tämän hienon päivän hyväksenne???
miten käytitte
98
1587
Vastaukset
ja nuuskuttelin kaupungin saastunutta ilmaa.
- mieroi
Istuskelin partsulla ja kattelin formula aika-ajoja. isäntä kokkas. meillä on oikea järjestys eikö totta?
- mikhaildenisov
35 min....sisätiloissa,helpompi niin,voi ottaa paussin jos haluaa,olutta jos tulee jano etc.....
- mikhaildenisov
mieroi kirjoitti:
Istuskelin partsulla ja kattelin formula aika-ajoja. isäntä kokkas. meillä on oikea järjestys eikö totta?
hyvältä,sulla on iso tossu???
No,minä meilläki koto hommat teen kun
vaimo on töissä! - mieroi
mikhaildenisov kirjoitti:
hyvältä,sulla on iso tossu???
No,minä meilläki koto hommat teen kun
vaimo on töissä!jos pullo pilsneriä on kourassa :) Ei vaan, meillä jaetaan kotihommat mutta formulat saan katsoa minä aina ite rauhassa. Muut osaa olla hiljaa silloin :)
- mikhaildenisov
mieroi kirjoitti:
jos pullo pilsneriä on kourassa :) Ei vaan, meillä jaetaan kotihommat mutta formulat saan katsoa minä aina ite rauhassa. Muut osaa olla hiljaa silloin :)
olla vaimon puolesta mutta jalkapallo
hän katsoo sitä mieluummin ku syö tai
rakastelee jos vaihtoehtona olis! - mieroi
olla vaimon puolesta mutta jalkapallo
hän katsoo sitä mieluummin ku syö tai
rakastelee jos vaihtoehtona olis!toiset tykkää jalkapallosta ja toiset formulasta jne. Sinun pittää vissin kouluttaa vielä vaimoas :)
- mikhaildenisov
mieroi kirjoitti:
toiset tykkää jalkapallosta ja toiset formulasta jne. Sinun pittää vissin kouluttaa vielä vaimoas :)
on oikein pätevä thai-boxari joten
turpiin voiss tulla! mikhaildenisov kirjoitti:
35 min....sisätiloissa,helpompi niin,voi ottaa paussin jos haluaa,olutta jos tulee jano etc.....
Voin laittaa kaljani siihen koppaan. Kivempi pyöräillä kun maisemat vaihtuu.
- mieroi
on oikein pätevä thai-boxari joten
turpiin voiss tulla!No, turha sitä on kouluttaa ketään. Kyllä se elämä muokkaa ja siksi kai sitä saman kanssa yhä asuu monien vuosien jälkeen kun tietää mikä toinen on. Ei sitä uutta jaksais ennää :) Vai mitä? Voi olla tosiaanki parempi ettet ala kouluttaan :)
- mikhaildenisov
mieroi kirjoitti:
No, turha sitä on kouluttaa ketään. Kyllä se elämä muokkaa ja siksi kai sitä saman kanssa yhä asuu monien vuosien jälkeen kun tietää mikä toinen on. Ei sitä uutta jaksais ennää :) Vai mitä? Voi olla tosiaanki parempi ettet ala kouluttaan :)
sanoa mitään,hän tekee niinku haluaa.....))
- mikhaildenisov
tuputuu kirjoitti:
Voin laittaa kaljani siihen koppaan. Kivempi pyöräillä kun maisemat vaihtuu.
ja täällä on hienot maisemat ja paljon pyöräteitä!
ja täällä on hienot maisemat ja paljon pyöräteitä!
Ja paljon kaljakauppoja. Eli voi siis ihan rauhassa pyöräillä ihan minne vaan, ei pääse jano yllättämään.
- mikhaildenisov
tuputuu kirjoitti:
Ja paljon kaljakauppoja. Eli voi siis ihan rauhassa pyöräillä ihan minne vaan, ei pääse jano yllättämään.
oon asunu siellä ja silloin olin
kova pyöräileen.Kalevankankaalta Messukylään päin
on hyvä mäki,jos on hyvä pyörä niin sataa
lähentelee vauhti! mikhaildenisov kirjoitti:
oon asunu siellä ja silloin olin
kova pyöräileen.Kalevankankaalta Messukylään päin
on hyvä mäki,jos on hyvä pyörä niin sataa
lähentelee vauhti!Olen itsekin tullut aikas haipakkaa siinä mäessä vaikka mulla ei oo edes hyvä fillari.
- mikhaildenisov
tuputuu kirjoitti:
Olen itsekin tullut aikas haipakkaa siinä mäessä vaikka mulla ei oo edes hyvä fillari.
aa ja oo,sitten tietysti se juomakori.
Kuntoiluki pitää olla nautinto! mikhaildenisov kirjoitti:
aa ja oo,sitten tietysti se juomakori.
Kuntoiluki pitää olla nautinto!Riko fillarista vaihteet ja sit sotke niin maan perkuleesti. Tekee hyvää pyllylle ja kesken mäkeä ei sit lintsata ja taluteta pyörää.
- mikhaildenisov
tuputuu kirjoitti:
Riko fillarista vaihteet ja sit sotke niin maan perkuleesti. Tekee hyvää pyllylle ja kesken mäkeä ei sit lintsata ja taluteta pyörää.
pyöräni oli vaihteeton mutta meni sekin
Mä täällä voitin hyvän fillun "veikkaus-kävely" lenkilläse oli eka palkinto ja mä vein sen! mikhaildenisov kirjoitti:
pyöräni oli vaihteeton mutta meni sekin
Mä täällä voitin hyvän fillun "veikkaus-kävely" lenkilläse oli eka palkinto ja mä vein sen!vaihdepyörä. Pyörä on vieläkin mutta ne vaihteet on siitä pois.
- mikhaildenisov
tuputuu kirjoitti:
vaihdepyörä. Pyörä on vieläkin mutta ne vaihteet on siitä pois.
paikat,aatteles mä Kesosta asti kävin
Tampereella töissä ensimmäisen kesän
sitten muutin kaupunkiin!(pyörällä siis) - mieroi
sanoa mitään,hän tekee niinku haluaa.....))
Se on oikein. Naisilla nääs on valta :)
- mikhaildenisov
mieroi kirjoitti:
Se on oikein. Naisilla nääs on valta :)
luulla että hällä on valta
tai me ollaan oikeestaa jaettu
hommat ja valta aika tasan!
- aliisa
pyörällä...ihmisiä oli valtavasti liikkeellä ja kahvittelijoita näytti istuvan ulkosalla runsaasti...saattaa olla,että pubienkin terasseilla oli porukkaa,mutta ei osunut sellaista vastaan kävellessäni :)Täällä kotona on niin rauhallista nyt,kun muksut häipyi ruuan jälkeen kuka minnekin...Ei nekään sisällä viihdy tälläsellä ilmalla :)
- mikhaildenisov
millasta se oli ku olit oikein nuori
ilmat ei pidätelly ja jos näin hieno oli
voi melkein asua ulkona! - aliisa
millasta se oli ku olit oikein nuori
ilmat ei pidätelly ja jos näin hieno oli
voi melkein asua ulkona!ja on hienoo katsella,kun muksut ihan innoissaan tuolla leikkivät ja pelailevat :) Aattelinkin ,jos laittas partsille grillin tänään ja eka makkarat paistais...Tosin siellä on vaan sähkökäyttöinen,mutta ihan hyvi silläkin saa! :)
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
ja on hienoo katsella,kun muksut ihan innoissaan tuolla leikkivät ja pelailevat :) Aattelinkin ,jos laittas partsille grillin tänään ja eka makkarat paistais...Tosin siellä on vaan sähkökäyttöinen,mutta ihan hyvi silläkin saa! :)
pihalla muurattu grilli yhdistyksen
puolesta ja kiva pensas-aita paikan ympärillä
sinne sitte ku haluttaa.......... - aliisa
pihalla muurattu grilli yhdistyksen
puolesta ja kiva pensas-aita paikan ympärillä
sinne sitte ku haluttaa..........grillikatos,mutten tiedä saako ja koska ja miten sitä käyttää...olemme marraskuussa muuttaneet tähän,joten ei oo selvillä vielä sellanen asia.Tosin se ei kovin rauhallisella paikalla oo,kun se on näitten neljän kerrostalon välissä sisäpihalla.Eli oma sähkögrilli vaan päälle partsille ja makkarat tiriseen :)
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
grillikatos,mutten tiedä saako ja koska ja miten sitä käyttää...olemme marraskuussa muuttaneet tähän,joten ei oo selvillä vielä sellanen asia.Tosin se ei kovin rauhallisella paikalla oo,kun se on näitten neljän kerrostalon välissä sisäpihalla.Eli oma sähkögrilli vaan päälle partsille ja makkarat tiriseen :)
vapaasti käytettävissä,haluavat siitä
partsi-grillauksesta päästä eroon.... - aliisa
vapaasti käytettävissä,haluavat siitä
partsi-grillauksesta päästä eroon....tarttis vaan hommata puita jostain...tuskin se kauheen suositeltavaa ja varsinkaan sallittuu on,että noi pihapuut grilliin laittas...;O))) Oliskin kiva kuulla ,mitä isännöitsijä sanois ,kun hämmästelis,etten mä tiennyt ,ettei niitä sa kaataa...;O)))
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
tarttis vaan hommata puita jostain...tuskin se kauheen suositeltavaa ja varsinkaan sallittuu on,että noi pihapuut grilliin laittas...;O))) Oliskin kiva kuulla ,mitä isännöitsijä sanois ,kun hämmästelis,etten mä tiennyt ,ettei niitä sa kaataa...;O)))
kokeilemisen arvonen idea.Haluan nähä isännän naaman ku viet kapuloita grilliin!
- aliisa
kokeilemisen arvonen idea.Haluan nähä isännän naaman ku viet kapuloita grilliin!
ja mäkin ,kun oon yllytyshullu...;O)) Innostun asioista ja mietin vasta jälkeen päin,että mitä taas tuli tehtyy tai sanottuu!! Nyt täytyy hillitä ittensä,ettei tuu häätöö...;O))
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
ja mäkin ,kun oon yllytyshullu...;O)) Innostun asioista ja mietin vasta jälkeen päin,että mitä taas tuli tehtyy tai sanottuu!! Nyt täytyy hillitä ittensä,ettei tuu häätöö...;O))
otat siittä kännykällä kuvan
ja lähetät mulle,saamme nauraa yhessä! - aliisa
otat siittä kännykällä kuvan
ja lähetät mulle,saamme nauraa yhessä!ole kiltti...;O))) Heh,ja ne naapureitten ilmeet...mä ihan pokkana niitä tossa kaatelisin ja kiikuttaisin grilliin....tuliskohan kukaan edes väliin ;O))
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
ole kiltti...;O))) Heh,ja ne naapureitten ilmeet...mä ihan pokkana niitä tossa kaatelisin ja kiikuttaisin grilliin....tuliskohan kukaan edes väliin ;O))
tai sitt sun kanssas grillaamaan?!
- aliisa
tai sitt sun kanssas grillaamaan?!
olet oikeassa...jos muut eivät vaan oo hoksanneet itse sitä puuhommaa aiemmin...tai uskaltaneet tehdä samaa ;O)
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
olet oikeassa...jos muut eivät vaan oo hoksanneet itse sitä puuhommaa aiemmin...tai uskaltaneet tehdä samaa ;O)
näyttää mitä tyehdään.Mikä puu olis paras grillatessa,viimejoulun kuusi vai.......
- aliisa
näyttää mitä tyehdään.Mikä puu olis paras grillatessa,viimejoulun kuusi vai.......
on vaan koivuja...ja muuten,nyt kun kurkkasin sinne katokseen,niin siellä näyttää olevan juomingit menossa...eikä grillissä edes valkeeta...:)
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
on vaan koivuja...ja muuten,nyt kun kurkkasin sinne katokseen,niin siellä näyttää olevan juomingit menossa...eikä grillissä edes valkeeta...:)
ovat väärin ymmärtäneet asian
se kiva grillintuoksu on puoli "partyä"! - aliisa
ovat väärin ymmärtäneet asian
se kiva grillintuoksu on puoli "partyä"!kaikki nesteruokinnassa...;O)
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
kaikki nesteruokinnassa...;O)
juomaki paremmalta ku on purtavaa!eikö?
- kielibasa
kekkosen kimpussa on mennyt.. justiinsa kurkkua nakerran ja suunnittelen kohtsilleen työpaikalle vääntäytymistä...
ja hemmetin kuuma on täälläkin.. tuossa pihalla eräs emäntä ottaa aurinkoa..- mikhaildenisov
ihoa alkaa näkymään.
ja päikkärit otit sinäki
meet siis illaks töihin? - kielibasa
ihoa alkaa näkymään.
ja päikkärit otit sinäki
meet siis illaks töihin?ihonsa.. kuin menneen talven lumi :-) jepulis.. ajattelin mennä töihin.. omia aikojani omaksi ilokseni..
entäs itse.. pysyykö ööli käessä pitkäänkin tänään...? - mikhaildenisov
kielibasa kirjoitti:
ihonsa.. kuin menneen talven lumi :-) jepulis.. ajattelin mennä töihin.. omia aikojani omaksi ilokseni..
entäs itse.. pysyykö ööli käessä pitkäänkin tänään...?hiljakseen ottelen.Ja auringolta pysyn piilossa
thaitytöt on hulluna vaaleaan ihooni.... - kielibasa
hiljakseen ottelen.Ja auringolta pysyn piilossa
thaitytöt on hulluna vaaleaan ihooni....vaikken thaityttöjen mieltymyksistä ihooni tiiekkäään :-)
- mikhaildenisov
kielibasa kirjoitti:
vaikken thaityttöjen mieltymyksistä ihooni tiiekkäään :-)
siellä johonkin baariin tai hotellin
heti on lauma thai-tyttöjä kokeilemassa
millainen ihos on ja siinä voi............)) - kielibasa
siellä johonkin baariin tai hotellin
heti on lauma thai-tyttöjä kokeilemassa
millainen ihos on ja siinä voi............))emäntää tuommoiselle reissulle :-)
- mikhaildenisov
kielibasa kirjoitti:
emäntää tuommoiselle reissulle :-)
oo mustasukkaista sorttia
edellinen oli mutta sehän on historiaa! - kielibasa
oo mustasukkaista sorttia
edellinen oli mutta sehän on historiaa!kyllä munkaan.. mulla on onni omata useita hyviä naispuolisia ystäviä..
- mikhaildenisov
kielibasa kirjoitti:
kyllä munkaan.. mulla on onni omata useita hyviä naispuolisia ystäviä..
jonossa joten eituu pulaa
sanotaan kun on vaimo ja 10 rakastajaa
ei tarvi koskaan vieraissa käydä!
tänään oon ollu ulkoilemassa....=:0))))
ja totesin jotta ollaan me immeiset kummallisia...valitetaan koiran paskasta mut sit ite heitellään luontoon vaikka mitä roskaa....=://// ai jai jai.....- mikhaildenisov
ens lauantaina ympäristön
siivous päivä ja kun kattelen
ulos,näen että tarvitaan!
- Pulis.
auton,meni painepesuri rikki jäi homma puolitiehen.Taas ylimääräistä rahanmenoa,onneks on tota rahanpaskaa.(huono vitsi)
- HerrHarmi
Kuten tossa edellisessä totesin, nin fillarilla tuli olusilla käytyä, terassi oli juuri avattu, tuoppi 4.75.
- Mona-Liiza
ottanu aurinkoo ja lenkkeilly, kohta pitäs lähtee saunaan..siinähän se päivä taas mennä hurahti ihan itekseen..:)
- mikhaildenisov
on valmiina.Sauna kyllä tekis hyvää
pitäiss lähtiä mutta päivä on huomennaki! - Mona-Liiza
on valmiina.Sauna kyllä tekis hyvää
pitäiss lähtiä mutta päivä on huomennaki!selänpesijäks mut kun kerkesin just käyvä..nyt pitää ottaa sitte saunakaljat..:~]
- mikhaildenisov
Mona-Liiza kirjoitti:
selänpesijäks mut kun kerkesin just käyvä..nyt pitää ottaa sitte saunakaljat..:~]
kippis!aahh ,hyvää oli!
- Mona-Liiza
kippis!aahh ,hyvää oli!
joo niin oli hyvää..! Otetaas toisellekin jalalle..ja säähän voi ottaa kolmannellekkin..;)
- mikhaildenisov
Mona-Liiza kirjoitti:
joo niin oli hyvää..! Otetaas toisellekin jalalle..ja säähän voi ottaa kolmannellekkin..;)
erikseen että kasvaa sekin ainakin
jalan mittaseks! - Mona-Liiza
erikseen että kasvaa sekin ainakin
jalan mittaseks!kasvaaks se vielä vanhemmitenkin..?:~))))
- mikhaildenisov
Mona-Liiza kirjoitti:
kasvaaks se vielä vanhemmitenkin..?:~))))
silmissä näkyy,sydänlääkkeet on hyviä
"vahvistajia"! - Mona-Liiza
silmissä näkyy,sydänlääkkeet on hyviä
"vahvistajia"!mää käsitän et "sillon" kasvaa mutta entäpä muuten..?:)) Mulla kyllä jalat hoikistuu kun mää laihun..ja paksuuntuu kun mää lihon..:))
- mikhaildenisov
Mona-Liiza kirjoitti:
mää käsitän et "sillon" kasvaa mutta entäpä muuten..?:)) Mulla kyllä jalat hoikistuu kun mää laihun..ja paksuuntuu kun mää lihon..:))
paitti lepotilassa.........)))
- Mona-Liiza
paitti lepotilassa.........)))
kutistu saunassakaan..jaa no eihän lämmössä mikään kutistu..vissiin..?:)))
- mikhaildenisov
Mona-Liiza kirjoitti:
kutistu saunassakaan..jaa no eihän lämmössä mikään kutistu..vissiin..?:)))
kutistuu olemattomiin!:))
- Mona-Liiza
kutistuu olemattomiin!:))
maha turpoo kesähelteellä ja talvella se on ihan littee..et kai siinä sit jotain perää on et kylmä kutistaa...ja kangistaa paikat..:)))
- mikhaildenisov
Mona-Liiza kirjoitti:
maha turpoo kesähelteellä ja talvella se on ihan littee..et kai siinä sit jotain perää on et kylmä kutistaa...ja kangistaa paikat..:)))
tietyn sorttinen lämpöki voi kangistaa
jonkun paikan ja kylmä kaiken! - Mona-Liiza
tietyn sorttinen lämpöki voi kangistaa
jonkun paikan ja kylmä kaiken!luullu että lämpö saa lihakset rentoutumaan, ja jos niitä samalla hieroo niin lähtee jäykkyys..:)
Saunassa on hyvä hieroo esim kipeitä hartioita..:) - mikhaildenisov
Mona-Liiza kirjoitti:
luullu että lämpö saa lihakset rentoutumaan, ja jos niitä samalla hieroo niin lähtee jäykkyys..:)
Saunassa on hyvä hieroo esim kipeitä hartioita..:)asiassa puhut expertin kanssa
sauna on siinä paras paikka
monta asiaa jotka pienentää
ihon kitaa ja antaa sormien toimia
oikein.Alotin hieronnan n.10 vuotiaana! - Mona-Liiza
asiassa puhut expertin kanssa
sauna on siinä paras paikka
monta asiaa jotka pienentää
ihon kitaa ja antaa sormien toimia
oikein.Alotin hieronnan n.10 vuotiaana!tulla hieroon mun hartiat kun on niin saakelin kipeet..mää paan saunan uuvestaan lämpeemään..:)
- mikhaildenisov
Mona-Liiza kirjoitti:
tulla hieroon mun hartiat kun on niin saakelin kipeet..mää paan saunan uuvestaan lämpeemään..:)
mahalles niin hieron siellä
vähän voidetta sormiin!
- CharlieChaplin
Aamulla kaupassa ja ulkoilin vähän ja nyt olen vähä aikaa pyörinyt netissä kummallisilla sivuilla kun tuo aurinkokin meni pilven reunan taakse!
- yxtypy
hoitelin lapsenlapsia, kävin lenkillä, ja just pesin ulkopuolelta 8 ikkunaa. Vielä pitäis jotain tehdä, kun päässyt vauhtiin :=)))
- J-H-VIKI
en tehnyt mitään ja iltapäivän olen lepäillyt..
- mikhaildenisov
ku papeilla,kuus päivää vapaata ja sitten lepopäivä....)))
- aliisa
mä tipahdin ...joo,maistuuhan se purtava ilman sitä juomaakin...tai vaikkapa maidon kanssa ;O))
- mikhaildenisov
kanss pesäeron jo 30 v. sitten
lääkärini sanoi ettei maito oo hyvä
nivelille ja mulla ei nykyään oo mitään
probleemia niitten kanss! - aliisa
kanss pesäeron jo 30 v. sitten
lääkärini sanoi ettei maito oo hyvä
nivelille ja mulla ei nykyään oo mitään
probleemia niitten kanss!niin tehdään kuin hyvä on...kyllä ne lääkäritkin varmaan tietää,mitä puhuu...mä oon silti aina pitänyt,että luustolle maito on hyvinkin tärkeää.Ja kuinka hyvää onkaan lämmin pulla ja kylmä maito :)
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
niin tehdään kuin hyvä on...kyllä ne lääkäritkin varmaan tietää,mitä puhuu...mä oon silti aina pitänyt,että luustolle maito on hyvinkin tärkeää.Ja kuinka hyvää onkaan lämmin pulla ja kylmä maito :)
tärkeä on että treenaat
Kyllähän sitä kalciumia voi ottaa
tablettinakin! - aliisa
tärkeä on että treenaat
Kyllähän sitä kalciumia voi ottaa
tablettinakin!mutta maito vaan on niin hyvää :)
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
mutta maito vaan on niin hyvää :)
siihen voita päälle ja maitoa sitten
lapsuus tulee mieleen! - aliisa
siihen voita päälle ja maitoa sitten
lapsuus tulee mieleen!eikä ruisleivällekään,jos on tuoretta,tarvita muuta kuin voita päälle...mitään makkaroita ja juustoja tarvi...peittää hyvän leivän maun ja sitten lasi kylmää maitoa päälle :) Tässähän tulee ihan nälkä!!Ai niin,noi nesteruokailijat ovat siirtyneet jo makkaraan...arvaa vaan tuleeko hyvä tuoksu sisälle,kun ikkuna on auki ;O)
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
eikä ruisleivällekään,jos on tuoretta,tarvita muuta kuin voita päälle...mitään makkaroita ja juustoja tarvi...peittää hyvän leivän maun ja sitten lasi kylmää maitoa päälle :) Tässähän tulee ihan nälkä!!Ai niin,noi nesteruokailijat ovat siirtyneet jo makkaraan...arvaa vaan tuleeko hyvä tuoksu sisälle,kun ikkuna on auki ;O)
puhaltaa vikasuuntaan
aivan ku tupakan savuki! - aliisa
puhaltaa vikasuuntaan
aivan ku tupakan savuki!täällä tulee siis todella nälkä!!Mistähän noi puut otti,kun näkyy pihakoivut vielä olevan pystyssä?;O)Mitähän ne tuumis kun menisin omien makkaroitteni kanssa ihan pokerina heidän seuraansa ...;O))Ajaiskohan pois? ;O))
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
täällä tulee siis todella nälkä!!Mistähän noi puut otti,kun näkyy pihakoivut vielä olevan pystyssä?;O)Mitähän ne tuumis kun menisin omien makkaroitteni kanssa ihan pokerina heidän seuraansa ...;O))Ajaiskohan pois? ;O))
osaat oikein sanat panna!
Riittäiköhän vähän lämpöä mullekki,vois olla hyvä alotus??????? - aliisa
osaat oikein sanat panna!
Riittäiköhän vähän lämpöä mullekki,vois olla hyvä alotus???????ottaisivatkohan ukot yhteishalin ja lämmittelsivät mua...;O))Taidan jättää väliin :)
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
ottaisivatkohan ukot yhteishalin ja lämmittelsivät mua...;O))Taidan jättää väliin :)
että ukkos tulee kohta parin mäyriksen kanssa!
- aliisa
että ukkos tulee kohta parin mäyriksen kanssa!
voishan se tullakin,mutta ilman niitä mäyriksii...entäs sitten ;O)
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
voishan se tullakin,mutta ilman niitä mäyriksii...entäs sitten ;O)
on että isäntä tulee heitä auttaan juomisessa ettei kukaan sammu ulos,muurahaiset on kait heränneet!
- aliisa
on että isäntä tulee heitä auttaan juomisessa ettei kukaan sammu ulos,muurahaiset on kait heränneet!
kun sekään ei juo...;O)) Ja tainneet häipyä jo sisätiloihin,katos on tyhjä :)
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
kun sekään ei juo...;O)) Ja tainneet häipyä jo sisätiloihin,katos on tyhjä :)
ja sinne,onhan sulla pussi hiiliä varalta!
- aliisa
ja sinne,onhan sulla pussi hiiliä varalta!
kun niitä ei tossa sähkögrillissä oo tarvittu :)
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
kun niitä ei tossa sähkögrillissä oo tarvittu :)
virtaa ja grilli sinne mutta olishan se hiilillä mukavempi,ota uusiks ens viikolla!
- Henkka07
-katuvilinää terassilta välillä ja taas pyörän selkään, jne... Muuten, ihan kahveella vaan kävin siellä terassilla, niin ei tullut kaatuiltuakaan tuolla 'mankelilla':-)
Viimekesänä joutui joskus taluttamaan pyörän himaan, kun ei ollut enään ajokuntoa...- mikhaildenisov
mäkiä siellä;Messukylästä Kalevankankaalle
hyvä ylämäki! - Henkka07
mäkiä siellä;Messukylästä Kalevankankaalle
hyvä ylämäki!-paikat tunnet ja näköjään muistatkin..Siellähän niitä mäkiä löytyy..
- mikhaildenisov
Henkka07 kirjoitti:
-paikat tunnet ja näköjään muistatkin..Siellähän niitä mäkiä löytyy..
on mäellä ja pitkä lasku kumpaankin suuntaan..
Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022186- 1021612
- 821308
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571044Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814