Tuulilasin nettisivuilla kerrotaan että jonkun uuden automerkin myynti alkaa Suomessa. Simetron Group aikoo tiedottaa asiasta 18.4.
Tuulilasi unohtaa arvailuissaan Daihatsun, joka kuitenkin on Euroopassa eniten myyty niistä merkeistä joita ei Suomessa myydä.
Itse uskon että se on Daihatsu tai SSangYong.
Oletteko samaa mieltä?
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&article=140377
Uusi automerkki Suomen markkinoille
8
1102
Vastaukset
- merkki on
valitettavasti Tata.
- Lada
Nykyään on niin lyhyet talvet ja kuumat kesät, että meidän pitäis saada auto aurinkoisesta Australiasta!
Mikäs olis Holdenilla huristellessa; lokoisa kyyti ja tehokas ilmastointi!- = opel
Holden = Opel
= opel kirjoitti:
Holden = Opel
holdenilla on paljon semottii malleja mitä oppeli ei tee, mm holden ute http://www.dieselstation.com/wallpapers/Holden-Ute/Holden-Ute-010.jpg
- oli liikenteessä
ainakin täällä Kaakkois-Suomessa jo vuosia sitten, vieläpä valtion (=VR) tunnuksilla. Kukahan mahtaa tietää ko. merkin Suomen historiaa?
- Automiekkonen
Taisi se Musso-maasturi olla jossain vaiheessa Suomessa myynnissä.
- Sepäsese
Alkaa olla aika Kiinalaisten tulla markkinoille, eli Brilliance tulee Suomessa myyntiin.
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Kiinan Brilliance tunkee Eurooppaan/HL20070317SI1AL02tzs?ref=rss- autonisti
Mutta kova on työsarka mikäli meinaa luottamuksen herättää. Millä sen saisi? Hyvillä kolaritestituloksilla sekä PITKÄLLÄ takuulla. Vähän kuten korealaistenkin kanssa.
Pari vuotta ja ulos veikkaan tulokseksi. Sitten muutama vuosi euroopan kokemusta ja takaisin suomeen tekemään läpimurtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731621
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361206- 591092
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41807
- 49740
- 67728
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78598