olen 35v uskova mies ,hellsrk, etsin seuraa, tositark. savo-kainuu pohjanmaa alueelta. lapseton, työssäkäyvä, rehti, luotettava, täysraitis. normaalivartalo.
Ooppas rohkee, laita maili os. [email protected]
hakusessa uskova miisu25-33v
4
505
Vastaukset
- pettynyt etsijä
Jos etsit netistä uskovaista naista, saat vastauksia kiihkomielisiltä lestadiolaisilta, helluntailaisilta tai SLEY:läisiltä. Heidän joukossaan on naispappeuden vastustajia. Sitten he alkavat haukkumaan meitä muita pakanoiksi. Tämä on valitettava totuus, jos etsit uskovaista naista.
- 1222
turhaa yleistämistä, kun meitä on niin moneen junaan.
moi, mä oon uskossa Jeesukseen, enkä koskaan oo ollu naimisissa.mulla on suomi24.ssä sadettaja nimellä juttu.
maili on [email protected] tiä miten Herra johtaa uskovaisia yhteen mut ois kiva löytää se oikea jo vihdoin:)oon koht avuoden ollu nyt tällä tiellä ja kyllä tahon Taivaaseen astikka päästä.oon muutes rovaniemeltä- bamberos
moi.toi äskönen ei ollu oikesti multa. tyttökaverit joskus intoilee joo ehti laitta mun puolesta hui vastauksen muka.unoha, en oo ketä haet etkä sä mulle.sori kaikkee hyvää sulle mut voi näitä koneita nykyaikana.......siis saglag unoha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693