Jokainen meistä törmää jossain vaiheessa elämäänsä tapahtumaan tai näkee jotain, joka ei ole aivan jokapäiväistä. Jaa näkemäsi ja kokemasi tässä ketjussa muiden kanssa. Heitän malliksi tuohon alle erään pienen havainnon.
Erikoisia tapauksia
13
2107
Vastaukset
Joskus jenkkilässä näin lentokoneen vetävän perässään isoa tekstitettyä lakanaa. Oletin sen ensin olevan normaali mainos, mutta tarkemmin katsoen se olikin kosinta. "Elen, marry me! Ed."(Suomennos: "Elen, mene manssani naimisiin! Ed.")-luki lakanassa. Arvoitukseksi jäi, johtiko kosinta haluttuun lopputulokseen.
- norMix evk
Kolahti aikanaan laskukopio Italialaista autonvuokrauksesta oikealla nimelläni ja ositteellani. Kuitenkaan en todistettavasti ollut laskun väittämään aikaan Italiassa. Muutamaa vuotta aikaisemmin olin tosin käyttänyt ko autovuokraamon palveluja.
Tarkemmin laskua tavatessani löytyi viittaus erääseen tunnettuun suomalaiseen firmaan. Päässäni syttyi idealamppu. Omaan suhteellisen harvinaisen nimiyhdistelmän, mutta omaan muutaman täyskaiman Suomessa. Sattumoisin muistin nähneeni erään täyskaimani nimen eräässä kurssiesitteessä luennoitsijana, jossa hänen työpaikakseen oli mainittu juuri laskusta löytämäni yritys.
Mahdottomalta tuntuva tilastosattuma oli toteutunut. Täyskaimani oli käyttänyt samaa italialaista autovuokraamoa kun minä aiemmin ja autovuokraamon rekisteri oli kaivanut täyskaimani laskuun minun osoitteeni.- norMix evk
etunimeä mainittu.
Kirje oli oikeastaan vaan paremminkin kuitti maksetusta laskusta kun varsinainen lasku. Mainitulla firmalla on niin monta yksikköä Suomessa, ettei erääseen soittaessani häntä tunnettu, joten kuitti jäi minulle eikä uutta tullut.
- mayanna
revontulia lentokoneessa Gröönlannin yllä ja tunsin itseni hyvin pieneksi.
- norMix evk
Oli varmaan upea näky. Kerran olen päiväsaikaan Gröölannin yli itsekin lentänyt auringon valon heijastuessa jäätiköistä. Hieno näky sekin.
- mayanna
norMix evk kirjoitti:
Oli varmaan upea näky. Kerran olen päiväsaikaan Gröölannin yli itsekin lentänyt auringon valon heijastuessa jäätiköistä. Hieno näky sekin.
se jäätikkö tosiaan niin korkealta? Vai laskeuduitko Gröönlantiin?
Tuo minun lentoni oli monella tapaa kaunis. Auringonlasku, revontulet ja auringonnousu kaikki saman lennon aikana ilmasta käsin katsottuna oli mahtavaa. Kaiken kruunasi laskeutuminen kentälle sellaisten tarunomaisten kultareunaisten pehmopilvien läpi. - mayanna
oli toinen niistä :)
- norMix evk
mayanna kirjoitti:
se jäätikkö tosiaan niin korkealta? Vai laskeuduitko Gröönlantiin?
Tuo minun lentoni oli monella tapaa kaunis. Auringonlasku, revontulet ja auringonnousu kaikki saman lennon aikana ilmasta käsin katsottuna oli mahtavaa. Kaiken kruunasi laskeutuminen kentälle sellaisten tarunomaisten kultareunaisten pehmopilvien läpi.oli auringossa hohtava valkoinen jäälakeus ja siellä täällä vuorten jättämiä varjoja.
- yxtypy
viime talvena lomareisulla etelässä tapauksen, jossa uimari hukkui.
Olin Atlannin rannalla eräs lämmin päivä.
Siellä paikkkaa rannalla on melkein aina punainen lippu, jolla kielletään uiminen. Ei aina niinkään suurten aaltojen takia, vaan merivirtojen vuoksi.
Jotkut eivät malta noudattaa kieltoa, ja uhkrohkeana menevät uimaan.
Katselin kuinka joku henkilö ui melko kaukana. Rantavahti puhalteli pilliinsä. Näki, kuinka uimari yritti uida rantaan päin, eikä silti päässyt etenemään. Rantavahti syksyi veteen, ja kohta oli muukin pelastusmiehistö paikalla mutta henkilöä (keki-ikäinen mies) ei saatu elvytyksestä huolimatta virkoamaan. Voimat ilmeisesti loppuivat kesken.
Joskus miettii, mikä saa ihmisen rikkomaan määräyksiä jopa henkensä kaupalla.- norMix evk
Oli tietty mielestään mestariuimari, jolle ei koskaan satu mitään.
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551227Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784