iskelmämuottiinhan Ari ei sovi, eikä oikein laulelma linjallekaan, vuoden kuluttua nähdään jos nähdään koko kaveria enää. Voipi hautautua unohduksen suohon:)


      • Anna 156!
        Jokupahan kirjoitti:

        *Annalla vielä korotkin... *

        Niin Annalla oli tosiaan korkeat korot ja silti pituusero on huomattava. Ari melkein päätä pidempi, väkisinkin lähemmäs 180 cm. Katso vaikka kuvasta

        http://www.iltalehti.fi/idols/200704075956701_id.shtml

        TÄMÄ ON TOTUUS!


      • tähti
        Usko Thansen kirjoitti:

        Enpä usko, että pelkälle hevilaulajalle on tilausta, monipuolisempi repertuaari kantaisi pidemmälle. Iskelmämuottiinhan Ari ei sovi, eikä oikein laulelma linjallekaan, vuoden kuluttua nähdään jos nähdään koko kaveria enää. Voipi hautautua unohduksen suohon:)

        ari on tähti, kelle sit onkin. Kaikille löytyy kannattajat


      • Usko Thansen kirjoitti:

        Enpä usko, että pelkälle hevilaulajalle on tilausta, monipuolisempi repertuaari kantaisi pidemmälle. Iskelmämuottiinhan Ari ei sovi, eikä oikein laulelma linjallekaan, vuoden kuluttua nähdään jos nähdään koko kaveria enää. Voipi hautautua unohduksen suohon:)

        sen verra hyvä ääni ettei se helposti unohdu. Ja kyllähän ikä tuo kokemusta en usko että suo odottaa.


      • ang
        Anna 156! kirjoitti:

        TÄMÄ ON TOTUUS!

        Jos satuit katsomaan edellisen idols- extran, niin tietäisit että nuo sanomasi pituudet eivät ole tosia!! Ari sanoi olevansa 180 cm ja Anna sanoi olevansa 155cm! Ja onko tämä keskustelu edes ollennainen kun puhutaan jääkö ari tähdenlennoksi vai ei!! Riippuuko se hänen pituudestaan??


      • ömömrörör
        Usko Thansen kirjoitti:

        Enpä usko, että pelkälle hevilaulajalle on tilausta, monipuolisempi repertuaari kantaisi pidemmälle. Iskelmämuottiinhan Ari ei sovi, eikä oikein laulelma linjallekaan, vuoden kuluttua nähdään jos nähdään koko kaveria enää. Voipi hautautua unohduksen suohon:)

        eihän sillä arilla mikään hevi laulajan ääni ole laulaa helvetin korkealta heviä ja ei pysty muuntamaan ääntänsä. ei ole tollaisella jätkällä mitään saumaa suomessa ,musiikki alalla . se on kova ala. ei nämä yleensäkään kauaa ole pinnalla.


      • Fani69

        Olen siitä, että Ari jää tähdenlennoksi koska se vetää liikaa viinaa joka aiheuttaa alkoholismia eli pitemmän päälle hän voi joutua menee AA-kerhoon. Sen ääni on todella kuin pikku tytöllä eli sais olla miehekkäämpi ääni hänellä... Epäilen, että Anna voi menestyä paremmin koska hänessä on sitä joitain, jota Arissa ei oo... Jos joku ottaa tästä nyt herneen nenään niin nauran hänelle ihan sairaasti, koska jokaisella on oikeus mielipiteeseen. :D :D


      • Fani69
        ömömrörör kirjoitti:

        eihän sillä arilla mikään hevi laulajan ääni ole laulaa helvetin korkealta heviä ja ei pysty muuntamaan ääntänsä. ei ole tollaisella jätkällä mitään saumaa suomessa ,musiikki alalla . se on kova ala. ei nämä yleensäkään kauaa ole pinnalla.

        Tasolle koskaan Bruce Dickinsonin lauluäänen kanssa...siinä on mahtava ääninen laulaja ainakin itseni mielestä ja kuten myös Ronnie James Dio... Sit arvostan Artsia kun kykenee näiden legendojen tasolle.


      • Jokupahan
        Anna 156! kirjoitti:

        TÄMÄ ON TOTUUS!

        Oletko täysin puusilmä? Vai onko asiat todellakin niin huonosti, ettei looginen ajattelu onnistu katsoessasi linkin alta löytyvää kuvaa?


    • Framus

      Ari vetää koko ajan vähän niinkuin nuotin vierestä. Luultavasti kyse ei ole vakavasta puutteesta, vaan hän ehkä kykenisi laulamaan nuotilleenkin. Jos hän tämän puutteen korjaa, on tulevaisuus ruusuinen. Elektronisesti noin ohutta ääntä tuskin pystytään pahemmin korjaamaan.

      • texas-pete

        ...besserwisser, senkin pökäle!

        ne koirapillit veti kummatkin yhden biisin oikein muut meni melkein 0.5 sävelaskelta alle korkeissa paikoissa.

        soudngardenin paskapiisi meni arilta pikkasen huonosti, mutta jo biisi on itsessään skebeliä.

        mistä näiä pökäleitä putkahtelee, mene vain takaisin korollaas kuuntelemaan kaptain jackiä, pussihousu.

        Framus on vanha basso-merkki, joten vaihda nimeksi vaikka pökäle?


      • Framus
        texas-pete kirjoitti:

        ...besserwisser, senkin pökäle!

        ne koirapillit veti kummatkin yhden biisin oikein muut meni melkein 0.5 sävelaskelta alle korkeissa paikoissa.

        soudngardenin paskapiisi meni arilta pikkasen huonosti, mutta jo biisi on itsessään skebeliä.

        mistä näiä pökäleitä putkahtelee, mene vain takaisin korollaas kuuntelemaan kaptain jackiä, pussihousu.

        Framus on vanha basso-merkki, joten vaihda nimeksi vaikka pökäle?

        Laitan tuon Framukseni telineeseen ja menen relluuni kuuntelemaan vaikkapa Metal Churchia. Jos sälli vetää komiasti niin se vetää komiasti. Jos se menee nuotin vierestä niin se menee komiasti vierestä.


      • Täplis

        Täytyy kyllä sanoa, että puhdistapa ne vaikkukökkäreet korvistasi!

        Olen harrastanut usieta vuosia laulua ja laulanut kuorossa, ja voin kyllä täysin vakuuttuneesti sanoa, että Ari ei todellakaan laula nuotin vierestä. Ei todellakaan!

        Tää on taas tätä kateellista panettelua. Hyi hyi sinua!


      • Belmondo777
        Täplis kirjoitti:

        Täytyy kyllä sanoa, että puhdistapa ne vaikkukökkäreet korvistasi!

        Olen harrastanut usieta vuosia laulua ja laulanut kuorossa, ja voin kyllä täysin vakuuttuneesti sanoa, että Ari ei todellakaan laula nuotin vierestä. Ei todellakaan!

        Tää on taas tätä kateellista panettelua. Hyi hyi sinua!

        Jos et kuullut Arin Idols taipaleen aikana hänen epävireyttään olisi sinun aika vaihtaa lauluharrastuksesi johonkin muuhun esim. virkkaamiseen. Arissa on karismaa yhtä paljon kuin kuihtuneessa sammakossa.


      • Täplis
        Belmondo777 kirjoitti:

        Jos et kuullut Arin Idols taipaleen aikana hänen epävireyttään olisi sinun aika vaihtaa lauluharrastuksesi johonkin muuhun esim. virkkaamiseen. Arissa on karismaa yhtä paljon kuin kuihtuneessa sammakossa.

        Toi oli muuten päivän paras -tai itseasiassa huonoin vitsi.

        Mistähän johtuu, että mulla on ollut aina laulu 10? Älä kuule sinä tule mulle väittämään, että mulla ei ole nuottikorvaa, sillä sitä minulla juuri on.


      • tämä keskustelu
        Täplis kirjoitti:

        Toi oli muuten päivän paras -tai itseasiassa huonoin vitsi.

        Mistähän johtuu, että mulla on ollut aina laulu 10? Älä kuule sinä tule mulle väittämään, että mulla ei ole nuottikorvaa, sillä sitä minulla juuri on.

        Enpäs mainostaisi sillä laulunumerolla kauheasti asiantuntemusta enkä myöskään kuorossa ololla. On joku väittänyt ihan huippukuorossakin omaavansa absoluuttisen sävelkorvan ja ei oo silti tajunnut että ihmisillä on jokaisella oma äänenväri ja laulun korkeus nuotissa pikkusen eri, siis esim. c--, c-, c 1/2-, C, c1/2 , c , c . Eli: jos ihminen laulaa pikkusen eri kohdasta se olisi jotain 1/2 - verran yli tai ali, mutta kun virhe menee selvästi yli neljännesaskeleen sen alkaa kuulla. Eri asiahan on, että kuuntelijat eivät sitä huomaa, jos eivät tunne laulettavaa biisiä kovin hyvin (ja alkuperäisesittäjän tapaa laulaa se, mikä ei aina ole välttämättä paras). Oma uskomukseni on, että Arin kannattajissa, kaikki oikeus heille, oli paljon porukkaa joka ei tunne ollenkaan "vanhoja" hevikappaleita. Arin vahvuus on korkeissa kohdissa ja silloin kun pitää "kiljaista" tai "rääkäistä" kunnon hevi/hardrocktyyliin, vrt. Hard Rock Hallelujah. Itse kuvittelisin tuleviksi menestyjiksi ne idolehdokkaat, jotka osaavat kanavoida kykynsä oikeisiin kappalekokonaisuuksiin ja sopivaan imagoon. Nähtäväksi jää, onko Ari sellainen. P.S. Vaikka esim. Arin, Annan ja Kristianin pituus on täysin toisarvoista ja ei kuulu esiintymiseen, en oikein voi uskoa väitteitä em. pituudesta 180, tai yli 174 cm.


      • ammattilaisetkin siis Jone ja kumppanit on sitä mieltä että Ari on oikeesti hyvä. Että siis mikä ohut ääni.


      • nuottikorvaa ??
        Täplis kirjoitti:

        Toi oli muuten päivän paras -tai itseasiassa huonoin vitsi.

        Mistähän johtuu, että mulla on ollut aina laulu 10? Älä kuule sinä tule mulle väittämään, että mulla ei ole nuottikorvaa, sillä sitä minulla juuri on.

        Kyllä sinun Täplis kannattaa ihan tosissaan ottaa se harrastuksen vaihto vinkki, jos Ari laulaa sinun mielestäsi puhtaasti nuotilleen.

        Kyllä näin ammattimuusikon korva sanoo, että kovin on falskia laulua ko.pikkupojalla, pitkä ja kivinen tulee olemaan se matka sinne huipulle.


      • Falskisti
        Täplis kirjoitti:

        Täytyy kyllä sanoa, että puhdistapa ne vaikkukökkäreet korvistasi!

        Olen harrastanut usieta vuosia laulua ja laulanut kuorossa, ja voin kyllä täysin vakuuttuneesti sanoa, että Ari ei todellakaan laula nuotin vierestä. Ei todellakaan!

        Tää on taas tätä kateellista panettelua. Hyi hyi sinua!

        Myös kuorossa laulanut vuosia.


      • Ja me papit nauroimme
        Täplis kirjoitti:

        Toi oli muuten päivän paras -tai itseasiassa huonoin vitsi.

        Mistähän johtuu, että mulla on ollut aina laulu 10? Älä kuule sinä tule mulle väittämään, että mulla ei ole nuottikorvaa, sillä sitä minulla juuri on.

        Nuottikorvaa omaavakin voi laulaa ns. nuotin vierestä ts. epäpuhtaasti.

        Ari laulaa melko usein epäpuhtaasti mikä ei tarkoita että tekisi sitä koko ajan.


    • vaihtoehtoja ?

      tähti on tähti, vaikka voissa paistaisi

    • Ari on paras!

      tämä on selvä, ari ei todellakaan jää tähdenlennoksi :) sen verran on miehellä ääntä!
      Kaikki riippuu kuitenkin tästä eteenpäin siitä, mihin ari meinaa suunnata musiikkiaan? onko se nyt heviä vai mitä se on, mutta onhan tuo jokatapauksessa jo nähty ja kuultu, että arilta sujuu mikä laulu tahansa :D näin mennään!

    • Nannuska

      Ei tule tähteä hevilaulajasta,sorry vaan.Kundilla ei ole karismaa (eikä huonot käytöstavat ole asennetta,btw)eikä sen puoleen äänikään piisaa muuhun,kuin hevirallatuksiin.Tyylikin on kertakaikkisen kuvottava.

      • anteeksi vaan.

        mutta mikä sinun mielestäsi oli arin käytöksessä huonoa idolsin aikana? se, että hän sanoi takaisin Nina tapiolle oman mielipiteensä? jos sitä tarkoitit niin minun mielestäni se ei ole huonoa käytösta vaan se on rohkeuttaa ilmaista oma mielipide...eikä ari muutenkaan huonosti käyttäytynyn tämän ohjelman aikana tai muutenkaan.


      • ---

        Ei sitä sulta kysytä pallinaama.


    • Täpläperhonen

      Kyllähän Arin laulutaidoilla ja karismalla pysytään pitkään pinnalla. Uskallan jopa toivoa, että Arista tulee jopa eräänlainen Dingo -ilmiö, koska Arilla on kaikenikäisiä faneja. Uskon, että ulkomaillakin Arista tykätään.

    • FenderTexaco

      Niin, jos alkaa huoraamaan bmg:tä ja pyöräyttää pissispoppislevyn, niin voi olla tupla/kuitti -tilanne edessä - joko mahtava lyhytkestoinen mutta rahakas menestys tai floppi - lisäksi kummassakin tapauksessa jää varmaan taiteellisesti raiskattu olo ja uskottavuus raskaampaan musiikkiin on iäks mennyt.

      Parempi kun pitää linjansa - sen mikä toimi idols-lälläreissäkin. Sillä linjallahan hän voitti.

      Ei muuta kuin asiallista plättyä ulos, muutama Arille tehty piisi ja muutama uudelleenlämmittely - Toivottavasti vaihtavat säveltäjää ... Top Of The World...tyrks tsk keu prkl !!@@@ ja tuulet puhaltaa kääk

    • ------

      täysi floppi

      • Kuuntelin

        Täysi floppi, mutta Arilla on ääni. Toivotan jaksamista Arille. Hän sai huononkin laulun kuulostamaan siedettävälle loppukilpailussa. Kaikkea hyvää Arille!


    • Elwiis

      Ari on ihan tavallinen takapihan poika, sill ei ole mahiksia mihinkään suurempaan, ei idolleita tehdä väkisin.

      • BigStar

        Suomalaisten kateudella ei taas tunnu olevan mitään rajaa. En näe muuta syytä näihin lukuisiin pahantahtoisiin "ennustuksiin", jotka selvästi ovat enemmän kirjoittajien toiveita.

        Elviskin oli tavis kuorma-autonkuljettaja, ei edes rekkamies ennen tähtitaivaalle singahdustaan. Ari ON nimenomaan tähtiainesta. Menestykseen tarvitaan tietenkin myös paljon harjoittelua, työtä ja onnea upean äänen lisäksi .

        Minä ainakin toivon Arille ja muillekin idolsiin osallistuneille pitkää ja menestyksekästä uraa. Ei se ole minulta poissa..


      • on tähtiainesta

        Arilla on synnynnäistä karismaa ja ääni luonnonlahjana.
        Ei idoleita tehdä väkisin ja harvoin todellisia kykyjä löytyy näissä kilpailuissa - nyt löytyi.

        Arin kannattajajoukko on laaja, myös ikärakenteella mitattuna.
        Yllättävän moni, joka aiemmin ei ole kuunnellut hevi-musiikkia, on joutunut myöntämään, että hevi on mahtavaa, kaunista ja melodista Arin esittämänä.

        Ari on löytö, hänellä on mahdollisuuksia hienoon uraan.

        t. mummo


      • ajattelen!
        on tähtiainesta kirjoitti:

        Arilla on synnynnäistä karismaa ja ääni luonnonlahjana.
        Ei idoleita tehdä väkisin ja harvoin todellisia kykyjä löytyy näissä kilpailuissa - nyt löytyi.

        Arin kannattajajoukko on laaja, myös ikärakenteella mitattuna.
        Yllättävän moni, joka aiemmin ei ole kuunnellut hevi-musiikkia, on joutunut myöntämään, että hevi on mahtavaa, kaunista ja melodista Arin esittämänä.

        Ari on löytö, hänellä on mahdollisuuksia hienoon uraan.

        t. mummo

        Arista tulee todellinen menestyjä, mikä ääni!


      • Ei huolta huomisesta

        Tuolla äänellä laulava ei voi kuin olla tähti. Sorry vaan. Voittiko hän tässä erään laulukilpailun? Toivotan Arille jaksamista.


      • Täplis
        on tähtiainesta kirjoitti:

        Arilla on synnynnäistä karismaa ja ääni luonnonlahjana.
        Ei idoleita tehdä väkisin ja harvoin todellisia kykyjä löytyy näissä kilpailuissa - nyt löytyi.

        Arin kannattajajoukko on laaja, myös ikärakenteella mitattuna.
        Yllättävän moni, joka aiemmin ei ole kuunnellut hevi-musiikkia, on joutunut myöntämään, että hevi on mahtavaa, kaunista ja melodista Arin esittämänä.

        Ari on löytö, hänellä on mahdollisuuksia hienoon uraan.

        t. mummo

        Osuit naulan kantaan! :)


    • tuiskutyttö90

      Toivoin arin voittavan koska mitään pissis tyttöjä ei jaksa kattella..mutta pitää ottaa huomioon se miten on käynyt jatkosarjojen artisteille ja bändeille..index, jane, ilkka jääskeläinen.. Ja suurin osa nykyajan teineistä haluaa myös kuunnella sellaista musiikkia jota laulaa hyvännäkönen tyyppi. Levy ei myy ellei ulkonäköasiat ole kunnossa..Eikä kukaan kunnon hevimies mene Idols Ari Koivusen keikalle..ei sellasta arvosteta..sori nyt vaan..Mutta mielummin ari kun anna.

      • "asiantuntija" taas

        Nimimerkistäsi päätellen olet Antti Tuisku -fani (pissis-tyttö tai -poika), joten sulla tuskin on asiantuntemusta ennustaa Arin menestystä omassa genressään.

        Hevi ei siis ole mitään pebanhetkutus rnb-hiphop-popia, jossa ulkonäöllä on suurempi merkitys kuin laulutaidoilla tai -äänellä. Vain sillä on merkitystä, minkälaista musiikkia Ari tulee esittämään jatkossa. Eka levy ilmestyy jo kesäkuussa, sitten nähdään. Toki Arin uskottavuutta muusikkona lisäisi, jos osallistuu itsekin biisien tekoon, mutta nyt ei tälle ekalle levylle tietenkään ehdi saamaan omaa materiaalia kasaan.

        Hevarit ja muuten hevimusasta pitävät eivät ole mieleltään noin rajoittuneita kuin sinä ja muut pissikset. Arin ulkonäössäkään ei ole mitään vikaa; aika normi pitkätukkajäbä, vähän nuoren näköinen ikäsekseen, mutta sehän on vain plussaa; vastakohdat kiehtoo ihmisiä..


      • tuiskutyttö90
        "asiantuntija" taas kirjoitti:

        Nimimerkistäsi päätellen olet Antti Tuisku -fani (pissis-tyttö tai -poika), joten sulla tuskin on asiantuntemusta ennustaa Arin menestystä omassa genressään.

        Hevi ei siis ole mitään pebanhetkutus rnb-hiphop-popia, jossa ulkonäöllä on suurempi merkitys kuin laulutaidoilla tai -äänellä. Vain sillä on merkitystä, minkälaista musiikkia Ari tulee esittämään jatkossa. Eka levy ilmestyy jo kesäkuussa, sitten nähdään. Toki Arin uskottavuutta muusikkona lisäisi, jos osallistuu itsekin biisien tekoon, mutta nyt ei tälle ekalle levylle tietenkään ehdi saamaan omaa materiaalia kasaan.

        Hevarit ja muuten hevimusasta pitävät eivät ole mieleltään noin rajoittuneita kuin sinä ja muut pissikset. Arin ulkonäössäkään ei ole mitään vikaa; aika normi pitkätukkajäbä, vähän nuoren näköinen ikäsekseen, mutta sehän on vain plussaa; vastakohdat kiehtoo ihmisiä..

        moikka..Anteex vaan mut en kyll oo mikään pissis ja useimmat hevarit ketä tunnen ei todellakaan arvosta mitään idols kilpailuja.Biisit pitäisi tehdä itse ja julkisuuteen omin avuin..niin ne aina sano antistakin..eli arvata voi mitä tulee käymään.. Olen antin fani, mutta mitä sitten??Ja se ei ole mitenkään positiivinen asia muitten mielestä. Ja pakko se on myöntää ett ulkonäkö myy..ja siit on aina enemmän plussaa.


      • MiseryYeah
        "asiantuntija" taas kirjoitti:

        Nimimerkistäsi päätellen olet Antti Tuisku -fani (pissis-tyttö tai -poika), joten sulla tuskin on asiantuntemusta ennustaa Arin menestystä omassa genressään.

        Hevi ei siis ole mitään pebanhetkutus rnb-hiphop-popia, jossa ulkonäöllä on suurempi merkitys kuin laulutaidoilla tai -äänellä. Vain sillä on merkitystä, minkälaista musiikkia Ari tulee esittämään jatkossa. Eka levy ilmestyy jo kesäkuussa, sitten nähdään. Toki Arin uskottavuutta muusikkona lisäisi, jos osallistuu itsekin biisien tekoon, mutta nyt ei tälle ekalle levylle tietenkään ehdi saamaan omaa materiaalia kasaan.

        Hevarit ja muuten hevimusasta pitävät eivät ole mieleltään noin rajoittuneita kuin sinä ja muut pissikset. Arin ulkonäössäkään ei ole mitään vikaa; aika normi pitkätukkajäbä, vähän nuoren näköinen ikäsekseen, mutta sehän on vain plussaa; vastakohdat kiehtoo ihmisiä..

        eihän tähän voi mitään muuta kommentia pistää muutakuin että hyvin sanottu


      • MiseryYeah
        "asiantuntija" taas kirjoitti:

        Nimimerkistäsi päätellen olet Antti Tuisku -fani (pissis-tyttö tai -poika), joten sulla tuskin on asiantuntemusta ennustaa Arin menestystä omassa genressään.

        Hevi ei siis ole mitään pebanhetkutus rnb-hiphop-popia, jossa ulkonäöllä on suurempi merkitys kuin laulutaidoilla tai -äänellä. Vain sillä on merkitystä, minkälaista musiikkia Ari tulee esittämään jatkossa. Eka levy ilmestyy jo kesäkuussa, sitten nähdään. Toki Arin uskottavuutta muusikkona lisäisi, jos osallistuu itsekin biisien tekoon, mutta nyt ei tälle ekalle levylle tietenkään ehdi saamaan omaa materiaalia kasaan.

        Hevarit ja muuten hevimusasta pitävät eivät ole mieleltään noin rajoittuneita kuin sinä ja muut pissikset. Arin ulkonäössäkään ei ole mitään vikaa; aika normi pitkätukkajäbä, vähän nuoren näköinen ikäsekseen, mutta sehän on vain plussaa; vastakohdat kiehtoo ihmisiä..

        tarkoitin tätä No, voi mikä-kommenttia


      • sanot vilpittömän

        mielipiteen. Jo on kummia ihmisiä täällä, kun valittavat kateellisiksi heti sellaiset jotka ajattelevat eri tavalla kuin he ja epäilevät asiallisin perusteluinkin vielä. Ei ole minultakaan pois esim. tämän Arin menestys, mutta saa kai sitä tässä maassa vielä oman mielipiteensä ilmaista!


      • sä ressukka
        tuiskutyttö90 kirjoitti:

        moikka..Anteex vaan mut en kyll oo mikään pissis ja useimmat hevarit ketä tunnen ei todellakaan arvosta mitään idols kilpailuja.Biisit pitäisi tehdä itse ja julkisuuteen omin avuin..niin ne aina sano antistakin..eli arvata voi mitä tulee käymään.. Olen antin fani, mutta mitä sitten??Ja se ei ole mitenkään positiivinen asia muitten mielestä. Ja pakko se on myöntää ett ulkonäkö myy..ja siit on aina enemmän plussaa.

        puhu hevareiden puolesta, kun ite kuuntelet Tuiskua. Hevarit osaa varmasti arvostaa muutakin musiikkia kuin heviä, jos nyt kuitenkaan ei Tuiskua. Kannattaisi pysyä vain omissa mielipiteissä, eikä laittaa sanoja toisten suuhun.

        Oot aika nolo tapaus.


      • sä ressukka kirjoitti:

        puhu hevareiden puolesta, kun ite kuuntelet Tuiskua. Hevarit osaa varmasti arvostaa muutakin musiikkia kuin heviä, jos nyt kuitenkaan ei Tuiskua. Kannattaisi pysyä vain omissa mielipiteissä, eikä laittaa sanoja toisten suuhun.

        Oot aika nolo tapaus.

        En kyll pistäny sanoja toisten suuhun, mut ihan oikeesti kukaan hevari ketä tunnen ei arvosta yhtään sitä ett tullaan idolsin kautta julkisuuteen eikä tehdä ees ite biisejä!!! Ne sano sillä tavalla tuiskusta, mutta uskon että samaa mieltä ne on muistakin idolsin kautta julkisuuteen tulleista laulajista. Ja mix hevarit arvostais kaikkee muuta musaa paitsi sitä mitä antti tekee?? Aika lapsellista!! Sille ei voi mtn jos antti on hyvännäkönen, osaa pukeutua,laulaa ja tanssaia ja viel näytelläkkin.. Mitä näistä asioista Ari osaa?? Ari osaa ryypätä, polttaa, olla sellanen huomiota herättävä kaikilla sen tempauksilla olla niin erillainen..raukka ei saa huomiota muuten..Eli aika huono idoli kenellekkään..Paska juttu, mutta niin se vaan menee.


    • ari raukka

      Arille ei tee hyvää olla laulaja! Jos ette ole vielä tienneet että Ari polttaa 30 tupakkaa päivässä niin miettikää, tuleeko laulajan urasta mitään!? Ei Ari laulamista pitkään kestä ja hän saattaa menettää äänensä. On Ari kieltämättä hyvä laulaja (vaikka en paljon hänen äänestään tykkää) mutta jos polttaa tupakkaa, kannattaa vaihtaa alaa. Varsinkin Arin joka käyttää keikalla paljon ääntä.

      HUOM! Tämän viestin ei ole tarkoitus käännyttää faneja Aria vastaan!

      • piiput piiloon

        Samaa mieltä tosta tupakoinnista, vaikka tiedän toki että monet rock/hevilaulajat tupakoivat rankasti.
        Äänenmenetys ja kurkkusyöpä uhkaa, lievemmistä vaivoista ja sairauksista puhumattakaan.

        Nyt Ari tarvitsisi ihan oikeasti äitiä, tai ihmistä jota Ari kunnioittaa, ja joka uskaltaa sanoa Arille suoraan ikävistäkin asioista.


      • Täplis

        Mun käy SUA sääliksi.


      • Lady moon 25v.

        Mitäs tästä aiheesta turhaan väännetään kättä. Kyllä Ari on jo nyt tähti ja tulee pysymään tähtenä. Mitäpä muutakaan tuollaisella äänellä ja karismalla voi saavuttaa?


      • GJH

        ARI ON LOISTAVA LAULAJA JA ODOTAN INNOLLA TULEVIA KEIKKOJA JA LEVYJÄ. MINÄ EN ARIA HYLKÄÄ KOSKAAN..


      • wanharouwa

        En puolustele tupakointia millään lailla, en voisikaan, sillä olen yli 20 vuotta elämästäni polttanut, ollut tosin nyt jo kohta 20 vuotta polttamatta.
        Mutta asiaan, Kari Tapiokin on ollut alalla "vasta" n. 40 vuotta. On vähentänyt polttamista mutta ei lopettanut kokonaan ja ääni soi edelleen, ei ole edes mikään "vanhan miehen ääni".
        Eli aika yksilöllisiä asioita kaikenkaikkiaan.


      • :-DDDD
        piiput piiloon kirjoitti:

        Samaa mieltä tosta tupakoinnista, vaikka tiedän toki että monet rock/hevilaulajat tupakoivat rankasti.
        Äänenmenetys ja kurkkusyöpä uhkaa, lievemmistä vaivoista ja sairauksista puhumattakaan.

        Nyt Ari tarvitsisi ihan oikeasti äitiä, tai ihmistä jota Ari kunnioittaa, ja joka uskaltaa sanoa Arille suoraan ikävistäkin asioista.

        :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


    • Luovuus kunniaan

      Joopa joo ari kasvaa tähdeksi? Ei tämän kokosessa maassa noita idoleita joka vuodeksi riitä. Mitä jäi viime kerrasta mieleen?? Kaksi turhaa vejestä jolla ei ole musiikin kanssa mitään tekemistä.
      Lopettakaa jo tällänen ihmisten harhaan johtaminen. Mitä hyötyä musiikille on tällasesta kilpailusta? LUOVUUS KUNNIAAN. Kunnia niille jotka itse tekevät ja nousevat kovalla työllä maineeseen!!
      No ainoa hyvä puoli on ettei tätä pikku poikaa tartte kauaan kuunnella kun sille tulee äänen murros ja parta alkaa kasvaa, niin ei sitä kukaan enään muista.

      • rattijuoppo

        Kestää julkisuudessa yhtä kauvan kuin sen hiusten kreppauskin.


      • ei jäänyt mitään

        mieleen, ei kiinnostanut.

        Nyt kiinnosti, nyt äänestin, ja nyt ostan Arin levyn, kunhan se ilmestyy.
        Haluan kuunnella Arin esityksiä uudelleen ja uudelleen, en kyllästy.

        Kyllä näin on, että tämänkokoisessa maassa ei idoleita joka vuodelle riitä.
        Nyt saimme sellaisen.
        Tästä pojasta on idoliksi monelle, teini-idolit ovat erikseen.


      • Andaluusia

        Kommenteistasi paistaa pohjaton ilkeys ja kateus. Voiko negatiivisempaa mussunmussun -tyyppiä olla kuin sinä?

        Arihan on vuosia soittanut rumpuja harrastanut laulua. Hän on voittanut karaoken suomenmestaruuden ja ollut jopa MM-kisoissa sijalla 3.

        Ari, jos kuka ansaitsi Idols-voiton ja tähden aseman. Ennenkaikkea siksi, että Arilla on LOISTAVA ääni -ja kuinka hienosti hän osaa sitä käyttää! Upeat falsettiin yltävät laulukohdat saivat Idols-kisan aikana kylmät väreet pitkin kroppaa oli se sen verran loistavaa. Kiitos ja kumarrus Iso-A.


      • minullakin
        ei jäänyt mitään kirjoitti:

        mieleen, ei kiinnostanut.

        Nyt kiinnosti, nyt äänestin, ja nyt ostan Arin levyn, kunhan se ilmestyy.
        Haluan kuunnella Arin esityksiä uudelleen ja uudelleen, en kyllästy.

        Kyllä näin on, että tämänkokoisessa maassa ei idoleita joka vuodelle riitä.
        Nyt saimme sellaisen.
        Tästä pojasta on idoliksi monelle, teini-idolit ovat erikseen.

        puhuit kuin minun suullani. Ari on loistava ja ostan varmasti levyn niin kuin useat muutkin ystäväni, tuttavani ja sukulaiseni.


      • -----!!

        ARI ON IHAN ERI ASIA KU VIIME VUODEN VOITTAJA!! viime vuoden voittaja vei homman kotiin pelkästää huumorin avulla.. tässä kisassa oli oikeesti lahjakkuuksia mukana ja ari on oikeesti tosi lahjakas. eihän se mikään komistus oo että likat siitä sen takia tykkää vaan sillä vaan on niin pirun loistava ääni ei kä sitä voi kukaan mennä kieltää!


      • Niinzu
        -----!! kirjoitti:

        ARI ON IHAN ERI ASIA KU VIIME VUODEN VOITTAJA!! viime vuoden voittaja vei homman kotiin pelkästää huumorin avulla.. tässä kisassa oli oikeesti lahjakkuuksia mukana ja ari on oikeesti tosi lahjakas. eihän se mikään komistus oo että likat siitä sen takia tykkää vaan sillä vaan on niin pirun loistava ääni ei kä sitä voi kukaan mennä kieltää!

        Mun mielestä Ari on kmoea tai pikemminkin söpö. Tykkään. .)


      • Tiina,31
        Niinzu kirjoitti:

        Mun mielestä Ari on kmoea tai pikemminkin söpö. Tykkään. .)

        Naisen näköinen,ei mitään miehekästä,ei edes ääni!


    • nainen 30

      kaikki äijät tulee tänne haukkuu aria koska ne on niin pirun mustasukkaisia!! ari on ihan eri maata ku kukaan edellisistä voittajista. viime vuoden voittaja veti homman kotii pelkästää huumorilla. ari on asia erikseen, ei oo montaa miestä kuultu kellä ois yhtä mahtava ääni! Ei me sitä aria ulkonäön perusteella äänestetty!

    • joopa joo

      Arin tähteys on samanlainen kun on Ilkka Jääskeläisen eli ei yhtään mitään!

      • täysin

        samaa mieltä, eli ei toummoisesta penikasta voi tulla mitään. Lauluäänestä voi olla montaa eri mieltä, sehän laulo täysin nuotin vierestä. Ei tullu katottua kun yks jakso koko idolsia ja toivoin silloin että se ois tippunu.


      • KASARFUL

        JO NÄISSÄ VANHOISSA VIESTEISSÄ ON HAVAITTAVISSA KATEUTTA ARIA KOHHTAAN,JOTKA VAAN PAHENTUU AJAN KULUESSA ,ARI EI VÄLITÄ PASKAN VERTAA MITÄ TE SANOTTE,MENKÄÄ VAIN JOUKON JATKOS,ARI KOIVUNEN ON MAHTAVA PERSOONA JOLLA ON KARISMAA SEKÄ KANTTIA SEISOA SANOJENSA TAKANA,HÄN EI KAIPAA JULKISUUTA, ARILLA ON ELÄMÄ,JOTA EI TEILLÄ OLE...


      • ,llll
        KASARFUL kirjoitti:

        JO NÄISSÄ VANHOISSA VIESTEISSÄ ON HAVAITTAVISSA KATEUTTA ARIA KOHHTAAN,JOTKA VAAN PAHENTUU AJAN KULUESSA ,ARI EI VÄLITÄ PASKAN VERTAA MITÄ TE SANOTTE,MENKÄÄ VAIN JOUKON JATKOS,ARI KOIVUNEN ON MAHTAVA PERSOONA JOLLA ON KARISMAA SEKÄ KANTTIA SEISOA SANOJENSA TAKANA,HÄN EI KAIPAA JULKISUUTA, ARILLA ON ELÄMÄ,JOTA EI TEILLÄ OLE...

        Muut ovat aina eläneet mutta sä oot juuttunut tänne.


    • pieni_minä

      Tuskin Arista sen kummempaa tähteä tulee kuin muistakaan voittajista.

    • Tuiki tuiki

      Tähti on syntynyt, mutta VIINA voi pilata kaiken.
      Toivoisin järjenkäyttöä enempi kuin alkoholin käyttöä, níin hyvin käy!

      • Täplis

        Kuuntelitko Arin haastattelua Maikkarin aamuteeveestä 10.4.07? Arihan sanoi, että ottaa harvoin alkoholia, kerran kuussa sanoi ottavansa kännin. Suurin osa suomalaisista juo viikottain, joka viikonloppu ja jopa arkenakin. Ottakaa Arista oppia!


    • thecell

      arista tulee samanlainen tähdenlento kuin ilkka jääskeläisestäki.hanna pakarinen on ainut joka osaa asiansa,siksi menestynyt ja edustaa suomea jopa euroviisuissa!muutaman kuukauden päästä kukaan ei edes muista kuka on ari koivunen.paitsi ehkä juopottelusta ja polttaahan se pari askia röökiä päiväs!voi ziiz....

      • jollaista

        ei ole aikoihin Suomessa nähty.


      • -replica-

        hanna on huono, etenkin livenä. sitäpaitsi polttaahan sekin. ari on ainut idolsvoittajista jonka vois kuvitella menestyvän.


    • Hiiivi \m/

      Niimpä.Tähti tähti,eikä se siitä miksikään tähdenlennoksi muutu!Ari on paras!Piano man on mahtava biisi ja Ari veti sen mahtavasti.Hevillä ei hävitä.Arin levyä tässä odottelen ja keikoillekkin olen menossa:D

      • No voi

        olla kyllä niitä pojuja....


    • hyvä edes niin

      Ari on pohjimmiltaan pelokas ja epävarma. Jos hänellä ei ole riittävää tukiverkostoa, hän ei kestä julkisuuden paineita?

      Anna sen sijaan kasvaa ja aikuistuu, niin ura aukeaa varmasti musiikin parissa.

    • TÄHDENLENNOKSI

      Kun pelaa pelin hyvin ja pitää päänsä kunnossa.

    • annaa

      arista tulee vain pieni pelkkä tähdenlento;D!!!

      • #Nou.

        ANNASTA TÄHTI! EI ARISTA!


      • tulee tähti
        #Nou. kirjoitti:

        ANNASTA TÄHTI! EI ARISTA!

        Eikä Anna kohta kukaan ees muista.


      • halolla päähän

        ja millähän perusteella siitä teinipissiksestä tulee tähti? hah hah haaah :'D


      • wanharouwa
        #Nou. kirjoitti:

        ANNASTA TÄHTI! EI ARISTA!

        Miksette Anna-palstalla kehu tyttöä, siellä voisitte käyttää kapasiteettinne myönteisesti. Varmaan aika rankkaa kun pitää olla noin nenu kurtussa koko ajan ;)


      • anna huono, ari parass

        annasta ei tule edes tähdenlentoa niinkuin ei tähteäkään. arista sentään tulee.


    • EI!!!!

      Hänen maineensa on nyt kukoistamassa. Mutta kohta se lakastuu. Vuoden päästä kukaan ei edes muista häntä!

      • muistaa

        ja moni muu seuraa mielenkiinnolla mukana. On tämä ollut niin ainutlaatuinen puoli vuotta... katsella noiden nuorten lahjakkaisen ihmisten yhteen hiileen puhaltamista (toisin kuin täällä). Ari on jo juossut ensimmäiselle vuorenhuipullensa ja uudet odottavat. Ihmisellä on lupa myös epäonnistua. "Virheistä oppii", sanoi mies eilen aamutv:ssä. Realistinen kaveri.


    • _anna-fani_

      siis aril kävi tuuri idolsis anna se laulaa osaa

      • Belmondo777

        Eihän ne kumpikaan osanneet laulaa!!! Arista tulee vielä pahempi floppi kuin siitä viimekertaisesta hihhulista!Eikä se Annakaan laulamalla mitään Pohjoismaita tule valloittamaan!!!! (HAHAHA!!!) Jos idols 2008 tullaan järjestämään - mitä pahoin pelkään- niin toivon tulevan voittajan olevan enemmän idoli-ainesta (=karismaattinen, seksikäs ja jollain tavoin laulutaitoinen) kuin nämä tämän vuotiset "tähdet". Maailmassa on jo niin paljon taitavia muusikoita, ettei Suomen kokoisessa maassa ole tarvetta järjestää Idolsin-kaltaisia "kyvynetsintä"-kilpailuita. Hyvä, että vuoden 2007- Idols-helvetti on jo ohi!!!


      • tarsis

        Voisiko olla mahdollista, että molemmat osaisivat laulaa???????????


      • kateutees!!
        Belmondo777 kirjoitti:

        Eihän ne kumpikaan osanneet laulaa!!! Arista tulee vielä pahempi floppi kuin siitä viimekertaisesta hihhulista!Eikä se Annakaan laulamalla mitään Pohjoismaita tule valloittamaan!!!! (HAHAHA!!!) Jos idols 2008 tullaan järjestämään - mitä pahoin pelkään- niin toivon tulevan voittajan olevan enemmän idoli-ainesta (=karismaattinen, seksikäs ja jollain tavoin laulutaitoinen) kuin nämä tämän vuotiset "tähdet". Maailmassa on jo niin paljon taitavia muusikoita, ettei Suomen kokoisessa maassa ole tarvetta järjestää Idolsin-kaltaisia "kyvynetsintä"-kilpailuita. Hyvä, että vuoden 2007- Idols-helvetti on jo ohi!!!

        Varo vain.


    • Jokupahan

      Toivottavasti Ari ei jää tähden lennoksi. Toivon kovasti, ettei viina maistu ihan niin hyvin, mitä voisi viime aikaisista lööpeistä päätellä. Jos jallu on turhan makiata niin tähdenlentokin jää vaivaiseksi pikku plöräykseksi ja matalakiidoksi. Kyllähän sitä poika saa joksus känöset ottaa kunhan ei ota tavaksi.

      Arille kovasti tsemppiä. Hänellä on lahja, toivottavasti hän sitä vaalii ja siitä saisimme me tavalliset taatelin tallaajatkin nauttia.

      • kuin raamattuun

        omienkin aivojen käyttö on sallittua.


      • Jokupahan
        kuin raamattuun kirjoitti:

        omienkin aivojen käyttö on sallittua.

        Selvä...

        Jos vaikka itsekin käyttäisit aivojasi muuhunkin kuin pääsi pitämiseen peräaukkosi sisäpuolella... pysyy se siellä ilman voin kovaa keskittymistäkin. Ja mitä jos se sielä ulos lipahtaisikin? Saisivathan aivosi happea, jota kipeästi kaipaavat kommenttisi perusteella.


      • Isä juoppo

        ja poika jo 21-vuotiaana rattijuoppo


    • mielipiteeni

      Koska ei laula kuin heviä, niin kuulija kunta entistä suppeampi, eikä tule sielläkään kauaa loistamaan, ennenkuin painuu unholaan.

      • anna fani!!!

        Siis ihan oikeesti ei ari ees osaa laulaa se vaan vetää sitä rokki älinää ei se ees laula se vaan älisee!
        Anna osaa laulaa!!! se osaa laulaa monel kielel ja kaikkee eikä ole mikään skinnari! ja sil olis muutenki tulevaisuutta!!! toisinku sil aril!


      • kissanpissa

        Arista voi tulla silti kuuluisa.... jos tulee niin syö pääs hahaahahahhaahhahahahahahahahhhhhhaaaaaaahhhaaaaa


      • wanharouwa
        anna fani!!! kirjoitti:

        Siis ihan oikeesti ei ari ees osaa laulaa se vaan vetää sitä rokki älinää ei se ees laula se vaan älisee!
        Anna osaa laulaa!!! se osaa laulaa monel kielel ja kaikkee eikä ole mikään skinnari! ja sil olis muutenki tulevaisuutta!!! toisinku sil aril!

        Olet todella ahkera kirjoittaja, siitä Sinulle kiitokset!
        Vielä kun opit käyttämään koulutehtävistä jäävän energian johonkin myönteiseen niin huomaat, että Sinun itsesikin on helpompi elää ja hengittää :)
        Anna ei nimittäin taatusti pidä siitä, että "terrorisoit" Arin palstaa....ja JOS hän käytöksesi hyväksyisi niin silloinhan tulisi toteennäytetyksi, että hän on aivan pissa-liisa. Hän on kuitenkin keiltänyt olevansa, joten.....


      • onko tämä
        wanharouwa kirjoitti:

        Olet todella ahkera kirjoittaja, siitä Sinulle kiitokset!
        Vielä kun opit käyttämään koulutehtävistä jäävän energian johonkin myönteiseen niin huomaat, että Sinun itsesikin on helpompi elää ja hengittää :)
        Anna ei nimittäin taatusti pidä siitä, että "terrorisoit" Arin palstaa....ja JOS hän käytöksesi hyväksyisi niin silloinhan tulisi toteennäytetyksi, että hän on aivan pissa-liisa. Hän on kuitenkin keiltänyt olevansa, joten.....

        palsta vain sitä varten,että täällä ei saa muuta kuin laulaa ylistystä? Pitääkö Ari tätä palstaa. Onko tämä hänen kotisivunsa/bloginsa? Kerro nyt ihmeessä!


      • Tässä "vanhahko2
        wanharouwa kirjoitti:

        Olet todella ahkera kirjoittaja, siitä Sinulle kiitokset!
        Vielä kun opit käyttämään koulutehtävistä jäävän energian johonkin myönteiseen niin huomaat, että Sinun itsesikin on helpompi elää ja hengittää :)
        Anna ei nimittäin taatusti pidä siitä, että "terrorisoit" Arin palstaa....ja JOS hän käytöksesi hyväksyisi niin silloinhan tulisi toteennäytetyksi, että hän on aivan pissa-liisa. Hän on kuitenkin keiltänyt olevansa, joten.....

        Luulen, että asialla on taas sama provoilija, joka täällä tuntuu viihtyvän. Kirjoittelee lööperiä asian sivusta ja vastailee omiin viesteihinsä jne. Ei järkevää vastausta tunnu häneltä saavan, yhtä vänkäämistä vainen. Mutta mitäs näistä;)
        Päivänjatkoja sulle ja Arille kaikkea hyvää!


    • tuli ja tappura

      ..väitän, että siinä on kaveri, joka tietää mitä tekee kun muut vasta miettii, mitä tekis.

      Onnittelut Arille voitosta

    • Framus

      Tuon genren hevistarat eivät ole mitään ilman hyvää yhtyettä. Ja se on se yhtye, joka menestyy tai on menestymättä. Laulajat ovat nimettömiä laulusolisteja. Maailmalta tuskin löytyy yhtään esimerkkiä soolo-hevistaralaulajasta. (älkääkä nyt ruvetko lässyttämään mistään hävittäjälentäjästä)

    • musiikki maustaan yllättynyt

      Arista tulee ehdoton tähti. Hänessä löytyy jo nyt luonnostaan samaa hiljaista karismaa, mitä Rauli Badding Somerjoessa, Juice Leskisessä ,sekä monessa muussa iki-ihanissa artisteissa, joiden laulut soivat kuolemattomina vuosien jälkeen aina seuraaville sukupolville asti.
      Moni asia riippuu myös Arista itsestään, sekä siitä ,kuinka media kohtelee tuoretta artistia, sekä siitä minkälaisia lauluja hänelle tehdään ja ennen kaikkea mitä hän itse on valmis omaksumaan.
      Lauluääntä ja taitoa esiintyä tältä kaverilta ei sitten puutu.
      Toivottavasti me keski-ikäiset todelliset potentiaalit levykaupassa rahalla asioivat löydämme levytiskiltä sellaista Arin laulamana musaa, joka on monipuolista pehmo-heviä.
      Nuoret ja keski-ikäiset ovat kuitenkin suurin kohderyhmä, joiden kautta kaupallisuus takaa menestyksen!
      Tsemppiä Ari! Pidä pää kylmänä, harkitse kaikkea kaksi kertaa, pidä ainakin vartin tauko ja jos juttu tuntuu vielä hyvältä, se on sitten sitä.
      Nöyryys on luonnonlahja, sillä pääsee pitkälle, kuitenkaan nöyristelemättä.
      Onnea matkaan uralla, sillä minä iältäni liki 50v olen katsellut kaikki Idols ohjelmat ja vasta nyt saimme Suomeen ENSIMMÄISEN OIKEAN IDOLSSIN!

      • tsepä tse

        Kaverista ei tule mitään muuta kuin uusi Matti Nykänen suomelle, onko se sitten tähteyttä, sen määritelköön jokainen itse. Laulullisesti ei ura kauaa vanhene.


      • Nimetön

        ei tule tähteä, koska hevi ei elätä Suomessa, ei elättänyt edes Kirkaa joka sentään oli TÄHTI. Kirkakin joutui laulamaan iskelmää.

        Jos olisi monipuolisempi esiintyjänä , voisi olla mahdollisuuksia. Myöskään Kristiinasta ei tule tähteä. Anna on hyvä laulaja, mutta ....

        Hanna Pakarinen on tähti vertailkaa nyt huviksenne Idosl- voittajia. Jani wickholm on ehkä kisojen kautta aikain paras laulaja jolla on fantastinen ääni, sekä mikä parasta, myös omia lauluja.

        Mielestäni Mia Permanto oli paras laulaja, mutta tuonlaisessa kisassa se ei vain riittänyt


    • kissanpissa

      Arista tulee luultavasti kuuluisa,nimittäin suomalaiset kuuntelee keskimääräistä enemmän heavy metal musiikkia eli lyhennettynä hevi musaa..
      En kyllä voisi sanoa ettei Annakaan ole huono laulamaan ... Molemmilla hyvä ääni,ja he ovat erinlaisia... Ei voi verrata TOISIINSA!!!

    • huutaa

      Mutta vain harvat osaavat laulaa..

      Ari on jo nyt lesoilullaan pelkkä NOLLA !!

    • = tähti

      Ari selvästi herättää keskustelua esim tässä ketjussa. Toiset on puolesta, toiset vastaan. Tämä on ehkä se kaikkein selvin tähden merkki!

      • Framus

        Kyseinen henkilö on toistaiseksi "vain" tavallista parempi karaokelaulaja.


      • että ehkä

        tänne kirjoitellaan ihan siitä syystä vain, kun sattuu löytyy tuo palsta käden ulottuvilta. Kyllä sitä muillakin palstoilla näkyy väkeä riittävän.


      • sellaisia
        Framus kirjoitti:

        Kyseinen henkilö on toistaiseksi "vain" tavallista parempi karaokelaulaja.

        Ja jos miettiin Suomalaisia tähtiartisteja laidasta laitaan ja musiikki tyylistä piittaamatta niin on hyvä muistaa, että esimerkiksi Jari Sillanpää on entinen karaoke isäntä ja laulaja siinä samassa


    • qwertyuiop999

      Kaikki Lahtelaiset musiikkipiirissä tietävät, että Ari on täysi pelle ja itseensä täynnä.
      Nyt yrittää vaan esittää toista, mutta ihmisen
      luonne ei muutu ja ajanmyötä kaveri näyttää todellisen luonteensa.

      • nyt on?

        Sana on lahtelainen ei Lahtelainen. Provoihin kyllästyy... Jos ei ole ensin Minä, ei lopulta ole kukaan. Kukas sinä olet ja mitä sinä teet unelmiesi eteen? Maailma tarvitsee pellensä, myös sinut.


      • qwertyuiop999
        nyt on? kirjoitti:

        Sana on lahtelainen ei Lahtelainen. Provoihin kyllästyy... Jos ei ole ensin Minä, ei lopulta ole kukaan. Kukas sinä olet ja mitä sinä teet unelmiesi eteen? Maailma tarvitsee pellensä, myös sinut.

        Kokoo ittes ole mies!


      • yrittänyt.. .

        taputella Arin peppua ja saanut pakit :-)

        vitun´ko välii sillä mitä ihminen on joskus ollut, se on tarkeää mitä on NYT.

        Kyllähän sinäkin olet joskus imenyt äidin tissiä ja kussu housuihisi. Teekkö vieläkin sitä häh? Sinäkinkö paskot vielä housuihisi?


    • tuitsi_p

      Ari on ollut suosikkini jo Idolsin alkumetreiltä lähtien. Olen nähnyt hänen esiintyvän Karaoken MM-kisoissa pari vuotta sitten ja jäi mieleen jo sieltä :)
      Onneksi tuolta tuubista löytyy biisejä kuunneltavaksi ennen ensimmäisen levyn tuloa :)

    • Kikka

      Ja parasta Aria ei ole vielä edes kuultu. Odotan innokkaasti levyn julkaisua. Taitaa lyödä kättelyssä kaikki myyntiennätykset. Sitäpaitsi hänellä on kaikki edellytykset menestyä myös Suomen rajojen ulkopuolella. Ja näinhän tulee käymään sanokaa mun sanoneen. Onnittelut vielä kerran Arille hänen voitostaan Idolsissa! Mutta tämähän on vasta alkua jollekkin suurelle...

    • ei ainakaan

      Toivomukseni, mitä nöyrin.

    • pee

      olen täysin samaa mieltä ei se ari mikään tähdenlento ole ei todellakaan tähti se on ollu jo syntyessään ja tulee olemaan myös tulevaisuudessa :)

    • senhän jo

      huomasi tän päivän Iltiksessä...

      • Etsä osaa lukee

        Huomas vai? Missä kohdin? Aika lukutaidoton olet kyllä.


    • no no no...

      oottakaa vaan vuosi..ehkä pari kolme...nii arilla on alkoholiongelma ym.kuten matti nykänen..lainatakseni erästä nimeltämainitsematonta:Dliian itserakas tyyppi.

      • Mikä riivaa?

        Voi että surettaa tämä jatkuva alatason heittely. Kun joku tekee työnsä hyvin, pääsee päämääräänsä (ainakin sen ensimmäisille portaille) - ja on siitä onnellinen, se on heti muilta pois. Hyvä Ari, onnea matkaan. Siitä vaan!


    • tähti on syntyny

      ari on tähti joka pysyy !

    • arvailija :)

      mun mielestä, siitä tulee pelkkä tähden lento, kuka muka idolssist tullu on pärjänny hyvin? antti tuisku? - ei
      hanna pakarinen?- iha hyvi
      (:):(:):(:):(:):(:):(:)))

    • Keltahammas

      Isä antoi pojalle viinapullon palkinnoksi lehden mukaan. Voi pyhä sylvi mitkä kasvatusperiaatteet. Ei ihme jos tuommoinen demoninen epämusikaalinen hevi kiinnostaa. Idolilla itselläänkin kuulemma on jopa rattijuopumus takana. On siinä idoli, ei ainakaan esimerkiksi nuorisolle.

      • olevan Ari

        parempi esimerkki ainakin kuin sinä. Toivottavasti kukaan tenava ei lue sinun kirjoitteluasi, niin karsean kuvan annat itsestäsi.


      • murrrrhhhh

        Kyllä on pieni maailma sulla kuule, keltahammas.... Ottaako nuppiin vai mikä mättää.... Mene itse koittamaan kuinka pitkälle pääset tässä pahassa maailmassa, ja pidä mölyt mahassas ...reppana


    • Nainen 45

      Arilla on jo nyt vankka suosio ja kannattajajoukko ja lisää vain tulee. Mietin tässä, että kun tällä uudellakin Arin sivustolla (mikä nyt suomi24:ssa avattiin) löytyy näitä mollaajia, heidän täytyy vain olla yksinkertaisesti kateellisia Arin suosiosta. Veikkaisin, että suurin osa mollaajista on näitä huonon itsetunnon omaavia miehiä ja sitten pissiksiä. Arin suosiohan perustuu siihen, että iästä riippumatta hänen äänestään tykkää. Ja vaikka kuinka häntä mollattaisiin, niin se ei vaikuta minuun yhtään. Luotan aitouteen eli Ariin ja häntä kannatan esim. ostamalla cd:n, kun sellainen ilmestyy.

      Näkee nyt jo että Arista tulee iso stara, kun hän herättää näin paljon mielipiteitä. Vanhempi porukka osaa kertoa mielipiteitään asiallisesti, veikkaisin, että nuoret teinit (varsinkin teinipojat, jotka ei tykkää arin ihanista hiuksista ja persoonsasta) on tässä ne, jotka näitä aika rumiakin asiattomuuksia tänne laittaa. Mutta sehän ei vaikuta Arin suosioon. Ari on ja pysyy kanssamme ja ilahduttaa meitä lauluillaan.

      • sähän oot

        samaa mieltä kuin mä.


    • ei aiemmin fani

      Ari yes!Tähti on silloin, kun taitaa ja osaa ottaa eri ikäluokat huomioon. Hänellä on hyvä ääni,mutta eri tyypit pitävät erilaisista asioista. Ikä luonnollisesti tuo kokemusta. Tämän kun Hän oppii, niin hyvää.ää.Anteeksi annetaan, koska hän on nuori ja luonnollisesti kehityskelpoinen. Kukahan on eka työpaikassaanns. "seppä, jo syntyessään!"? Aika näyttää jääkö Hän tähdeksi vaiko lennoksi. En ole tulevaisuudenennustaja.Toivon Hänelle ihania jutzkia ja paljon Onnea. Söpökin on! USKON, ETTÄ Ari tahtoo musan alalla olla kestotähti. Kannattakaamme nuoria lahjakkaita suomalaisiamme.

    • rehnerk

      Kyllä pojalla tulevaisuus hevisaralla on mikäli löytää hyvän bändin taakseen ja paljon on tietysti kiinni myös biiseistä!

    • dooris

      Showbisnes on nykyisin yhteistyötä. Varsinkin
      uran alussa, on syytä ottaa huomioon mitä muilla
      alalla olevilla on ehdottaa. Kallosella on vankka kokemus alalta. Koko team on hommansa osaavaa. Haluaisin olla kärpäsenä katossa, kun
      herra Ari työskentelee studiossa. Siellä ei äänen epäpuhtaudet mene läpi, siellä on ammattilaiset töissä. Sitten tulee yks'heinähattu lahesta jolla on absoluuttinen totuus hallussa , ollaan törmäyskurssilla hyvin
      helposti. Ihmiset kyllästyy penikkatautiseen ja heti kun ei ole pakko tehdä yhteistyötä puhalletaan peli poikki. Sitten joudutaankin, miettimään ilman muiden tukea uraa yksin ja tietenkin parhaiden kavereiden kanssa joilla ei yleensä alasta ole mitään tietoa. Tää teksti kuulostaa tylyltä, mutta Arin antamien haastattelujen perusteella olen tunnistavani ihmistyypin. Toki näin ei tarvitse käydä, mutta kun toi ihmismieli on vaan sellainen, ettei se aina ymmärrä realiteetteja...

      • eivät ole

        luotettava lähde kenestäkään. Kyseenalaista kaikki iltalehdistä lukemasi; niiden päätehtävä on tehdä myyviä ja rep(äisev)iä juttuja. Aria esimerkiksi Iltasanomat riepotti mennen tullen. Jutun tekijä ei myöskään tee lööppejä; niille on omat sorvaajansa ja juuri ne luovat haluamansa mielikuvat kohteestaan.


      • paskiainen..

        Vaikka Ari vai pierisi levylle niin levyherrat ei panisi pahakseen, koska SEKIN MYY. Kaikki ääni mikä Arista lähtee tulee myymään tosi hyvin ja vain se on tärkeää levybisneksessä. Arille on tärkeää että hän saa laulaa.


    • vai että nii

      se on kyl piAno man piano määäääääääään

    • tähdenlento

      on mun mielipide

    • vanhajuobbo

      Arista voi tulla vaikka mitä,, hän on hiomaton timantti,

    • kikotin

      Mie oon sitä mieltä että Ari kyllä pärjää Suomen tähtitaivaalla kunhan vain muistaa pitää housut jalassa, eikäkö jalat maassa:) Hyvä tyyppi. Mie ainaki ostan levyn jahka tuloo ulos.

    • tähdenlento

      Ari jää vaan tähdenlennoksi ainakin toivon nii,,,..

    • räksyttää ja ei ota

      tilannetta tarpeeksi vakavissaa, näin siinä käy.

      • ajatustako olet

        kokoillan hautonut. Kúka on tähdenlento, ja mitä räksyttää. Ja mitä tilannetta ja kuka ei ota vakavasti ja miten siinä käy? Tekstissä on 14 sanaa, mutta siitä ei saa mitään tolkkua....


      • vakava ongelma...
        ajatustako olet kirjoitti:

        kokoillan hautonut. Kúka on tähdenlento, ja mitä räksyttää. Ja mitä tilannetta ja kuka ei ota vakavasti ja miten siinä käy? Tekstissä on 14 sanaa, mutta siitä ei saa mitään tolkkua....

        Sinullekin, jos et aiemmasta saa selvää tai ymmärrä niin se on voi voi sinulle.


    • joujou

      ari ei laula hyvin koska se kirkuu aina itsensä jatkoon..heviä heviä.. ari sucks

      • WXW

        Haista PASKA sinä et tiedä mitään!!!
        Ite oot PERSEESTÄ!!


    • Tosta tyttö--pojasta ei saa tähteä tekemälläkään.Ura kestää noin 4-6kk,sitten sitä ei kukaan kaipaa ja muista!!!Söis edes hiukan kaurapuuroo...kasvais ainakin ja oppis aikuisten tavoille!!!

    • on...

      taas täynnä "asiallisia" ihmisiä...

    • totesi

      Katsottiin äitini kanssa loppu finaalia, kun Anna ja Ari lauloivat. Äitini totesi Arin laulaessa "tästä pojasta tulee MAAILMAN kuuluisin laulaja, Ari tullaan muistamaan vielä kuudenkymmenenkin vuoden päästä!" Huvittuneena totesin: "Näin voi olla."

    • minäpä vaan...

      No minun mielestäni Ari on ihan hyvä idoli, mutta Anna olisi ollut parempi. Arista tulee aivan varmasti enemmän juoruja kuin Annasta! Anna on siksi parempi idoli. Tämä on vaan minun mielipiteeni ja mielipiteitähän on monia...

    • siitä

      tulee.

    • arista tähteä

      ei tule yhtään mitään. ari ei tule pärjäämään. niillä jotka kisassa sijoittuivat tokaksi tai kolmanneksi jne, on paremmat lähtökohdat tehdä sellaista musiikkia ku haluavat (esimerkkinä antti tuisku joka on säilyttänyt suosionsa yllättävän hyvin). arille on vaan lätkästy sanat kouraan että "laula poika siitä".

      • K. Valtasen mukaan.....

        ''SonyBMG:n toimitusjohtaja Kimmo Valtasen mukaan Ari tullaan pitämään tyylillisesti omana itsenään''

        Idols-Ariin uskotaan, Ilkka Jääskeläinen sai mennä

        11.04.2007 16:06

        MTV3 Viihde, Uutiset, Musiikki


      • hampaat ja
        K. Valtasen mukaan..... kirjoitti:

        ''SonyBMG:n toimitusjohtaja Kimmo Valtasen mukaan Ari tullaan pitämään tyylillisesti omana itsenään''

        Idols-Ariin uskotaan, Ilkka Jääskeläinen sai mennä

        11.04.2007 16:06

        MTV3 Viihde, Uutiset, Musiikki

        surkea englannin ääntäminen?


      • herranjestas
        hampaat ja kirjoitti:

        surkea englannin ääntäminen?

        camoon...


    • nyt hiljaa kun sedällä on a...

      KYLLÄ se on jo tähti ja sielä se pysyy käsien ulottumattomissa taivaissa. toivottavasti ari pysyy semmosena kun se just on niin täältä tulee ainakin kannatukset. keikkaa vaan kehiin! still loving you, perfect strangers, fullmoon, hunting high and low. on se ari kyl mahtava!

    • jo syntyessään

      no tajuaahan sen jo sanomattakin että ari on ollut tähti jo syntyessään. hän on jo tähti ja selaisena pysyy. itsekkin odottelen jo hänen levyään, toivottavasti se jo ilmestyy kesäkuussa vaikka siihenhän ei ole enää kauan^^

      • on kuin tähdet!

        Ei yhtä kirkkaat, mutta yhtä kaukana toisistaan.


    • helnaAAA

      sehän jo selvä juttu sama kohtalo kun pop stars 2 voittaja bändillä en edes muista nimeä kaupat tilas levyjä ja myi mukameste kultaa mutta tappioksi tuli levyt oli kohta alesa ja sai 2EUROLLA!! ELI TÄHDEN LENNOKSI TAITANEE JÄÄDÄÄ

    • Nimetön

      olen aivan samaa mieltä ARI oon hiomaton timantti jota suomen kans kaipasi äijäs on oikeesti pontenttiaalia mihin tahansa kunhan on on hyvä bändi !!

    • Fikzu

      Hassua, mutta totta... Minulla ja Arilla on ikäeroa 18 vuotta ja silti meidän lempibändimme ovat osittain samat, kuten esim. Rainbow. Olen kuunnellut heviä 20 vuotta ja odottanut koko sen ajan, että Suomesta löytyisi kunnon hevilaulaja, jota voidaan verrata esim. Ian Gillaniin, Ronnie James Dioon tai Bruce Dickinsoniin. Nyt hän on löytynyt. Ja tämä tyyppi on Ari Koivunen. Upea hevisaundi!! Jos pojan pää ja elämä pysyy kasassa, mikään ei pysäytä häntä. Onnea jatkoon vaan Arille!

      • löytö on

        Kun ensimmäisen kerran kuuntelin Arin laulua (poika vinkkasi), sanoin, että eihän Suomessa ole tällaista ikinä ennen ollut!
        Hienoa Ari! Kiitos Ari!


      • Ville94
        löytö on kirjoitti:

        Kun ensimmäisen kerran kuuntelin Arin laulua (poika vinkkasi), sanoin, että eihän Suomessa ole tällaista ikinä ennen ollut!
        Hienoa Ari! Kiitos Ari!

        Ari on hyvä. Ei tällaista ole suomessa eikä missään maailmassa ikinä ollut. Ainutlaatuinen. Paitsi antti tuisku on yhtä hyvä. antti ja ari on maailman parhaat laulajat


    • erossa viinasta

      Moni artisti on kuollut omaan oksennukseensa. Nyt, kun Idoliksi on valittu henkilö, joka jo ennakkoon ilmoitti nauttivansa alkoholipitoisia juomia, seuraan mielenkiinnolla sitä, minkälaisista toilauksista kansa saa lukea lehdistä lukea seuraavaksi.

      Minun mielestäni Panu oli paras finalisti (esimerkillinen ja hyvätapainen nuori), ja Anna hyvä kakkonen.

      • näin lisäyksenä

        Siis Ari ilmoitti nauttivansa alkoholipitoisia juomia päivittäin.


      • Baarimikko
        näin lisäyksenä kirjoitti:

        Siis Ari ilmoitti nauttivansa alkoholipitoisia juomia päivittäin.

        No ei kyllä pidä paikkaansa. Arin tuntevana ravintola-alan ihmisenä voin sanoa, etten ole Aria vuosien aikana nähnyt kovin montaa kertaa kännissä. Yleensä juo vain cokista ja tykkää käydä laulamassa. Jos ottaa niin 1-2 lonkeroa mutta ei todellakaan joka päivä eikä mitään lärvejä. Ihmisillä on nyt kumma into puhua Arista paskaa sen minkä keritään. Kaivamalla kaivetaan jotain mistä vaan päästäisiin sanomaan.


      • Fani69

        Samaa mieltä olen kanssasi tuosta asiasta ja ari vaan nolaa itsensä viinalla läträtessä, kun joutuu juorulehtien palstoille toilailuistaan... lyhyeksi hänen uransa tulee jäämään. Anna ja Panu olivat asiallisia käytöstavoiltaan ja ovat vieläkin.


      • kukkuu
        Fani69 kirjoitti:

        Samaa mieltä olen kanssasi tuosta asiasta ja ari vaan nolaa itsensä viinalla läträtessä, kun joutuu juorulehtien palstoille toilailuistaan... lyhyeksi hänen uransa tulee jäämään. Anna ja Panu olivat asiallisia käytöstavoiltaan ja ovat vieläkin.

        Tunnen Koivusen Arin ja tiedän ettei se mies jaksa viinalla läträtä. On parempaakin tekemistä. Koettakaa nyt vaan suunnata nuo aggressionne luovempaan suuntaan.


    • viestiin vastaus

      Ehkä idolsista olisi joku tähti voinut syntyä jos ei olisi annettu lehdistön sotkea.
      MINUN MIELIPIDE on se, että Ari loistaa teinien sydämissä ja pupettivihkoissa n.8 kuukautta ja sitten kaivo ehtyy. Ari avautui jo kisan aikana liikaa, ei taida yllätyksiä riittää seuraavaan levyyn asti.

    • hehehe...

      Ari kuka?????

    • Minä vain

      Jos Ari vain laulaa hänelle sopivia biisejä eikä hänestä yritetä väkisin tehdä mitään tieni idolia, eikä muuteta tyyliä/pukeutumista.
      Jos Ari vain laulaa omanlaisia biisejä omalla persoonallaan niin varmaan kestää pinnalla pidempäänkin kuin yhden levyn verran. Hyvä ääni hänellä on jos vain jaksaa huolehtia äänesään.

    • Nimetön

      lento siitä tulee, ei sitä nytkään meinaa enää muistaa, ei mitenkään verrattavisse esimerkiksi pakariseen

    • Siitä voit olla varma

      Kaikki kappaleet kuulostaa Arin laulamana hyvältä. Vaikka joku Jänis istui maassa. *nauraa*
      Mutta se on ihan tosi juttu!

    • I HOPE

      kun ei jätkä vaan innosta niin ei innosta. Alusta saakka ollut suoraan sanoen vastenmielinen niin ulkonäöltään kuin ääneltäänkin. toivottasti ns."tähti" liitää veks ja pian!!!!!!!!!

      • bnmdöfjnbpo<dfjbpo

        muutaman vuoden jälkeen voi todeta että edistys on ollut huimaava. Ari on vaihtanut lippiksen hattuun ja hyvä se. Muuten status quo.


    • butthole surfers

      mikki hiiri merihädässä...

    • nekkutikkari

      Ari oli siis niin täydellinen muihin verrattuna, Se Skorpionsin biisin Ari vetäs niin, et meinas itku tulla, Vaikka Anna esiintyikin sen yhden biisi verran hyvin, oli se viimeinen biisi ratkaiseva, se minkä milemmat lauloi. Annan esityksessä, en päässyt biisiin sisällä, mutta ARI KUN SEN LAULOI, TULI VASTA MELODIA ESIIN, TÄYDELLINEN, ja voiton jälkeen ari lauloi sen uudelleen rentona, se oli vieläkin parempi esitys.
      ARISTA TULEE PYSYVÄ TÄHTI SUOMEEN JA ULKOMAILLEKIN VIELÄ, JA MUSIIKKIKANSA ARVOSTAA ARIA TÄYDELLISENÄ IDOLSINA, NIIN KUIN MINÄ JA TOIVOTAN ARILLE ONNEA JA MENESTYSTÄ.
      OSTAN HETI ARIN CD:T JA JÄÄN ODOTTAMAAN PITKÄSOITTOA, OLI SE SIT VAIKKA HEVIÄ KOKO CD.

      HYVÄ ARI, OLET UUSI TÄHTEMME.

      Anne 49 v.

    • tansku80

      Ehdottomasti tähti on syntynyt! Jopa minun 75 vuotias mummoni tykkää Arista! Se on jo jotaki... =) Ja mie tykkäsin piano manista...

    • idols-fan-88

      Ari ei oo todellakaan 180cm vaan 160cm jotain!!!!

    • En usko

      Arista tähteä tulevan.

      • Hevilaulajan irvikuva

        Ei hintelästä sintistä tule ikuna kunnon hevi laulajaa.


      • Tipsu
        Hevilaulajan irvikuva kirjoitti:

        Ei hintelästä sintistä tule ikuna kunnon hevi laulajaa.

        Kirjoittaja on itse sintti. Ari on niiiiinnn ihana!


    • minä vain

      Ari on ollut jo stara syntyessään,mutta laulu urasta tulee pysyvä!!!!kaikkea hyvää arille;)lol

    • rimpula paskaa

      kukkakeppi luulee ittestään liikaa...tämmösiä miehiä pitäs viiä saunan taakse!

      • omaa

        Meidän Ari Staraa ei viedä mihinkään. Hän on aivan upea laulaja.


      • .........

        Sut olis tarvinnu poistaa ennekun synnyit.


      • Foothloose
        ......... kirjoitti:

        Sut olis tarvinnu poistaa ennekun synnyit.

        Vähän myöhässä liityin keskusteluun mutta tekee niin mieli sanoa myös jotakin :D

        1. Ari on rittäin paska teinitähti jonka perään vain 14 vuotiaat kakarat OIKEASTI sattavat kuolata(loput 15-17 vuotiaat haluavat vain olla IN ja siksi Ari on niin "ihana")

        2. Arin laulu ääni kuulostaa siltä kuin kahta paistinpannua hakattaisi seinään ja neljäkymmentä lasta rääkyisi ukkonnooaa niin huonosti kuin vain ikinä pystyvät.

        3. Ari ei osaa laulaa, ei esiintyä, on aivan kuvottavan näköinen (makunsa toki kullakin) ei pidä itsestään huolta, ryyppää, antaa muiden hoitaa omat asiansa ja laukoo mitä idiootteimpia lausahduksia mitä koskaan on kuultu, Arin keikkoja on jouduttu perumaan sen takia että jätkä on liian kännissä esiintyäkseen?!!? SIIS MITÄ HELVETTIÄ.

        ps. Ari koivunen on ihan hyvä jätkä kunhan pysyy pois julkisuudesta ja menee viimein työkkäriin ja ottaa omasta elämästä ITSE kiinni eikä laula enää kertaakaan.

        lapsellinen itserakas paskanjauhaja. TODELLA LOISTAVA IDOLI!


      • pyyhkiä hyvin
        Foothloose kirjoitti:

        Vähän myöhässä liityin keskusteluun mutta tekee niin mieli sanoa myös jotakin :D

        1. Ari on rittäin paska teinitähti jonka perään vain 14 vuotiaat kakarat OIKEASTI sattavat kuolata(loput 15-17 vuotiaat haluavat vain olla IN ja siksi Ari on niin "ihana")

        2. Arin laulu ääni kuulostaa siltä kuin kahta paistinpannua hakattaisi seinään ja neljäkymmentä lasta rääkyisi ukkonnooaa niin huonosti kuin vain ikinä pystyvät.

        3. Ari ei osaa laulaa, ei esiintyä, on aivan kuvottavan näköinen (makunsa toki kullakin) ei pidä itsestään huolta, ryyppää, antaa muiden hoitaa omat asiansa ja laukoo mitä idiootteimpia lausahduksia mitä koskaan on kuultu, Arin keikkoja on jouduttu perumaan sen takia että jätkä on liian kännissä esiintyäkseen?!!? SIIS MITÄ HELVETTIÄ.

        ps. Ari koivunen on ihan hyvä jätkä kunhan pysyy pois julkisuudesta ja menee viimein työkkäriin ja ottaa omasta elämästä ITSE kiinni eikä laula enää kertaakaan.

        lapsellinen itserakas paskanjauhaja. TODELLA LOISTAVA IDOLI!

        Onks Koivuselle pukannu kunnolla keikkaa, kun näitä kateellisten tekemiä paskaketjujen nostoja ja uudelleen lämmittelyjä alkaa taas tulla?


      • fanifanifanifanifani
        pyyhkiä hyvin kirjoitti:

        Onks Koivuselle pukannu kunnolla keikkaa, kun näitä kateellisten tekemiä paskaketjujen nostoja ja uudelleen lämmittelyjä alkaa taas tulla?

        fani täällä haluaa seuraa. Kaipaa elämäntehtävää suojella pojua mutta palstahan on nollilla. Oi niitä aikoja kun modelle sai kirjoitella viestejä ,onta kertaa päivässä ja yössä ja sai kaiken tepsimään mielensä mukaan! Ei oo kivaa kun provot oli oikeassa mutta en helkkari anna periksi! Jos epäilyttää niin laitan mantran päälle ja hoen Ari on paras Ari on kunkku Ari on paras Ari on kunkku Ari on paras Ari on kunkku ..ja usko palaa taas..


      • raatis
        fanifanifanifanifani kirjoitti:

        fani täällä haluaa seuraa. Kaipaa elämäntehtävää suojella pojua mutta palstahan on nollilla. Oi niitä aikoja kun modelle sai kirjoitella viestejä ,onta kertaa päivässä ja yössä ja sai kaiken tepsimään mielensä mukaan! Ei oo kivaa kun provot oli oikeassa mutta en helkkari anna periksi! Jos epäilyttää niin laitan mantran päälle ja hoen Ari on paras Ari on kunkku Ari on paras Ari on kunkku Ari on paras Ari on kunkku ..ja usko palaa taas..

        mellastat. Me muut tykätään kuunnella myös ArinKIN sisältävää musiikkia.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe