Mikä kotikatua vaivaa

Kolmen polven katsojat

Ennen istuimme torstaisin mummi, minä äiti ja perheen tytöt nautiskelemaan ja rentoutumaan Kotikadun äärelle. Siinä oli hyvä tunnelma ja siitä jäi lämmin kodikas mieli, kuin olisi ystäviä käynyt tapaamassa. Mutta nyt ensin lopetti katsomisen mummi "miulle tulee siitä paha mieli, en mie halua". Sitten lopettivat tytöt "se yrittää matkia jotain salkkareita tai kauniita ja rohkeita, ei sille sovi" ja nyt lopetin minä. Sarjasta on tehty jotenkin sairas, se ei ole enää aito,lämpö on kadonnut, siinä sekoillaan ihme rooleissa, vakioporukan luonteet, selkärangat on nyrjäytetty kerralla.

8

1845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennen katsonut

      Kotikatu alkaa toistaa itseään. Käsikirjoittajilta ovat ideat loppu, ja niitä lainataan muista sarjoista. Valitettavasti kaikissa sarjoissa on ennen pitkää sama ongelma edessä.

    • Pettynyt

      Ihan samalla tavalla kuin teillä, eli meillä katsottiin joka ikinen jakso aluksi ja sarjan ihmiset jaksoivat todella kiinnostaa. Mutta mutta... nykyään en voi seurata edes kymmentä minuuttia. Uskottavuus on mennyt jo aikoja sitten patsastelevien näyttelijäsuoritusten ja typerien juonenkäänteiden vuoksi. Kökköä kökköä. Ja se pappi saisi jo lähteä ikiajoiksi jonnekin pois.

      • mielialat

        minullakin. Ennen oli pakko aina katsoa, nyt katson, jos muistan silloin tällöin.
        Ihme uusia tyyppejä, jotka eivät ollenkaan istu sarjaan.

        Myös pikkupojan ongelmista tehdään määrättömäksi aikaa pääasia. Ei kiinnosta pätkääkään.
        Kun joskus tallennan, tulee nopeutettua suurin osa jaksoja.


      • olen
        mielialat kirjoitti:

        minullakin. Ennen oli pakko aina katsoa, nyt katson, jos muistan silloin tällöin.
        Ihme uusia tyyppejä, jotka eivät ollenkaan istu sarjaan.

        Myös pikkupojan ongelmista tehdään määrättömäksi aikaa pääasia. Ei kiinnosta pätkääkään.
        Kun joskus tallennan, tulee nopeutettua suurin osa jaksoja.

        Olen seurannut Kotikatua aivan alusta saakka, ja todella ohjelman taso on muuttunut. Nykyään ei kovin harmita jos jää joku osa näkemättä, enkälaita ohjelmaa nauhalle jos tiedän olevani muualla torstaina.

        Sarjasta yritetään kovasti tehdä modernia tämän päivän trendejä mukaavaa, mutta kun ihmiset haluavat perinteistä ja kilttiä koko perheen ohjelmaa.

        Äärimmäisen ärsyttävää on se kun samoja ärsyttäviä roolihahmoja pyöritellään ruudussa vuodesta toiseen ja jokainen osaa arvata kaikki seuraavat kieroilut. On mukavaa kun näyttelijät eivät vaihdu,mutta kai ihmiset normaalisti ainakin kehittyy ja fiksuuntuu iän myötä?


      • vaihtuneet...
        olen kirjoitti:

        Olen seurannut Kotikatua aivan alusta saakka, ja todella ohjelman taso on muuttunut. Nykyään ei kovin harmita jos jää joku osa näkemättä, enkälaita ohjelmaa nauhalle jos tiedän olevani muualla torstaina.

        Sarjasta yritetään kovasti tehdä modernia tämän päivän trendejä mukaavaa, mutta kun ihmiset haluavat perinteistä ja kilttiä koko perheen ohjelmaa.

        Äärimmäisen ärsyttävää on se kun samoja ärsyttäviä roolihahmoja pyöritellään ruudussa vuodesta toiseen ja jokainen osaa arvata kaikki seuraavat kieroilut. On mukavaa kun näyttelijät eivät vaihdu,mutta kai ihmiset normaalisti ainakin kehittyy ja fiksuuntuu iän myötä?

        katsokaapa tekstejä ohjelman lopussa, ei ole enää Katri Mannista, ei Risto Autiota eikä Elina Halttusta käsikirjoittajien joukossa. Harmi, he osasivat kirjoittaa elämänmakuista, mukavaa, kodikasta, lämminhenkistä Kotikatua! Ei sen puoleen, kyllä minä nytkin katson Kotikatua, joskus vaan ärsyttää tietyt hahmot...grrr


      • ärsyttääkin.
        vaihtuneet... kirjoitti:

        katsokaapa tekstejä ohjelman lopussa, ei ole enää Katri Mannista, ei Risto Autiota eikä Elina Halttusta käsikirjoittajien joukossa. Harmi, he osasivat kirjoittaa elämänmakuista, mukavaa, kodikasta, lämminhenkistä Kotikatua! Ei sen puoleen, kyllä minä nytkin katson Kotikatua, joskus vaan ärsyttää tietyt hahmot...grrr

        Kun katselen nauhoituksen, se menee läpi hujauksessa, kun eräitä ei halua nähdäkään.


      • katselijainen
        vaihtuneet... kirjoitti:

        katsokaapa tekstejä ohjelman lopussa, ei ole enää Katri Mannista, ei Risto Autiota eikä Elina Halttusta käsikirjoittajien joukossa. Harmi, he osasivat kirjoittaa elämänmakuista, mukavaa, kodikasta, lämminhenkistä Kotikatua! Ei sen puoleen, kyllä minä nytkin katson Kotikatua, joskus vaan ärsyttää tietyt hahmot...grrr

        Kyseessä oli äiti-Kirsti, ei Katri Manninen. Ja minun mielestäni sarjan taso alkoi laskea juuri silloin, kun Risto Autio astui remmiin. Sittemmin sarjan taso on laskenut edelleen. Eipä paljoa enää jaksa seurata.


    • mallia Englannista

      Emmerdalet ja monet muut engl. sarjat pysyvät vuosikymmenestä toiseen tuoreina, kun niissä vaihtuu henkilöt säännöllisesti. Joku on vakituinen, perushenkilö, mutta sitten ne ympärillä elävät ihmiset tulevat ja menevät.
      Niinhän se on tavallisessakin elämässä.
      Kotikadun ihmisillä ei ole ketään muita tuttavuuksia kuin ne perheet, joiden elämää seurataan.
      Vaikka on se Wanha Bensiskin siinä, niin sielläkään ei käy kuin ne muutamat ihmiset. Miksi ei sinne parkkeerata joitakin jokapäiväisiä kävijöitä, joiden kanssa voisi joskus vaihtaa sanan, pari?

      vaikka Emmerdale alkaa nyt olla tosi hankala seurattava, kun siinä on liikaa salarakkaiita ja salaisuuksia, niin joskus se on on ollut ihan hauska. Riippuu varmaankin käsikirjoittajista.

      Myöskin vaikuttaa siltä, että esiintyjät ovat lomilla tai muissa töissä, sillä joskus he lähtevät matkoille, tai vain katoavat tapahtumista viikoiksi, ja ilmestyvät sitten taas kuin ei mitään.
      Osa näyttelijöistähän onkin pelkästään Emmerdalen palkkalistoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      126
      2555
    2. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      445
      1793
    3. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      118
      1703
    4. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      114
      1306
    5. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      73
      842
    6. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      14
      822
    7. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      45
      800
    8. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      157
      720
    9. Yhden asian voin kertoa

      Sinulle nainen. En usko että olit tosissasi ja siitä syystä itse en aijo tehdä enää mitään "juttumme" eteen ellet itse o
      Ikävä
      44
      710
    10. Kalateltta tänä vuonna

      Paikalliset yrittäjät pitää kalatelttaa tänä vuonna. Saa nähdä käykö silleen niinkuin muutama vuosi sitten että pelkkää
      Kuhmo
      20
      699
    Aihe