Oikeat lottonumerot

Laiska-Niffi

Hei kaikki!
Näin unessa oikeat lottonumerot.
Itse kun en lottoa niin ajattelin jos joku
haluaisi ne.
Ilmoittelepa!
Kevätaurinkoterveisin
Niffi

9

4485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aulinkodfs
      • Untaunta

Tuliko voittoa?

Itse olen kahteen otteeseen nähnyt unen, jossa voitan lotossa. Mutta muistan unessa vain viisi numeroa ulkoa. Ensimmäisellä kerralla pelasin samoilla numeroilla useita rivejä, mutta ei tainnut osua kuin yksi numero (viidestä numerosta jotk unessa näin).

Viimeä yönä näin taas unen jossa voitin lotossa 6,8 M€. Jälleen muistin aamulla viisi numeroa näistä. Pelasin tälle ja huomiselle päivälle kenoa johon laitoin nuo numerot. Ja tottakai myös lauantain lottoon!!

Kerron sitten kuinka käy.

Täytyy kuitenkin seurata että milloin tullainen 6,8 M€ potti olisi jaossa, niin ehkä silloin nuo numerot täsmäävät :D

• Kyllä!
        Untaunta kirjoitti:

Tuliko voittoa?

Itse olen kahteen otteeseen nähnyt unen, jossa voitan lotossa. Mutta muistan unessa vain viisi numeroa ulkoa. Ensimmäisellä kerralla pelasin samoilla numeroilla useita rivejä, mutta ei tainnut osua kuin yksi numero (viidestä numerosta jotk unessa näin).

Viimeä yönä näin taas unen jossa voitin lotossa 6,8 M€. Jälleen muistin aamulla viisi numeroa näistä. Pelasin tälle ja huomiselle päivälle kenoa johon laitoin nuo numerot. Ja tottakai myös lauantain lottoon!!

Kerron sitten kuinka käy.

Täytyy kuitenkin seurata että milloin tullainen 6,8 M€ potti olisi jaossa, niin ehkä silloin nuo numerot täsmäävät :D

Näin se homma vaan eteneepi juuh..

• kiljusankko
    • Anonyymi

Haluan ne

• Anonyymi

Typeriä tällaiset aloitukset, joihin aloittaja ei itse koskaan vastaa, voittiko vaiko ei? Tuskin voitti.

• Anonyymi

joutomies haluaa joutomies€hikia.fi

• Anonyymi

Minäkin olen joskus nähnyt unta numeroista ,joihin muihin peleihin numerot pannut olen en ole jaksanut panna vetämään lappua 150th€ 2 kertaa jo harakoille mennyt 5 numeroa olen nähnyt lisätty lappuun isompia voittoja odotelessa .

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      119
      2744
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      87
      2411
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1880
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1807
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      172
      1785
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1586
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1576
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1393
    9. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      388
      1311
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1279
    Aihe