Mikäs olis Hesa paras autokoulu, antakaas vinkkejä!
Mikä paras autokoulu Helsingissä?
17
4123
Vastaukset
- tosi on
Parasta...onko sitä?, mut Ajotaidossa on kyllä vankka kokemus opetuksessa, niin teoria kun ajo-opetuksessa, hyvää jälkeä.
- -----M----B----
Maunulan Autokoulusta hyviä kokemuksia, yleensä nämä vanhat ja nimekkäät koulut ovat laadukkaita. Itse ajoin B-kortin Maunulassa 2008 ja siellä myös 2-vaiheen 2009. Ainakin silloisten kokemusten perusteella voin suositella. Mahtavat opettajat Marko, Ari, Jari, Tuomo jne.
- PAAVO 1
Hakaniemen Autokoulu on ehdottomasti paras !
Hyvä kohtelu ulkomaalaisille !
t. Mehrem- Palvelu pelaa !
Hei,
itsekin olin Autokoulu Hakaniemessä, vähän vanhempana ja sain tosi hyvää palvelua, hienoa että on sellaisia paikkoja, jossa myös hieman ikäääntyneet saavat rauhallisten ja kärsivällisten opettajien kanssa kunnolla harjoitella, ennen kuin tarvitsee lähteä yksin liikenteeseen.
Voin suositella !
Nimimerkillä Palvelu pelaa Hakaniemessä - Irja
Palvelu pelaa ! kirjoitti:
Hei,
itsekin olin Autokoulu Hakaniemessä, vähän vanhempana ja sain tosi hyvää palvelua, hienoa että on sellaisia paikkoja, jossa myös hieman ikäääntyneet saavat rauhallisten ja kärsivällisten opettajien kanssa kunnolla harjoitella, ennen kuin tarvitsee lähteä yksin liikenteeseen.
Voin suositella !
Nimimerkillä Palvelu pelaa HakaniemessäMinäkin kävin vanhempana autokoulun Hakaniemen Autokoulussa ,Olin 58 v nainen , sain hyvän opetuksen , mukava opettaja , Suosittelen kaikille vanhemmile naisille ja ulkomaalaisille !
- pppppppka
mikä tämän Hakaniemen autokoulun nimi on ?
- ei hakaniemelle!
Mä olen ihan päinvastaista mieltä hakaniemen autokoulusta, itse suosritin ajokortin hakiksen kautta viimevuonna, ja jos voisin valita ja päästä ajassa taaksepäin olisin maksanut mielummin LAADUKKAASTA JA RAUHALLISESTA OPETUKSESTA. Hakaniemessä videot,kalvot ja kaikki muutenkin todella kuluneita, ei kuulu äänet yms. Saati sijainti surkea, hämeentien liikenteen melu korvia raastavaa jos koittaa keskittyä opetukseen (ja ovia pidetään auki, kesät talvet!!)
- PuttiLilli....
LILLIPUTTI. Itse kävin sen, eikä moitittavaa ole. Vapaata tahtia saa opiskella, tehokasta ja näyttävää opetusta. Hyvät autot. Useita toimipisteitä Helsingissä.
Itse kävin Lilliputissa, kokeet läpi ekoilla. En kadu yhtään että valitsin Lilliputin.
www.lilliputti.com - Naurettavaako??
Haha,suhteellisen läpinnäkyvää... Jos vaikka opettelisitte omistajat kirjoittamaan asianne omalla nimellänne ?:)
- Lasse
Lassen Autokoulu on paras!
- Ihmettelen.....
Mitä on näyttävä opetus? Kasa vanhoja äjiä ja virolaisia opettajia?
- ihmettelen myös
Sano nyt vaikka YKSI koulu, jossa on virolainen opettaja.
- merdess
Autokoulu Jaakkola kulosaaressa on mielestäni Helsingin paras. Asialliset opettajat sekä hyvä kalusto. Suosittelen
- -ozq-
Helsingin liikennekoulu vihdintien kupeessa on ollut minusta mukava.
Olen ajanut siellä A kortin sekä B kortin.
C, ja D kortti tuli koulutuksen puolesta muualta. mukava paikka ja hyvät kulkuyhteydet. - möö
maunulan autokoulu on mennyt konkurssiin, ihan vitun hyvä :P
- Heikki12354
Autokoulu MASA Vantaan Länsimäessä! Todella rento opettaja halvat hinnat, suosittelen.
- ABC1-kortti
Symppistä voin ainakin henkilökohtaisesti kehua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657