Tällaista on oikeasti Israelissa.
Linkit:http://www.pogrom.org.il/eng_articles.php?art_id=7
http://www.haaretz.com/hasen/spages/830938.html
Eivät ole pilasivuja
11
730
Vastaukset
- rasismia vastaan
entisestä Neuvostoliitosta tulleista ei ole juutalaisia lainkaan ja heillä on suuri sopeutumisongelmia. Helppo pääsy ja taloudellinen apu ja tuki houkutteli maahan satoja tuhansia venäläisiä, joista osalla oli ongelmia jo lähtiessä eikä sopeutuminen vieraisiin oloihin ole sujunut sen paremmin.
- eipä
taida Israeliin päästä asumaan, jos ei ole juutalainen. Kyllä hyvin monet Venäjältä tulevat henkilöt ovat juutalaisia. Heitä tulee kaikenaikaa myös Suomen kautta. Onkohan palstalla olevat muuten aikoneet joskus muuttaa sinne, kun siitä niin paljon kuulee puhuttavan?
- rasismia vastaan
eipä kirjoitti:
taida Israeliin päästä asumaan, jos ei ole juutalainen. Kyllä hyvin monet Venäjältä tulevat henkilöt ovat juutalaisia. Heitä tulee kaikenaikaa myös Suomen kautta. Onkohan palstalla olevat muuten aikoneet joskus muuttaa sinne, kun siitä niin paljon kuulee puhuttavan?
Venäjältä nimenomaan on tullut satoja tuhansia ihmisiä jotka eivät ole juutalaisia ja joilla ei edes avioliiton kautta ole yhteyksiä juutalaisuuteen.
- ...
rasismia vastaan kirjoitti:
Venäjältä nimenomaan on tullut satoja tuhansia ihmisiä jotka eivät ole juutalaisia ja joilla ei edes avioliiton kautta ole yhteyksiä juutalaisuuteen.
väitteesi? Katso sivuja: www.irrtv.fi
- rasismia vastaan
... kirjoitti:
väitteesi? Katso sivuja: www.irrtv.fi
vastaavien lausunnoilla. Ei asia muutenkaan mikään salaisuus ole, Israeliinhan pääsi vain ilmottautumulla juutalaiseksi tai jonkun juutalaisen sukulaiseksi avioliiton kautta.Ehkä kolmasosa Venäjältä tulleista on tällaisia elintasopakolaisia,Israelissahan siirtolaisille annetut edut ovat hyvät.Eri asia jaksaako Israelin talous ja yhteiskunta niitä ongelmia joita tästä siirtolaisuudesta on seurannut. Minusta kannattaisi etsiä sopua palestiinalaisten kanssa eikä suosia ei-juutalaista siirtolaisuutta heidän kustannukselleen vain jotta maassa saataisiin pysymään ei-arabienemmistö. Ongelmathan näin vain lisääntyvät ja pitkittyvät.
- (loppuosa)
rasismia vastaan kirjoitti:
vastaavien lausunnoilla. Ei asia muutenkaan mikään salaisuus ole, Israeliinhan pääsi vain ilmottautumulla juutalaiseksi tai jonkun juutalaisen sukulaiseksi avioliiton kautta.Ehkä kolmasosa Venäjältä tulleista on tällaisia elintasopakolaisia,Israelissahan siirtolaisille annetut edut ovat hyvät.Eri asia jaksaako Israelin talous ja yhteiskunta niitä ongelmia joita tästä siirtolaisuudesta on seurannut. Minusta kannattaisi etsiä sopua palestiinalaisten kanssa eikä suosia ei-juutalaista siirtolaisuutta heidän kustannukselleen vain jotta maassa saataisiin pysymään ei-arabienemmistö. Ongelmathan näin vain lisääntyvät ja pitkittyvät.
tulee jotain järkevää...
- sinä sitten
(loppuosa) kirjoitti:
tulee jotain järkevää...
olet? Mahdat olla yliveto itse, omasta mielestäsi.
- rasismia vastaan
sinä sitten kirjoitti:
mukava kuulla että edes kerran olen pystynyt sanomaan jotain järkevää...
- tämänlaisiin
sinä sitten kirjoitti:
tussu-juttuihin ja muihin rivouksiin?
- kessu.
tämänlaisiin kirjoitti:
tussu-juttuihin ja muihin rivouksiin?
rasismia vastaan = rassu, tuntematon = tussu, kertakäyttönikki = kessu, H.C = kossu jne :)
- -tussu-
kessu. kirjoitti:
rasismia vastaan = rassu, tuntematon = tussu, kertakäyttönikki = kessu, H.C = kossu jne :)
maistuu tänne asti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184431Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032390Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421951Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161590- 771525
- 1591493
- 10951
- 90866
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 107784