riemubongauksia?

halkotäti

Joo on tätikin nyt hyvin, hyvin nyreänä MTV 3:n sekoiluista ja pari jaksoa syystä tai toisesta oli vähän nuivia ellei suorastaan paskanlaimeita.

Mutta nyt täti on taas tyytyväinen kun sarja pelittää; kertokaa teidän riemubongaukset!

Tädin mielestä hauskaa tai hauskahkoa on ollut:

- se miten seriffi ja Cooper murtautuivat Silmäpuoli Jackiin vartijan ohi
- uusi Leo, jonka pää läsähtää täytekakkuihin ja joka kuolaa
- Nadine ja sen yltyvät, hallitsemattomat ruumiinvoimat


Sen sijaan mua vitutti viime jaksossa (oliko se nyt kakkoskauden seitsemäs?) se Maddyn juttu. Meinaan vaan että ei likka osaa YHTÄÄN TAPELLA. Sillä oli siinä alussa ennen loukkaantumista monta mahista iskee kunnon koukku Lelandin pläsiin. Samoin niistä otteista olis kyllä vapautunut jos ees vähän yritystä ja pari pikkuniksiä olis ollu käytössä, mutta ei.

33

3375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noname

      ketuttaa kaikki avuttomat naiset kaikissa sarjoissa. Sterotypia naisesta ohjelmissa:
      -lamaantuu kun jotain yllättävää tapahtuu ja odottaa vain että mies tulee pelastamaan
      -ääntä lähtee mut ei esim. kunnon iskua päin hyökkääjän naamaa(kokemuksesta tiedän että naiset ovat varsin hyviä ainakin tukan repimisessä ja raapimisessa)
      Muutenki naisten ainoa rooli elokuvissa ja sarjoissa on näyttää kauniilta. TP:n ainoa tehonainen on hulluksi tullut Nadine.

      Sorisori tää semi-feministinen purkaus. En ole mikään äärifeministi ja haluan edelleen, että mies aukaisee minulle oven ;)

      • ...ajatellut mistä on lähtöisin tuo herrasmiehen tapa avata naiselle ovi?

        Eräs legenda kertoo, että tuo tapa alkoi jo muinoin kun uljaat ritarit tapasivat avata naisilleen ovia ja päästää heidät edellä, sillä oven takana saattoi väijyä salamurhaaja tikareineen. Murhaajan iskiessä tikarillaan ensimmäistä ovesta tulijaa jäi ritarille hetki aikaa vetäistä oma miekka esiin.


      • TP:n naiset rulaa!

        Audreyssa on ainakin enemmän luonnetta kuin monissa miehissä. Lauralla oli salattu kaksoiselämänsä ja Catherine vasta vallaton onkin!


      • ILoveLara

        Ettekö ymmärrä että Madde meni shokkiin! Onko teitin kimppuun koskaan hyökätty, kyllä siinä vahvempikin nainen äkisti lamaantuu. Ja Madde vieläpä luotti Lelandiin, sitä mojovampi shokki...


      • halkotäti
        ILoveLara kirjoitti:

        Ettekö ymmärrä että Madde meni shokkiin! Onko teitin kimppuun koskaan hyökätty, kyllä siinä vahvempikin nainen äkisti lamaantuu. Ja Madde vieläpä luotti Lelandiin, sitä mojovampi shokki...

        Aivan ymmärrettävää, ei siinä mitään. Joskaan ei välttämätöntä tai itsestään selvää, eri luonteet toimivat eri tavoin. Kaikki eivät lamaannu ja on tylsää, että elokuvissa naisen kuuluu vaan sätkytellä siroja sääriään, kun sitä kuristetaan.

        Mun kimppuun on hyökätty (no ei se ihan BOB ollut mutta ihan tarpeeksi paha tilanne). Ehkä emme mene silti henkilökohtaisuuksiin.

        Kenties palaamme puhumaan Twin Peaks- sarjasta ja sen käsikirjoituksesta ja hahmoista ja toiminta- ja roolimalleista sen sijaan, että alamme puhua yhdestä näyttelijästä kuin tämä olisi oikea persoona.

        Kyse on vain teeveesarjan (haloo, kuviteltu ja näytelty tilanne) herättämästä tunteesta, jota koin katsoessani Maddyn räpistelyä.

        "Taisteluteknisestä" näkökulmasta Maddyn kuolema oli aika pirun turha. Ei sillä, etteikö Maddyn roolille juuri tämä soveltuisi.

        On täällä ennenkin puhuttu siitä tykkääkö jostain hahmosta tai hahmon tekemisestä -ilman, että nousee tällaista omituista moraalista äläkkää.


      • nähnyt
        halkotäti kirjoitti:

        Aivan ymmärrettävää, ei siinä mitään. Joskaan ei välttämätöntä tai itsestään selvää, eri luonteet toimivat eri tavoin. Kaikki eivät lamaannu ja on tylsää, että elokuvissa naisen kuuluu vaan sätkytellä siroja sääriään, kun sitä kuristetaan.

        Mun kimppuun on hyökätty (no ei se ihan BOB ollut mutta ihan tarpeeksi paha tilanne). Ehkä emme mene silti henkilökohtaisuuksiin.

        Kenties palaamme puhumaan Twin Peaks- sarjasta ja sen käsikirjoituksesta ja hahmoista ja toiminta- ja roolimalleista sen sijaan, että alamme puhua yhdestä näyttelijästä kuin tämä olisi oikea persoona.

        Kyse on vain teeveesarjan (haloo, kuviteltu ja näytelty tilanne) herättämästä tunteesta, jota koin katsoessani Maddyn räpistelyä.

        "Taisteluteknisestä" näkökulmasta Maddyn kuolema oli aika pirun turha. Ei sillä, etteikö Maddyn roolille juuri tämä soveltuisi.

        On täällä ennenkin puhuttu siitä tykkääkö jostain hahmosta tai hahmon tekemisestä -ilman, että nousee tällaista omituista moraalista äläkkää.

        "Kaikki eivät lamaannu ja on tylsää, että elokuvissa naisen kuuluu vaan sätkytellä siroja sääriään, kun sitä kuristetaan"

        Ei aina, esim. Kill Bill:ssä ei oo tolleen, ja on niit muitaki elokuvia mis ei käy tolleen..


      • halkotäti
        nähnyt kirjoitti:

        "Kaikki eivät lamaannu ja on tylsää, että elokuvissa naisen kuuluu vaan sätkytellä siroja sääriään, kun sitä kuristetaan"

        Ei aina, esim. Kill Bill:ssä ei oo tolleen, ja on niit muitaki elokuvia mis ei käy tolleen..

        Emmä sanonu että kaikissa elokuvissa olis tolleen.


      • halkotäti
        j.ellroy kirjoitti:

        ...ajatellut mistä on lähtöisin tuo herrasmiehen tapa avata naiselle ovi?

        Eräs legenda kertoo, että tuo tapa alkoi jo muinoin kun uljaat ritarit tapasivat avata naisilleen ovia ja päästää heidät edellä, sillä oven takana saattoi väijyä salamurhaaja tikareineen. Murhaajan iskiessä tikarillaan ensimmäistä ovesta tulijaa jäi ritarille hetki aikaa vetäistä oma miekka esiin.

        Mulla on sellainen käsitys että kyseessä ei ole pelkkä huhu xD

        Sanon joskus kohteliaasti oven avaavalle pojalle että täähän on ritarillista. Toistaiseksi kukaan ei ole tajunnut näyttää nololta vaan aina on tullu ylpeä ja rehvakas hymy takaisin.


      • LLL

        Maddy ja Donna aivan kauhuissaan nyhverön Haroldin luona, kai nyt kaksi naista yhdelle laiheliinille orkideankasvattajalle pärjää?


    • ...

      JOS NÄKISIT SAMAN, ETTÄ MIEHEN PÄRSTÄ MUUTTUU TOISEKSI TMS NIIN KYLLÄ SIINÄ LAMAANTUISI ISO MIESKIN SAATI SITTEN TOUOLLAINEN TYTTÖNEN

      • maddox3

        Tuskin siinä vaiheessa paljon kerkiää kättä pitempää metsästää.

        Ja minua Nadine ärsyttää suunnattomasti. Jotenkin ihan turha tyyppi ja kaiken lisäksi huonolla tapaa naurettava.


      • halkotäti
        maddox3 kirjoitti:

        Tuskin siinä vaiheessa paljon kerkiää kättä pitempää metsästää.

        Ja minua Nadine ärsyttää suunnattomasti. Jotenkin ihan turha tyyppi ja kaiken lisäksi huonolla tapaa naurettava.

        En tarkastele Twin Peaksia todellisuutta jäljittelevänä dokumenttina, vaan käsikirjoitettuna telkkasarjana johon hahmot, tapahtumat ja tekemiset on keksitty.

        Onko tosiaan niin että olet ottanut kaiken todesta (Nadinen oudot voimat, sairaalan ruuan, jättiläisen) ja näin vetoat siihen että Maddyn reaktio oli "ainoa realistinen reaktio"?

        TP ei ole tässä suhteessa erityisen realistinen sarja. Tosin Maddyn avuttomuus sopi Maddylle hyvin, mutta ihan kamppailutekniikan kannalta vitutti katsoa.

        Jos realismista halutaan jankuttaa, niin itse asiassa kaikki naiset eivät lamaannu väkivaltatilanteessa. Yksi pieni asia vielä, kulta pieni: ÄLÄ HUUDA. SÄ ET OLE MIKÄÄN BOB ENKÄ MÄ MIKÄÄN MADDY. SEURAAVALLA KERRON SANON RUMASTI.


      • maddox3
        halkotäti kirjoitti:

        En tarkastele Twin Peaksia todellisuutta jäljittelevänä dokumenttina, vaan käsikirjoitettuna telkkasarjana johon hahmot, tapahtumat ja tekemiset on keksitty.

        Onko tosiaan niin että olet ottanut kaiken todesta (Nadinen oudot voimat, sairaalan ruuan, jättiläisen) ja näin vetoat siihen että Maddyn reaktio oli "ainoa realistinen reaktio"?

        TP ei ole tässä suhteessa erityisen realistinen sarja. Tosin Maddyn avuttomuus sopi Maddylle hyvin, mutta ihan kamppailutekniikan kannalta vitutti katsoa.

        Jos realismista halutaan jankuttaa, niin itse asiassa kaikki naiset eivät lamaannu väkivaltatilanteessa. Yksi pieni asia vielä, kulta pieni: ÄLÄ HUUDA. SÄ ET OLE MIKÄÄN BOB ENKÄ MÄ MIKÄÄN MADDY. SEURAAVALLA KERRON SANON RUMASTI.

        Jos minua tekstilläsi tarkoitit. Vai tarkoititko tuota toista tyyppiä?


      • noname
        halkotäti kirjoitti:

        En tarkastele Twin Peaksia todellisuutta jäljittelevänä dokumenttina, vaan käsikirjoitettuna telkkasarjana johon hahmot, tapahtumat ja tekemiset on keksitty.

        Onko tosiaan niin että olet ottanut kaiken todesta (Nadinen oudot voimat, sairaalan ruuan, jättiläisen) ja näin vetoat siihen että Maddyn reaktio oli "ainoa realistinen reaktio"?

        TP ei ole tässä suhteessa erityisen realistinen sarja. Tosin Maddyn avuttomuus sopi Maddylle hyvin, mutta ihan kamppailutekniikan kannalta vitutti katsoa.

        Jos realismista halutaan jankuttaa, niin itse asiassa kaikki naiset eivät lamaannu väkivaltatilanteessa. Yksi pieni asia vielä, kulta pieni: ÄLÄ HUUDA. SÄ ET OLE MIKÄÄN BOB ENKÄ MÄ MIKÄÄN MADDY. SEURAAVALLA KERRON SANON RUMASTI.

        Naisille kirjoitetaan sarjoihin "avuton naisrukka" roolit. Nainen on vain pieni raukka, jonka mies pelastaa (tai sitten nainen vain kuolee).

        Olisipa muuten mielenkiintoista jos kässärissä BOB olikin laitettu hyökkäämään Nadinen kimppuun. Kumpikohan olisi voittanut? Nythän Nadinen rooli on olla vain sekopäinen kylähullu, jonka teinipoika haluaa sänkyynsä.


      • halkotäti
        noname kirjoitti:

        Naisille kirjoitetaan sarjoihin "avuton naisrukka" roolit. Nainen on vain pieni raukka, jonka mies pelastaa (tai sitten nainen vain kuolee).

        Olisipa muuten mielenkiintoista jos kässärissä BOB olikin laitettu hyökkäämään Nadinen kimppuun. Kumpikohan olisi voittanut? Nythän Nadinen rooli on olla vain sekopäinen kylähullu, jonka teinipoika haluaa sänkyynsä.

        Jos olis sellainen tilanne että BOB uhkaa millään lailla Ediä ja Nadine on siinä, niin sehän tekee BOBista muhennosta xD

        Se olis mainio. Ensimmäinen ja ehkä pahin Nadinen voimailuhuti tais olla siinä ihan alussa kun se oli soutulaitteessa ja Ed pudotti öljyä niihin verhotankoihin. Sen jälkeenhän Nadine väänsi sen soutulaitteen kahvan ryttyyn.


    • THE OWL

      olen mielestäni nähnyt pari kertaa vilaukselta Great Northernissa.

    • L.Johnson

      Mun mieleeni tuli myös muutamia hassuja yksityiskohtia sarjasta:

      - taikuripoika siellä yhdessä "meals on wheels"-kohteessa, jossa Donna vieraili, kun meni tapaamaan Harold Smithiä. Poika taikoi yhtäkkiä jotain ruokaa lautaselle, aika weird...
      - kaikki Lelandin laulukohtaukset ovat olleet aika hassuja
      - Tr. Jacobin hawaiji-meininki, kookospähkinät sun muut systeemit siellä asunnossa.

      Muutenkin musta on aika huvittavaa, kun monet juonenkäänteet jäävät ikään kuin ilmaan. Esim. mitä tapahtui sille koomassa olleelle Ronetelle, mihin tr. Jacoby katosi ym.. No, ehkä nämä vielä selviävät tulevissa jaksoissa.

      Tiesittekö muuten, että sekä Benjamin Hornea näytellyt Richard Beymer että tr. Jacobyä esittänyt Russ Tamblyn ovat molemmat näytelleet 60-luvun menestysmusikaalissa West Side Storyssa?

      • Seniili

        Enpä olisi arvannut, että se oli Benjamin Horne, joka vonkasi nuorena Mariaa parvekkeen alla... :D

        Hänhän olisi voinut tehdä Lelandit ja vetäistä sarjassa parit "When you're a Jet You're a Jet all the way..."


    • ILoveLara

      -Riemubongauksista sanoisin että Nadine huvittaa mua jotenkin hypernololla tavalla!
      -Ja hyvälle tuulelle mut aina saa sahanrouva Catherinen mies; "Lasi maitoa?"
      -Huvittaa kans se miten kaikki aina pelästyy kooma-Leoa ja mulkoilee tätä tämän äännellessä!
      -Nadinen miehellä on sikamahtava ilme aina kun Nadine revittelee!=D
      Nuo tuli nyt mieleen...

    • 1. Lelandin hiukset ovat muuttuneet valkoisiksi ja hän kirmaa iloisesti lauleskellen vaimonsa ja Maddyn luo.

      2. Kanadalaisen ratsupoliisin nimenä King. Sattumako vai ihanko oikeasti Lynch tuntee sarjakuvan Ratsupoliisi King? Kingin nykyinen suosio on nimittäin varsin suomalainen juttu. Kyseistä sarjaa ei tietääkseni ole julkaistu enää vuosikymmeniin missään muualla.

      3. DEA:n agentti Dennis/Denise Bryson. Varsinkin kun roolia esittänyt näyttelijä tuli myöhemmin tunnetuksi toisen kummallisen agentin roolista...

      4. Albertin naseva ja terävä sanansäilä.

      • halkotäti

        Ei ole näkyny vähään aikaan. Viime jaksossa Hawk taisi sanoa siitä orkideapojasta että hyvä kun Andy ei ole näkemässä.

        Minä tykkään erityisen paljon siitä kohdasta jossa vittumainen Albert tulee autolla Leon ja Shellyn talolle missä Cooper ja porukat on, ja Andy... heehee, mites sen sai aikaan? Se astui siihen lankulle ja löysi huumekätkön ja Albertia vituttaa katella sieltä kauempaa että miten hyvä duuni tehdään.


      • halkotäti kirjoitti:

        Ei ole näkyny vähään aikaan. Viime jaksossa Hawk taisi sanoa siitä orkideapojasta että hyvä kun Andy ei ole näkemässä.

        Minä tykkään erityisen paljon siitä kohdasta jossa vittumainen Albert tulee autolla Leon ja Shellyn talolle missä Cooper ja porukat on, ja Andy... heehee, mites sen sai aikaan? Se astui siihen lankulle ja löysi huumekätkön ja Albertia vituttaa katella sieltä kauempaa että miten hyvä duuni tehdään.

        Andy on kyllä yksi sarjan parhaimmista hahmoista. Hyväntahtoinen, lapsenmielinen ei mikään ruudinkeksijä... Mutta tarvittaessa erittäin nopeastikin reagoiva.

        Olihan Andy viime jaksossa mukana pidättämässä Benjamin Hornea.


      • erin
        j.ellroy kirjoitti:

        Andy on kyllä yksi sarjan parhaimmista hahmoista. Hyväntahtoinen, lapsenmielinen ei mikään ruudinkeksijä... Mutta tarvittaessa erittäin nopeastikin reagoiva.

        Olihan Andy viime jaksossa mukana pidättämässä Benjamin Hornea.

        Andyn näyttelijä on loistava...tuollaista yksinkertaista tyyppiä on muuten hirmu vaikea näytellä. Samat sanat Lucy MORANin näyttelijästä!


    • LiannaX

      Minua ihmetyttää tuon rakastettavan lurjuksen Hank Jenningsin mieltymys Domino-pelin noppiin tai nappuloihin. Vankilassa hän pyöritteli noita noppia ja sitten hän lähetti Josielle dominonoppa-kortin.Myöhemmin tulee vielä jakso, jossa hänellä on sellainen rockabilly-solmio, jossa yleensä on kotkanpää tms, niin Hankillä on siinäkin nuo hemmetin dominonopat...

      Toinen mysteerio on se Harold Smithin naapurissa ollut mrs Tremont ja hänen taikuri-pojanpoikansa...he kun eivät edes asu siellä!

      • ...:::...

        Taisin löytää selityksen:

        "Hank Jennings wears a domino as a score marker to show the number of people he has killed. He has worn the domino in a keychain and as a part of an ornament on a bola neck tie."


      • Seniili

        Ihme mysteerio tuo Mrs. Tremont ja hänen pojanpoikansa. Donna ei edes kuulu niihin "lahjakkaisiin ja kirottuihin", jotka näkevät Bobin hänen ollessaan vahvasti läsnä.

        Mutta silti, saattaisivatko nuokin kuulua kategoriaan Mike, Bob ja Jättiläinen? Jos se talossa oikeasti asuva nainen on hahmo, jonka kautta nuo henget tulevat tarvittaessa esiin (tyyliin Senor Droolcup -> jättiläinen). Tarkoituksena olisi ohjata Donna Lauran päiväkirjan luokse.

        Veikö Laura aikoinaan aterioita tuolle naiselle vaiko noille kahdelle?


    • halkotäti

      Juu Leland on erittäin suosittu ainakin tämän olkkarin vastaanottimessa. Jossain vaiheessa murhaamismeininkiin turtuu ja se sekopää on enää hauska.

      Hanhet ja ankat, lallallaa, ajellaan miten sattuu, harrastetaan vähän golfia ja lauletaan ja tanssitaan xD

      • ...

        Eikö se Leland/Bob kuristanut Maddya ja iski kasvoihin aika kovaa, jos Maddyltä salpautui henki ja menetti tajuntansa. On varmaan hankala tapella jos ei saa henkeä (sokki vaikutti myös asiaan). Mietin Maddyn kuolinaikaa, kuoliko Maddy illalla/yöllä vai aamulla? Leland sanoi Donnalle ja Jamesille vieneensä Maddyn aamulla asemalle, kun he tulivat tapaamaan Maddyä. Eikö kuolinajasta periaatteessa pitäisi selvitä (ruumiinavauksessa), että Leland valehteli, kun Maddyhän ilmeisesti oli ollut aamulla jo kuolleena.


      • puhuva halko
        ... kirjoitti:

        Eikö se Leland/Bob kuristanut Maddya ja iski kasvoihin aika kovaa, jos Maddyltä salpautui henki ja menetti tajuntansa. On varmaan hankala tapella jos ei saa henkeä (sokki vaikutti myös asiaan). Mietin Maddyn kuolinaikaa, kuoliko Maddy illalla/yöllä vai aamulla? Leland sanoi Donnalle ja Jamesille vieneensä Maddyn aamulla asemalle, kun he tulivat tapaamaan Maddyä. Eikö kuolinajasta periaatteessa pitäisi selvitä (ruumiinavauksessa), että Leland valehteli, kun Maddyhän ilmeisesti oli ollut aamulla jo kuolleena.

        Illallahan Maddy kuoli - samaan aikaan kun Cooper, Log Lady & Truman olivat Roadhousessa. Ben Horne oli juuri hetkeä ennen viety säilöön.

        Alberthan saa kuolinajan paikoitetuksi parin tunnin säteelle illalla, muttei niin tarkasti, että Ben Horne -optio voitaisi lukea ulos.

        Mutta tarkka kuolinaika ei taida tulla Donnan ja Jamesin tietoon - Trumanhan sanoo Donnan läsnäollessa vain, että on tapahtunut uusi murha ja Donna päättelee itse loput. Poliisithan eivät muutenkaan halua enää heidän salapoliisityötään, joten he eivät saa sitä informaatiota minkä perusteella epäillä setä Lelandia.

        Leland toimii kylläkin koko ajan erityisen holtittomasti ja täysin pelottomasti, selviää iloisella asenteella ja nopeilla hätävalheilla ihan kaikesta laulellen, vaikka miltei leikkii paljastumisella (golfmailat). Tuota hahmoa ei voi kuin rakastaa. :)


      • Paula Lalmer
        puhuva halko kirjoitti:

        Illallahan Maddy kuoli - samaan aikaan kun Cooper, Log Lady & Truman olivat Roadhousessa. Ben Horne oli juuri hetkeä ennen viety säilöön.

        Alberthan saa kuolinajan paikoitetuksi parin tunnin säteelle illalla, muttei niin tarkasti, että Ben Horne -optio voitaisi lukea ulos.

        Mutta tarkka kuolinaika ei taida tulla Donnan ja Jamesin tietoon - Trumanhan sanoo Donnan läsnäollessa vain, että on tapahtunut uusi murha ja Donna päättelee itse loput. Poliisithan eivät muutenkaan halua enää heidän salapoliisityötään, joten he eivät saa sitä informaatiota minkä perusteella epäillä setä Lelandia.

        Leland toimii kylläkin koko ajan erityisen holtittomasti ja täysin pelottomasti, selviää iloisella asenteella ja nopeilla hätävalheilla ihan kaikesta laulellen, vaikka miltei leikkii paljastumisella (golfmailat). Tuota hahmoa ei voi kuin rakastaa. :)

        Onneksi päätti päivänsä.


      • I will kill again!
        Paula Lalmer kirjoitti:

        Onneksi päätti päivänsä.

        Popi päätti Leland-sedän päivät.


      • mutta mutta
        I will kill again! kirjoitti:

        Popi päätti Leland-sedän päivät.

        kuoli kumminkin ja se on pääasia.


      • Leland Palmer
        mutta mutta kirjoitti:

        kuoli kumminkin ja se on pääasia.

        Oh, mairzy doats and dozy doats & liddle lamzy divey...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2377
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      284
      2275
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      74
      1759
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1452
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1299
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1298
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1030
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1020
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe