Hei kaikki!
Näin unessa oikeat lottonumerot.
Itse kun en lottoa niin ajattelin jos joku
haluaisi ne.
Ilmoittelepa!
Kevätaurinkoterveisin
Niffi
Oikeat lottonumerot
9
4450
Vastaukset
- aulinkodfs
Lähetä ne osoitteeseen: [email protected]
Kiitos!- Untaunta
Tuliko voittoa?
Itse olen kahteen otteeseen nähnyt unen, jossa voitan lotossa. Mutta muistan unessa vain viisi numeroa ulkoa. Ensimmäisellä kerralla pelasin samoilla numeroilla useita rivejä, mutta ei tainnut osua kuin yksi numero (viidestä numerosta jotk unessa näin).
Viimeä yönä näin taas unen jossa voitin lotossa 6,8 M€. Jälleen muistin aamulla viisi numeroa näistä. Pelasin tälle ja huomiselle päivälle kenoa johon laitoin nuo numerot. Ja tottakai myös lauantain lottoon!!
Kerron sitten kuinka käy.
Täytyy kuitenkin seurata että milloin tullainen 6,8 M€ potti olisi jaossa, niin ehkä silloin nuo numerot täsmäävät :D - Kyllä!
Untaunta kirjoitti:
Tuliko voittoa?
Itse olen kahteen otteeseen nähnyt unen, jossa voitan lotossa. Mutta muistan unessa vain viisi numeroa ulkoa. Ensimmäisellä kerralla pelasin samoilla numeroilla useita rivejä, mutta ei tainnut osua kuin yksi numero (viidestä numerosta jotk unessa näin).
Viimeä yönä näin taas unen jossa voitin lotossa 6,8 M€. Jälleen muistin aamulla viisi numeroa näistä. Pelasin tälle ja huomiselle päivälle kenoa johon laitoin nuo numerot. Ja tottakai myös lauantain lottoon!!
Kerron sitten kuinka käy.
Täytyy kuitenkin seurata että milloin tullainen 6,8 M€ potti olisi jaossa, niin ehkä silloin nuo numerot täsmäävät :DNäin se homma vaan eteneepi juuh..
- kiljusankko
lähetä [email protected]
- Anonyymi
Haluan ne
- Anonyymi
Typeriä tällaiset aloitukset, joihin aloittaja ei itse koskaan vastaa, voittiko vaiko ei? Tuskin voitti.
- Anonyymi
joutomies haluaa joutomies€hikia.fi
- Anonyymi
Minäkin olen joskus nähnyt unta numeroista ,joihin muihin peleihin numerot pannut olen en ole jaksanut panna vetämään lappua 150th€ 2 kertaa jo harakoille mennyt 5 numeroa olen nähnyt lisätty lappuun isompia voittoja odotelessa .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579