Hei kaikki baarimikot, kertokaas muutama hyvä paukku ohje. Esimerkiksi semmonen mistä tytöt tykkää? Kirpeä Paukku? Makea paukku?
Drinkki vinkkejä?
2
1010
Vastaukset
- gdfgsdjäfjsä
Itse teen näitä paukkuja suht. usein kun tullaan tilaamaan jotain muuta kuin sitä kossu kolaa...
Maitopohjainen:
2cl vodka
2cl mansikkalikööri
pikkusen mansikkapureeta, kermaa, jatketaan maidolla. minisheikkerin läpi voi vetästä jos jaksaa
kirpeä(ei kuiva):
murskattuja limejä n.3-5kpl
2cl vodka
2cl cassis
karpalomehu russian
makea:
2cl bacardi/vodka
2cl banaani/meloni/vadelma etc likööri
ananas mehua sprite/ginger ale/fanta etc
noita siis kiireessä. sitten kun on aikaa niin pari hyvää:
blenderiin mando/passion pureeta, 4cl vodka/bacardi lime mehua, vähän appelsiini mehua. Kivan frozenia, ikuisen mansikka margaritan tilalle.
nyt tulee kiire töihin, voin myöhemmin kirjoitella lisää jos haluat.- dyydi 2,4
Hei, kirjota lisää vaa paukkuohjeita. Oon just alottanu baarissa töissä ja en ikinä meinaa keksiä mitää paukkuja sit jos keksin ne maistuu aivan skeidalle. Harmi vaan et meiltä ei löydy ihan kaikkee noita viinaksia mut aina voi improvisoida!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810