Stockmann Syöpävakuutus

Kanta-asiakas

Sain Stockalta kirjeen, jossa muistutettiin että syöpäpä se joskus kuitenkin tulee. Onneksi Stockmann kantaa meistä huolta ja tarjoaa reilua syöpävakuutusta. Pakko myöntää, että meinasi päivällinen meinasi mennä väärään kurkkuun, kun kirjettä lueskelin.

Mahtaako joku asioista paremmin perillä oleva osata kertoa, onko tarjous oikea tarjous vai tylyä pelolla rahastamista. Jos tuo jälkimmäinen on vastaus, niin siinäpä petti kanta-asiakasmarkkinoinnin arvostelukyky.

7

4598

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppp+

No niin minulle tuli kanssa postia koskien samaa asiaa. Lueskelin läpi tuon vakuutuksen ja ehtoja, hieman ihmetytti kun ehdoissa mainittiin sellaisia syöpätyyppejä mitä vakuutus ei korvaa, mutta ei taas niitä mitä korvaa. Eli tuli mieleen heti, että aina löytyy porsaanreikä, juuri se syöpätyyppi todennäköisesti kuuluu niihin ei korvattaviin jos sellainen joskus tulee. Eli selkeä maininta rinta, keuhko, maksa ym. syöpiä mitä vakuutus korvaa pitäisi ehdottomasti lukea ehdoissa.
      No jätin sen pöytälaatikkoon ja ajattelin antaa olla. Tällä viikolla sieltä soitti eräs rouva tuntemattoman numeron takaa ja selitti nopeasti vakuutuksen ja sanoi, "se voidaan nyt heti laittaa voimaan ja tehdä tässä näin puhelimessa". Kun kyselin kaikenlaista liittyen ehtoihin, vastaukset tulivat hiukan ympäripyöreästi. En ainakaan vielä ottanut vakuutusta. Eihän se paljon ole 9,90€/kk, menee turhempaankin niinkuin vakuutusmyyjä sanoi, mutta nykyään kaikki on kallista ja pitää miettiä mihinkä sitoutuu. Syöpä on nykyajan sairaus ja kyllä se 20000€ tietysti hiukan lohduttaa jos sellainen syöpä joskus tulisi, mutta sairautta se ei poista ja yhteiskunta on kuitenkin velvollinen hoitamaan melkein ilmaiseksi (maksettu aikanaan veroina nekin moneen kertaan). No kaksipiippunen juttu, silti kannattaa aina muistaa ettei kaikki ole siltä miltä saattaa kuulostaa! Ter. epäilevä

• Vakuutettu

Vakuutus kattaa kaikki syöpäsairaudet, ehdoissa lueteltu ne mitä se ei kata. Eli hyvinkin luottavainen itse olen vakuutuksen suhteen. Otinkin sen vakuutuksen kun siitä soitettiin.

• alan ihmisiä

Stoccan tarjous on itseasiassa aika kallis. Normaalista sairaskuluvakuutuksesta (jos terveyssselvitys on puhdas) saa laajemmat korvaukset ja samalla hinnalla. Hintaeroa saattaa olla jopa 50% kalliimpi stoccalla. Ei kannata!

• twss

Normaalit vakuutusyhtiöt tarjoavat paljon kattavampaa turvaa kuin ko. syöpävakuutus. Ihan hirvittää, miten ihmiset oikeasti uskaltavat ostaa ko. tuotetta - myös Stockalta on moraalitonta edes tarjota ko. tuotetta.

"voidaan myöntää heti puhelimessa" ja "ei vaadi terveysselvitystä" ovat punaisia varoitusmerkkejä liittyen ns.syöpävakuutuksiin. Lukaisehan vielä pari kertaa ne sopimusehdot ja katso rajoitteet.

Normaali sairaskuluvakuutus tai vakavan sairauden vakuutus ovat tosiaan huomattavasti parempia ja turvaltaan kattavampia tuotteita ja hei, kyseessähän on terveytesi ja jos oikea tilanne sattuu, siinä vaiheessa tuo kattava vakuutusturva on kyllä tärkeä.

Niin..yleensä vaaditaan kyllä terveysselvitys ainakin oikeilla vakuutusyhtiöillä. Ja on olemassa sellaisiakin vakuutusyhtiöitä, joilla ei ole rajoitteita vakavan sairauden suhteen korvaustilanteissa - tosin vaatii puhtaan terveysselvityksen ensin, ennen kuin voidaan myöntää.

• Nimetön

onko tämä vakuutus pelkää pelolla rahastamista. Ei ole.
      Itse myyn tätä vakuutusta. Ja voin rehellisesti sanoa että tämä on totta. Tottakai ihmisillä on eri käsitykset. "Ei minulle tule syöpää"
      Ei sitä koskaan tiedä. Ja tämä vakuutus on vielä halpa! Hyväähän stocka vain haluaa, ja ajattelee tässä hyvällä tavalla kanta-asiakkaita!

• heli75

Hankin kyseisen vakuutuksen aikoinaan keväällä puhelinmyyjän kautta. Pitkään tuli epäröityä, mutta päätin kokeilla kyseistä vakuutusta, hintakin oli suhtkoht edullinen; 9,90 kuukaudessa.

Kohtalon ivaa tai ei, kuukausi sitten rinnastani löydettiin syöpäkasvain. Laitoin korvaushakemuksen liitteineen vakuutusyhtiölle ja eilen tililleni maksettiin 20 000 euroa.

Kyseinen vakuutus on vielä uusi Suomessa ja pakko myöntää, että itseäkin ensin huvitti koko juttu. Mutta näin jälkeenpäin olen hyvin kiitollinen. voin nyt keskittyä hoitoihin ja parantumiseen ilman taloudellisia huolia.

• kaikenkattava vakuutus
        heli75 kirjoitti:

Hankin kyseisen vakuutuksen aikoinaan keväällä puhelinmyyjän kautta. Pitkään tuli epäröityä, mutta päätin kokeilla kyseistä vakuutusta, hintakin oli suhtkoht edullinen; 9,90 kuukaudessa.

Kohtalon ivaa tai ei, kuukausi sitten rinnastani löydettiin syöpäkasvain. Laitoin korvaushakemuksen liitteineen vakuutusyhtiölle ja eilen tililleni maksettiin 20 000 euroa.

Kyseinen vakuutus on vielä uusi Suomessa ja pakko myöntää, että itseäkin ensin huvitti koko juttu. Mutta näin jälkeenpäin olen hyvin kiitollinen. voin nyt keskittyä hoitoihin ja parantumiseen ilman taloudellisia huolia.

olen joutunut työni puolesta paljon perehtymään vakuutuksiin (myyn vakuutuksia puhelimitse). se on hyvin ikävää, kun ihmisillä on huonoja kokemuksia vakuutuksia, usein oletetaan, että on olemassa jokin porsaanreikä ym. jolla ihmisiä rahastettaisiin eikä korvauksia maksettaisi. yleensä nämä negatiiviset ennakkoluulot johtuvat hyvin pitkälti siitä, että on sattunut väärinymmärryksiä siitä, mitä vakuutus kattaa ja missä tilanteessa. ei ole olemassakaan sellaista vakuutusta mikä kattaa KAIKEN. sen takia on syytä perehtyä huolella ehtoihin ja rajoituksiin. ei pidä olettaa esim. että pysyvän haitan varalle oleva vakuutus korvaisi nilkan nyrjähdyksen. (pysyvä haitta on esimerkiksi jalan menetys) edellä mainitusta tapauksesta ei ole kovin kauaa, asiakas oli pettynyt ja vihainen, kun ei saanut korvausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33