Mi gorda bella videoita!

Ihmettelejiä

Tietääkö kukaan mistä voi ladata mi gorda bella videoita? Siis mistä youtube videot tehdäään, kun eihän mi gorda bellasta ole tullut dvd:ta!

14

24768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rhanna
      • jordi<33

        www.dailymotion.fi käy kattoo........


      • miiiiiii
        jordi<33 kirjoitti:

        www.dailymotion.fi käy kattoo........

        Tollasta sivua ei edes löydy!!!


      • jep jep
        miiiiiii kirjoitti:

        Tollasta sivua ei edes löydy!!!

        Oikea osoite: www.dailymotion.com sieltä siis löytyy tooosi paljo hyviä videonpätkiä sarjasta.


    • Machita
    • HAHA

      "Siis mistä youtube videot tehdäään, kun eihän mi gorda bellasta ole tullut dvd:ta!" Voi yksinkertaisuus sentään! Päivän nauruannos takana, kiitos.

    • juuuuuuuuup

      hei, tietääkös kukaan että voiko mi gorda bella- jaksoja katsoa etukäteen netistä?? jos voi niin kertokaa ihmeessä mistä!

      • etukäteen

        mutta subtv:n netistä jälkikäteen:)


      • Hipo
        etukäteen kirjoitti:

        mutta subtv:n netistä jälkikäteen:)

        mutta mitä ihmettä nyt teen!!??? avasin telkkarin ja tuhkimotarinaa ei tullutkaan.
        kukaan ei varottanu kesätauosta. Nyt on henkinen tyhjyys vallannu kesän.... jostain on pakko löytää ne loput jaksot. en jaka odottaa elokuuhun.


      • Sjeh
        Hipo kirjoitti:

        mutta mitä ihmettä nyt teen!!??? avasin telkkarin ja tuhkimotarinaa ei tullutkaan.
        kukaan ei varottanu kesätauosta. Nyt on henkinen tyhjyys vallannu kesän.... jostain on pakko löytää ne loput jaksot. en jaka odottaa elokuuhun.

        SIIS sie tauko kestä elokuuhun asti? :DD harmittaa vain kun en alkanu kattoo tuhkimotarinaa ihan alusta asti, niin olisi kiva nähä niitä videoita sieltäkin :s


      • dega
        Sjeh kirjoitti:

        SIIS sie tauko kestä elokuuhun asti? :DD harmittaa vain kun en alkanu kattoo tuhkimotarinaa ihan alusta asti, niin olisi kiva nähä niitä videoita sieltäkin :s

        alkaako se tammikuussa? kertokaaaa


      • Nimetön
        dega kirjoitti:

        alkaako se tammikuussa? kertokaaaa

        Apuaaa.... Joka päivä mä vaan ajattelen tuhkimotarinaa....!
        Se on maailmanihanin ohjelma... Mullekkan kukaan
        ei varottanu, et se jäis tauolle!!!
        Muuten youtubessahan näkyy melkeen se koko loppu.
        Tai siis ei varsineisesti, mut sirl näkyy tosi paljon pätkiä joista vo päätellä uhan hyvin sen lopun. Kuka sano et se Tza Tza menis sen Josen kanssa naimisiin? Ainaki yhes videossa se tais mennä sen Juan Angelin (kai se kirjotetaan noin?) kanssa naimisiin. No kummiskin "Mi gorda bella! on MAAILMANIHANIN ja PARAS ohjelma!!!!!!!!!!!1!:D:D:D


    • juan pablo raban(orestes) fani

      Min gorda della dvd on tulossa vuonna 2008 eli tänä vuonna.. Odotahan siihen asti jolloin se tulee kauppoihin........

    • valentinadelarosa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe