Tiedän että tuo välillä vie kohtuuttoman paljon tilaa mut välillä tuolla olisi ollut käyttöäkin; eli, kun yritän laittaa sen päälle ts. otan ruksin pois kohdasta "Poista järjestelmän palauttaminen käytöstä kaikista asemista" ja painan ok niin tulee ilmoitus "Järjestelmän palauttaminen kohtasi ongelmia yhden tai useamman aseman käyttöönotossa tai käytöstä poistamisessa. Käynnistä tietokone uudestaan".
Käynnistämisellä ei kuitenkaan ole mitään vaikutusta em. toimintaan eli sama ilmoitus tulee edelleen ja palauttaminen ei onnistu.
Kun menen toimintoon ohjainpaneeli->valvontatyökalut->tietokoneen hallinta->palvelut ja sovellukset->palvelut ja hakemalla tuolta "Järjestelmän palauttaminen" -palvelu niin siellä lukee että palvelun tila ->pysäytetty. Tuosta sitä EI SAA käyntiin. Muuta konstia en enää keksi.
Auttaako enää muu kuin Windowsin uudelleen asennus (taas kerran, tuttua puuhaa) ja siihen menee kaikkiaan pari päivää asennuksineen että kaikki saa vanhaan kuosiin tai Windowsin korjaus?? Onko tuohon mitään oikopolkua/vippaskonstia?? Kiitos jos jollain on vinkkejä tai pysyit kärryillä...
Järjestelmän palautus
5
602
Vastaukset
- Timppa.
Järjestelmän palauttaminen -työkalun käynnistäminen Windows XP:n komentokehotteesta:
1. Käynnistä tietokone vikasietotilan komentokehotteeseen käynnistämällä tietokone uudelleen ja painamalla F8-näppäintä käynnistyksen alussa.
2. Kirjaudu tietokoneeseen järjestelmänvalvojan tilillä tai tilillä, jolla on järjestelmänvalvojan oikeudet.
3. Kirjoita komentokehotteeseen seuraava komento ja paina sitten ENTER-näppäintä:
%systemroot%\system32\restore\rstrui.exe
4. Palauta tietokone aiempaan tilaan noudattamalla näyttöön tulevia ohjeita.
Lähde:
http://support.microsoft.com/kb/304449/ - Ohjattu tiedostojen ja aset...
siirtäminen: kuin puolisen tuntia riippuen siitä, mitä kaikkea vanhasta tsydeemistänsä uuteensa siirtääpi hän. Pitäisi pikkuisen lukea tietokoneensa käyttöohjetta, ennenkuin tulee tänne huuteleen hän.
- hyvä vaan ja
lukee vielä kerran mitä kirjoitin! Jos ei setä ymmärtää niin tuo palautustoiminto EI TOIMI!! Niinkuin ei koneessani moni muukin asia. Esim jos avaan järjestelmätyökaluista järjestelmätiedot, aukeaa aivan muuta kuin pitäs. Eli sen olen käsittänyt että nuo rekisterin "siivous"-ohjelmat ovat todellakin siivonneet paljon muutakin kuin pitäisi. Ja jos rekisterin varmuuskopioita säilyttää ikuisesti, voi niistä joissakin jopa olla tuo poistettu tiedosto mitä koneestani uupuu.
Ja mulla ei ole mitään uutta/vanhaa tsydeemiä mistä/mihin mitään siirtää. Aattelin että jos koneesta puuttuu esim. joku dll-tiedosto, joku osaa kertoa mikä. Ja toiseksi, minä osaan vain kirjoittaa, en lukea. Sulle suosittelen toisin päin "ennenkuin tulee tänne huuteleen hän". - Ohjattu tiedostojen ja aset...
hyvä vaan ja kirjoitti:
lukee vielä kerran mitä kirjoitin! Jos ei setä ymmärtää niin tuo palautustoiminto EI TOIMI!! Niinkuin ei koneessani moni muukin asia. Esim jos avaan järjestelmätyökaluista järjestelmätiedot, aukeaa aivan muuta kuin pitäs. Eli sen olen käsittänyt että nuo rekisterin "siivous"-ohjelmat ovat todellakin siivonneet paljon muutakin kuin pitäisi. Ja jos rekisterin varmuuskopioita säilyttää ikuisesti, voi niistä joissakin jopa olla tuo poistettu tiedosto mitä koneestani uupuu.
Ja mulla ei ole mitään uutta/vanhaa tsydeemiä mistä/mihin mitään siirtää. Aattelin että jos koneesta puuttuu esim. joku dll-tiedosto, joku osaa kertoa mikä. Ja toiseksi, minä osaan vain kirjoittaa, en lukea. Sulle suosittelen toisin päin "ennenkuin tulee tänne huuteleen hän".eikun siinähän joku väitti, että semmoisen windowsin uudelleenasennuksen jäljestä menisi mukamas parikin päivää, että sen saa viilattua toimimaan siten kuin vanhan ja mä aattelin mainita siinä yhteydessä, että eipäs mene puoltakaan tuntia eikä tartte pahemmin näppäilläkään.
- eri asiasta?
Ohjattu tiedostojen ja aset... kirjoitti:
eikun siinähän joku väitti, että semmoisen windowsin uudelleenasennuksen jäljestä menisi mukamas parikin päivää, että sen saa viilattua toimimaan siten kuin vanhan ja mä aattelin mainita siinä yhteydessä, että eipäs mene puoltakaan tuntia eikä tartte pahemmin näppäilläkään.
Tarkotin sitä että jos ja kun koneen kokonaan tyhjään (formatoin kaikki asemat) ja sitä ennen oon siirtänyt kaikki koneella NYT olevat tiedostot, pelien talletukset, elokuvat, valokuvat ym. sälän cd/dvd levyille niin menee pari päivää että saan ne sitten myös sieltä takaisin koneelle haettua kaikki samat ohjelmat mitä alunperin oli sekä näihin päivitykset. Kyllähän tota hiirtä naksuttelis vaan ja vastailis ok mut koko homma on enimmäkseen odottamista ja välillä kone täytyy bootata ja taas odottaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175083Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012311- 1351988
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171660"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551266Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu113925Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654