OLA SALO

alasti kadulla

26

4558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ola-fani

      ola salo on niin ihana että mua ei edes kiinnosta mitä noloo se tekis. varmaan puol suomee inhoo enemmän aria ku olaa.

      • samaa mieltä

        Puol suomee varmaan vihaa Aria enemmän:D Niinpä. Mä en ees tajunnu tota paitsi et se pussaa tossa jotakuta? No, Olalla on kuitenkin tyttöystävä, ihan vain niille tiedoksi, jotka eivät tienneet.


      • ed.
        samaa mieltä kirjoitti:

        Puol suomee varmaan vihaa Aria enemmän:D Niinpä. Mä en ees tajunnu tota paitsi et se pussaa tossa jotakuta? No, Olalla on kuitenkin tyttöystävä, ihan vain niille tiedoksi, jotka eivät tienneet.

        Nyt mä näin ton kuvan.. Mut eks toi oo ihan vanha kuva kun ei ne ton näkösii kai nyt enää oo?:o


      • Olafani-93

        Moi! ola salo on niin ihana, että ihan meinas pää haljeta, ku ekan kerran sitä telkusta katsoin. Näin viimeyönä unta, että se oli mun huoneessa, ja että me juteltiin!


    • ola<3

      tiedoksi vaan, että tuosta on jo aikaa, ja mitä väliä sillä on?? vaikka ari ei tekisi noin, niin ari on aivan kamala!! ola on ihanin

      • - . -

        Ari ei osaa puhuu ku paskaa, herra on vasta ponnahtanut julkisuuteen ja jo arvostelee toisia artsisteja, jotka ovat tehneet musiikkia jopa 20 vuotta. Mitä väliä tolla kuvalla on, sehän on nami


    • Garagateera

      Noh, mitä väliä tuollaa tempauksella muka on???

      te jotka arista niin kovasti pidätte, sanonpa teille!

      ARI ON PELKURIRAUKKA, JA SIKS SE EI TEE TUOLLAISIA, KOSKA SE EI USKALLA! uu, enpä tee noin, ku sitte mun pikku nakki näkyy!"

      ottakaa opiksenne!

      • mää vaan..

        ola on maailman söpöin ja ihanin... mun huoneen seinäl o pelkästään olan kuvia... ne jotka arist diggaa o syvält peräst!!! ola rules!!


    • PISSIX

      ku te voitte tykätä tosta mikä lie uulasta*?

      se on siis niin hanuristax!

      mä diggaan vaa rihannastax!

      oon myös pissix!

      siis vähänx ihkuu! xxxxxxxxDDDDDDDDDD

      • ei puhuta samana päivänä

        Ola on tehnyt itse oman menestyksensä, itse omat kappaleensa,laulaa soittaa 4 eri soitinta, luonut itse oman imagonsa. Uudistumis kykyinen On 30v. On oma itsensä aina ikuisesti... On aivan mahtava, mielettömän lahjakas, karismaattinen, komea ja älykäs.Ammattilainen isolla A:lla,Ollut alalla jo toistakymmentä vuotta. Fanilauma iso ja uskollinen. Arkin keikat on surastaan orgastisen hyviä. Voisin jatkaa loputtomiin.

        Niin joo se..IDOLS- Ari. Formaatti tuote, voittanu jonku karaoke mikä se olikaan? Pentu, ei karismaa, ei tee biisejä, ylpistynyt, ei soita mitään muuku suutaan. Ulkonäöllä ei kehumista.Yksi levy täynnä ylituotettua tasapaksua tuubaa. Epäaito. Unohtuu yhtä nopeeta kun uusi IDOLS tulee.

        Se tästä keskustelusta.


      • jos ottaisit selvää..
        ei puhuta samana päivänä kirjoitti:

        Ola on tehnyt itse oman menestyksensä, itse omat kappaleensa,laulaa soittaa 4 eri soitinta, luonut itse oman imagonsa. Uudistumis kykyinen On 30v. On oma itsensä aina ikuisesti... On aivan mahtava, mielettömän lahjakas, karismaattinen, komea ja älykäs.Ammattilainen isolla A:lla,Ollut alalla jo toistakymmentä vuotta. Fanilauma iso ja uskollinen. Arkin keikat on surastaan orgastisen hyviä. Voisin jatkaa loputtomiin.

        Niin joo se..IDOLS- Ari. Formaatti tuote, voittanu jonku karaoke mikä se olikaan? Pentu, ei karismaa, ei tee biisejä, ylpistynyt, ei soita mitään muuku suutaan. Ulkonäöllä ei kehumista.Yksi levy täynnä ylituotettua tasapaksua tuubaa. Epäaito. Unohtuu yhtä nopeeta kun uusi IDOLS tulee.

        Se tästä keskustelusta.

        Olen TÄSMÄLLEEN samaa mielta kanssasi "Ari ja Ola".

        Ola (ja The Ark ylipäätänsä) on päässyt omalla panoksellaan menestykseen. Ola on aivan järkyttävän ihana, ja tuolla lehdellä ei ole mitään merkitystä. Jos katsot YouTubessa videon "Ola Salo on Bettina S." niin lopusta saat selville miksi Ola tekee tuossa niin, kun Bettina näyttää kyseistä kuvaa Olalle. Ola on fiksu, karismaattinen, komea, lahjakas, tolkuttoman hyvä lavaesiintyjä.. listaa voisi jatkaa loputtomiin. No, ehkä riittää kun sanoo; kaikkea muuta kuin randomlaulaja IDOLS-Ari.

        Ari on vain tuollainen random-laulaja joka menee yhtä nopeasti kuin tuleekin.


      • murmeli-i
        jos ottaisit selvää.. kirjoitti:

        Olen TÄSMÄLLEEN samaa mielta kanssasi "Ari ja Ola".

        Ola (ja The Ark ylipäätänsä) on päässyt omalla panoksellaan menestykseen. Ola on aivan järkyttävän ihana, ja tuolla lehdellä ei ole mitään merkitystä. Jos katsot YouTubessa videon "Ola Salo on Bettina S." niin lopusta saat selville miksi Ola tekee tuossa niin, kun Bettina näyttää kyseistä kuvaa Olalle. Ola on fiksu, karismaattinen, komea, lahjakas, tolkuttoman hyvä lavaesiintyjä.. listaa voisi jatkaa loputtomiin. No, ehkä riittää kun sanoo; kaikkea muuta kuin randomlaulaja IDOLS-Ari.

        Ari on vain tuollainen random-laulaja joka menee yhtä nopeasti kuin tuleekin.

        niimpä.ola on sentää tehny itekki jotai eikä yhtäkkii pompannu jonku formaatin ansiosta pinnalle. ei muute joo kauaa kestänykkää toi "ari loiste."


      • Järkevät tykkää Ola Slosta!

        Siis jos joku väittää Ola Saloo joksiki homoks sill on näös jotai vikaa! Se vitun Ari Koivunen on tässä se homo!!!


      • Norbba
        Järkevät tykkää Ola Slosta! kirjoitti:

        Siis jos joku väittää Ola Saloo joksiki homoks sill on näös jotai vikaa! Se vitun Ari Koivunen on tässä se homo!!!

        Ola on ihana ja ihanempi ku kukaan muu; Ola ja the Ark muutenkin on päässyt julkisuuteen itse, Arista ei ois tullu mitään ilman Idols:ia. Sitä tuskin tuntis sen omat kaverit. HYVÄ OLA!!


      • clamour
        Norbba kirjoitti:

        Ola on ihana ja ihanempi ku kukaan muu; Ola ja the Ark muutenkin on päässyt julkisuuteen itse, Arista ei ois tullu mitään ilman Idols:ia. Sitä tuskin tuntis sen omat kaverit. HYVÄ OLA!!

