Meitä suomalaisia naisia haukutaan huonosta tyylistämme ja pukeutumisestamme. Voi nyyh. Entä sitten?
Voin kuitenkin ilmaista oman mielipiteeni tässä siitä, että minua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään, miten naapurin rouva pukeutuu, minkä tyylisiä ihmisiä kaduilla tulee vastaan tai miten ihmeessä kollegani kehtaa pukeutua 'silleen ja tälleen'.
Itse pidän huolen siitä, miltä just ja tasan haluan näyttää ja näytän, olen sinut itseni kanssa niin kroppani suhteen että tyylini puolesta, eikä mikään saa minua vaatimaan muilta, miltä heidän pitäisi näyttää. Näyttäköön kukin miltä lystää.
VIIS MINKÄÄNMAALAISTEN MIELIPITEISTÄ IKÄÄN JA SUKUPUOLEEN KATSOMATTA.
Voi kirosana sentään, mihin tämä maailma on menossa.
Ensin kauheat laihdutuskuurit kun lehdessä on anorektisiä malleja näyttämässä muille esimerkkiä, joilta muokataan kuvankäsittelyohjelmilla luut piiloon ja pyöreyttä pintaan, ja sitten tämä tämmöinen muiden syynääminen.
Jokainen on persoonallinen, oli hänellä sitten nyppyinen villapaita ja kulunet farkut tai joku pramea uusi Vuittonin miljoonan maksanut käsilaukku ja maket uudet korkkarit.
Go UglyBetty. Ihan miten vaan.
Rauha maahan
2
308
Vastaukset
- Individualistinen Nainen
Mielestäni nuo vaatteet ovat ihanan värikkäitä. Suomalaiset näyttäisivät paljon paremmilta noissa vaatteissa kuin tylsissä harmaissa vetimissään, joita käyttävät, kun eivät uskalla erottautua massasta.
Itse olen lapsesta asti uskaltanut erottautua massasta käyttämällä värikkäitä vaatteita siitä huolimatta, että tulin kiusatuksi. He luulivat, ettei minulla ole tyylitajua, mutta tosiasiassa paskat välitin, mitä muut ajattelevat ja oikeastaan halusin provosoida niitä harmaavarpusia ja levislahkoa.
Olen aina ollut ylpeä individualistisuudestani ja rohkeudestani olla erilainen kuin muut, varsinkin silloin, kun olin herkässä iässä. Nykyään pukeudun sellaisiin vaatteisiin, joihin itse ihastun, vähät välittämättä, onko se muodissa vai ei. Tuulipukuja en käytä ja farkkuja hyvin harvoin, pääosa vaatteistani on naisellisia vartalonmyötäisiä vaatteita, väreinä paljon pinkkiä, pastellinsävyjä, hopeaa, kultaa ja paljetteja yhdistettynä mustaan. Merkkivaatteita en käytä periaatesyistä ja varsinkaan siksi, koska olen köyhä opiskelija. Kauniita vaatteita saa halvallakin.
En aio siis ostaa Ugly Betty vaatteitakaan, koska ne ovat varmasti liian kalliita, eivätkä ne muutenkaan ole ihan minun tyyliäni. Mutta toivon silti, että mahdollisimman monet niitä ostaisivat, jotta ihmiset eivät näyttäisi niin synkiltä, kylmiltä ja kovilta. Väriä elämään ja pilkettä silmään! :D- asddsaasd
Ei sitä ole tarkoitetukaan että pitäisi olla merkkivaatteita(koska kauniita saa halvalla kuten sanoitkin) vaan sitä että tyypit pukeutuu johonki plösö vaatteihin jajajajaj tuulipukuihin ja verrkareihin jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976