Millaista aluetta on Asola. Olemme muuttamassa pääkaupunkiseudulle ja asuntoa ollaan etsitty pitkään. Nyt sitten täppäsi ihanneasunto Asolasta ja miehen katsomisen perusteella otimme sen.
Itseäni tietysti jännittää että millaista seutua se on, asunto on Asolantien ja metsän välissä (suht lähellä joku palvelutalo). Olen nähnyt vain miehen ottamia kuvia alueesta...
Asola?
6
3971
Vastaukset
- kat
Asola on vantaalla sijaitseva rauhallinen (ainakin kuulemani perusteella) asuinpaikka. Aivan lähellä sijaitsee Peijas Rekolan sairaala. Paikka on vähän "syrjässä" mutta esim ihanteelliset ulkoilumahdollisuudet!!
- Paikallinen asukki
Asola on rauhallista aluetta, Kunhan vain ensin tarkistatte Vantaan kartasta että teille tarjottu asunto todella on Asolassa, eikä Koivukylässä. Useimmiten siihen tietoiseen mokaan turvaudutaan kun asuntoja ei muuten saada menemään...
- JooKo
teillä on nopeat jalat ja omaisuutta osaatte piilotella.
- ap.
Juu, asunto on todellakin Asolassa, siellä metsän laidassa. Näytti rauhalliselle, jokseenkin taloyhtiössä oli pieniä lapsia vaikka muille jakaa (ja sitä en itse pidä hyvänä). Autoon on asennettu hälytin juuri pääkaupunkiseudulle muuttoa varten ja kotia vartioi kovaääninen koira =) Tiedä sitten tarvitseeko niitä nopsia jalkoja Koivukylän asemalla, junalla kun joudun työmatkat kulkemaan.
Katsotaan nyt miten viihdytään vai etsimmekö nyt kaikessa rauhassa paremppa asuntoa ja kehien välistä.
- Anonyymi
Meillä sama tilanne saimme juuri remontoidun asunnon Asolasta 🤔autolla liikutaan ja koiria on.. Saa nähdä miten käy
- Anonyymi
Asolassa Rekolan aseman vieressä olevat asunnot on lapsiperheille hyvä paikka mm.päiväkoti ja rauhallinen puisto sekä ulkoilualueet lähellä. Kauppakeskus josta löytyy palveluja myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735