        Yhdyn näihin ylempiin viesteihin; Ola on tehnyt oman menestyksensä eteen paljon töitä, eikä ole tarvinnut mitään formaattiohjelmia tullakseen kuuluisaksi. Kunnioitusta Olalle myös siitä, että se tekee itse omat biisinsä. (toisin kuin ari)
        ja sitä paitsi, mitähän arille nyt kuuluu?? Sitä on vaikea sanoa, sillä koko äijästä ei ole kuulunut pihaustakaan vähään aikaan ja toisaalta hyvä niin. Kuka jaksaa katella sen omahyväistä naamaa ja kuunnella sen haukkumista? Myönnettäköön, että Arilla on ääntä laulaa, mutta käyttäisi äänensä jotenkin paremmin, kuin laulamalla tuotettua wannabe-hevi p*skaa.. Sori nyt vaan kaikki ari-fanit.

        THE ARK & OLA FOREVER


      • Sinijokarakastaathearkia
        clamour kirjoitti:

        Yhdyn näihin ylempiin viesteihin; Ola on tehnyt oman menestyksensä eteen paljon töitä, eikä ole tarvinnut mitään formaattiohjelmia tullakseen kuuluisaksi. Kunnioitusta Olalle myös siitä, että se tekee itse omat biisinsä. (toisin kuin ari)
        ja sitä paitsi, mitähän arille nyt kuuluu?? Sitä on vaikea sanoa, sillä koko äijästä ei ole kuulunut pihaustakaan vähään aikaan ja toisaalta hyvä niin. Kuka jaksaa katella sen omahyväistä naamaa ja kuunnella sen haukkumista? Myönnettäköön, että Arilla on ääntä laulaa, mutta käyttäisi äänensä jotenkin paremmin, kuin laulamalla tuotettua wannabe-hevi p*skaa.. Sori nyt vaan kaikki ari-fanit.

        THE ARK & OLA FOREVER

        En edes menisi vertaamaan Olaa ja Aria toisiinsa. Tyhmäkin tajuaa, kumpi näistä artisteista ansaitsee enemmän arvostusta.


      • Upea....
        Sinijokarakastaathearkia kirjoitti:

        En edes menisi vertaamaan Olaa ja Aria toisiinsa. Tyhmäkin tajuaa, kumpi näistä artisteista ansaitsee enemmän arvostusta.

        ja lahjakas Ari tietysti. Ei mitään järkeä tosiaan verrata näitä kahta.


      • siltä
        jos ottaisit selvää.. kirjoitti:

        Olen TÄSMÄLLEEN samaa mielta kanssasi "Ari ja Ola".

        Ola (ja The Ark ylipäätänsä) on päässyt omalla panoksellaan menestykseen. Ola on aivan järkyttävän ihana, ja tuolla lehdellä ei ole mitään merkitystä. Jos katsot YouTubessa videon "Ola Salo on Bettina S." niin lopusta saat selville miksi Ola tekee tuossa niin, kun Bettina näyttää kyseistä kuvaa Olalle. Ola on fiksu, karismaattinen, komea, lahjakas, tolkuttoman hyvä lavaesiintyjä.. listaa voisi jatkaa loputtomiin. No, ehkä riittää kun sanoo; kaikkea muuta kuin randomlaulaja IDOLS-Ari.

        Ari on vain tuollainen random-laulaja joka menee yhtä nopeasti kuin tuleekin.

        näytä, että olisi mennyt yhtä nopeasti kuin tuli... ;D


      • se tässä
        Järkevät tykkää Ola Slosta! kirjoitti:

        Siis jos joku väittää Ola Saloo joksiki homoks sill on näös jotai vikaa! Se vitun Ari Koivunen on tässä se homo!!!

        se vitun tai munan homo on, kun kerta pitää myös miehistä. :)


      • erehdyt
        jos ottaisit selvää.. kirjoitti:

        Olen TÄSMÄLLEEN samaa mielta kanssasi "Ari ja Ola".

        Ola (ja The Ark ylipäätänsä) on päässyt omalla panoksellaan menestykseen. Ola on aivan järkyttävän ihana, ja tuolla lehdellä ei ole mitään merkitystä. Jos katsot YouTubessa videon "Ola Salo on Bettina S." niin lopusta saat selville miksi Ola tekee tuossa niin, kun Bettina näyttää kyseistä kuvaa Olalle. Ola on fiksu, karismaattinen, komea, lahjakas, tolkuttoman hyvä lavaesiintyjä.. listaa voisi jatkaa loputtomiin. No, ehkä riittää kun sanoo; kaikkea muuta kuin randomlaulaja IDOLS-Ari.

        Ari on vain tuollainen random-laulaja joka menee yhtä nopeasti kuin tuleekin.

        Ari ei mee mihinkään. Toiset tykkää toiset ei. Ari on Ari ja rock. Ola jotain poppia. Ei innosta vaikka olisi kuin hyvä. Mälsää musaa:(


      • sinä tiedät
        ei puhuta samana päivänä kirjoitti:

        Ola on tehnyt itse oman menestyksensä, itse omat kappaleensa,laulaa soittaa 4 eri soitinta, luonut itse oman imagonsa. Uudistumis kykyinen On 30v. On oma itsensä aina ikuisesti... On aivan mahtava, mielettömän lahjakas, karismaattinen, komea ja älykäs.Ammattilainen isolla A:lla,Ollut alalla jo toistakymmentä vuotta. Fanilauma iso ja uskollinen. Arkin keikat on surastaan orgastisen hyviä. Voisin jatkaa loputtomiin.

        Niin joo se..IDOLS- Ari. Formaatti tuote, voittanu jonku karaoke mikä se olikaan? Pentu, ei karismaa, ei tee biisejä, ylpistynyt, ei soita mitään muuku suutaan. Ulkonäöllä ei kehumista.Yksi levy täynnä ylituotettua tasapaksua tuubaa. Epäaito. Unohtuu yhtä nopeeta kun uusi IDOLS tulee.

        Se tästä keskustelusta.

        Arista. Ari osaa soittaa rumpuja erittäin hyvin (olen kuullut).
        Hän soittaa myös vähän kitaraa. Turha sun on yrittää päteä.

        Mulle ainakin riittää, että Ari osaa laulaa. Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä laulun kanssa. Itse taidat fanittaa enemmän Olan ulkonäköä ja esiintymistä kuin hänen lauluaan. Taidat olla sellainen tyypillinen ihkuttaja-pissis ;)

        Ja koska viestistä on parisen vuotta aikaa, luulen, ettet enää ole edes koko The Arkin fani. Näyttää vähän siltä, että The Ark on päässyt kansalta unohtumaan, kun ei ole kuulunut koko bändistä pihaustakaan, eikä ennustamasi The Ari. ;)


    • minkälainen

      ukko. *oksentaa*

    • kiristää, mutta

      eiks Ari ole jo tehnyt nakuset Medihevin kanssa?

      • nähnyt, mitä

        sieniä sä oikein syöt. Ryöppää ne nyt ainakin ensin syöntiä.


    • MisAriNyt?;)

      Mitä vittu mikä keskusteluuuuu :DDDDDD

      Ja joo, Missäs on Ari Koivunen? Jossain perämetikössä laulelemassa?

      Ja joo, The Ark oli just vetämässä kaks heti loppuunmyytyä keikkaa Helsingissä ;) The Ark on mahtava. Ola Salo on mahtava. Väliäkös muulla ;)

    • yfhjuijkbg

      Ola on ehkä ihanin koskaan! Just to olin keikal ja ei voi muuta sanoo ku että ohhoh mikä karisma jätkäl...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      664
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe