yhdyn tässä hippiäis2:seen. Minäkin TODELLA pidän noista vaatteista ja TODELLA haluan käyttää niitä. Hammasraudat ja lasitkin löytyy ja jo aikaisestaankin outoja vaatteita. Meitä "nörttejä" aina haukutaan nörteiksi, vaikka todellisuudessa joku "nörtti" saattaa olla kiinnostunut painista ja miekkailusta (näin esimerkkinä). Ihmisen ulkonäkö ei todellakaan määrää sitä millainen on oikeasti. Ja näitä vaatteita käyttäessä voi ainakin vittuilla takaisin vittuilioille: "I'm ugly betty, so what?" ja hymyillä leveästi. En tosin tarkoita, että näin voisi tehdä pelkästään näitä vaatteita käyttämällä tai vaatteita ylipäätään, mutta nämä nyt kun ovat niin näkyvissä.
Itse olen niitä ihmisiä ,jotka saavat pilkasta enemmän voimaa kuin masennusta. Ajattelisin varmaan muulla tavalla, jos olisin syntynyt supermalliksi, mutta kun en ole. Kannattaa vaan olla ylpee ittestään sellasena ku on.
Puolesta
ruma(ko?)
1
196
Vastaukset
- asdsdadsa
omapa on häpeäs. onnea vaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694