Eivät ole pilasivuja

11

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rasismia vastaan

entisestä Neuvostoliitosta tulleista ei ole juutalaisia lainkaan ja heillä on suuri sopeutumisongelmia. Helppo pääsy ja taloudellinen apu ja tuki houkutteli maahan satoja tuhansia venäläisiä, joista osalla oli ongelmia jo lähtiessä eikä sopeutuminen vieraisiin oloihin ole sujunut sen paremmin.

• eipä

taida Israeliin päästä asumaan, jos ei ole juutalainen. Kyllä hyvin monet Venäjältä tulevat henkilöt ovat juutalaisia. Heitä tulee kaikenaikaa myös Suomen kautta. Onkohan palstalla olevat muuten aikoneet joskus muuttaa sinne, kun siitä niin paljon kuulee puhuttavan?

• rasismia vastaan
        eipä kirjoitti:

taida Israeliin päästä asumaan, jos ei ole juutalainen. Kyllä hyvin monet Venäjältä tulevat henkilöt ovat juutalaisia. Heitä tulee kaikenaikaa myös Suomen kautta. Onkohan palstalla olevat muuten aikoneet joskus muuttaa sinne, kun siitä niin paljon kuulee puhuttavan?

Venäjältä nimenomaan on tullut satoja tuhansia ihmisiä jotka eivät ole juutalaisia ja joilla ei edes avioliiton kautta ole yhteyksiä juutalaisuuteen.

• ...
        rasismia vastaan kirjoitti:

Venäjältä nimenomaan on tullut satoja tuhansia ihmisiä jotka eivät ole juutalaisia ja joilla ei edes avioliiton kautta ole yhteyksiä juutalaisuuteen.

väitteesi? Katso sivuja: www.irrtv.fi

• rasismia vastaan
        ... kirjoitti:

väitteesi? Katso sivuja: www.irrtv.fi

vastaavien lausunnoilla. Ei asia muutenkaan mikään salaisuus ole, Israeliinhan pääsi vain ilmottautumulla juutalaiseksi tai jonkun juutalaisen sukulaiseksi avioliiton kautta.Ehkä kolmasosa Venäjältä tulleista on tällaisia elintasopakolaisia,Israelissahan siirtolaisille annetut edut ovat hyvät.Eri asia jaksaako Israelin talous ja yhteiskunta niitä ongelmia joita tästä siirtolaisuudesta on seurannut. Minusta kannattaisi etsiä sopua palestiinalaisten kanssa eikä suosia ei-juutalaista siirtolaisuutta heidän kustannukselleen vain jotta maassa saataisiin pysymään ei-arabienemmistö. Ongelmathan näin vain lisääntyvät ja pitkittyvät.

• (loppuosa)
        rasismia vastaan kirjoitti:

vastaavien lausunnoilla. Ei asia muutenkaan mikään salaisuus ole, Israeliinhan pääsi vain ilmottautumulla juutalaiseksi tai jonkun juutalaisen sukulaiseksi avioliiton kautta.Ehkä kolmasosa Venäjältä tulleista on tällaisia elintasopakolaisia,Israelissahan siirtolaisille annetut edut ovat hyvät.Eri asia jaksaako Israelin talous ja yhteiskunta niitä ongelmia joita tästä siirtolaisuudesta on seurannut. Minusta kannattaisi etsiä sopua palestiinalaisten kanssa eikä suosia ei-juutalaista siirtolaisuutta heidän kustannukselleen vain jotta maassa saataisiin pysymään ei-arabienemmistö. Ongelmathan näin vain lisääntyvät ja pitkittyvät.

tulee jotain järkevää...

• sinä sitten
        (loppuosa) kirjoitti:

tulee jotain järkevää...

olet? Mahdat olla yliveto itse, omasta mielestäsi.

• rasismia vastaan
        sinä sitten kirjoitti:

mukava kuulla että edes kerran olen pystynyt sanomaan jotain järkevää...

• tämänlaisiin
        sinä sitten kirjoitti:

tussu-juttuihin ja muihin rivouksiin?

• kessu.
        tämänlaisiin kirjoitti:

tussu-juttuihin ja muihin rivouksiin?

rasismia vastaan = rassu, tuntematon = tussu, kertakäyttönikki = kessu, H.C = kossu jne :)

• -tussu-
        kessu. kirjoitti:

rasismia vastaan = rassu, tuntematon = tussu, kertakäyttönikki = kessu, H.C = kossu jne :)

maistuu tänne asti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4431
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2390
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1951
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1590
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1493
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      951
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      90
      866
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      107
      784
    Aihe