Bilteman turbo

Nimetön

Pelaa tosi hyvin 4.n viikon kälkeen täysillä tehoilla, eli kaasu pohjassa melkein koko ajan,todella koko teho irtiottettuna, sama voima vähempi savutus kaasua hellitsemällä, tiivisteet on ihan OK. Tässä tämä koeajo testi, ei osakas ko. firmaan, ainoastaan vinkki halvempaan mahdollisuuteen.

7

8024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nano-nano

Onko tämä suora mainos, vai mikä? Jollei ole niin suoraan ko. butiikkiin ja osta vehje 2.en vuoden takuulla. Ps. vaimoni on venäjän Mafian sukulaisen kännykän lainannut intohimoinen soittaja, niinpä niin, kuka lukee rivien välistä.

• Abdullah

Kun saa ihan koko ajan polkea ja eikä kulje 120km/h kovempaa...
      Vai ajatko rallia?

• nano-nano

Myy ihmeessä kamelisi sitte vasta pääset ylinopeuksia ajavaan jengiin, rätti päässä on tietty vaimentava tekijä kameratodiste kuvissa. Jalla,jalla. Taidampa räjäyttää vanhat jumppa tossuni taivaan tuuliin, allaaaah!

• pilteman ahtimet

tarkemmin ovat? kyllä ne kiinnostaa kun itse jouduin maksaan korjatusta S1:stä 500e.
      syöttöä on liian vähän jollei savua näe polkastessa taustapeilistä.
      laitoin piruuttani vanhan pakuun ahdon 1,4 ja ison välijäähdyttimen n. 60x20 ja tietysti syöttö täysille, hyvin se kulkee ja savu hälvenee kun ahdot nousee ja on vielä ehjäkin.

• nano-nano

turpo pelaa h..vetin hyvin vaikka moottori on loppu. Melkein sama kun ottaa uuden vaimon VENÄJÄLTÄ, hups tämä on kovvaa touhua, Naia pittää joka AAMU, mulkku Kesii, pittää Vahata joka päivä. Tämä kun on vasta 17 kesänen, pitää polkee ku tulpatonta mopoa ja valehtelloo että kohta kermat tuloo vaikka kohta vartin piästä.

• RTT

kestävä. 4viikkoa, mahtaa olla ennätys. kytkimelläkö säädät nopeuden, jos kokoajan ajat täysillä tehoilla. kerro miten se muka savua vähentää. kerro
      automerkki.

• taussu

jos ilmaa vaikka tulis enemmän = polttoainetta pystytään polttamaan enemmän = puhtaampi palaminen = ei savua, mutta jos kone saa liikaaa kakkua niin sitten savuaa (kyse tais olla riisseleistä) (bensassa savu johtuu vanhan ahtimen loppuunkulumisesta ja sitämukaa öljyn sekoittumisesta ahtoputkeen menevälle ilma-bensa seokselle)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe