Kerronko sedästäni santerista

hannu51

No enpähän taida jos se ei pian kestä sensuuria...????

23

804

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henkka07

-kertomatta? Kerro,kerro,kerro :-)

• jos puhut yhdestä tuntemastani Santerista niin...

ei se mikään salaisuus ole että, sillä miehellä ei ole toinen kives laskeutunut, voihan olla ettei kyseessä sama Santeri, kunhan kerroin! :)

• hannu51

Sulle.Sedälläni ei ollut kiveksiä ollenkaan......
        Mutta muuten mahdoton maailmankiertäjä.Oli tavannut itsensä eelviksen????

• hannu51 kirjoitti:

Sulle.Sedälläni ei ollut kiveksiä ollenkaan......
        Mutta muuten mahdoton maailmankiertäjä.Oli tavannut itsensä eelviksen????

kyllä me nyt puhutaan samasta miehestä, sillä hänellä oli yksi kives, ei ollut enään sen jälkeen kun kävi luonani ja teki tuttavuutta marsuni Elvikseen, että näin! :)

• Etelänhetelmä
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

kyllä me nyt puhutaan samasta miehestä, sillä hänellä oli yksi kives, ei ollut enään sen jälkeen kun kävi luonani ja teki tuttavuutta marsuni Elvikseen, että näin! :)

Enpä sitedäkään siitä tapaamisesta. Mä haluan ainakin luumuni säilyttää. : o

• hannu51
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

Juuri sen tarinan haluaisin kuulla .....???
        Siinä oli todellakin munaa mukana......

• Etelänhetelmä kirjoitti:

Enpä sitedäkään siitä tapaamisesta. Mä haluan ainakin luumuni säilyttää. : o

että "sitä" luumua ei marsuni imeskele, vain minä! :)

Heips kulta! :)

• Etelänhetelmä
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

että "sitä" luumua ei marsuni imeskele, vain minä! :)

Heips kulta! :)

Tsaukki nöpö! Saitkos päänahan parsittua?

• hannu51 kirjoitti:

Juuri sen tarinan haluaisin kuulla .....???
        Siinä oli todellakin munaa mukana......

no en takuulla kerro kun sinäkin pihtaat tarinaa sedästäsi ja toiseksi, minun tarinani on sitä luokkaa että sensuuri iskee varmasti jos kerron, joten...

Vain minä, Santeri ja Elvis marsuni tiedämme mitä oikein tapahtui! :)

• hannu51
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

no en takuulla kerro kun sinäkin pihtaat tarinaa sedästäsi ja toiseksi, minun tarinani on sitä luokkaa että sensuuri iskee varmasti jos kerron, joten...

Vain minä, Santeri ja Elvis marsuni tiedämme mitä oikein tapahtui! :)

Muistikuva,,,,..Tempaisin tuossa sellaiset 600km
        kävin vermossa pelailemassa .....pikkisen meinaa hiki tulla pintaan,,,:kova ilta edessä kun joutuu edestakaisin juoksemaan,,,,?yritän silti ehtiä....

Tsaukki nöpö! Saitkos päänahan parsittua?

eitarvittu ko parikymmentä pistoo niin...

Nallen pää oli taas eho! :)

Helekutti ko mulla ainaskin jumittaa jatkuvasti, siis tää yhteys tänne palstalle! :)

• Etelänhetelmä
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

eitarvittu ko parikymmentä pistoo niin...

Nallen pää oli taas eho! :)

Helekutti ko mulla ainaskin jumittaa jatkuvasti, siis tää yhteys tänne palstalle! :)

että jumittaa. Sul on vaan niin kiire mun luo, ettet malttaisi odottaa : ) sekunnit tuntuvat pitkiltä odottajalle muiskis! Ei silti taitaa täälläkin vähän tökkiä = 0

että jumittaa. Sul on vaan niin kiire mun luo, ettet malttaisi odottaa : ) sekunnit tuntuvat pitkiltä odottajalle muiskis! Ei silti taitaa täälläkin vähän tökkiä = 0

olla oikeessa, kiirehän mulla luoksesi on, mutta...

Nyt panen itteni suihkun alle, joten...

Hetken päästä on taas varpaan välit puhtaat! :)

Kunnes jälleen kohtaamme, siihen saakka...muiskis! :)

• hannu51 kirjoitti:

Muistikuva,,,,..Tempaisin tuossa sellaiset 600km
        kävin vermossa pelailemassa .....pikkisen meinaa hiki tulla pintaan,,,:kova ilta edessä kun joutuu edestakaisin juoksemaan,,,,?yritän silti ehtiä....

mikään kiire ole, tasotahan ens hengityksesi ennen ko alat kertoo tarinaasi, mä vetäsen 1000 kilsan pyörälenkin täs nopiaan, joten...

Puuskuta rauhassa, menee vain vartti, sit on pyörälenkkini tehty! :)

• Etelänhetelmä
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

olla oikeessa, kiirehän mulla luoksesi on, mutta...

Nyt panen itteni suihkun alle, joten...

Hetken päästä on taas varpaan välit puhtaat! :)

Kunnes jälleen kohtaamme, siihen saakka...muiskis! :)

...puhtaana on mukavampi...ruisk..eiku muiskis!

• hannu51
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

mikään kiire ole, tasotahan ens hengityksesi ennen ko alat kertoo tarinaasi, mä vetäsen 1000 kilsan pyörälenkin täs nopiaan, joten...

Puuskuta rauhassa, menee vain vartti, sit on pyörälenkkini tehty! :)

Sellainen jaguaari merkkinen zyklofoni.Vaarillani jalmarilla oli sellainen ,,,,,.Korkea satulan istuin.????Ja meni kyllä kaameeta kyytiä.se tuhannen kilsaa rapiat 10minsaa!!!!!!???

• ja voisinpa kuunnellakin mutta ensin haluan kertoa sinulle tädistäni Monika Lyyzistä.

Siinäpä oli kunnon täti-ihminen. Kun hän meni torille, voi pojat, hän oli näky komia.

Hattunsa heilui näin ja laukkunsa noin. Joskus koko täti heilui mutta harvemmin. Vain silloin jos täti Monika oli sattunut käymään Hannikaisen baarissa ennen torilla käyntiä. Hannikasesta tullessaan heiluivat tädin hameenhelmat ja kukkaset hatussaan.

• yxtypy

iski. Noin ei saa koskaan tehdä, et ensin aikoo, ja sitten ei :=))

Haluatko että menetän yöuneni miettiessäni mitä aioit santerista kertoa :=(((

• hannu51

On varmasti karmaiseva.....Mutta se kiirus se kiirus!!!!!!!Konit lähti juuri vermossa laukkaileen......Kerron turinoita jossain välissä.

• yxtypy
        hannu51 kirjoitti:

On varmasti karmaiseva.....Mutta se kiirus se kiirus!!!!!!!Konit lähti juuri vermossa laukkaileen......Kerron turinoita jossain välissä.

hevosmiehiä sitä ollaan. Uskon että kiire silloin on. Tunnen nimittäin muutaman sellasen miehen, eikä niiden päätä tosiaan saa kääntymään muut kun hevoset :=)))

• hannu51
        yxtypy kirjoitti:

hevosmiehiä sitä ollaan. Uskon että kiire silloin on. Tunnen nimittäin muutaman sellasen miehen, eikä niiden päätä tosiaan saa kääntymään muut kun hevoset :=)))

Vähän mutta asiaa...Kukaan ei saa Pelurin päätä kääntymään......Paittsi hyvät tammahevoset...?????

• yxtypy
        hannu51 kirjoitti:

Vähän mutta asiaa...Kukaan ei saa Pelurin päätä kääntymään......Paittsi hyvät tammahevoset...?????

eri mieltä. Oriit ovat paljon komeenpia :=))

Ei näy tää mun rock-selain oikein pelittävän, joten parein lähtä tään koneen äärestä.
        Harmi kun jäi se tarina kuulemati, mut jos sitten toisella kertaa :=)))

• hannu51
        yxtypy kirjoitti:

eri mieltä. Oriit ovat paljon komeenpia :=))

Ei näy tää mun rock-selain oikein pelittävän, joten parein lähtä tään koneen äärestä.
        Harmi kun jäi se tarina kuulemati, mut jos sitten toisella kertaa :=)))

Tulet kuulemaan sen joku iltapalalla,,,,Kerron sen sun korvaan ...??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      23
      4127
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      61
      3094
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      81
      3071
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      301
      2477
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2202
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2151
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1351
    8. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      7
      1270
    9. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      43
      1229
    10. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1141
    Aihe