Rauha maahan

GenGenraali

Meitä suomalaisia naisia haukutaan huonosta tyylistämme ja pukeutumisestamme. Voi nyyh. Entä sitten?

Voin kuitenkin ilmaista oman mielipiteeni tässä siitä, että minua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään, miten naapurin rouva pukeutuu, minkä tyylisiä ihmisiä kaduilla tulee vastaan tai miten ihmeessä kollegani kehtaa pukeutua 'silleen ja tälleen'.

Itse pidän huolen siitä, miltä just ja tasan haluan näyttää ja näytän, olen sinut itseni kanssa niin kroppani suhteen että tyylini puolesta, eikä mikään saa minua vaatimaan muilta, miltä heidän pitäisi näyttää. Näyttäköön kukin miltä lystää.
VIIS MINKÄÄNMAALAISTEN MIELIPITEISTÄ IKÄÄN JA SUKUPUOLEEN KATSOMATTA.

Voi kirosana sentään, mihin tämä maailma on menossa.

Ensin kauheat laihdutuskuurit kun lehdessä on anorektisiä malleja näyttämässä muille esimerkkiä, joilta muokataan kuvankäsittelyohjelmilla luut piiloon ja pyöreyttä pintaan, ja sitten tämä tämmöinen muiden syynääminen.

Jokainen on persoonallinen, oli hänellä sitten nyppyinen villapaita ja kulunet farkut tai joku pramea uusi Vuittonin miljoonan maksanut käsilaukku ja maket uudet korkkarit.

Go UglyBetty. Ihan miten vaan.

2

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Individualistinen Nainen

      Mielestäni nuo vaatteet ovat ihanan värikkäitä. Suomalaiset näyttäisivät paljon paremmilta noissa vaatteissa kuin tylsissä harmaissa vetimissään, joita käyttävät, kun eivät uskalla erottautua massasta.

      Itse olen lapsesta asti uskaltanut erottautua massasta käyttämällä värikkäitä vaatteita siitä huolimatta, että tulin kiusatuksi. He luulivat, ettei minulla ole tyylitajua, mutta tosiasiassa paskat välitin, mitä muut ajattelevat ja oikeastaan halusin provosoida niitä harmaavarpusia ja levislahkoa.

      Olen aina ollut ylpeä individualistisuudestani ja rohkeudestani olla erilainen kuin muut, varsinkin silloin, kun olin herkässä iässä. Nykyään pukeudun sellaisiin vaatteisiin, joihin itse ihastun, vähät välittämättä, onko se muodissa vai ei. Tuulipukuja en käytä ja farkkuja hyvin harvoin, pääosa vaatteistani on naisellisia vartalonmyötäisiä vaatteita, väreinä paljon pinkkiä, pastellinsävyjä, hopeaa, kultaa ja paljetteja yhdistettynä mustaan. Merkkivaatteita en käytä periaatesyistä ja varsinkaan siksi, koska olen köyhä opiskelija. Kauniita vaatteita saa halvallakin.

      En aio siis ostaa Ugly Betty vaatteitakaan, koska ne ovat varmasti liian kalliita, eivätkä ne muutenkaan ole ihan minun tyyliäni. Mutta toivon silti, että mahdollisimman monet niitä ostaisivat, jotta ihmiset eivät näyttäisi niin synkiltä, kylmiltä ja kovilta. Väriä elämään ja pilkettä silmään! :D

      • asddsaasd

        Ei sitä ole tarkoitetukaan että pitäisi olla merkkivaatteita(koska kauniita saa halvalla kuten sanoitkin) vaan sitä että tyypit pukeutuu johonki plösö vaatteihin jajajajaj tuulipukuihin ja verrkareihin jne


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe