Kysynpähän vaan...

BubbleGirl

Mitä ihmeen uskallusta tarvitaan, jotta kykenee pukeutumaan röskapöntöstä nousseen näköiseksi? Miten tällainen muoti ja sen mukana kulkeminen liittyvät itsetuntoon? Ja miksi tällainen mallisto on ylipäätään tehty? Hirveää! Kamalaa! Yritetäänkö nyt saada rumat ihmiset ja rumat vaatteen ykkössijalle ja kuumimmaksi trendiksi? MITÄ VARTEN? Koska minen ainakaan halua näyttää tuolta, kuullostakoon vain pinnalliselta.

Etenkin suomessa on jo ihan tarpeeksi aivan järkyttävän rumasti pukeutuvia ihmisiä, eikä heitä todellakaan tarvita enää yhtään enempää. Ei sillä, etteivätkö ihmiset saisi pukeutua, kuten haluavat, mutta minusta on vain todella ihmeellistä, mikseivät ihmiset tässä maassa katso yhtään vaatteidensa päälle. Töissäkin sitä näkee mitä ihmeellisimpiä mörköjä. Voi kauhistus! Tekisi mieleni sanoa heille jotain, mutten kehtaa.

Että hail rumilukset, niinkö? Vai mikä tässä on ideana?

26

2477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tajuatko?

      Et tajua!

      Millaiseksi kutsumme sellaista ihmistä, joka ei tätäkään yksinkertaista asiaa tajua?

      Mieti sitä tovi :)

      • BubbleGirl

        ...mitä?


    • ja ärsyttää

      kun jotkut ihmiset ovat ihonväriltään mustia. Kaapthyi! Eivätkö ihmiset osaa valkaista ihoaan?

      White power rules!

      • BubbleGirl

        ...rasisti?


      • jappaijaa
        BubbleGirl kirjoitti:

        ...rasisti?

        ...vaan sarkasmia. Siinä on vissi ero, BubbleGirl :>


      • BubbleGirl
        jappaijaa kirjoitti:

        ...vaan sarkasmia. Siinä on vissi ero, BubbleGirl :>

        On, on, ja tuo oli rasismia.


    • vaatekauppojen

      vaatteet on vitun tylsiä, siksi teen vaatteita itse ja ostan kirppiksiltä. Minusta Ugly Betty mallisto on tosi kiva, sinun makuun on taas hillitymmät yms. Miksi pitää vaahdota itsestäänselvistä makuero-asioista?

    • Norm

      Luitko mitä tuossa mainoksessa sanottiin? Pukeudutaan niinkuin halutaan. Ja herää kyllä sinusta aika kumma mielipide...kyttäät toisten pukeutumista?? Mitä helvetin väliä sillä on mitä kukin päälleen pukee? En minäkään tuollaisia vaatteita päälleni pukisi,mutta jos ne jollekkin muulle käy, niin OK. Ja tosiaan,eivätpähän nuo mallit ole mitään anorektikoita. Hyvä vaan

      • BubbleGirl

        Vaatteiden suhteen jaksan eittämättä toisinaan olla aika pinnallinen, mutta minusta olisi vain ihan kohtuullista, jos ihmiset viitsisivät katsoa edes vähän, mitä päälleen laittavat. Minä en vain jostain syystä pidä tyylittömyydestä ja 'rumuudesta'.

        Anoreksia ei taas liity tähän aiheeseen millään muotoa.


      • ihmettelijä-
        BubbleGirl kirjoitti:

        Vaatteiden suhteen jaksan eittämättä toisinaan olla aika pinnallinen, mutta minusta olisi vain ihan kohtuullista, jos ihmiset viitsisivät katsoa edes vähän, mitä päälleen laittavat. Minä en vain jostain syystä pidä tyylittömyydestä ja 'rumuudesta'.

        Anoreksia ei taas liity tähän aiheeseen millään muotoa.

        Sinunko tehtävänäsi on päättää, että mikä on "tyylitöntä" ja "rumaa"? Kasva aikuiseksi ruma lapsi.


      • BubbleGirl
        ihmettelijä- kirjoitti:

        Sinunko tehtävänäsi on päättää, että mikä on "tyylitöntä" ja "rumaa"? Kasva aikuiseksi ruma lapsi.

        ...jokaisella on oikeus päättää, mikä on hänen mielestään rumaa tai kaunista. Minun mielestäni tämän kyseisen malliston asusteet ovat rumia ja minulla on myös oikeus jakaa mielipiteeni vaikka koko maailman kanssa.

        ''Kasva aikuiseksi, ruma lapsi''. Ja sinunko kommenttisi puolestaan on kypsä? Ja miksi 'lapsi'?


    • mörkö.

      "Töissäkin sitä näkee mitä ihmeellisimpiä mörköjä."

      Ja täällä Suomi24:ssa näkee mitä ihmeellisempiä mörköjä jotka laittavat ruman, angstisen teininaamakuvansa koko kansan pällisteltäväksi ja kehtaavat vielä arvostella muita...

      • oma asia

        miten sitä pukeutuu,ja millaisiin vaatteisiin.kunhan niissä viihtyy.vain nirsot nirppanokat kyttäävät toisten pukeutumisia.


      • BubbleGirl

        Miten tuo liittyy minuun? Minähän olen nätti! x)


      • gvgbvb
        BubbleGirl kirjoitti:

        Miten tuo liittyy minuun? Minähän olen nätti! x)

        "Minähän olen nätti!"

        No jos kerran olet nätti, niin kukas tuo kaamea kotka tuossa kuvassa on?^o)


      • BubbleGirl
        gvgbvb kirjoitti:

        "Minähän olen nätti!"

        No jos kerran olet nätti, niin kukas tuo kaamea kotka tuossa kuvassa on?^o)

        Ei sinun tarvitse minua kauniina pitää. Minulle riittää, että monet muut pitävät. ;P


      • pelästyin oikein
        gvgbvb kirjoitti:

        "Minähän olen nätti!"

        No jos kerran olet nätti, niin kukas tuo kaamea kotka tuossa kuvassa on?^o)

        Kehtaa vielä tunnustaa luonteensakin. On sitä miltä näyttää. Hui! Pthyi!


      • Voi voi
        BubbleGirl kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse minua kauniina pitää. Minulle riittää, että monet muut pitävät. ;P

        "Minulle riittää, että monet muut pitävät."

        Nämä "monet muut" ovat ilmeisesti sinun vanhempasi, mielistelevät kaverisi sekä (ruma) poikaystäväsi, joka sanoo sinua "kauniiksi" vain saadakseen "pesää".

        Noista "galleriateksteistä" huomaa ettet ole henkisesti aivan ikäisesi tasolla, olet siis henkisesti jälkeenjäänyt narsisti joka kuvittelee "hiukan" liikoja itsestään.


      • ...
        Voi voi kirjoitti:

        "Minulle riittää, että monet muut pitävät."

        Nämä "monet muut" ovat ilmeisesti sinun vanhempasi, mielistelevät kaverisi sekä (ruma) poikaystäväsi, joka sanoo sinua "kauniiksi" vain saadakseen "pesää".

        Noista "galleriateksteistä" huomaa ettet ole henkisesti aivan ikäisesi tasolla, olet siis henkisesti jälkeenjäänyt narsisti joka kuvittelee "hiukan" liikoja itsestään.

        Hän on aina goottipalstalla pätemässä kuin olisi jokin messias, mutta onkin vain pelkkä saamaton ruma kotka..


      • BubbleGirl
        Voi voi kirjoitti:

        "Minulle riittää, että monet muut pitävät."

        Nämä "monet muut" ovat ilmeisesti sinun vanhempasi, mielistelevät kaverisi sekä (ruma) poikaystäväsi, joka sanoo sinua "kauniiksi" vain saadakseen "pesää".

        Noista "galleriateksteistä" huomaa ettet ole henkisesti aivan ikäisesi tasolla, olet siis henkisesti jälkeenjäänyt narsisti joka kuvittelee "hiukan" liikoja itsestään.

        Arvasit väärin. Kaikkien vanhemmat, poikaystävä (joka minun tapauksessani on kasvoiltaan oikein suloinen) ja ystävät kutsuvat toisiaan kauniiksi ja komeiksi. Kyse on nyt aivan muista ihmisistä, joita en kuitenkaan ala sinulle luettelemaan. Se olisi täysin turhaa, sillä heittäisit kuitenkin vain jonkun yhtä fiksun provon, kuin tämä aikaisempi, takaisin.
        Ja miksi seurustelisin kolmatta vuotta ihmisen kanssa, joka haluaa vain pesää? Sinulla on huono kuva mihistä, tai sitten olet itse tavannut tuollaisen miehen. Aika lapsellinen kommentti.

        Ihmettelen, miten voit päätellä henkisestä tasostani yhtään mitää galleriasivuni perusteella. Sivun on tarkoitus olla naiivi ja teksin ajatuksenjuoksua, sillä muuten se olisi tylsä. Et tiedä piiruakaan nuoruudestani, joten et voi perusteettomasti sanoa jollakin keskustelupalstalla, olenko kypsä vai en.
        Itse olen nääs eri mieltä. Muutitko sinä 17-vuotiaana itsenäisesti asumaan ja hoidit taloutesi, kuten aikuisen ihmisen (mitä en silloin lain mukaan vielä edes ollut) kuuluu? Oletko koko lapsuutesi huolehtinut, pääseekö äitisi aina kotiin baarista ja nuoruutesi ihmetelle, miten jaksat huomisen päivän? Tuskin olet.
        Henkisesti jälkeenjäänyt narsisti ei täsmää tällaisen elämän läpikäyneeseen henkilöön. Hieman itsekäs minusta on oikeastikin tullut, koska muuten en olisi välttämättä jaksanut taistella kaikkea sitä kuraa vastaan, jonka olen saanut kohdata. Enkä kyllä usko, että 25-30 -vuotiaat kaverini jaksaisivat katsella toimiani, jos olisin samalla tasolla muiden itseni ikäisten kanssa. Vai mitä mieltä olet?
        En myöskään kuvittele itsestäni yhtään liikoja, sillä olen realisti. Tietoisuuteni ja tavoitteeni ovat oikein lähellä maan pintaa.

        *angs angs* Ehkä, mutta näin se on. En pidä siitä, että minua nimitellään lapselliseksi, koska en sitä todellakaan ole. Mielipiteeni ovat ehkä jyrkkiä ja joidenkin asioiden suhteen jaksan yhä olla pinnallinen (kuten ulkonäkö), vaikkei se hyvä tapa olekaan, mutten tunnusta käyttäytyväni 'jälkeenjäneesti'.

        ...toisin kuin eräät...

        Amen.


      • BubbleGirl
        ... kirjoitti:

        Hän on aina goottipalstalla pätemässä kuin olisi jokin messias, mutta onkin vain pelkkä saamaton ruma kotka..

        Perustele, miten niin minä päden. Annan vain mielipiteeni julki. Toiset eivät vain kestä suoria ilmaisuja.

        Ja mistä ihmeestä keksit saamattoman?
        Kotkathan ovat sitä paitsi uljaita lintuja. x)


    • oli..

      Muutamia ihan hienojakin vaatteita, esim. Tuo punainen mekko ja samalla mallilla olevat kengät. "Että hail rumilukset? Vai mikä tässä on ideana?"
      - No kuules kun joidenkin naamat nyt sattuu olemaan luonnostaan kuin norsunvitut, ja niitten on vähän pakko elää sen kanssa koko elämänsä ajan kuten muittenkin, etkä ainakaan tuon profiilisi pärstäkuvan perusteella itsekään vaikuta miltäkään kauneuden jumalattarelta. Jos sanot itseäsi kauniiksi, niin joku voi sanoa terveellä itsetunnolla itseään rumaksi/roskapöntöstä nousseen näköiseksi/whatever, aivan kuten asia onkin :)

    • jokkk

      Katkerat nörtit ja pellet kapinoivat, tahtovat olla coolempia. :)

      • BubbleGirl

        Epäonnistuvat lahjakkaasti.

        Ei nörteissä ja pelleissä mitään vikaa ole. Kummastelen vain heidän tyyliään. Yf...


    • diapolos

      Mielen kiinnolla selailin ett mikää tää Ugly betty on, niin Bubblehan se täällä nirsolee.

      Ugly bettyn vaateet ovat hienoja. Jos pidät niitä rumina saat koko yön valvoa sydämmesi raunioissa, koko yön, Bubble. Vain Porvoon kuu jää kanssasi valvomaan, koko yöksi, bubblegiiirlllllll!!! Vain yöllä voit hengittää, vain yöllä elää ja ymmärtää, miten hauras on maailmaa, miten tuulet raastavat puutarhaa.

      Joo ja antaa ihmisten pukeutua, koska asia mitä ihmiset pahassa maailmassa vähiten kaipaavat on se että joku itseriittoinen teini arvostelee heidän vaatteitaan. Ei kaikki jaksa pänttäytyä aamulla : < elämässä on tärkeämpääkin.

      Voit laulaa, vain laulaa, laulaa, vain laulaa, koko yön, miten asfaltti kiiltää, kuin iho kuin iho asfatti kiiltää.

      Laulun sanoja koska olen hengessä kaikkein muotitietoisin ja parhain.

      • BubbleGirl

        Joudun kyllä valvomaan Neste Oililla to-pe väliset yöt, koska olen yövuorossa ja jonkun pitää olla tarkkailemassa yksikköäni.

        Ja dibsu.. mitä sinä taas höpötät?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2459
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2194
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      190
      2133
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1212
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe