Heti leimataan rasisteiksi ja autojepolttajiksi jos esittää historiallisia totuuksia ja omia mielipiteitä "rakkaasta naapuristamme".
Menkää käymään Lapuan tuomiokirkon sankarihaudoilla ja hävetkää.
Leimataan
19
2181
Vastaukset
- Sakuja
Aina saisi kaunaa kantaa, jos halua siihen, kelle vain.
Sakut kaasuttivat toisaalla ja polttivat Lapin, nyt sitten kuin mitään ei olisikaan tapahtunut, haemme sieltä heidän jo käyttämiään henkilöautoja tohkeissamme.
Valikoivaa vihaa on liikkeellä... - muari
kirjoitin, löytyy niitä sankarihautoja yhtälailla Venäjältä. Emme me ole yhtään heitä parempia.
- maailman napa
Eikö lapualainen ole muka parempi kuin venäläinen. Suksi suolle tai Siperiaan
- muari
maailman napa kirjoitti:
Eikö lapualainen ole muka parempi kuin venäläinen. Suksi suolle tai Siperiaan
Mistä sinä lapsi raukka olet tuollaisen käsityksen saanut?
Täytyisi kai määrätä lapualaiset pakolliseen suvaitsevaisuuskasvatukseen. - ERO..
maailman napa kirjoitti:
Eikö lapualainen ole muka parempi kuin venäläinen. Suksi suolle tai Siperiaan
että venäläiset o käyny kuussa, mutta Lapualaiset
elää niinku ne olis kuussa.Yhtää pimiää porukkaa!!! - ne ei tajunnu
ERO.. kirjoitti:
että venäläiset o käyny kuussa, mutta Lapualaiset
elää niinku ne olis kuussa.Yhtää pimiää porukkaa!!!jäädä sinne!
- CCCP
ERO.. kirjoitti:
että venäläiset o käyny kuussa, mutta Lapualaiset
elää niinku ne olis kuussa.Yhtää pimiää porukkaa!!!on kuus käyny???
Amerikkalaaset on ainakin näytellehet käyneensä kuunkamaralla. - edellä .......
CCCP kirjoitti:
on kuus käyny???
Amerikkalaaset on ainakin näytellehet käyneensä kuunkamaralla.sitä pienet perässä hahahahaa voi paska kun naurattaa noi venäläisten fanittajat, satun tuntemaan muutaman ja ovat itse sanoneet mitä elämä on venäläisenä ikuista pelkoa ja taistelua elossa pysymiseksi kauhistelevat suomalasia jotka ihannoivat kommunismia :D siis nämä onnekkaat jotka ovat saaneet suomenkansalaisuuden uskaltavat sanoa sen ääneen venäjällä ei sanota mitään ääneen!!
- muorille
et näköjään tiedä paskaakaan mistä puhut!! muutama reissu talliinaan ei aukaise kenenkän silmiä! ihmisinä olemme tasavertaisia kaikkien kansalaisuuksien kanssa vain jumalan silmissä.
suomalaisena olen todellakin ylpeä suomalaisista sankarivainajista ne on todellakin parempia! muutenhan me puhuttais ihan eri murteella nykyään! - venäläiset
ERO.. kirjoitti:
että venäläiset o käyny kuussa, mutta Lapualaiset
elää niinku ne olis kuussa.Yhtää pimiää porukkaa!!!ei oo käyny kuus, eikä neukutkaan. Kuus ei oo käyny ku jenkit eikä nekää kymmeniin vuosiin. Toki suunnittelevat käyvänsä vielä tällä vuosikymmenellä, venäläiset ei edes suunnittele
- muari
muorille kirjoitti:
et näköjään tiedä paskaakaan mistä puhut!! muutama reissu talliinaan ei aukaise kenenkän silmiä! ihmisinä olemme tasavertaisia kaikkien kansalaisuuksien kanssa vain jumalan silmissä.
suomalaisena olen todellakin ylpeä suomalaisista sankarivainajista ne on todellakin parempia! muutenhan me puhuttais ihan eri murteella nykyään!Opettelehan lapsukainen ensin maantietoa, niin tiedät, ettei Tallinna ole Venäjällä.
- muori
muari kirjoitti:
Opettelehan lapsukainen ensin maantietoa, niin tiedät, ettei Tallinna ole Venäjällä.
tiedetään mutta sä et ole sen pidemällä käynytkään! opettele sä ensin suomen historiaa!
ihan tyhmää edes väittää että oltaisiin samanarvoisia on olemassa paljonkin kansoja jotka ei edes tiedä mitä on ihmisarvo! - suomen
muori kirjoitti:
tiedetään mutta sä et ole sen pidemällä käynytkään! opettele sä ensin suomen historiaa!
ihan tyhmää edes väittää että oltaisiin samanarvoisia on olemassa paljonkin kansoja jotka ei edes tiedä mitä on ihmisarvo!itsenäisyys on tullut?
- muari
muori kirjoitti:
tiedetään mutta sä et ole sen pidemällä käynytkään! opettele sä ensin suomen historiaa!
ihan tyhmää edes väittää että oltaisiin samanarvoisia on olemassa paljonkin kansoja jotka ei edes tiedä mitä on ihmisarvo!jossain maassa ihmisarvoasiat eivät ole kohdallaan, niin ei kai se tee sen maan kansalaisista mitenkään huonompia?
Jotenkin outo ajatuskulku sinulla. - ...
muari kirjoitti:
Mistä sinä lapsi raukka olet tuollaisen käsityksen saanut?
Täytyisi kai määrätä lapualaiset pakolliseen suvaitsevaisuuskasvatukseen."Ei todellakaan
Kirjoittanut: muari 12.4.2007 klo 21.44
Mistä sinä lapsi raukka olet tuollaisen käsityksen saanut?
Täytyisi kai määrätä lapualaiset pakolliseen suvaitsevaisuuskasvatukseen."
Ei sitä tarvitse leimata kaikkia lapualaasia vaikka jotkut idiootit pelleilee - annamme anteeksi?
... kirjoitti:
"Ei todellakaan
Kirjoittanut: muari 12.4.2007 klo 21.44
Mistä sinä lapsi raukka olet tuollaisen käsityksen saanut?
Täytyisi kai määrätä lapualaiset pakolliseen suvaitsevaisuuskasvatukseen."
Ei sitä tarvitse leimata kaikkia lapualaasia vaikka jotkut idiootit pelleilee"Pelleilee"? Kovin anteeksiantava ilmaisu autojen polttamisille ja syvältä sydämestä kirjoitetuille rasistisille viesteille.
ERO.. kirjoitti:
että venäläiset o käyny kuussa, mutta Lapualaiset
elää niinku ne olis kuussa.Yhtää pimiää porukkaa!!!Venäläiset eivät ole käyneet kuussa.
- muari
... kirjoitti:
"Ei todellakaan
Kirjoittanut: muari 12.4.2007 klo 21.44
Mistä sinä lapsi raukka olet tuollaisen käsityksen saanut?
Täytyisi kai määrätä lapualaiset pakolliseen suvaitsevaisuuskasvatukseen."
Ei sitä tarvitse leimata kaikkia lapualaasia vaikka jotkut idiootit pelleileeJärjestetään ensin suvaitsevaisuustesti, millä selvitetään kurssitusta tarvitsevat... :)
muari kirjoitti:
jossain maassa ihmisarvoasiat eivät ole kohdallaan, niin ei kai se tee sen maan kansalaisista mitenkään huonompia?
Jotenkin outo ajatuskulku sinulla.Eikös se niin mene että sellaiset johtajat kansa saa,
millaiset ne on ansainnu. Venäjällä ja monessa muussakin maassa on demokratia kuiteskin:))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429